Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E13



Γιάννης Γαλανάκης: "Αυτό που έχω προσπαθήσει να επιτύχω με τη δουλειά μου μέχρι σήμερα, είναι αφενός να αφηγηθώ -υπαινισσόμενος- μιαν ανοιχτή ιστορία, αφετέρου να προκαλέσω ένα αισθητικό ενδιαφέρον, προσπαθώντας ταυτόχρονα να εγείρω το “punctum” (κατά Roland Barthes) της φωτογραφίας".  
Περισσότερα εδώ και εδώ.

Έχω χάσει την υπομονή μου, το μυαλό μου, τα λογικά μου, τον μπούσουλα και μόνο κανένα κιλό δεν λέω να χάσω...

Έζησα να το διαβάσω κι αυτό. Η Χρυσή Αυγή καταδικάζει το μπούλινγκ. Είμαι απολύτως σίγουρη ότι θα το μπέρδεψαν με το μπόουλινγκ. 

Μετά από ενδελεχή παρατήρηση, διαπίστωσα ότι η ενασχόληση με το βλόγγινγ με βοηθάει να ξεχνάω πολλά πράγματα. Το σίδερο αναμμένο, το φαγητό στον φούρνο, τη βρύση ανοιχτή...

Βρέθηκαν τα οστά του Μιγκέλ Θερβάντες και όχι, δεν ήταν στην Αμφίπολη.

Ο φίλος μου ο Δημοσθένης με ρωτάει εάν μπορεί να αφήσει την ανάσα αξιοπρέπειας που πήρε πριν ενάμιση μήνα, γιατί είναι έτοιμος να σκάσει κι εγώ δεν ξέρω τι να του απαντήσω.

Έχυσε ποτάμι τα δάκρυα για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη η ελληνική κοινωνία. Ποια; Η ελληνική κοινωνία. Που η συντριπτική πλειοψηφία της σκέφτεται "αν ο γιος μου βγει πούστης θα τον κρεμάσω".

Η θεία μου η Φεβρωνία διατείνεται ότι έχω νεύρα τελευταίως. Φυσικά και έχω νεύρα. Τι άλλο να έχω; Εάν ζούσα στην Βολιβία θα είχα καρτέλ κοκαΐνης, αλλά ζω στην Ελλάδα και έχω νεύρα. 

Ακολουθεί ρομαντική συνομιλία μεταξύ συζύγων.
Εκείνος: Σ’ αγαπώ!
Εκείνη: Σε λυπάμαι...

38 σχόλια:

  1. Θα μείνω στην ανάσα που μου έδωσε ο Γιάννης Γαλανάκης απόψε για αποτοξίνωση από τα γεγονότα!

    Ευτυχώς που υπάρχουν και ρομαντικές συνομιλίες μεταξύ ζευγαριών...χαχα!!
    Καρτέλ κοκαΐνης ε?...πάμπλουτη θα ήσουν...από τα νεύρα τι να βγάλεις, μέσα μπαίνεις!

    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι που είναι το στεφάνι πολυαγαπημένης φίλης μου ο κ. Γαλανάκης, αλλά θεωρώ εξαιρετικά ενδιαφέρουσα τη δουλειά του!
      Ξεχειλίζουν από τρυφερότητα αυτές οι συζυγικές συνομιλίες και τολμώ να πω ότι κι εγώ τις απολαμβάνω!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. μα τι ωραία που τα λέτε... ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενίοτε, ίσως και να τα λέω ωραία. Γεγονός είναι ότι τα πράττω καλύτερα από ότι τα λέω.
      Αααααααααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  3. Ατάκτως ειρημένα αλλά κάπως σαν να βρήκαν τη θέση τους...

    Την καλημέρα μου
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Ελένη!
      Κατά τα λοιπά, μου βγαίνει η πίστη κάθε φορά να βάλω όλα αυτά τα ατάκτως σε μια σειρά!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Δεν είμαι σίγουρη αν ο Γιαννης Γαλανάκης είναι αυτός που έχω στο νού μου αλλα θα το διαπιστώσω πηγαίνοντας στην εκθεσή του! Πολυ χάρηκα που θα μυρίσω λίγο Χανιά!

    Η συμβουλή κάθε "σωστού" πατέρα προς το παιδί του ήταν να μη γίνει πούστης και κουμουνιστής! Με κυβέρνηση Συριζα όμως,βλέπεις και μόνη σου οτι σα να αλλάζουν τα πράγματα και κόπηκε το αριστερός. Εύχομαι και ελπίζω σύντομα να κοπει όλη η εκφραση γενικά!
    Πολλοι θα μας πουν γκρινιάρες βέβαια, που αντι να υποστηρίξουμε το ενδιαφέρον που υπάρχει γύρω απο αυτό το θέμα και να το δουμε σαν ευκαιρία να κάνουμε τα πράγματα να αλλαξουν,καθομαστε και γκρινιάζουμε! Αλλα σόρυ,φίλοι μου, δε θα συγκινηθώ απο την υποκριτική φιλευσπλαχνία σας με τα περισσότερα like που θα ξεχαστεί μέσα στον επόμενο ένα μήνα,ούτε θα κάνω μόδα αξίες που θα έπρεπε να είναι αυτονόητες για το σίχαμα κόσμο που ζουμε! Και ναι θα γκρινιάζω γιατι είστε πιο δήθεν και απο χανιώτικη μπουγάτσα! (μα να βάζουν ζαχαρη άχνη πάνω απο τα λιωμένα τυριά,δε μπορώ να το χωνέψω)
    ΑΑΑ στα διάλα συγχίστηκα πάλι! Και μετά έχεις και τις θείες να απορούν γιατι έχεις νευρα!
    --Σαλιάγκι
    ΥΓ. Δε πρόλάβα να πάρω τζούρα απο πρωινό μαγκαζίνο σήμερα! Αλλα είμαι και επισημα άνεργη και με κάρτα του ΟΑΕΔ που το αποδεικνύει! Χαλάλι η ακρόαση που έχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, εάν σε βγάλει ο δρόμος σου στον Λυκαβηττό, πέρνα από την έκθεση και εκεί θα διαπιστώσεις ποιος Γαλανάκης είναι. Εάν τον βρεις φυσικά, διότι είναι και πολυάσχολος!
      Εμένα μου αρέσει πολύ η μπουγάτσα Χανίων. Την προτιμώ χωρίς ζάχαρη και θεωρώ ότι του Τωμαδάκη είναι καλύτερη από του Ιορδάνη!
      ΥΓ. Έχασες την ευκαιρία της ζωής σου, διότι στις 10:44 έπαιξε "Ο Εφιάλτης Της Περσεφόνης" από την Μαρία Φαραντούρη και εστάλη και η σχετική καλημέρα στη Ρόζα! Αλλά δεν πειράζει. Η ανεργία πάνω από όλα!

      Διαγραφή
  5. Αυτά είναι τα ωραία τα ρομαντικά με το ταίρι μας <3

    Καλωσόρισα και πάλι ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως. Και ειδικά αυτό το ζευγάρι πολύ αγαπιέται!
      Καλωσόρισες και πάλι Λεύκη!

      Διαγραφή
  6. Είσαι απίθανη.
    Τα απόλαυσα όλα.
    Γέλασα με την ψυχή μου.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί κ. Κονταρίνη!
      Είστε πολύ ευγενικός!

      Διαγραφή
  7. Αθηνούλα μου ....πόσο μου έχεις λείψει!
    Αυτό σου λέω μόνο! ☺
    Φιλούρες! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω εάν φταίω εγώ ή οι συνθήκες που απουσιάζω τελευταίως. Αλλά τι σου τα λέω; Εσύ ξέρεις καλύτερα από όλους μας πώς είναι να μην σου φτάνει το 24ωρο!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  8. Αργείς, αλλά αποζημιώνεις!
    Μία απ' όλα αυτά τα άτακτα, πολύ καλή μερίδα!!!!
    (ναι, πεινάω!!!)
    Φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πεινάω. Σε μόνιμη βάση! Μάλλον ευθύνεται η Άνοιξη που μπαινοβγαίνει...
      Κίσιζ Γούμαν!

      Διαγραφή
  9. Kατ'αρχάς καλή άνοιξη! Τα λουλούδια ανθίζουν, τα ζουζούνια ζουζουνίζουν, οι κόκορες κοκορίζουν... Είχα και άλλα σχόλια να κάνω, αλλά τρέχω αμέριμνος στα ανθισμένα λιβάδια του παραλογισμού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μη νομίζεις... Άκουγα το Dieci ragazze του Lucio Batisti...

      Διαγραφή
    2. Παναγια μου! Ιταλικό τραγούδι; Είσαι καλά; Να σε ξεματιάσω;

      Διαγραφή
    3. Για της ανάγκες της εκπομπής, μην φανταστείς...
      Πάντως, καλού κακού, ρίξε ένα ξεμάτιασμα!

      Διαγραφή
  10. Αχ, ναι... Η ελληνική κοινωνία που δακρύζει για τον Γιακουμάκη κι αγωνιά για την εγκυμοσύνη της Μενεγάκη, η ίδια είναι, "το ένα δεν αναιρεί το άλλο", σου λέει...
    Κι η ζωή τραβάει την ανηφόρα ή κατρακυλά στην κατηφόρα -δεν το 'χω ξεκαθαρίσει ακόμη αυτό.

    Καλημέρα, Αθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για πες... Πώς πάει η εγκυμοσύνη;
      Καλά, μη φωνάζεις. Θα ρωτήσω τη μαμά μου που διαβάζει το Ciao!
      Καλό βράδυ Ρούλα δε κατ!

      Διαγραφή
  11. Φυσικά και η Χρυσή Αυγή καταδικάζει το μπούλινγκ. Απαγορεύεται οι άλλοι να κάνουν μπούλινγκ, μόνο εμείς, ΟΥΓΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααα έτσι το θέτουν! Είπα κι εγώ...

      Διαγραφή
  12. Τ' ακούσαμε κι αυτό με τη Χρυσή Αυγή!! Το μόνο που μένει τώρα είναι να βγει ο Σαμαράς στους δρόμους και να διαδηλώνει κατά του μνημονίου..
    Όσον αφορά στο Βαγγέλη Γιακουμάκη, κάθε φορά θρηνούμε για τα παιδιά που χάνονται με όποιον τρόπο, αλλά μένουμε εκεί.. στη λύπη.. μέχρι να ακούσουμε για το επόμενο παιδί..
    Για την συζήτηση μεταξύ συζύγων τι να πω... σχέση ειλικρίνειας!! χαχαχα
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρίνειας και πάνω απ' όλα τρυφερότητας η σχέση!
      Κίσιζ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  13. Μα στην Ελλάδα ζούμε βρε Αθηνά μου;... εχουμε τουλάχιστον τα πανω μας τα κατω μας.. για σκεψου να ήταν όλα τέλεια; σκετη βαρεμάρα θα ήταν .. ετσι εχουμε να λεμε .... Δεν ήταν ποτε βαρετη η ζωή μας εδω στην Ελλαδούλα μας... μεχρι και τα ζευγάρια εδω δινουν στο σ αγαπω αλλη απαντηση απο αυτην που περιμενεις.. .χι.χι...ελα.... καλη εβδομαδα και μεταμεσονύχτια φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θέλεις να πεις Ρούλα; Δεν είναι η αναμενόμενη απάντηση το "Σε λυπάμαι"; Ώρες είναι να μου πεις ότι έπρεπε Εκείνη να του απαντήσει "Κι εγώ"! Χοχ χο χο!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  14. Λεπόν για να πάνω κάτω τα φαρμάκια σου βρήκα αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=-iYBIsLFbKo ένα τραγουδάκι για τις κοτούλες σου μακράς διαρκείας.

    Εγώ πάλι αν εξαιρέσω τα κοινωνικά... στα κυβερνητικά είμαι ευχαριστημένη. Βλέπω ωραίες κινήσεις και δράσεις.

    Άντε Αθηνιώ μου πάρε τα πάνω σου να κακαρίσουμε παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Μιλ μερσί για το άσμα!
      Εγώ πάλι, δεν ήμουν και τόσο ευχαριστημένη, αλλά από χθες είμαι, διότι οι χειρισμοί-Τσίπρα στο Βερολίνο θεωρώ ήταν άψογοι.
      Θα κακαρίσουμε παρέα, άσχετα εάν πάρω τα πάνω μου ή όχι! Ντοντ γουόρυ!

      Διαγραφή
  15. Η ρομαντική συνομιλία των συζύγων έχει πολλές αναγνώσεις πάντως!! Φιλιά Αθηνούλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Και τις αφήνω στην κρίση σας!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  16. Καλυτερα δεν μπορουσες να τα θεσεις! Ειδικα αυτο με την ελληνικη κοινωνια! Αυτα ελεγα στον Τρεμενς πριν (αργησα λιγο, αλλα τι να κανω;)
    Φιλουμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω η βαριόμοιρη; Τραβάω ζόρι με την υποκρισία της ελληνικής κοινωνίας.
      Άργησες; Όχι. Μια χαρά στην ώρα σου είσαι! Ότι πρέπει για Εθνική εορτή!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  17. Ήρθα και η ίδια, να "γιορτάσουμε" την 25 Μαρτίου, αλλά μάλλον να γιορτάσουμε τη χώνεψη του μπακαλιάρου Νορβηγίας, με σκορδαλιά από Κινέζικα σκόρδα, την ατέλειωτη βροχή και τις υπέροχες ειδήσεις στην TV, όπου για τρία τέταρτα μας περιέγραψαν πώς έπεσε το αεροπλάνο, στην συνέχεια βλέπαμε το τύπωμα χαρτονομισμάτων... δεν βάζω ήχο στην TV, κάτι γλυτώνω έτσι...έλεος πια! :(

    Όαση η δουλειά του Γαλανάκη που παρουσιάζει πολύ ενδιαφέρον και ευχαριστώ που μας τον σύστησες!

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερούλικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλείσε τελείως την τηλεόραση και άνοιξε ραδιόφωνο! Έναν μουσικό σταθμό, κατά προτίμηση! Χωρίς ενημερωτικές εκπομπές. Κι έτσι θα γλιτώσεις από πάρα πολλά!
      Ευχαριστώ εκ μέρους του καλλιτέχνη!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  18. Καλώς σας βρήκα Αθηνά!
    Είναι όντως ωραία ενασχόληση το bloging! Αφού βοηθάει να ξεχνάς και τα οικιακά. Αν κι εγώ έχω βοήθεια από καλή κυρία που κάνει αυτές τις δουλειές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Λουΐζα Γκανούτα.
      Όντως, όντως. καλά κάνεις κι έχεις βοήθεια. Ψάχνω κι εγώ κάποια κυρία να με βοηθάει στο σίδερο αλλά δεν βρίσκω.

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...