Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E10



Είχα υποσχεθεί στην αγαπημένη μου Μεμαρία, την φίλτατη Χριστίνα-Ανδρομέδα, στα αγαπητά μου παιδιά Ναστένκα & Αλέξανδρο και εις το πιο ζεστό χαμόγελο του διαδικτύου, ότι σήμερα θα δημοσίευα κείμενο σχετικό με το βραβείο που προσφάτως μου χάρισαν, πλην όμως η στήλη "Ατάκτως ειρημένα" περνάει κρίση ταυτότητας, πράγμα το οποίο το θεωρώ πάρα πολύ σοβαρό για να το αγνοήσω. Οπότε, το κείμενο βραβείου αναβάλλεται για την ερχόμενη Πέμπτη. 

Είναι και αυτό το άρωμα από τα παλιά, που μου φέρνει σωρηδόν τις αναμνήσεις...

Με διακατέχει μία αγωνία τώρα. Υπαρξιακή. Για την παρούσα στήλη. Η οποία μέχρι σήμερα καταφερόταν εναντίον των κυβερνήσεων. Αλλά εμένα μου αρέσει αυτή η κυβέρνηση, εκτός από πέντε άτομα, που, εντελώς συμπτωματικά, είναι από τους ΑΝΕΛ. Και τώρα τι θα κάνω μέσω της στήλης; Θα υπερασπίζομαι το κυβερνητικό έργο; 

Πώς θα το κάνω αυτό; 

Όλοι εμείς που λατρεύουμε τον σουρεαλισμό, οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Καμμένο που έφερε ξανά τον Ζουράρι στη Βουλή. 

Εγώ που μια ζωή ήμουν στην αντιπολίτευση; 

Και με την εφημερίδα Αυγή τι θα γίνει; Να την διαβάζω ή είναι κυβερνητική; Όχι, το ρωτάω γιατί ποτέ δεν διάβαζα κυβερνητικές εφημερίδες.

Πόσο, μα πόσο μπερδεμένη νιώθω... 

Αποφυλακίστηκε και το Κοινοβούλιο. Μάζεψαν τα κάγκελα. Και είναι καλό αυτό τώρα; Είναι σίγουρο ότι δεν είναι τίποτα επικίνδυνο για την κοινωνία; 

Νιώθω να είμαι σε περίεργη φάση σε σχέση με την εξέλιξη της παρούσας στήλης. Φυσικά ο Βενιζέλος είναι σε χειρότερη φάση από εμένα. Κανείς δεν ασχολείται μαζί του. 

Αυτό ήταν, το αποφάσισα, θέτω την πορεία της στήλης σε δημόσια διαβούλευση και περιμένω τις απόψεις σας.

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

52 σχόλια:

  1. Ρε συ να κανεις αντιπολιτευση στην αντιπολιτευση!!!!!!!!!!!!!!! Τι είπα τωρα η γκόντα!!!!!!!!!!!!!! Καλό μήνα νάχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα οι κλασσικοί βλάκες θα μας δίνουν πάντα τροφή για σχολιασμό μιας και οι εχθροί τις χώρας είναι ακόμα μέσα στη Βουλή. Ούτε ο Αντωνάκης ξεκουμπίστηκε ούτε και ο Άδωνης που πήρε και τους περισσότερους σταυρούς μέσα στη ΝΔ. άρα η αποστολή μας συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι πλέον στα πράγματα ούτε ο Νομάρχης της καρδιάς μας, ο κ. Ψωμιάδης, που τόση έμπνευση μου έδινε ο χρυσός μου! Είχα φτιάξει ολόκληρα βιβλία από σχόλια για εκείνον!
      Τέλος πάντων, θα βολευτώ με Αντώνη και Άδωνι!
      Και γιατί όχι; Τσίου Μπίου!

      Διαγραφή
  3. Να παραφυλας να κανει στραβές ο Σαμαράς που θα κάνει, .... να του τα χώνεις .. και οπως λεει η Μαρίνα η αποπάνω να κανεις αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση....λιγο τόχεις; εεεεεε δεν είσαι τοσο σκηρόκαρδη να μας το στερήσεις...!!!!! Ελα....κούκλα .. να έχεις ενα ομορφο μήνα.. φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Ρουλάκι! Έτσι κι αλλιώς πάντα θα υπάρχει και το Μητσοτακέικο!
      Δεν θα σας το στερήσω, απλώς είναι που πρώτη φορά συμπαθώ μια κυβέρνηση και έχω μπερδευτεί!
      Θα μου περάσει! Όλα θα τα ξεδιαλύνω
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Εγώ λέω να την αλλάξεις και να την κάνεις κουτσομπολίστικη.
    Να μιλάμε για τον Μαρτάκη και για την Φουρέιρα.
    Ήρθε η ώρα να κάνουμε ΑΛΛΑΓΗ!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ, γιατί θα μου θυμώσει ο Στέφανος Μαξ!
      Αλήθεια, έχει κάνει σχέση τελικά ο Μαρτάκης;
      Φιλί;
      Τέλος πάντων... Φιλί.

      Διαγραφή
    2. Ερωτηματικό μετά το φιλί;;;
      Τέλος πάντων.....Φιλί.;;;;;;;

      ΞΥΝΗ!!!!

      Διαγραφή
    3. Θα σε έβριζα, αλλά είμαι βαθύτατα κουρασμένη...

      Διαγραφή
  5. Αθηνά μου καλημέρα σου και καλό Φλεβάρη νάχεις..
    Να σου πω ότι αν μπορείς να το δεις και να το καλοσκεφτείς η αποστολή της σελίδας σου τώρα αρχίζει. Για ψάχτο.
    Νάσαι καλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέτε κ. Κονταρίνη; Ίδωμεν!
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  6. αγαπημένη, με ότι και να ασχοληθείς θα είναι μια όαση εδώ μέσα, οπότε καλή φώτιση (και μην ακους την Λεκάνα, ακούς εκεί κουτσομπολίστικη... μα πόσο μπανάλ), ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άει μαρή που θα με πεις και μπανάλ!!!

      Διαγραφή
    2. @Ανεκπλήρωτο
      Ω! Να ήξερες μόνο πόσο κουράγιο μου δίνει που πιστεύεις στις όποιες - ελάχιστες - ικανότητές μου, αγαπημένε!

      Καλέ σιγά μην ακούσω τη Λεκάνα...

      Διαγραφή
  7. Μπορείς να κάνεις οτι κι εγώ. Να ακούς ΣΚΑΙ το πρωί και όλη την υπόλοιπη μέρα να τα χώνεις στον Πορδοσάλτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υφίσταται το ενδεχόμενο να τον ακούσω αυτό τον ειδεχθή πρωιναντζή αντίπαλο. Δεν ρυπαίνω τα υπέροχα ροζ αφτάκια μου κατ' αυτό τον τρόπο!
      Κάλιο να τα χώνω στην αντιπολίτευση! Άσε που και η κυβέρνηση, δεν μπορεί, κάποια στιγμή θα κάνει κάτι που δεν θα μου αρέσει!

      Διαγραφή
  8. Καλέ ναι; Πάντα θα βρίσκεις εσύ να σχολιάζεις. Η Μαρίνα Ζέας είπε το καλύτερο: αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση! Θα σου δίνει τροφή ο Άδωνις, ντοντ γουόρι! ( πώς σου ξέφυγε το χθεσινό πάλι με τα γουρούνια από το -άκουσον άκουσον- 1984 του Όργουελ!)
    Μη διανοηθείς να κόψεις τούτη τη σκωπτική στήλη γιατί θα φαρμακωθώ , στο λέω!
    Φιλιά στα μαγουλάκια ♥
    Χεβ α νάις γουήκ μάι γουόντερφουλ μάνταμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ ναι! Χωρίς ερωτηματικό φυσικά!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει Άιρις. Εάν είναι να φαρμακωθείς, δεν θα την κόψω τη στήλη! Διότι εάν φαρμακωθείς, ποιος θα μας φτιάχνει μπουκάλια, κουτιά και σαπουνάκια μετά; Κανείς!
      Άσε που πάντα θα βρίσκω κάτι, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις. Στην Ελλάδα ζούμε...
      Όσο για τον Άδωνι, περνώντας ο καιρός χειροτερεύει και φοβούμε μήπως έλθει η ώρα που θα τον λυπάμαι κιόλας. Δεν θα μπορούσα, βλέπεις, να τα βάλω με έναν άνθρωπο που βρίσκεται έγκλειστος σε ψυχιατρική κλινική. Διότι, εκεί θα καταλήξει έτσι όπως πάει. Μην σου πω ότι έπρεπε ήδη να νοσηλεύεται...
      Κίσιζ δίαρ Άιρις!

      Διαγραφή
  9. καλημερα! καλο μηνα! καλη εβδομαδα!
    περναει κριση η στηλη ε; ε καλο ειναι αυτο νομιζω! χαχαχα
    θα περιμενω και την αναρτηση με το βραβειακι!
    την Πεμπτη ε;

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο!
      Για να περνάει η στήλη κρίση, σημαίνει ότι κάποιοι κάνουν σωστές κινήσεις!
      Άρα, όλα καλά!
      Την Πέμπτη, εκτός απροόπτου, σίγουρα την Πέμπτη!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  10. Μια ζωή ήσουν στην αντιπολίτευση; Καιρός να περάσεις στη συγκυβέρνηση, μην είσαι κορόιδο! Πέρα από την πλάκα, υλικό θα υπάρχει πάντα, στην Ελλάδα είμαστε μάνα μου! Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέματα...
      Και φυσικά πάντα θα υπάρχει το Μητσοτακέικο και οι λοιπές οικογένειες, που μπορώ να ασχοληθώ μαζί τους!
      Άσε που μπορεί να γίνει και κάτι μεμπτό ή έστω κουλό και από τους κυβερνώντες!
      Διότι άμα δω το στραβό, θα το πω. Δεν μπορώ. Θα σκάσω άμα δεν το πω...

      Διαγραφή
  11. Την ελεύθερη ώρα να αγοράζεις να διαβάζεις για το γέροντα Παΐcιο - μικρή η χάρη του - και να μορφώνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλεις να με ρίξεις στα βαθιά και στα δύσκολα, βλέπω, Πρόεδρε!
      Όχι. Δεν φτάνει το μυαλό μου για τις αναλύσεις της εν λόγω εφημεριδάρας!

      Διαγραφή
  12. Δεν ξέρω τι θα κάνεις, τη στήλη δεν τη σταματάς πάντως! Αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση όπως λέει και η Μαρίνα Ζέας!
    Φιλιά πολλά Αθηνά!!! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα με υγεία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει λοιπόν! Θα σου χαλάσω εσένα ποτέ το χατίρι; Ποτέ!
      Κίσιζ Ναστένκα!

      Διαγραφή
  13. Αν γινεις φιλος με την εξουσια, τοτε γινεσαι ιδιος με αυτους. Ας σταματησουμε να συμβιβαζομαστε και να υποχωρουμε, "το μη χειρον βελτιστον" ειναι για τους ηττοπαθεις. Oι Bauhaus ειπαν καποτε "All we ever wanted was everything"

    Εναντια σε καθε μορφης εξουσια, ας ζησουμε ελευθεροι, οπως γεννηθηκαμε!

    Υ.Γ. Toν Καμμενο τον ψεκαζουν μη δινεις σημασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις; Αυτά είναι που φοβάμαι κι εγώ! Μην γίνω ίδια με την εξουσία και συν τω χρόνω διαβρωθώ. Διότι η εξουσία διαβρώνει. Ουδείς γλίτωσε.

      ΥΓ. Για αυτό ακριβώς εναποθέτω πολλές ελπίδες στον Καμμένο, για τη συνέχιση της στήλης! Επειδή τον ψεκάζουν!

      Διαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω με την Αριστέα, που συμφώνησε με την Σμαραγδένια που συμφώνησε με τη Μαρίνα....αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση!!!
    Και κυνήγι από όλους μας μέχρι να πληρώσουν..ξέρεις τι μαργαριτάρια πετάνε ακόμα?....Ο Άδωνις στα καλύτερά του....καταργείται και η σάτιρα με δαύτον, γιατί σατιρίζεται μονάχος του..
    Τον Βενιζέλο ευελπιστώ να τον δω σε πολύ χειρότερη θέση και όχι μόνο αυτόν φυσικά.μην ξεχνάμε τον άλλο και τις θεϊκές του εντολές....άφησε το χνάρι του στην ιστορία σαν ο μεγαλύτερος...άσε να μην πω!
    Η άλλη η τρελή που γράφει στα σόσιαλ μίντια μια κάποια Σιδέρη πιο γραφικη κι από τους γραφικούς, να δεις που αυτή είχε κι έχει φυσικά πρόβλημα με τη χολή της, καθώς και άλλα υπαρξιακά..ουυυυυυυυ, μπουμπούκοκάφροι υπάρχουν!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαρρώ ότι ο Μπένι αποχωρεί οσονούπω από τα εγκόσμια ή τουλάχιστον από τα πολιτικά πράγματα. Αλλά ποια είναι αυτή η Σιδέρη; Τι ακριβώς είναι; Στηρίζει μπουμπούκο; Άφησε ένα λινκ εάν μπορείς. Μου κίνησες τη περιέργεια. Στο τουίτερ είναι; Δεν ξέρω όμως από τουίτερ, αλλά δεν πειράζει, άσε ένα λινκ.
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
    2. http://greki-gr.blogspot.gr/2015/02/blog-post_81.html

      Δες να πάρεις μια ιδέα..αυτό είναι τεμάχιο, όχι αστεία!
      Στέλεχος της νδ η μαντάμ....από τα μεγαλύτερα μπουμπούκια της και τα πιο βρωμερά!

      Διαγραφή
  15. Α, είχε συμφωνήσει και η Αναστασία!!!
    Άσε που έχεις και 5 ολόκληρα τεμάχια από την κυβέρνηση...πώς τα ξέχασα αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εντάξει... 5 μικρά, πολύ μικρά τεμαχιάκια. Όσο πιο κομψά γινόταν... Μην βλέπεις που γκρινιάζω... Όλο και κάτι θα βρίσκω να γράφω...

      Διαγραφή
  16. Ότι θες εσύ Αθηνούλα μας.... Όπως αισθάνεσαι... Είσαι απολύτως ελεύθερη να κάνεις ότι νομίζεις...

    http://talentplusart.com/digitalimaging/DIM_1.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λατρεύω σε ξανά! Χτες μόλις έλεγα τα ίδια για την ΑΥΓΗ, αφού κι εγώ αποφεύγω τις κυβερνητικές εφημερίδες!
    Δεν πρέπει να πάρουμε απόφαση εν θερμω Αθηνά μου... Εγώ θα μου κάνω crash τεστ: πόσο μπορώ να αντέξω ως κυβερνητική; Έτσι, για την εμπειρία, θα το δοκιμάσω! Κι αν μου (μας) κάτσει καλά;;;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι να κάνουμε Γούμαν; Να διαβάζουμε Ελεύθερη Ώρα για να μην μας λένε κυβερνητικές; Α πα πα...
      Βασικά, το αν θα παραμείνω κυβερνητική ή όχι, θα εξαρτηθεί από τους χειρισμούς της κυβέρνησης σε διάφορα θέματα. Παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις, αλλά έως τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένη! Οπότε, ας χαλαρώσουμε και ας το απολαύσουμε!
      Κίσιζ Γούμαν!

      Διαγραφή
  18. Έχουμε αρκετά πλούσια επικαιρότητα οπότε τα θέματα για σχολιασμό είναι πολλά.
    Μπορείς να βρίζεις τους διάφορους Νεοδημοκράτες που προσπαθούν να βγάλουν το Σύριζα Σατανά, να παρακολουθείς την εκπομπή του Πορτοσάλτε που καλεί τους θρηνούντες Νεοδημοκράτες, να πάρεις την Ελεύθερη Ώρα,
    Eπίσης, όσο κι αν συμπαθείς τη νέα κυβέρνηση, να κρατάς μια επιφύλαξη - η τελειότητα δεν υφίσταται, κάτι θα βρεθεί να σχολιάσεις κι από εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ράιτερ! Αρνούμαι να θέσω σε τέτοια ταλαιπωρία τα υπέροχα ροζ αφτάκια μου, βάζοντάς τα να ακούσουν αυτόν στον Σκάι (καλέ ούτε το όνομά του δεν μπορώ να γράψω, πόσο μάλλον να τον ακούσω)!
      Φυσικά έχω τις επιφυλάξεις μου, γνωρίζοντας πως η εξουσία, αργά ή γρήγορα, διαφθείρει τον άνθρωπο! Θα χαρώ, βέβαια, να μην ισχύσει με την παρούσα κυβέρνηση!
      Και πάντα, όπως επισημαίνεις, θα υπάρχουν οι Νεοδημοκράτες και τα συναφή τους!
      Τελικά, αδίκως ανησυχώ για την πορεία της στήλης!
      Μιλ μερσί για τη συμπαράσταση και για τις ιδέες!

      Διαγραφή
  19. Διακρίνω ένα διχασμό μέσα σου φίλη μου! Διαβασε ό,τι θες όπως το θες αφοβα!!!!!!
    Αναμενουμε τις απαντησεις στο βραβειακιιιι
    Καλό ξημέρωμα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι η πρώτη φορά που αυτό που ψήφισα σχημάτισε κυβέρνηση και δεν μπορώ να το διαχειριστώ η βαριόμοιρη!
      Στις 12.01 το κείμενο για το βραβείο!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  20. Ωω καλά, γκαούτσαλο είμαι.. δε μου έβγαλε ειδοποίηση για την ανάρτησή σου.. τέλος παντων..
    Η μόνη λύση είναι να σχολιάζεις τα ρούχα των πολιτικών. Το έκανε ο Μουτσινάς.. γιατί όχι κι εσύ;;;
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τώρα, δεν ξέρω τι σημαίνει η λέξη γκαούτσαλο, αλλά για να τη λες θα έχεις τους λόγους σου!
      Δεν είναι κακή ιδέα να το κάνω λάιφ στάιλ εδώ πέρα μέσα! Θα την σκεφτώ σοβαρά την πρότασή σου!
      καλό βράδυ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
    2. Αχ, μου βγαίνει αυτή η λέξη τόσο φυσικά που δεν ξέρω πώς να στην εξηγήσω.. Γκαούτσαλο είναι το ακατοίκητο, το γκάου μπίου μανταλάκια... δεν ξέρω αν έγινα κατανοητή!!

      Διαγραφή
    3. Ω ναι! Έγινες κατανοητή!
      Γκάου μπίου μανταλάκια; Εξαιρετική έκφραση! Όσο πάει και καλυτερεύει!

      Διαγραφή
  21. Έχεις ακούσει για τις "Βαρουφίτσες" να γίνεις και εσύ μια από "μας" χιχιχιχι !!!
    Και αν δεν σου αρέσει το νέο στιλ που θα σαρώσει στας Ευρώπας, μπορείς να σταματήσεις να τρως τις κότες και να μείνεις στα αυγά... δλδ προτείνω το σουρεάλ!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααα τραγανά! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααχ Άιναφετς... Είμαι Βαρουφίτσα από τότε που ο Γιάνης είχε μαλλιά! Κοινώς, ήμουν νέα και γέρασα!
      Αλλά και τον σουρεαλισμό πολύ τον τιμώ!
      Αποστέλλω θερμούς ασπασμούς!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.