Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2015

Περιδιαβαίνοντας...



...το Σάββατο σε αγαπημένα βλογς, πέρασα και από την φίλτατη Nefosis A και, μεταξύ άλλων στο ενδιαφέρον κείμενό της, το μάτι μου έπεσε σε μία μικρή αγγελία την οποία και παραθέτω, για τυχόν ενδιαφερόμενους: 

ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ
Ζητείται Οικονομολόγος ΑΣΣΟΕ, με Μεταπτυχιακό Τίτλο και Master στην Μακροοικονομία, για εργασία σε Χασαπιό για να υπολογίζει το κόστος, την τιμή πώλησης και την ένταξη σε συντελεστή ΦΠΑ στα κεμπάπ, που αποτελούνται από 4 είδη κιμά (μοσχαρίσιο, χοιρινό, αρνίσιο, πρόβειο), τα τρία εκ των οποίων ανήκουν στο συντελεστή 13% και το ένα στο 23%, συν 8 είδη μπαχαρικών 5 εκ των οποίων είναι στο 13% και τρία στο 23%. Δεκτοί και πρώην υπουργοί Οικονομικών. 
Αμοιβή σχετικά καλή, διατροφή εξασφαλισμένη. 
Πληροφ. κ. Μήτσος (σ.σ. όχι το στεφάνι μου, άλλος Μήτσος).

Δοθείσης ευκαιρίας, επιτρέψτε μου να προβώ και στη δημοσίευση μιας δική μου αγγελίας:

ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ
Ζητώ να μου κάνετε δώρο αυτό. Δεκτές, μόνον σοβαρές προτάσεις.

28 σχόλια:

  1. Κρίμα που είναι δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις, γιατί όπως αντιλαμβάνεσαι η δική μου καθόλου σοβαρή δε θα ήταν...
    Ελπίζω να το διαβάσει ο Άι Βασίλης ο κανονικός και όχι ο Φινλανδός!!!
    Βλέπω πάντως ότι το φπα γίνεται όλο και πιο απλό!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τον είδα και πέρυσι τον Άι Βασίλη... Με υποχρέωσε...
      Όσο για τον ΦΠΑ, δεν φταίει κανένας άλλος, εγώ φταίω, διότι μου έλεγε ο μπαμπάς μου "Πήγαινε κόρη μου στην ΑΣΣΟΕ", τίποτα εγώ. Κώφευα. Αν τον είχα ακούσει, τώρα θα είχα δουλειά στο χασαπιό, με σχετικά καλή αμοιβή και, κυρίως, εξασφαλισμένη την διατροφή. Ας πρόσεχα...
      Καλή εβδομάδα Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. εκει μας καταντησανε

    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε.
    με υγεια και χαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Εκφράσου! Κι όσο για την υγεία και τη χαρά, αμφότεραι τρέχουν από τα μπατζάκια μου!

      Διαγραφή
  3. Επειδή το δώρο δεν δύναμαι αυτή τη στιγμή να το καλύψω, είπα να σου προτείνω το ακόλουθο wall paper, πλήρως εναρμονισμένο στο πνεύμα του ΦΠΑ:
    http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20121105/funny%252520computer%252520wallpaper%252520fuk%252520yerr%2525201024x768%252520wallpaper_www.wall321.com_47.jpg&imgrefurl=http://www.wall321.com/Technology/Computer/computer_stop_looking_at_my_screen_1440x900_wallpaper_59978&h=600&w=800&tbnid=wB2JIrYZidx3-M:&docid=lHKiFEmfx4y5dM&hl=el&ei=z5asVfqHNYLYU9CimcgF&tbm=isch&ved=0CGUQMyhiMGI4ZGoVChMIuqvVgYzpxgIVAuwUCh1QUQZZ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τι να κάνουμε; Αφού δεν δύνασαι να μου χαρίσεις αυτό που θέλω, δε βαριέσαι, καλή και η αφίσα! Ευχαριστώ Νέφωσις Α!

      Διαγραφή
  4. Tι να το κανεις μωρε το imac; Θες νταλκαδες στο κεφαλι σου;

    Ασε που αυτα ειναι για χαζους να σκεφτεις πως το ποντικι τους εχει μονο ενα κουμπι γιατι οι χρηστες τους δεν ειναι τοσο εξυπνοι να μπορουν να δουλευουν με δυο! :P

    99% να βαλουν το ΦΠΑ εγω το κρεας δεν το κοβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να το κάνω; Έτσι, να έχω να παίζω!
      Χμμμ... Μπορεί να έχει μόνο ένα κουμπί το ποντίκι, αλλά το υλικό που είναι φτιαγμένο είναι σαν μετάξι!
      Το θέλω, το θέλω, το θέλω!!!
      Ούτε εγώ θα κόψω το κρέας! Το ψάρι το κόβω όποτε θέλω, το κρέας όχι. Και οι θυσίες έχουν τα όριά τους!

      Διαγραφή
  5. Θες να στο ντεκουπάρω το δώρο ; Nα το κάνω powerprint;
    Εγώ μόνο έτσι θα τα κάνω όλα πια! ☺
    Φιλούρες!
    Αι αμ μπακ!!!! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε ότι θες με το δώρο, μόνο κρακελέ μην μου το κάνεις!
      Γύρισες κιόλας; Εμ δεν ήταν διακοπές αυτές. Πετάγομαι κάπου για διήμερο ήταν! Γουέλκαμ μπακ!

      Διαγραφή
  6. Που ειστε εσεις ωρε παιδια;;; Χαθηκαμε. Αν βρεις αγαπημένη αυτο που θες στην εικονα, να με φωναξεις να το χαρουμε μαζι!
    Καλη μας εβδομάδα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αριάδνη μου, δεν είμαστε πια. Είμαι. Μόνη μου. Αν δεν βαριέσαι δες εδώ: http://sigatabga.blogspot.gr/2015/07/blog-post_16.html και θα καταλάβεις...
      Αν ποτέ το αποκτήσω, θα σε προσκαλέσω να παίξουμε παρέα!
      Καλή εβδομάδα Αριάδνη Στ.

      Διαγραφή
  7. Δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα η αγγελία...Όσο για το δώρο ένα θα σου πω, θα ξεκινήσω να παίζω τζόκερ, οπότε ετοίμασε θέση στο γραφείο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Τώρα το σιγουρέψαμε με το τζόκερ! Ετοιμάζω θέση!

      Διαγραφή
  8. Γουέλκαμ μπακ!

    Ασε και αυξήσανε το φραπέ :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πρόεδρε! Νάις το σι γιου εγκέν!
      Τον αύξησαν λοιπόν και τον φραπέ; Και πού 'σαι ακόμα...

      Διαγραφή
  9. Υπερβολές... Απλά είναι τα πράγματα....

    http://www.thetoc.gr/images/articles/2/article_77861/upl55ae2cf7e84bb.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ε, δεν βάζεις κι εσύ μια αγγελία; Δεν ξέρεις καμιά φορά...

      Διαγραφή
    2. Γιατί όχι; Τι έχεις να χάσεις; Στα βλογ μας τζάμπα είναι!

      Διαγραφή
  11. Σκέφτηκες τον έρανο, αγαπητή Άννα... τι ΦΠΑ έχει όμως ο έρανος;
    Όλοι μάθαμε για τον νεαρό Άγγλο που μάζεψε λεφτά για να "μας" σώσει... αυτή είναι η σοβαρότατη πρόταση μου και αν "πιάσει", λέω να συνεχίσουμε και να ζητάει ο καθένας ότι του λείπει, κανένα σπιτάκι, αυτοκινητάκι, παπάκι, παπούτσια... κοτούλες κλπ κλπ! ;-)
    χαχαχα τι bloggers είμαστε!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι άσχημη ιδέα ένας έρανος! Έχει ΦΠΑ κι ο έρανος; Θα το ψάξω!
      Ή μπορούμε να πούμε στον Χαβιέ Μπαρδέμ να γυρίσει ένα σποτάκι και αντί να λέει "παστίλιες για τον πόνο του άλλου" να λέει "δέκα σεντ για τον υπολογιστή της Άννας". Αλλά πάλι, όλο αυτό θα μας κοστίσει ο κούκος αηδόνι!
      Επίσης μπορώ να πηγαίνω στην πλατεία του Άργους, να βάζω τον σκύλο μου να κάνει σούζα, να έχω δίπλα ένα καπέλο και να μου ρίχνουν οι περαστικοί ψιλά! Αλλά τι μου φταίει το ζωντανό, να το ταλαιπωρώ.;
      Νομίζω ότι θα σκεφτώ σοβαρά την περίπτωση εράνου! Χο χο χο!
      Αν και με την αγγελία, ποτέ δεν ξέρει κανείς...

      Διαγραφή
  12. Α εσύ θέλεις και ακριβά δώρα! Τι να πω και εγώ που θέλω μονάχα 4-5 βιβλιαράκια δώρο; Α! Και αν θες κάτι πιο ακριβό, δέχομαι και αυτό https://farm9.staticflickr.com/8749/16802345729_f3f19716ec_z.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς! Πιο πάνω η φίλη μου η Κυπαρησία Σ. θα παίξει τζόκερ, οπότε θα μας πάρει ότι θέλουμε! Μέχρι τότε, έχεις που έχεις τα βλογς, βάλε κι εσύ καμιά αγγελία. Ποτέ δεν ξέρεις...

      Διαγραφή
  13. Μαρηηηηηηηη φτιάχνω σκιτσοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξε, και βάλτο στο inbox στο facebook και θα το αναρτήσω, αλλά πλέον θα είσαι guest και όχι συνεργάτης του βλογ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.