Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2015

Πατήστε...

...το πλέι στο βίδεο που έπεται του μικρού αυτού κειμένου και πάμε να τραγουδήσουμε όλοι μαζί! 
Διότι αυτό είναι ένα άσμα, 
το οποίο ταιριάζει γάντι σε αυτό το βλογ! 
Και το κυριότερο; 
Είναι ένα άσμα που μου χάρισε η αγαπητή μου 
και την ευχαριστώ πολύ γι αυτό! 
Παραθέτω τους στίχους: 

Quand trois poules s'en vont aux champs 
La première va devant 
La deuxième suit la première 
La troisième vient la dernière 
Quand trois poules s'en vont aux champs 
La première va devant 

Άντε λοιπόν... 
Μην καθυστερούμε... 
Πατήστε το πλέι να ξεκινήσουμε! 

44 σχόλια:

  1. Κοκοκο κοκοκο!!!
    Τι καλό!!
    Φεύγω κακαρίζοντας!!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μα δεν είναι πολύ ωραία που τραγουδάμε όλοι μαζί ένα παιδικό τραγούδι;
      ♪♫♫♫♪♪♫ Quand trois poules s'en vont aux champs
      La première va devant♪♫♫♫♪♪♫♪♫♫♫♪♪♫
      Φιλί!

      Διαγραφή
  2. χαχαχχαχα κοτ κοτ! Αυτά είναι! Να μάθουμε και κανά γαλλικούλι! Γεια σου ρε Αθηνιώ μου έφτιαξες την ψυχολογία!!!! κοτ-κοτ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♪♫♫♫♪♪♫♪♫♫♫♪♪♫ Quand trois poules s'en vont aux champs
      La première va devant♪♫♫♫♪♪♫♪♫♫♫♪♪♫ και πόσο μου αρέσει να άδουμε γαλλικό παιδικό άσμα όλοι παρέα!
      Φιλί και κοτ!

      Διαγραφή
  3. μα πόσο μ'αρεσουν τα γαλλικά!!!!Εγω ειδα και την συνεχεια ,με ένα λαγουδακι και μετα έναν κροκόδειλο ! Ο κροκόδειλος είναι το καλυτερο για εμενα!

    BONJOUR!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, πράγματι, πολύ ωραία γλώσσα τα γαλλικά! Άσχετα που ήμουν σκράπας και δεν τα έπαιρνα και έκανα μόνο τρία μαθήματα, διότι, διαφορετικά, τζάμπα θα πλήρωναν οι γονείς μου τα δίδακτρα!
      Να προσθέσω ότι τα γαλλικά είναι υπέροχα όταν σου τα ψιθυρίζουν στο αυτί, εν μέσω ερωτικών περιπτύξεων! Από ότι μου έχουν πει δηλαδή, μην φανταστείς...
      Μπονζούγ, λοιπόν!

      Διαγραφή
    2. Ναι παιδί μου, άλλο πράγμα σου λέω... Όχι ότι το ξέρω από πρώτο χέρι. Μου το έχουν πει, αντιλαμβάνεσαι...

      Διαγραφή
  4. Γιατι φοβουμαι οτι θα το βάλεις σαν άλλο "κοριτσι του Μάη" να παίζει μουσικό χαλί στο blog σου?
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρόζα, Ρόζα... Αθώο μου και άδολο παιδί... Να προσέχεις πού εκμυστηρεύεσαι τους φόβους σου, διότι ποτέ δεν ξέρεις σε ποιες κινήσεις θα προβεί αυτός που τους ακούει!
      Μουάχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  5. Tην καλημέρα μου κι ευχές για όμορφο ΣΚ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπονζούγ Λεφτί!
      Επίσης να έχεις ένα όμορφο, ήρεμο και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!
      Βisous!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια γιατί μου έχουν πει ότι έχω ωραία γαλλική προφορά (όχι να ψωνιστούμε, αλλά την έχω ο άτιμος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αμφέβαλλα ούτε λεπτό για την προφορά σου! Ήμουν σίγουρη!

      Διαγραφή
  7. άμα δεν είναι το 10 παπάκια, παπάκια μικρά, πήγαν μια βόλτα πολύ μακριά δεν αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι σίγουρος ότι ήταν 10 τα παπάκια; Διότι έψαξα να το βρω και βρίσκω μόνο με 5 παπάκια. Ιδού: https://www.youtube.com/watch?v=mzxAwtfGw0w
      Και ερωτώ: Πού πήγαν τα υπόλοιπα 5;

      Διαγραφή
    2. Ιλλουμινάτι! Νεφελίμ! Μας τα κρύβουν οι Οβραίοι!

      Διαγραφή
    3. Α εντάξει τότε, γιατί προς στιγμήν ανησύχησα!

      Διαγραφή
  8. Γιατί δεν βάζεις την κότα, εδώ αριστερά στο βάθος, να το τραγουδάει; Στην ανεργία κι άνευ επιδόματος την κόβω! :)) Φιλιά και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διότι έχει υπνηλία και δεν καταφέρνει να πει ούτε καν τον πρώτο στίχο. Το δοκίμασα!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  9. Αχ τι ωραίο το γαλλικό, tres chic!!!
    Εγώ γνώριζα μόνον το:
    Μια κότα στρουμπουλή, μια κάτασπρη πουλάδα
    ξεκίνησε η τρελή για βόλτα στη λιακάδα :))
    Φιλάκια πολλά Αθηνά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Μια κότα στρουμπουλή" δεν είναι απλώς ένα άσμα. Ύμνος είναι!
      Αλλά, όσο να πεις, το θέλουμε και το γαλλικό μας, ενίοτε!

      Διαγραφή
  10. Καλέ το έκανες... δεν το πιστεύω....μια "σοβαρή" μισό- Γαλλίδα madame που να φανταστεί πως η απειλή σου θα γινόταν πραγματικότητα χαχαχαχα! ;-)
    Ποιο βλακώδη λόγια δεν νομίζω να υπάρχουν σε άλλα τραγούδια...
    Χαίρομαι πάντως που η παρεούλα το διασκέδασε!
    Μπιζούδια κακαριστάααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! χρωστάω μετάφραση:
      Όταν τρις κότες πάνε στα χωράφια.
      Η πρώτη πάει μπροστά (ε; αφού είναι πρώτη που θα πήγαινε;)
      Η δεύτερη ακολουθεί (μάλλον λογικό!)
      Η τρίτη προχωρά τελευταία. (ε! μάλλον!)
      Επειδή έχω μεγαλώσει με γαλλικά τραγουδάκια, τώρα συνειδητοποιώ τα βλακώδη λόγια!) απαπαπα! :)

      Διαγραφή
    2. Και τις υποσχέσεις μου πραγματοποιώ και τις απειλές μου. Πώς αλλιώς; Αφού με διακρίνει μία τεράστια υπευθυνότητα!
      Το καταδιασκεδάσαμε, η αλήθεια είναι!
      Βλακώδη τα λόγια; Άντε καλέ... Μεγάλες αλήθειες έχουν τα λόγια του άσματος!
      Αφού όπως και να το κάνεις, η πρώτη πάει μπροστά, η δεύτερη ακολουθεί και η τρίτη προχωρά τελευταία. Ποιος μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό; Ουδείς!
      Μπιζούδια, λοιπόν!

      Διαγραφή
  11. Καλό!!! Κι επειδή κρύβω ένα σούργελο, χμμμ, ένα παιδί ήθελα να πω, μέσα μου κι έξω μου, πολύ το ευχαριστήθηκα!!!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να σου πω ότι σήμερα το πρωί ξύπνησα με αυτό στα αυτιά μου! Άσε. Δεν θα στο πω, διότι θα με λες κι εμένα σούργελο!
      Χο χο χο!

      Διαγραφή
  12. Απολαυστικό αυτό που μας έδωσες μ΄αυτή σου την ανάρτηση.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρη στην αγαπητή Άιναφετς έγινε αυτό το χαριτωμένο!
      Καλημέρα σας κ. Κονταρίνη!

      Διαγραφή
  13. http://lymbertas-blog.blogspot.gr/2015/03/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ; πόσα παιδακια κρυβουμε μέσα μας; ας ειναι καλά η φιλεναδα Αιναφέτς που πας τα έβγαλε έξω για μια κακαριστή βολτα... φιλακιαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμπολλα θαρρώ! Κι η Άιναφετσς να είναι καλά κι εσύ Ρουλάκι να είσαι καλά!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  15. Αχ! Μεγαλώνουν τόοσο γρήγορα... Και μετά το ρίχνουν στο techno...

    https://www.youtube.com/watch?v=3i115sGh0dk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε που τα προλαβαίνεις τα σκασμένα! Πότε βγαίνουν από το αβγό και πότε μπαίνουν στο φούρνο με πατάτες... Γρήγορα περνάει ο καιρός...

      Διαγραφή
  16. Δυστυχως δεν γνωρίζω Γαλλικά, αλλα 2-3 μπουτάκια κοτόπουλου θα τα τσακιζα τωρα χιχιιχιχ
    Φιλάκια στο Σηφηηη
    Καλό ξημέρωμα
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μας έχει τη μετάφραση πιο πάνω η Άιναφετς!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ!

      Διαγραφή
  17. χαθήκαμε μαρ'ηηηηηηηηηηηηηη......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι μαρή Κωλκάνα; Θα πάμε στο πάρτι του σταθμού το Σάββατο; Πάρε τηλέφωνο να συνεννοηθούμε. Εγώ δεν παίρνω γιατί δεν ξέρω πότε έχεις μάθημα!

      Διαγραφή
  18. Ορίστε μας!
    Και απέκτησαν οι κοτούλες σου και τη μουσική τους...
    Στα γαλλικά λες να το κατάλαβαν το τραγουδάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Οι κότες μου είναι και γαλλομαθείς! Όχι σαν κι εμένα που ξέρω πέντε λέξεις μόνο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...