Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E11



Δείπνο Ντόρας, Κυριάκου, Κεφαλογιάννη, Χατζηδάκη, Κακλαμάνη, Δένδια και Βαρβιτσιώτη, προχθές το βράδυ στην Αθηναΐδα. Ήταν κι ο Σαμαράς. Στο μενού. 

Με χαροποιεί το γεγονός ότι αυτή η Κυβέρνηση εργάζεται αόκνως και μετά προθυμίας και τρέχει και δεν φτάνει. Από κράτος σε κράτος και από πόλη σε πόλη. Ούτε το European tour των Rolling Stones να ήταν. 

Έχω δει τόσες πολλές ώρες Βουλή τις τελευταίες μέρες, που εάν κόλλαγα ένσημα, θα είχα βγει στη σύνταξη. 

Κάποιος να πάει στον Σαμαρά και να του γυρίσει τον διακόπτη από "κυβέρνηση" σε "αντιπολίτευση". 

Η Λαγκάρντ στο Eurogroup προσπάθησε να ντυθεί "Βαρουφάκης". Φόρεσε δερμάτινο σακάκι. 

Calypso Larah: "TWRA STO KARNAVALI THA NTYTHW GRIA POUTANA POU VRIZEI THEOUS KAI DAIMONES EPIDI TIN ADIKISE I KOINONIA. THA NTYTHW STELEXOS TIS NEAS DIMOKRATIAS DILADI". 

Και το Ποτάμι χτενίζεται

Ακολουθεί ρομαντική συνομιλία μεταξύ συζύγων, μία ημέρα πριν του Αγίου Βαλεντίνου, βοήθειά σας. 
Εκείνος: Λέω πάρω κάτι καινούργιο τώρα με τις εκπτώσεις, αλλά δεν ξέρω τι να είναι αυτό. Τι θα σου άρεσε πάνω μου; 
Εκείνη: Ένα τσεκούρι... 

Καλό Σαββατοκύριακο!

41 σχόλια:

  1. Παγκόσμια πατέντα, το Ποτάμι να "χτενίζεται" χωρίς μαλλί! Πόσο θα ήθελα να είμαι σε ένα δείπνο με κύριο μενού τον χασοκαρέκλα(;), αν κι αυτός δεν τρώγεται με τίποτα... Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βαριέσαι, δύσπεπτος είναι ο περί ου το δείπνο!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  2. Πάλι καλά που ο Μήτσος έχει εσένα Κουμπάρα μου και δεν θα του πείς ποτέ για τσεκούρια και πριόνια χαχα. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, εγώ είμαι άλλο πράγμα!
      Τυχερός ο κ. Μήτσος!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Xaxaxa εντάξει, το ποτάμι είναι άλλη φάση! Ο καθένας στην κοσμάρα του μέσα στη Βουλή!...
    Η ρομαντική συζήτηση.. εντάξει, πόσο μπροστά! Και ειδικά αν αναφερόμαστε στον Άγιο Βαλεντίνο.. Πολύ μπροστά ο σύζυγος που προτείνει τσεκούρι! Θαυμάζω απεριόριστα!!!
    Να έχεις μία υπέροχη ημέρα του Αγίου Βαλ...... ίουυυυυ.. απλά φάε πολλά σοκολατάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σύζυγος το προτείνει. Αυτή είναι η στριμμένη στην ιστορία. Ο σύζυγος είναι ένας καλοκάγαθος αμνός. Για σφαγή!
      Και σοκολατάκια και τούρτα σοκολάτα με φράουλες!

      Διαγραφή
  4. Χα κι εγώ όλη μέρα Βουλή βλέπω και ειδήσεις, αφού κι όταν είμαι έξω ακούω ραδιόφωνο! Το έκαψα!!!

    Η Ντορούλα τώρα κάνει πάρτυ!
    Η Λαγκάρντ νομίζω τον γούσταρε τον δικό μας, όλο νάζια ήταν.

    Άντε τσίου μας και κοτ κοτ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα, μη μασάς, φοβού τους ΔουΝουΤούδες και χαμόγελα φέροντες! :))
      (εντάξει, το ξέρω ότι δεν μασάς, αλλά ήρθα να πω κι εγώ την εξυπνάδα μου!)

      Διαγραφή
    2. Βαρουφίτσα κι η Λαγκάρντ!
      Η Ντορούλα ετοιμάζει τον Κυριάκο για διάδοχο. Λέω εγώ τώρα...
      Τσίου, τσίου!

      Διαγραφή
  5. Πειραζει απο όλα κρατήσω το ανέγδοτο;....:) :) βρε κορίτσι μου, γιατί δεν βλέπεις μικυ μάους; πιο εδιαφέρον θα είναι.... οοοοοοοχι μάτια μου δεν τους κανω την χαρη . να τα λενε μόνοι τους και μονοι τους να τα ακουν...... τι ωραια που θα ήταν..!!!!
    Ασχετο αλλα επικαιρο.... γιορτάζεις.... αυριο; αν...ναι χρονια πολλα........ και φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κρατήσεις, να το κρατήσεις!
      Δεν γιορτάζω, αλλά ένα σοκολατάκι σε σχήμα καρδιάς θα το τιμήσω!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αθηνά μου καλησπέρα.
    Κι΄αυτή τη φορά τα ατάκτως ειρημένα ήσαν υπέροχα.
    Τα απόλαυσα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κ. Κονταρίνη!
      Εσείς είσθε καλοπροαίρετος άνθρωπος, γι αυτό σας φαίνονται όλα υπέροχα!

      Διαγραφή
  7. Θα είναι μάλλον ο Άγιος Βαλεντίνος που έβαλε το χεράκι του στο Eurogroup. Eίδες πως κοιτούσε η Λαγκάρντ τον Βαρουφάκη; Τον λιμπιζότανε. Ερωτική ατμόσφαιρα! Που να συγκεντρωθούν μετά για το ανακοινωθέν; Ο Στρος Καν πάντως έκανε μονάχα 12 όργια τον χρόνο. Βάζω στοίχημα πως εννοούσε τα Eurogroup. Εγώ στο λέω, κάτι παίζει με τον Βαλεντίνο και το Eurogroup

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασκητής ο Στρος Καν, ασκητής!

      ΥΓ. Εξαιρετικά τα σχόλιά σου Leo De Stino! Μήπως να μου στέλνεις σχόλια για την εκπομπή; Ή καλύτερα να σε βγάζω στον αέρα για 10 λεπτά κάθε μέρα να σχολιάζεις την επικαιρότητα;

      Διαγραφή
    2. Όταν λες Ασκητής, υποθέτω εννοείς σαν τον Θάνο Ασκητή.

      Υ.Γ. Χαχαχα! Σε ευχαριστώ! Μην νομίζεις, μια αναλαμπή έχω και εγώ την εβδομάδα πριν ξαναπεσω σε λιθαργο. Αν έχω σχολιακι θα το βρίσκεις στο inbox.

      Διαγραφή
    3. Ω! Θα μπορούσε να είναι κι έτσι!

      ΥΓ. Κι αν δεν βρίσκω δεν πειράζει! Μου αρκεί η καλή σου πρόθεση! Είσαι πολύ ευγενικός Leo De Stino!

      Διαγραφή
  8. μα τι ωραία που τα λέτε ανεκπλήρωτο, κι η φώτο εξαιρετική κι οι πολιτικές αναλύσεις και το ανεκδοτάκι... λέτε να αφήσουμε το πριόνισμα του κισσού και να περάσουμε στο τσεκούρι; ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το έλεγα, μιας και το πριόνισμα είναι χρονοβόρο. Ίσως με το τσεκούρι να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα!
      Χρόνια μας πολλά ανεκπλήρωτό μου!
      Αααααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  9. ⋰˚هჱ⊱
    HAPPY VALENTINE'S DAY!

    Muita paz, muita saúde e muita harmonia nesse fim de semana!!!!
    Beijinhos do Brasil
    ╰╮هჱ⊱

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η πολιτική δεν χρειάζεται ταξίδια κι επαφές με τον υπόλοιπο κόσμο, μια βόλτα από του Μπαϊρακτάρη αρκεί!!!!!!!!!
    Λατρεύω αυτές τις στιγμές απόλυτης τρυφερότητας ανάμεσα στα ζευγάρια!
    Καλή μέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς με τον κ. Μήτσο τις τιμάμε δεόντως κάτι τέτοιες τρυφερές στιγμές!
      Καλό βράδυ Γούμαν!

      Διαγραφή
  11. Έμεινα με το "βοήθειά σας"....είναι που σήμερα έλιωσα το "βοήθειά μας"...χαχα!!!
    Άντε βρε παιδιά να του γυρίσει ένας τον διακόπτη του Σαμαρά...κρίμα να καεί η ασφάλεια, αλλά τι λέω αυτή ήταν καμένη...και μάλλον κι αυτός καμένος είναι τελικά κι αφού τον έβαλαν και στο μενού θα ήταν και καλοψημένος...ώρα να φαγωθεί το ζωντανό...
    ζωντανό είπα?...χαχαχα!!!...
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω είσαι μέσα στο μυαλό μου! Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο, με κάλυψες!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  12. Όχι που ήθελες και γκάλοπ τι να κάνεις με τη στήλη!
    Ξεμένει η Αθηνά από υλικό και ιδέες;
    Να'ναι καλά και αυτοί στο ποτάμι....

    Κίσσιζ μάι μπιούτιφουλ μάνταμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεμένει, δεν θα πει τίποτα!
      Αλλά το προσπαθεί!
      Κίσιζ δίαρ Άιρις!

      Διαγραφή
  13. Η συνομιλία είναι απλά μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ Αντωνάκη Σαμαρά, αχ. Θα σε φάνε γιόκα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά ό,τι και να διάβασα με την συνομιλία στο τέλος ξεκαρδίστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάτσε ρε, πώς θα ρίξουν γκομενάκια στο φβ χωρίς σέλφι στη βουλή; Με τη λεβεντιά τους ή την ομορφιά τους; ή τα μαλλιά τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι από μαλλί δεν έχουν να επιδείξουν και ιδιαίτερα πράγματα!

      Διαγραφή
  17. Οκ, η κοπέλα με το τσεκούρι γουστάρει πρωτόγονες καταστάσεις.
    Κι όσο για το Ποτάμι, έφεραν αμερικάνικες τάσεις στη Βουλή κι απορώ πώς το ΚΚΕ δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα. Πάει, χάλασαν κι αυτοί, λίγα τα ψωμιά τους, τέλος!
    Τέλος, με εντυπωσίασε που παρέθεσες την Καλυψώ. Από τις καλύτερες διαδικτυακές περσόνες. Κι από τις πιο πελούσιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ΚΚΕ τους πληροφόρησαν ότι πέθανε ο Στάλιν και προσπαθούν να το χωνέψουν, γι αυτό και δεν ασχολούνται με τα υπόλοιπα!
      Παραθέτω συχνά Καλυψώ. Η Καλυψώ είναι έρωτας! Βλέπεις είμαι κι εγώ πάρα πολύ πελούσια και αγαπώ και τα τσιψψψψψψψψψ. Αυτά τα δύο είναι που μας έδεσαν!
      Επίσης, το παρόν ιστολόγιο φιλοξενεί μόνιμα στο σάιδμπαρ του την εξαιρετική δουλειά της Καλυψούς "AGV" by Calypso Larah. Το αναφέρω για την περίπτωση που δεν το έχεις δει!

      Διαγραφή
  18. Η κίνηση Λαγκαρντ με το δερμάτινο μου θυμίζει κάτι παλιές ελληνικές ταινίες με τους κυρίους-κυρίες της υψηλής κοινωνίας να βλέπουν το λαίκο παιδί να τρώει με τα χέρια το παϊδάκι και να ζηλεύουν.....
    Χαίρομαι το κουράγιο να βλέπετε όλη μέρα βουλή. Εγώ εκ των πραγμάτων δεν μπορώ να το κάνω, αλλά ευτυχώς σας διαβάζω και ενημερώνομαι.
    Είμαι ευτυχής επίσης που διευρύνονται οι ορίζοντες μου στην blogογειτονιά και γνωρίζω αξιόλογους θεματοθέτες-συγγραφείς όπως εσύ Αθηνά!
    Καλή εβδομάδα να έχεις, δύναμη και κουράγιο να παρακολουθείς τα καθέκαστα!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ σαν ξελιγωμένη τον κοίταζε η κυρία!
      Μη νομίζεις, εκ των πραγμάτων κι εγώ είμαι αναγκασμένη να βλέπω Βουλή. Λόγω δουλειάς οφείλω να είμαι κάπως ενημερωμένη.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά δεν συγγράφω! Ούτε κατά διάνοια! Απλώς ρίχνω μια ματιά από άλλη γωνία στα πράγματα.
      Καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ Λάχεσις και καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  19. Μην ξεχάσεις να πάρεις κάτι και για το παιδί.....

    http://a.dilcdn.com/bl/wp-content/uploads/sites/8/2012/03/axe-in-head.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...