Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

Διάβαζα...

...για το νέο καθεστώς στους συντελεστές ΦΠΑ και ξαφνικά μου γεννήθηκε μία απορία: 
Πού υπάγονται οι κότες και τα αβγά; 
Διότι, καλά κάνουν και αναφέρουν τους συντελεστές για τα άλογα, τα γαϊδούρια και τα μουλάρια κάθε είδους, αλλά εμένα με ενδιαφέρουν οι κότες και τ’ αβγά. 
Ψάχνοντας, λοιπόν, έμαθα ότι: 
Πετεινοί, κότες, πάπιες, χήνες, γάλοι, γαλοπούλες και φραγκόκοτες, υπάγονται στον μειωμένο συντελεστή. 
Το ίδιο καθεστώς όμως δεν ισχύει και για όλα τα αβγά, παρά μόνον αυτών που είναι από την ράτσα 

Gallus domesticus (όρνιθα η οικιακή),

η οποία είναι η πιο διαδεδομένη εν Ελλάδι. Τα αβγά από άλλες ράτσες, όπως 

Plymouth Rock,

Wyandotte, 

New Hampshire, 

Cochin 

και Silky, 

ανήκουν στον αυξημένο συντελεστή 23%. 
Δια τούτο, όταν πηγαίνετε στον μπακάλη σας ή στην αβγουλού στη λαϊκή, να ζητάτε αβγά Gallus domesticus. 
Και αν σας κοιτάξουν παράξενα, εσείς μην πτοηθείτε, να επιμείνετε. Κάθε μπακάλης και κάθε αβγουλού λαϊκής, οφείλουν να ξέρουν τα αβγά Gallus domesticus.
Σε περίπτωση δε, που σας πουν ότι δεν έχουν, ψεύδονται και το κάνουν, προφανώς, για να σας πουλήσουν τα ακριβότερα. 
Και στο σημείο αυτό, να ενημερώσω τυχόν ενδιαφερόμενους ότι τα σπέρματα παραμένουν στον μειωμένο συντελεστή 13%.

60 σχόλια:

  1. χαχαχα
    ωραιες αποριες ;)

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ κουμπάρα να πάμε μαζί σε μια λαϊκή να πάρουμε αυγά να γελάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάμε και καλό θα ήταν να μαγνητοσκοπούμε την αγοραπωλησία, με κοντινό στην αυγουλού!

      Διαγραφή
  3. Τα σπέρματα στον χαμηλό συντελεστή, τα προφυλακτικά όμως στον υψηλό ... μάλλον έχει να κάνει με την υπογεννητικότητα της χώρας!!!

    Απορία : τα κλούβια αυγά που θα αρχίζουμε να πετάμε σε λίγο σε ποιον συντελεστή είναι?

    Καλησπέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω παίζει ρόλο. Δεν επήδουνταν που δεν επήδουνταν πολύ οι Έλληνες, τώρα που ακρίβυναν τα προφυλακτικά, κράτος γερόντων θα γίνουμε...
      Κλούβια αβγά. Πάω να το ελέγξω.
      Καληνύχτα σας!

      Διαγραφή
  4. Η "μια κότα στρουμπουλή, μια κάτασπρη πουλάδα" πού υπάγεται; Κυκλοφορεί μία σε γειτονικό σπίτι και δεν ξέρουμε πού να την κατατάξουμε!

    (Από την άλλη, ως Roula, είχα ένα θέμα με τα βοτάνια! Έμαθα όμως ότι η αγριάδα η ιαματική καθώς και η αρτεμισία, παραμένουν στο 13% ... κι ησύχασα!)

    Καλώς ήρθες, Αθηνά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν κατοικείς σε μία γειτονιά όπως π.χ. της Ηλιούπολης, λογικά θα είναι Gallus domesticus, άρα στο 13%, εάν όμως ζεις στα Β.Π. τότε υπάρχει περίπτωση να είναι μίας πολυτελούς ράτσας, οπότε υπολόγισε με 23%.

      (Ελπίζω και το ταραξάκο νε είναι στο 13%, διότι κάμνω κατακρατήσεις υγρώνε και το χρησιμοποιώ, από καιρό σε καιρό!)

      Καλώς σε βρήκα Ρούλα Δε Κατ!

      Διαγραφή
  5. Αθηνά πάω σούμπιτη να εντάξω τις κοτούλες μου σε ράτσα!
    Να'σαι καλά!
    Όχι, δεν πουλάμε αυγά. Απλά να ξέρω τι σόγια βόσκει η μανούλα μου στο περιβόλι μου! Μπορεί να βγουν ξαδερφάδες με τις δικές σου! Να μην ξεύρω αν συγγενεύουμε από κάπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, καλά θα κάνεις να το ψάξεις, διότι είναι πολύ σημαντικό να ξέρει κανείς από πού κρατάει η σκούφια της κότας του!
      Εμένα πάντως είναι από τις κοινές. Είναι Gallus domesticus!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  6. Γειά σου ρε ΑΘηνιω μη τα ωραία σου! Οι κοτούλες είναι για το λαό. Κάτι μου λεει πως αυτοί οι συντελεστές επεβληθησαν από το υπουργείο υγείας για να μειωθούν τα καρδιοαγγειακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κι εσένα Χριστίνα Ανδρομέδα!
      Δεν έχεις κι άδικο. Αν και πόσα λιπαρά να έχει πια μια κότα...

      Διαγραφή
  7. Πολύ με σύγχυσες Αννούλα, Σαββατιάτικα γιατί τ' αγαπημένα μου αυγά είναι τα μεταξένια, είναι της Silky (η τελευταία φωτό, η ασπρούλα) και αναρωτήθηκα για πολύ ώρα, αν αξίζει τον κόπο, ν' αλλάξω συνήθειες... τι μου συστήνεις;
    Καλό Σ/Κ όπως να έχει!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααααααα! (Α=Αληθινά ή Αυγουλίσια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην αλλάξεις συνήθειες! Στην ανάγκη θα κόψεις κάτι άλλο, από κάπου αλλού και θα συνεχίζεις να προμηθεύεσαι αβγά Silky!
      Κρατώ και τα αληθινά και τα αβγουλίσια και ανταποδίδω!

      Διαγραφή
  8. Gallus domesticus και ξερό ψωμί λοιπόν, καλή σας ημέρα ανεκπλήρωτο, ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααααααααααααααχ, ανεκπλήρωτο...
      Εσένα να έχω πλάι μου (έστω και νοερώς) και να τις βράσω όλες τις κότες και τ' αβγά τους μαζί...

      Διαγραφή
  9. Εμένα με νοιάζει για τους στρουθοκαμήλους. Πώς πάει εκεί ο φιπιάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν βρίσκω τι γίνεται με την στρουθοκάμηλο, θα σου πω για τη γαλοπούλα που είναι κι ευκολάκι: 13%!

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ που δεν τρώω αυγά γιατί με πειράζουν θα τρώω μόνο φρίκες με το ακαταλόγιστο του φπα!
    Φιλιά και καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φρικάρεις Μεμαρία! Από μια πλευρά είναι διασκεδαστικό όλο αυτό! Κιπ καλμ εντ ιτ τσίκεν!
      Καλό Κυριακόβραδο (μα ισχύει η λέξη Κυριακόβραδο;)!

      Διαγραφή
  11. Και τώρα εγώ έχω άλλη απορία. Τι γίνεται όταν η κότα είναι μπασταρδεμένη; Ο ΦΠΑ πάει στο 18%? Και το έλεγα εγώ, δεν είναι εποχή για γενετικά πειράματα. Ορίστε τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά θα είναι κάτι ανάμεσα 13 και 23%. Γι αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις αναπαραγωγές και να μην αφήνουμε τις κότες μας σε ξέφραγα αμπέλια και πηγαίνουν με όποιον κόκορα να είναι και μετά μπερδεύονται οι ράτσες. Και τι να σου κάνει ύστερα κι ο Τσακαλώτος; Εγώ πάντως, τις έχω κλεισμένες εδώ πέρα μέσα και γκουγκλάρω τους περαστικούς κόκορες κι είμαι ήσυχη!

      Διαγραφή
    2. A όχι! Δεν θα περιορίσω τις κοτούλες μου επειδή ο Σοιμπλε θέλει καθαρότητα της ράτσας ΚΑΙ στις κότες!

      Διαγραφή
    3. Ε καλά. Άστες να είναι αλανιάρες, αλλά μετά μη γκρινάζεις που θα σου βγει η πίστη στους υπολογισμούς του ΦΠΑ!

      Διαγραφή
  12. Καλέ; τρεις μερες έλειψα λόγο βλαβης ... οχι εγκεφαλικης ακομα δεν έφτασα ως εκει αλλα το βλέπω να συμβαινει Αθηνα - Αννα μου. οσονούπω....βλαβης φιλεναδα... δυκτίου καλέ; που πήγε ο νους σου ε;....που να σε προλαβω η γυναικα... στις αναρτησεις...φανηκε η στέρηση.. . πήρες αμπαριζα.. και μας βγαινεις τωρα ε;... ..οσο για τους συντελεστες εεεε εκει ειναι πια που θα χασουμε όλοι και το λίγο μυλό που μας έχει απομείνει .....Αθηνα -Αννα μου καλο σου βραδυ... η καλύτερα καλο σου ξημέρωμα.. φιλακιααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο έρωτας, ο βήχας και η στέρηση, δεν κρύβονται Ρουλάκι μου! Αλλά θα μπω σε ένα πρόγραμμα και μια ρέγουλα, για να μην κινδυνέψω να βαρεθώ πάλι!
      Δεν πιστεύω ότι θα το χάσουμε με τους συντελεστές! Ίσα-ίσα που είναι μια καλή άσκηση για το μυαλό μας, όπως τα σταυρόλεξα και τα σουντόκου!
      Φιλί Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
  13. Καλά που το 'ψαξες για να ξέρω τι να πω στον πατέρα μου για τις κότες στο χωριό!
    Ουφ.. μου 'φυγε ένα βάρος!!!
    ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον ενημερώσεις τον μπαμπά τάχιστα! Δεν κάνει οι μπαμπάδες να ζουν στην άγνοια σε θέματα που αφορούν τις κότες τους!

      Και τώρα: Χάπι μπέρθντέι του γιου, χάπι μπέρθντέι του γιουουουου, χάαααπι μπέεεεεεερθντει ντίαρ Γιώωωωωωτααα, χάπι μπέεεεερθντέι του γιουουου!
      ♥ ♥ ♥

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα μου στέλνεις θετική ενέργεια με τα τόσα χρόνια πολλά που μου έχεις πει!!! :* :* :*

      Διαγραφή
  14. Η Κότα η Αλανιάρα δεξιά, σε τι Φ.Π.Α. υπάγεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά να σημειώσω ότι κάλλιστα θα μπορούσε να ονομάζεται Αρτίστα του βωβού!
      Όσο για τον ΦΠΑ, φαντάζομαι υπάγεται στον ανώτατο συντελεστή!

      Διαγραφή
  15. Η κότα δεξιόθεν με το γαλάζιο μάτι που πετάει το αυγό στον αέρα είναι όλα τα λεφτά!
    Έχω την εντύπωση ότι κάποια στιγμή (το αυγό) θα σκάσει στην αριστερή και θα ξυπνήσει επιτέλους από τον λήθαργο.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά, πάλι κοιμόταν η αριστερή όταν ήλθες; Κάτι πρέπει να κάνω μ' αυτήν!
      Η δεξιά, πράγματι, έχει ένα ιδιαίτερο στυλ. Με το που την είδα μου θύμισε παλιά πουτάνα της Τρούμπας, από την δεκαετίας του '60 και την λάτρεψα και είπα να την φέρω εδώ πέρα μέσα, να την έχω να την καμαρώνω!
      Κίσιζ Κυπαρησία Σ.!

      Διαγραφή
  16. για το Λύκο της Στέππας και το Nick Cave πείτε μας παρακαλώ, αγαπητή Άννα.
    ο ΦΠΑ θ ανεβοκατεβαίνει. λες και έχουμε πολιτικό πολιτισμό τα τελευταία 2.500 χρόνια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κύριε Νίκο Π, θα σας πικράνω, αλλά δεν είμεθα σοβαρό βλογ και τόσο ο λύκος της στέπας, όσο και ο Νικ Κέιβ, ανήκουν στα σοβαρά θέματα, που ούτε κατά διάνοια δεν τα αγγίζω εδώ πέρα μέσα. Το πολύ-πολύ, στο τσακίρ κέφι, να βάλω ενίοτε κανένα άσμα του αοιδού, π.χ. το The Death Is Not The End, έτσι δια να ξαλεγράρωμεν!
      Όσο για τον ΦΠΑ, φοβούμαι ότι θα ακολουθήσει από 'δω κι εμπρός τις κινήσεις του αβγού με το οποίο παίζει η κότα δεξιά όπως κοιτάτε την οθόνη του υπολογιστή σας!
      Καλό σας βράδυ κ. Νίκο Π!

      Διαγραφή
  17. Ε, αφού με πικράνατε, θα βάλω μια επιπλέον μαύρη στον καφέ.
    Τα θέματα του βλογ σας είναι αρκούντως και εξόχως σοβαρά, όσο εξυπηρετούν την επικοινωνία, εκ των σοβαροτέρων θεμάτων, για να μην πω, αδυναμιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία. Το κρατώ αυτό που λέτε και εφησυχάζω!

      Διαγραφή
  18. Το μόνο που έχω να πω είναι: θα θελα να ήμουν μπροστα στην αναζήτηση ράτσας πουλερικώνε που έκανες! Κάτι μου λέει οτι χτύπησες και εγγλέζικα στην αναζήτηση!
    --ΣαλιάγκιΤοΜιαΖωηΑσχετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα είσαι. Μόνο με σουαχίλι δεν έκανα αναζήτηση! Στ' αλήθεια, άξιζε τον κόπο να ήσουν από μια μεριά να έβλεπες!

      Διαγραφή
  19. εφησυχάστε και επαγρυπνείτε. έτσι κι αλλιώς που να κοιμηθείς..
    δεν είπαμε όμως. που (όχι "εδώ πέρα μέσα") θίγονται τα υποτιθέμενα σοβαρά?

    υγ. death is not the end? ενδιαφέρουσα επιλογή. βέβαια είναι the end κανονικότατα. και για κότες και για κόκορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα, εγώ μια χαρά κοιμάμαι κύριε Νίκο Π. Είμαι από αυτές τις ενεργοβόρες που βάζουν το κλιματιστικό στους 12 βαθμούς.

      Στα σοβαρά τα βλογς είναι τα σοβαρά τα θέματα. Φαντάζομαι, σε αυτά που δεν έχουν κότες για διακόσμηση.

      ΥΓ. In this world nothing can be said to be certain, except death and taxes που έλεγε κι ο τάδε, κύριε Νίκο Π.

      Διαγραφή
    2. (ενεργοβόρα που την απασχολούν οι φόροι, μεταξύ άλλων).
      πάντα προσωπικά στοιχεία παρεισφρέουν.
      το κύριε και το Π αν θέλετε τόσο πολύ να τα κουβαλάτε, είναι ΟΚ,΄Αννα...

      https://www.youtube.com/watch?v=pWcM0ImM5qA

      Διαγραφή
  20. Κουμπάρα, ποιος είναι αυτός ο καινούριος που σας κορτάρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τουλάχιστον αγενές, κουμπάρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σεμνός ήμουν. Σε ο,τι αφορά την κουμπάρα γίνομαι σκύλα.

      Διαγραφή
    2. Καλά, πείτε τα εσείς κορίτσια. Εγώ παίρνω το στεφάνι μου και πάω για κεφτέδες!

      Διαγραφή
    3. Αχ Κουμπάρα με κολάζεις και εγώ σκέφτομαι να κάνω μια σεμνή μακαρονάδα με μύδια μόνο για βραδινό.

      Διαγραφή
    4. Ε, εντάξει, για βράδυ καλή είναι μια μυδομακαρονάδα. Ελαφριά!

      Διαγραφή
  22. ότι και να γίνεσαι είναι τζάμπα μαγκιές. και λίγο παιδικό, ιντερνετικά.
    σο, μπάι.

    (συμμετείχε λίγο η κουμπάρα, νο?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαϊ μπάϊ στο Ντουμπάι. Και είπαμε η κουμπάρα δεν είναι ούτε για δόντια σου ούτε για τα λόγια σου. Ξεπαρεού λοιπόν και τα "συμμετείχε λίγο η κουμπάρα, νο?" με τις φίλες σου.

      Διαγραφή
    2. Σας παρακαλώ... Δεν θα 'θελα...

      Διαγραφή
  23. βρε κουμπάρες, μη θυμώνετε. έχω ξεπαρεώσει εδώ και ώρα. δεν κατάλαβα ότι είναι μόνο για κορίτσια.
    apologies.
    no heart feelings, mahler. (he's dead, no?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. επειδή πρέπει να πάω για ύπνο. και σεις για κεφτέδες, μύδια κτλ..
    αυτά είναι για να περνάμε ευχάριστα.
    ευχαριστώ για την παρέα, sorry για όποιον θίχτηκε.
    ήμουν αδιάκριτος.
    καλή συνέχεια στην παρέα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή συνέχεια bro. Ο Mahler όπως και η punk δεν πεθαίνουν ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...