Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E12



Γιάνη τα έμαθες τα νέα για τη ΔΕΗ;

Ακούω αυτά που λένε για τις βλαβερές επιπτώσεις του τσιγάρου στην υγεία και πιθανολογώ ότι πρόκειται περί φημών που διαδίδουν οι τιτανοτεράστιες πολυεθνικές κατασκευάστριες εταιρείες κομπολογιών. Τι; Όχι;

Άντε να τελειώνουμε με τα νομοσχέδια, τα μέτρα κ.λπ. κ.λπ., για να ασχοληθούμε με τα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Εκεί είναι το ζουμί. 

Ξεκάθαρες αποστάσεις παίρνει η κυβέρνηση από τις δηλώσεις Κωνσταντοπούλου. Στο τέλος θα κάνουν ότι δεν την γνωρίζουν καν. Για παράδειγμα: "Ζωή Κωνσταντοπούλου... Ζωή Κωνσταντοπούλου... Δεν μου λέει κάτι... Καλέ, έναν κύριο Νίκο, τι τον έχετε;"...

Στη νέα εποχή των smartphones μπαίνει και το Άγιον Όρος το οποίο εδώ και λίγες ημέρες διαθέτει τη δική του εφαρμογή τόσο για iPhone όσο και για Android. Άραγε, επιτρέπεται να την κατεβάσουν οι γυναίκες;

Είναι κι αυτή η μουρλοκακομοίρα (σ.σ. για να μην ψαχνόσαστε μεταξύ σας, δεν αναφέρομαι σε βλόγγερ), που το κόμμα την τραβάει απ’ το μανίκι, με αποτέλεσμα να έχει χάσει το χιούμορ της. Να το προσέξει λίγο αυτό... 

Διαβάζω ότι το ΚΚΕ κατέθεσε πρόταση νόμου για κατάργηση των μνημονίων. Μισό λεπτό γιατί μπερδεύτηκα... Τα μνημόνια δεν τα έχουμε καταργήσει ήδη; 

Διαψεύσεις, προβοκάτσιες, εκβιασμοί. Ανάσα δεν μπορώ να πάρω.

Ακολουθεί ρομαντική συνομιλία μεταξύ συζύγων. 
Εκείνος: Ξύπνησε ο Λατίνος εραστής που έχω μέσα μου! 
Εκείνη: Καλά, βάλε τον πάλι για ύπνο και ξύπνα τον μάγειρα να φτιάξει κανένα φαγητό.

42 σχόλια:

  1. "Μάλιστα, αν κάποιος το επιθυμεί, μπορεί να λαμβάνει καθημερινή ειδοποίηση στο κινητό του, την ώρα που θα ορίσει, για τη γιορτή και τη νηστεία της ημέρας."
    Κι αναρωτιέμαι η πρωτόγονη της τεχνολογίας πώς θα ζήσω χωρίς να γνωρίζω τα βασικά...άσε που μόλις προχτές αγόρασα κινητό γιατί μου είχε χαλάσει το παλιό και το μόνο που κάνει είναι να παίρνει τηλέφωνα και αναπάντητες όταν τελειώνει η κάρτα...χωρίς κάμερα, χωρίς ραδιόφωνο, παραλίγο να είναι και χωρίς τηλέφωνο με τα λεφτά που έδωσα...χαχα!
    Όσο για τη μουρλοκακομοίρα, μου έρχονται δυο στο μυαλό...όχι τρεις....πωπω...ποια να είναι?
    Και μια απορία!
    Ξύπνησε ο μάγειρας μέσα του μετά την προτροπή, ή το θηρίο?
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην την φοβάσαι την τεχνολογία Μεμαρία!
      Ενίοτε, με εφαρμογές σαν κι αυτή του Αγίου Όρους, μπορεί να σε βάλει στον δρόμο του Θεού και του ενάρετου βίου (μα τι γράφω και δεν με μαζεύουν;)!
      Να πας να πάρεις ένα σμάρτφον φτηνό, σαν το δικό μου.
      Το πλήρωσα 69 (με το συμπάθιο) ευρώ, αλλά τη δουλειά του την κάνει!
      Φυσικά, υπάρχουν ορισμένοι που έχουν σάμσουνγκ και με κοροϊδεύουν που εγώ έχω τη δευτεράνζτα, και τριτάντζα μη σου πω.
      Όμως εγώ με το κεφάλι ψηλά τους απαντώ περήφανα ότι "Το σάμσουνγκ δεν είναι μαγκιά, είναι αυτοταπείνωση" και μη έχοντας να μου απαντήσουν κάτι σε αυτό το αποστομωτικό (;) και σοβαρότατο (;) επιχείρημα, τελειώνει εκεί η κουβέντα!
      Δεν θα σου αποκαλύψω ποια είναι η μουρλοκακομοίρα. Φτάνει που γνωρίζεις ότι δεν είναι βλόγγερ!
      Δεν ξύπνησε ο μάγειρας, δεν ξύπνησε ούτε το θηρίο. Ευτυχώς ξύπνησε ο τηλεφωνητής και το ζεύγος παρήγγειλε σουβλάκια!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. Με κούρασε η επικαιρότητα και ειδικά τα κοινωνικά με τους διάφορους ανώμαλους...
    Ο Σαμαράς μιλάμε πάει ντουγρού για ψυχιατρική!
    Καλό ξημέρωμα ΑΘηνούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι ανώμαλοι, και οι μαθήτριες που πέφτουν από τα μπαλκόνια και οι αγνοούμενοι και Μαρκογιαννάκηδες και δεν έχει τελειωμό η λίστα.
      Μα το έγραψε και η Ντόρα στο τουίτερ της. Αντιγράφω:
      Ντόρα Μπακογιάννη
      @Dora_Bakoyannis
      Follow
      Αποφάσεις παίρνει το συνέδριο. Η συνδιάσκεψη είναι για ψυχοθεραπεία.

      Εμμέσως πλην σαφώς, το ίδιο που λες κι εσύ για τον Σαμαρά λέει και η κόρη του Επίτιμου!
      Καλό μεσημέρι Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
    2. Αμάν... δε μου αρέσει αυτή η ξαφνική τηλεπαθητική σύγκλιση με την Ντορούλα.. αρχίζω να ανησυχώ! Θα μου πεις και ποιός στέκει καλά στα μυαλά του από την Δημοκρατική παράταξη; Κάθε στέλεχος και μια ανοιχτή πληγή...

      Διαγραφή
  3. καλε...με εφαγε το σχόλιο ο αλητης ο blogger!!! Επαναδιατυπώνω λοιπον!!!
    Εγω που εχω τη μπακατελα το νοκια που έχει υπερυθρες για να στελνω αρχεια,δεν εχω καμια ελπιδα να σώσω τη ψυχη μου, ούτε να μάθω τα ψυχωφελη γνωμικα των Πατερων, ε???Απαιτώ αμεσα την δημιουργια σελιδας στο facebook και για μας με τα βλαμμενα κινητα!!!

    Ειλικρινά δε μπορώ αλλη πληροφορία για τη νεα κυβέρνηση!!! Εχω γκώσει η γυναικα λέμε!!! κυρίως γιατι αναμεσα στα νομοσχεδια,τους νόμους και τις ευρωπαικές πολιτικες,μου πετάνε ιντριγκες και λοιπες ηλιθιες πληροφοριες οπως τι ειπε στο τουιτερ ο βαρουφακης,αν πηγε στην αιγινα ή οχι,ποιοι ειναι η παρεα της φεγγαροπετρας(ουπς Αιγινας εννοουσα),ποσα αδελφια εχει ο Τσιπρας κτλ!!! Μου εχουν κουρκουτιάνει τον εγκεφαλο!!!Δε μπορώ αλλο!!!
    Δωστε λίγο νεοδημοκρατικο/πασοκικο ξεκατινιασμα στο λαο ρε αλητες να γουστάρουμε επιτελους!!!!
    ουφφφφφ τα ειπε και ξεθυμανα!!νιώθω καλυτερα τώρα!
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι Ρόζα; Σε σκεφτόμουν προχθές, στις 5 Μαρτίου, που ήταν η επέτειος θανάτου της Ρόζας της Λούξεμπουργκ. Λόγω του ονόματος, μην πάει ο νους σου στο κακό!

      Πετάξτε τα βλαμμένα σας τα κινητά και πείτε ένα βροντερό "ναι" στην καινούργια τεχνολογία! Έχει και φθηνά. Το δικό μου το πήρα 69 (με το συμπάθιο κιόλας) ευρώ!

      Έχει αδέλφια ο Πρωθυπουργός; Αγνοώ. Για έναν διορισμένο εξάδελφο ακούω μόνο!
      Κάνε πάντως υπομονή. Ήδη συνεδρίασε η Κ.Ο. της Ν.Δ., οπότε σιγά-σιγά θα το αρχίσουμε το κατινάζ!

      Αχ καλέ, πολύ χάρηκα που πέρασες!
      Αναμένω εναγωνίως και δικό σου ποστ!

      Διαγραφή
    2. Καλε,να μη το ξέρω οτι πλησίαζε το μνημόσυνο της ροζας(της Λουξεμπουργκ φυσικά) να τη βάλω και στα κόλυβα που κάμαμε το ψυχοσάββατο με την αυθεντική συνταγή της κυρίας ευτυχίας https://www.youtube.com/watch?v=gFpmWeiApak (Περίιιιιιιιιφημα!!)
      Εγώ σε σκέφτηκα με αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=z4uZmSKeqDg
      γενικά το υποσυνειδητό μας δε λειτουργεί πολύ καλά...το νιώθεις! αν και ο δικός σου συνειρμός ήταν πιο λογικός!
      ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και φτού σου! και ξέρεις γιατί!!!!
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
    3. Ναι, η αλήθεια είναι ότι καλά δεν μας λες!
      Τα κόλλυβα; Περίιιιιιιιιφημα, όντως!
      Η δε εκμάθηση προφοράς; Δεν το συζητώ... Εκστασιάστηκα!
      Κράτα το σάλιο σου Ρόζα και μην με πτύεις εις τα μούτρα. Έχω σοβαρούς λόγους που δεν ενεφανίσθην εις το σουαρέ!

      Διαγραφή
  4. Καλά αυτή την αγία εφαρμογή θα την βάλω σίγουρα χαχα. Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, γιατί πώς θα πορευτούμε σε έναν ταπεινόν και ενάρετον βίον δίχως να συμβουλευόμεθα την εν λόγω εφαρμογήν. Πώς;
      Φιλί. Αδελφικό, μην φανταστείς...

      Διαγραφή
  5. καλημερα Αθηνα μου!
    δεν εχω κινητο με εφαρμογες. χαχαχαχα
    για τη Δεη αστα να πανε.

    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, δεν πειράζει που δεν έχεις τέτοιο κινητό. Μπορείς να βλέπεις τα κυριότερα στο eortologio.gr!
      Καλό μεσημέρι Εκφράσου!

      Διαγραφή
  6. με αυτο το ρομαντικό ζευγαρι ταιριάζουμε απόλυτα!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν θα το πιστέψεις, αλλά μόλις ήμουν στο βλογ σου και διάβαζα την ανάρτηση-εργασία του Πέτρου! Βλέπεις είμαι φαν του, κυρίως για τις εκπληκτικές του ατάκες που κατά καιρούς δημοσιεύεις!
      Να του δώσεις συγχαρητήρια για την εργασία εκ μέρους μου!

      Όσο για το ζευγάρι, γνωρίζω πολλούς που βρίσκουν κοινά με αυτό!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Πνευμονολόγος σε ομιλία του για το ηλεκτρονικό τσιγάρο μας επισήμανε την ανακοίνωση των πνευμονολόγων για την αποφυγή του ηλεκτρονικού τσιγάρου. Κάτι μου λέει οτι όντως ο καπνός είναι πιο υγιεινός. Νομίζω στην συνωμοσία όσων φτιάχνουν κομπολόγια, έχουν μπει και οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών τσιγάρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, όπως διαφαίνεται, πρόκειται για μια οργανωμένη και υποχθόνια προσπάθεια αυτών των δύο φατριών του κεφαλαίου με σκοπό να στερήσουν αυτή τη μικρή απόλαυση από τον εργάτη, τον αγρότη, τον φοιτητή και τη μέση Ελληνίδα εργαζόμενη νοικοκυρά.
      Και έχουν κάνει τσιράκια τους όλους τους πνευμονολόγους, όπου δια μέσου της κινδυνολογίας προσπαθούν να μας αποτρέψουν από αυτή την αγαπημένη συνήθεια.
      Γύρευε τι τους έχουν τάξει και τι μίζες παίρνουν, για να βγαίνουν κάθε τρεις και λίγο και να μας εκφοβίζουν.
      Όμως, ο εκφοβισμός δεν θα περάσει!

      Διαγραφή
  8. Ρε παιδιά, ποια είναι αυτή η "μουρλοκακομοίρα";; Εγώ δεν την κατάλαβα.. :( Εντάξει, παραδέχομαι, φταίει λίγο κι αυτή η άτιμη η ανταύγεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πώς να καταλάβεις Μία Πέτρα μου; Αφού δεν σας λέω ποια είναι! Μόνο ότι δεν είναι βλόγγερ σας αποκαλύπτω! Άρα, όσο και να ψάχνεις δεν θα την βρεις! Οπότε, άσε ήσυχη την ανταύγεια, διότι δεν φταίει σε τίποτε!
      Αλήθεια, κάνεις μπαλαγιάζ ή την κλασική με τα αλουμινόχαρτα;
      Χαβ ε νάις γουήκεντ!

      Διαγραφή
  9. Έχεις έναν υπέροχο τρόπο, αγαπητή μου Αθηνά, να σατυρίζεις την επικαιρότητα.
    Ειλικρινά το απολαμβάνω.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί αγαπητέ κ. Κονταρίνη, για τα καλά σας λόγια!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. "Εσεις κρατηστε την υγεια σας, εγω θα κρατησω τα τσιγαρα μου" ειχε πει ο Ζαν Πολ Σαρτρ... σαν φιλοσοφος κατι παραπανω θα ηξερε! Ας αναψουμε αλλο ενα Gauloises λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τον είχα σε εκτίμηση τον Ζαν, τώρα ακόμα περισσότερο!
      Όμως, να μου επιτρέψεις να ανάψω ένα Καρέλια. Δεν αλλάζω μάρκα με τίποτα. Δεν την έχω αλλάξει ποτέ από τότε που ξεκίνησα να καπνίζω! Οπότε, όλα τα Gauloises, δικά σου!

      Διαγραφή
    2. Ουτε εγω εχω αλλαξει μαρκα, πολυ σπανια θα καπνισω κατι αλλο, δηλαδη στην περιπτωση που εχω ξεμεινει και δεν βρισκω Gauloises (μπλε ή κοκκινα) σε ακτινα 10χλμ. :P

      Διαγραφή
    3. Ω! Εκτιμώ τους ανθρώπους που μένουν σταθεροί και πιστοί στις απολαύσεις τους!

      Διαγραφή
  11. iSheep

    Το όνομα του διευθυντή της AST δεν έχει καμία σχέση με μένα :P (αλλά θα ήταν ωραίο άμα είχα τρολλάρει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί Πρόεδρε; Γιάννη Θεοδωράκη σε λένε;

      Διαγραφή
  12. Δεν ξέρω τι λες εσύ, πάντως η αφεντιά μου, έπαθε πλάκα με την φωτό, όχι τόσο για τη κότα (έχει γούστο το πουλερικό!) αλλά αναγνώρισα τη στάση μετρό στη γενέτηρα μου (Paris-Opera!)
    Ωραία σύμπτωση! χαχαχα!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααα! & μουτς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάσε κι ένα τραγουδάκι που μου τραγουδούσε η μαμά (Γαλλίδα!)

      https://www.youtube.com/watch?v=ve9wXnpji0g

      Διαγραφή
    2. Το τραγούδι είναι απλά τέλειο και θαρρώ το πιο ταιριαστό εδώ πέρα μέσα!
      Θαρρώ ότι θα κάνω ένα ειδικό ποστ γι αυτό κάποια ημέρα!
      Μιλ μερσί!
      Πάρε κι εσύ να δεις όλη τη σειρά των φωτογραφιών!
      http://www.vintag.es/2014/08/pictures-of-woman-walking-chicken-in.html

      Διαγραφή
    3. Χίλια merci, για τις εκπληκτικές φωτό... και η κότα σαν pet ακολουθούσε την αφεντικίνα της, ελπίζω να μη κατέληξε στο φούρνο με πατάτες... (ξέρεις πως είμαι χορτοφάγος).... ;-)

      Διαγραφή
  13. Νομίζω οτι η φαιά μου ουσία δεν θελει αλλα να μαθει περι τα της πολιτικής και τα τιαυτα...μηπως πρέπει να αναλαβουν αυτες τις ειδήσεις τα μεσιμεριανά; σαν να λεμε κοινωνική ενημέρωση.. να τα διανθήνουν και με κονσερβα γέλιου...εκει να δεις γέλιο... μια ιδέα ριχνω η γυναικα...!!! ευτυχώς που εριξες στο τελος το ανεγδοτο και γέλασε το χειλακι μας.. Αθηνα μου.. και μην μου σκας όλες αργοπορημενες ειμαστε... φιλί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κακή η ιδέα σου! Καθόλου κακή!
      Είναι σημαντικό να σκάει λίγο το χειλάκι μας!
      Αποστέλλω φιλί!

      Διαγραφή
  14. Ειπα και γω γινονται τετοια ιστορικα γεγονοτα και το Αγιον όρος μένει στην απ εξω;;;
    Καλό ξημέρωμα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο... Πώς αλλιώς θα βρούμε τον δρόμο της αρετής κι εμείς της τεχνολογίας;

      Διαγραφή
  15. Muito bom o seu blog, estive a percorre-lo li alguma coisa, porque espero voltar mais algumas vezes,deu para perceber a sua dedicação em partilhar o seu saber.
    Se me der a honra de visitar e ler algumas coisas no Peregrino e servo ficarei radiante.
    E se gostar e desejar comente.
    Que Deus vos abençõe e guarde.
    Abraço.Peregrino E Servo.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλέ πού ήμουν εγώ τόσες αναρτήσεις;
    ( καλά οι συζητήσεις μεταξύ συζύγων...απολαυστικές! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήσουν σε περίοδο σιωπής!
      Οι συζητήσεις μεταξύ συζύγων είναι προϊόν φαντασίας, μη νομίζεις...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...