Τρίτη, 18 Αυγούστου 2015

Σάλος ξέσπασε...



...στα τοπικά έντυπα (σ.σ. μόνο σε δύο εφημερίδες κι ένα περιοδικό, μην φανταστείτε...) όταν οι εκδότες τους αντελήφθησαν πως η στήλη "Ατάκτως ειρημένα" δεν θα δημοσιεύεται άπαξ εβδομαδιαίως, όπως συνέβαινε σε παλαιότερες εποχές.
Δοθείσης ευκαιρίας, λοιπόν, θεωρώ ότι ήλθε η στιγμή που πρέπει να βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους. Έτσι θα μου επιτρέψετε να απευθυνθώ σε εκδότες, καθώς και κάποιους δημοσιογράφους, διότι κάτι δεν έχουν κατανοήσει σωστά. Αγαπητοί προαναφερθέντες, θα ήθελα να σας πω ότι οι λόγοι ύπαρξης του "Σιγά τ’ αβγά" είναι τελείως διαφορετικοί από αυτούς που φαντάζεστε.
Δεν είμαι εδώ για να γράφω στήλες καυστικών σχολίων για τις εφημερίδες σας ή κατά παραγγελία χρονογραφήματα ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, ούτως ώστε εσείς να τα αναδημοσιεύετε στα έντυπά σας και, το κυριότερο, χωρίς αμοιβή.
Οι λόγοι που διατηρώ αυτό το ιστολόγιο είναι επειδή:
α) δεν έχω χρήματα για να τρέχω στους ψυχαναλυτές, ψυχολόγους, ψυχιάτρους και
β) δεν έχω τα κεφάλαια για να προμηθεύομαι καλά ναρκωτικά.
Δια τούτο, θα παρακαλούσα τους προαναφερθέντες όπως σταματήσουν να παραγγέλνουν ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του και να πάρουν απόφαση πως εδώ πέρα μέσα θα δημοσιεύεται ότι μου αρέσει, ότι με εντυπωσιάζει, ότι με κάνει να μειδιώ, με όσες λέξεις και όσες παραγράφους επιθυμώ. Είτε αυτό είναι μία φράση ή ένα έπος! Και η περί ης ο λόγος στήλη θα δημοσιεύεται όποτε έχω όρεξη και μόνον τότε και οι προαναφερθέντες, ας το πάρουν πλέον απόφαση.
Επίσης να προσθέσω ότι διάφορα είδη εκβιασμών και εξαναγκασμών τύπου "Δεν θα σου ξαναμιλήσω άμα δεν γράφεις κάθε εβδομάδα τα ατάκτως ειρημένα" ή "Θα σου κάνω μούτρα για τρία χρόνια" ή "Απολύεσαι" δεν θα περάσουν.
Ευχαριστώ.

52 σχόλια:

  1. Γραφε ότι ποθεί η ψυχούλα σου!
    Γράφε και μερικούς στα @ρχιδι@ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι λοιπόν! Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω και τις δύο προτροπές σου Ιφαγένεια!

      Διαγραφή
  2. Αν δε γράψεις έπος θα αυτοπυρποληθώ και θα στοιχειώσω το "Σιγά τ’ αβγά"!
    Θα τρομάζω τις κότες και δε θα γεννάνε, θα κάνω και μπου σε όποιον μπαίνει!
    Μπου!!!!!
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεχε τι ζητάς Μεμαρία, διότι θα κάτσω να γράψω έπος και μετά θα πιάσουν οι Σουμέριοι να σκίσουν αυτό του Γκιλγκαμές, από τη ζήλια τους! Και μετά θα προκύψει διπλωματικό ζήτημα!

      Διαγραφή
  3. Καλά βρε κουμπάρα αν δεν έχεις καλά ναρκωτικά γιατί είμαι εγώ εδω;

    Υ.Γ: Γράφε όποτε, και όσο θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς κουμπάρε; Έχεις άκρες με τίποτα καρτέλ της Βολιβίας και δεν μου το λες τόσο καιρό;

      ΥΓ. Αυτό θα κάνω!

      Διαγραφή
  4. LSD σε μορφή μπόμπας στα περισσότερα ξεφτιλάδικα. Νόμιμα. Λύσεις υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Θα βγω μπαρότσαρκα το βράδυ και θα το τσεκάρω το θέμα!

      Διαγραφή
  5. Φυσικά και θα κάνεις ότι γουστάρεις και θα γράφεις όποτε θες!!!
    Ακούς εκεί!!!
    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)))


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες; Δεν πληρώνουν που δεν πληρώνουν (ούτε τα δεδουλευμένα τελευταίως), έχουν κι απαιτήσεις, το κέρατό μου! Κατάλαβες Λέφτι μου; Και με συγχύζουν. Κι όταν συγχύζομαι τρώω! Κι ύστερα μου λένε οι γιατροί γιατί δεν χάνω κιλά! μα πώς να τα χάσω αγάπη μου με τέτοια σύγχυση;
      Φιλί.

      Διαγραφή
    2. @Ιφαγένεια
      Αυτοί φταίνε που χοντραίνω!

      Διαγραφή
  6. εννοείται έτσι, σας ασπάζομαι ανεκπλήρωτο (και φεύγω για διακοπάς...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα φιλί σου στέλνω, να το πάρεις μαζί σου συντροφιά στας διακοπάς, ανεκπλήρωτό μου...
      Θα σε περιμένω να επιστρέψεις ως άλλη Πηνελόπη, σιγοτραγουδώντας "Πέρνα, σαϊτα μου γοργή, με το ψιλό μετάξι,
      νάρθει ο καλός μου τη Λαμπρή να βρει χρυσά ν' αλλάξει,
      Τάκου τάκου ο αργαλειός μου,
      τάκου κι έρχεται ο καλός μου.

      Μαντήλι από το δάκρυσμα δεν τούμεινε στα ξένα.
      Αρχοντοπούλες τον ζητούν κι αυτός πονεί για μένα.
      Τάκου τάκου στην αυλή μου,
      ώσπου νάρθει το πουλί μου.

      Εγώ το φάδι θα γενώ κι εκείνος το στημόνι,
      που να μπλεχτεί μες στο πανί και πια να μη γλυτώνει.
      Τάκου και σε λίγο φτάνει
      για φιλί και για στεφάνι.

      Πέτα, σαϊτα μου γοργή, χτύπα, χρυσό μου χτένι,
      η ατέλειωτη Σαρακοστή μερόνυχτο να γένει.
      Τάκου τάκου ο αργαλειός μου,
      τάκου κι έρχεται ο καλός μου"...

      Διαγραφή
  7. Αν ποτέ βρεις κονέ για ναρκωτικά, να ξέρεις, το χρειάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστειεύεσαι; Θα σου στείλω αμέσως μέιλ, δεν το συζητώ!

      Διαγραφή
  8. Nα μου ζήσεις.. Μπουμπουλίνα!! ( έτσι σε θέλω.. ) :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα πια! Μου τα έχουν τσακίσει τα νεύρα, λες και δεν μου φτάνει η ζέστη!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα σου.
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Γράφω αυτό που πιστεύω, αυτό που θέλω, αυτό που μου αρέσει και όποιος θέλει διαβάζει. Όποιος δεν θέλει γειά του και χαρά του.
    Νάσαι πάντα καλά. Κι΄όπως είπαμε. Όλο και κάτι θα πετάω στο δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς κ Κονταρίνη!
      Εν τω μεταξύ, εσείς πετάτε ότι έχετε ευχαρίστηση στο διάβα σας και πού ξέρετε; Μπορεί να το φέρει ένα κύμα προς τα εδώ!

      Διαγραφή
  10. Ωωωωωωω σε συγχίσανε! Κρίμα γιατι εγω ερχόμουν όλο χαρά να σου πω οτι εκτος απο κηπους,γατια και σκυλιά πλέον προσέχω και 5 κότες κι εναν κόκκορα τωρα που πήγαν οι ιδιοκτήτες τους διακοπές!!!! Περίμενε φωτογραφίες τους!!!!
    (Η παρδάλω θα σου αρέσει εσένα,είμαι σίγουρη!)
    --ΣαλιάγκιΤοΒουκολικό
    ΥΓ.Δε σε κόβω πάντως απο άνθρωπο που χαμπαριάζεις απο γκρίνια και μουρμούρα οπότε όλα κομπλέ!Ο,τι θές θα κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο σε ζηλεύω (με την καλή έννοια) που κάνεις κοτοσίτινγκ! Να κάνεις ποστ με φωτογραφίες τους!

      ΥΓ. Χαμπαριάζω Ρόζα. Στο βάθος είμαι πολύ ευαίσθητος άνθρωπος! Αλλά στο τέλος, φυσικά, θα κάνω ό,τι θέλω!

      Διαγραφή
  11. Απαπά νεύρα! Άνοιξα κι εγώ τώρα που επέστρεψα κι έπεσα πάνω σου!

    Καταραμένο Aroxol!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυρίιιιιιιιιιισατεεεεε; Καλώς ήλθατε κ. Σαμιωτάκη μου!
      Νεύρα; Λίγα λες. Τους πήρε και τους σήκωσε, αμφότερους!

      Αυτό που τελευταία θυμάσαι όλο παλιές διαφημίσεις, είναι καλό τώρα;

      Διαγραφή
    2. Καλό δεν το λες, ούτε και κακό όμως ... το λες πλούσιο παρελθόν σε εμπειρίες!!!

      Διαγραφή
    3. Ε, όσο γι αυτό, δεν αμφέβαλλα ούτε μια στιγμή!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Πάτησα Γιώτα Αρ! Μέχρι να αφήσεις το σχόλιο και να σου απαντήσω, πάτησα. Χθες το απόγευμα συγκεκριμένα!
      Βέβαια, ήθελα να τους πατήσω στο λαιμό, αλλά δεν έβρισκα πρόχειρο άλλοθι!

      Διαγραφή
    2. Πατα τους στο λαιμό και θα σε υποστηρίξω εγώ!

      Διαγραφή
    3. Έγινε! Θα πω: "Εγώ δεν ξέρω τίποτα, ήμουν για δύο συνεχή 24ωρα με την Γιώτα Αρ και κάναμε κάμπινγκ σε μια ταράτσα"!

      Διαγραφή
  13. Με βρίσκεις στο kondennis9@gmail.com
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ δια την πληροφορία!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  14. Τσ τσ τσ! πολύ στενάχωρες οι απαιτήσεις μερικών μερικών και δεν θέλει και πολλά μια αφέντρα αυγουλού για να πάψει να γεννά ωά!
    Δεν σε φοβάμαι όμως και αν θέλεις μπορούμε να οργανώσουμε μια εκστρατεία αποπροσανατολισμού με σχετική παραπληροφόρηση (το internet είναι γεμάτο!) όπου επίσης οι κότες θα ζητούν επι τέλους τα δεδουλευμένα τους!

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααα πολλά και πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το έχουν παρακάνει οι τύποι!
      Υπάρχει ένα σάιτ, το κουλούρι λέγεται, το οποίο έχει ψευδείς ειδήσεις με χιουμοριστικό και σατυρικό τρόπο δοσμένες. Νομίζω θα πηγαίνω να αντλώ από εκεί έμπνευση! Να μάθουν αυτοί!
      Πάντως πιστεύω ότι εάν μειώσω ή εξαφανίσω από τη στήλη τους πολιτικούς σχολιασμούς και γράφω επί του προσωπικού, ουδόλως θα ενδιαφέρονται να την αναδημοσιεύουν!
      Φιλιά αποφασισμένα!

      Διαγραφή
  15. Μετα απο το κοτετσι του Πετρή ειπα να περασω να δω τι κανει και η δική σου η κοτα με το βλέμμα της τ αλήτικο ...έχεις μπροστα σου την λυση ... πάρε ενα αυγό που ειναι και τις μοδός και βουρ.. σ αυτούς που μας τσακιζουν τα νευρα.. φιλενάδα..κανε οτι σου αρεσει και γραφε ..οταν και οποτε θελεις... μην μασάς.. βρε..!! κι αν ειναι το κουλουρι που λες καλό..... μάσα απο εκει...... φιλάκιαααααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θραύση έκανε στα ανιψάκια μου το παραμύθι σου! Τους το έβαλα στο τάμπλετ και το διαβάσανε! Πάρτυ κανονικό!
      Αυτό θα κάνω Ρούλα μου, θα γράφω ότι μου κατέβει!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  16. Αχ έμπαινα και παλιά και με χαρά μου διαπιστώνω ότι το ''σιγά τ'αβγά'' υπάρχει ακόμα, ζωή να'χει!

    γράψτε όοο,τι σας κάνει κέφι, δεν είναι εποχές για ψυχολόγους..
    άντε τώρα να διαβάζω τις παλιές τις αναρτήσεις!
    Καλώς σας βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι Δανάη; Τι ευχάριστη έκπληξη αυτή σου η επίσκεψη;
      Εδώ είναι το Σιγά τ' αβγά. Προς στιγμήν το έκλεισα, αλλά δεν άντεξα πολύ και το επανέφερα, μόνη μου αυτή τη φορά, χωρίς τους συνεργάτες, που πήραν των ομματιών τους και έφυγαν για άλλες πολιτείες!
      Καλώς ήλθες και πάλι Δανάη!

      Διαγραφή
  17. Kαλέ! Τόσες λέξεις είναι ο,τι πρέπει για έκθεση! Μπορώ να σας παραγγείλω μια έκθεση για τις επόμενες Πανελλήνιες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκθεση; Χμμμ, δεν ξέρω... Μια ζωή ήμουν εκτός θέματος στις Εκθέσεις!
      Αλλά μου έδωσες ιδέα. Θα την ανακοινώσω σε άλλη ανάρτηση!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Αμάν καλέ Ρας! Τι δυνατό "μπου" ήταν αυτό; Τρόμαξα!

      Το βλογ σου πού πήγε;

      Διαγραφή
    2. @Κουμπάρος
      Ζει, ζει, αυτός μας οδηγεί!

      Διαγραφή
    3. εγινε ιδιωτικο,αφοσιωμενο μονο σε μενα!!

      Κουμπαρε προσβαλλεις.......ακούς εκεί συριζαιος.....

      Διαγραφή
    4. @ Ρας
      Καλέ ναι! Πάντα στη διάθεσή σου το Ατάκτως ειρημένα!

      Διαγραφή
  19. 44 σχολια ρε μαλάκα; Εγώ πότε θα το πετύχω αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Ναι, τώρα δα μασούλαγα και κάτι φύλλα δάφνης, ως άλλη Πυθία!
      Μιλ μερσί Ιφαγένεια!
      Φεύγω τώρα... Σι γιου αράουντ!

      Διαγραφή
  21. αχαχαχα! Αυτό το είχα χάσει με τόσα ντεκουπάζ που κάνω αυτό τον καιρό! ☺
    (μόνο μην χαθείς για πολύ ξανά όπως είχες κάνεις .... αυτό δεν θα το αντέξω!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όχι Άιρις! Δεν θα ξαναχαθώ. Ούτε η στήλη θα χαθεί. Απλώς δεν θα είναι εβδομαδιαία και δεν θα προσφέρεται πλέον για δημοσίευση σε τοπικά έντυπα όπως γινόταν μέχρι τώρα!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.