Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2015

Έχετε βαρεθεί...

...να καθαρίζετε τις πατάτες με μαχαίρι ή με τις ειδικές ξύστρες; 
Πιάνονται τα χεράκια σας με αυτή τη διαδικασία; 
Την θεωρείτε χρονοβόρα; 
Παρόλα αυτά, η οικογένειά σας δεν συμμερίζεται το δράμα σας και κάθε τρεις και λίγο σας ζητάει πατάτες τηγανιτές ή ψητές μετά ριγάνεως; 
Μην πτοείστε. Σας έχω τη λύση για να τελειώνετε με το καθάρισμα των πατατών σε ένα μόνο λεπτό! 
Θα χρειαστείτε: 
Έναν κήπο, κατά προτίμηση με γκαζόν. 
Ένα τρυπάνι. 
Μία βούρτσα τουαλέτας, αχρησιμοποίητη. 
Έναν πλαστικό κουβά. 
Μία μπαλαντέζα αρκετών μέτρων. 
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, πρώτα προσαρμόστε τη βούρτσα τουαλέτας στον σφιγκτήρα του τρυπανιού κατόπιν παρακολουθείστε το κάτωθι βίντεο με προσοχή και τέλος κάνετε ότι βλέπετε. 


Καλή επιτυχία!

33 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα επαγγελματίας, όχι μαλακίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πλάκα είναι ότι είδε το βίδεο ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) και αναφώνησε "Έτσι τις καθαρίζω κι εγώ"! Φυσικά του επισήμανα πως δεν έχουμε αυλή, πόσο μάλλον γκαζόν και να του λείπουν τέτοιες εργασίες στο μπαλκόνι.
      Εκτός κι αν το σφουγγαρίζει μετά!

      Διαγραφή
  2. Ψηνομαι να το δοκιμάσω!!!!!!!!!! Εχω κι αυλή κ οχι σα μερικες μερικες πούχουνε ενα μπαλκονακι μια σταλια και δε χωράνε ουτε μια πατάτα να καθαρίσουνε!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμμμμ, πλάκωσαν κι οι προνομιούχες με τις αυλές...

      Διαγραφή
  3. Ε όχι ρε φίλε! Και στη βεράντα μια χαρά γίνεται,θα βάλω το μπλακεντέκερ στην πρίζα κι έγινε η δουλειά μου! Ω ρε θα πέσει πατάτα σύννεφο μιλάμε! χαχαχαχα
    κοτ κοτ καληνύχταααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά ποιος την καθαρίζει τη βεράντα μετά; Εκεί είναι το θέμα μου εμένα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  4. Αθηνά μου παρ΄όλο που δεν με απασχολούν οι τηγανητές πατάτες, αν και μαγειρεύω, να σου πω ότι είσαι καταπληκτική.
    Νάσαι καλά και καλές....οδηγίες να μας δίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Τα καλύτερα τιπς σας βρίσκω! Για να κάνω τη ζωή σας ευκολότερη!
      Καλό βράδυ κ. Κονταρίνη!

      Διαγραφή
  5. Εγώ έχω άλλη απορία: βούρτσα τουαλέτας να είναι αχρησιμοποίητη ; ☺
    Ευτυχώς που δεν τρώω πατάτες ( εκτός από βραστές κι αυτές μου τις δίνουν έτοιμες... βρασμένες και καθαρισμένες...)
    Καλημερούδια Αθηνά μου !♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αγοράζεις μία βούρτσα για να καθαρίζεις πατάτες και δεν παίρνεις αυτή που είναι δίπλα στην σκατιέρα :))

      Διαγραφή
    2. @Άιρις
      Αχρησιμοποίητη. Αλλά τι το συζητάμε; Εάν σου τις δίνουν έτοιμες, ακόμα καλύτερα!
      Καλό βράδυ Άιρις!

      Διαγραφή
  6. Τέλειο!!! Το καθάρισμα πατάτας δεν θα είναι ποτέ ίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι κουμπάρε μου! Θα είναι παιχνίδι τώρα!

      Διαγραφή
  7. καλημερα! καλη εβδομαδα να εχουμε! περασα να ευχηθω καλη σαρακοστη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί ρε Θεέέεεεεεεεεεεεεεεε??? Πραγματικά πόση ώρα το σκεφτόταν αυτός που το έκανε????
    Φιλάκια πολλά Αθηνάαα! Καλό μεσημέριιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν βαριέσαι να κάνεις κάποιες δουλειές, τότε σου έρχονται οι ιδέες από μόνες τους για να σου λύσουν τα χέρια!
      Κίσιζ Ναστένκα!

      Διαγραφή
  9. όσο διαβαζα σκεφτόμουν τι αηδία θα μας δείξεις ! Απίστευτο! Αν και προτιμώ το μαχαιράκι κι αν ξερατε τι πατατα καθαριζω καθε μερα ή κάθε βράδυ! Κοντευουμε να κάνουμε περικλοκαδες τα συκώτια μας....
    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσους άνδρες στο σπίτι, μπορώ να φανταστώ πόσες πατάτες καθαρίζεις! Οπότε, η μέθοδος αυτή ίσως είναι μια κάποια λύση!
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
  10. Σήμερα βρήκες να το δείξεις; Προχθές τις καθάρισα τις πατάτες! Φιλιά πολλά Αθηνούλι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, την επόμενη φορά!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχααααααααααααααααα!
    Γκαζόν έχω.
    Κουβά έχω.
    Νεράκι έχω.
    Πατάτες έχω.
    Μηχάνημα έχω.
    Βούρτσα καθαρή δεν έχω... έτσι θα πάρω το μαχαιράκι μου! ;-)

    ΑΦιλάκια και χίλια ευχαριστώ για το γέλιο! :))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα! Χαρά μου να χαμογελούν όσοι έρχονται εδώ πέρα μέσα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  12. Και τώρα εγώ ο πατατοφάγος έχω να θέσω ένα σοβαρό ερώτημα: Τι γίνεται με τις πατάτες που είναι σε ένα σημείο χαλασμένες και πρέπει να γίνει ένα πιο βαθύ καθάρισμα; ε;
    Θα προτιμήσω τον κλασσικό τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου απαντήσω με όλη τη σοβαρότητα που διαθέτω, αλλά και που απαιτεί αυτό το μείζονος σημασίας θέμα.
      Έτσι κι αλλιώς δεν θα τηγανίσεις ή θα ψήσεις τις πατάτες ολόκληρες. Θα τις κόψεις. Οπότε εκεί που θα τις κόβεις, θα ρίχνεις και μια ματιά για το αν χρειάζονται βαθύ καθάρισμα!

      Διαγραφή
  13. Κοίτα να δεις που μετά από όλο αυτό, κόλλησα κι εγώ σαν τον Leo De Stino, τον πατατοφάγο από πάνω λέω (κι ας μη θεωρούμαι σοβαρή πατατοφάγος η ίδια) στο ίδιο ερώτημα...τι γίνεται με εκείνες τις πατάτες που εκτός από στοργή, θέλουν και προδέρμ, εκτός από καθάρισμα δηλαδή, θέλουν και τις χειρουργικές τους τομές?...α και μη μου πεις κάνε τις τομές μετά...μιλάς σε άνθρωπο που ξανακαθαρίζει τα ψάρια που του καθαρίζουν στο ιχθυοπωλείο...χαχα!...έτσι κι αλλιώς δηλαδή θα τις ξαναέψαχνα μία μία...
    Εκεί που ήθελα να καταλήξω μέσα από τις ασυναρτησίες μου, είναι πως και αυτή η μέθοδος (και λυπάμαι που στο λέω ωμά) έχει κενά!!
    Δεν παύει όμως να προκαλεί γέλωτα...χαχα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πω αυτά που είπα και στον Leo De Stino, πιο πάνω:
      Έτσι κι αλλιώς δεν θα τηγανίσεις ή θα ψήσεις τις πατάτες ολόκληρες. Θα τις κόψεις. Οπότε εκεί που θα τις κόβεις, θα ρίχνεις και μια ματιά για το αν χρειάζονται βαθύ καθάρισμα!
      Είναι απλό. Μην διστάζεις. Δοκίμασέ το!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  14. αχχαχαχαχαχα μάστορας! Δεν την ήξερα αυτη την εκδοχή! Τι λέει ο Μήτσος, τη δοκίμασε, αξίζει;;;;
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το δοκιμάσαμε ακόμα, διότι είμαστε στις διαβουλεύσεις για το ποιος θα καθαρίσει μετά το μπαλκόνι! Όταν το δοκιμάσουμε, που δεν το βλέπω να γίνεται εντός του έτους, θα ενημερώσω!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  15. αυτά είναι!
    και έλεγα και εγώ πως είναι κάποιες τόσο νοικοκυρές!
    έτσι γίνομαι και εγώ βέφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι παιδί μου, κάτι τέτοια κόλπα κάνουν, ξεμπερδεύουν στα γρήγορα και μετά το παίζουν και ψόφιες από την κούραση!

      Διαγραφή
  16. Εεεεεε οχι..... τι σκεφτηκε ο ανθρωπος!! να σου πώ Αθηνα μου τωρα που το καλοσκέφτομαι ... αν έχεις γκαζόν .....ολα τα άλλα ειναι ευκολα... απο γκαζον πάσχουμε τα αλλλα τα έχουμε... ενα τρυπανι όλο και καπου θα βρεθεί.... κουβα δεν το συζητάμε... τι χωρίς κουβα θα είμαστε;.. θελουμε και βουρτσα τουαλέτας έ;.... και πανω που ήθελε άλλαγμα η δική μας...χι..χι. !!! ΑΣΕ δεν τρώμε πατατες..!!! καιρό εχω να φανώ... γι αυτό εκανα και την βολτα μου πιο κατω... βρε να μην μας αφήσει να πεταξουμε αετό ο καιρός; καλα τα πουλερικα σου με τους χαρταετους τους άπαιχτα..τουλαχιστον πέταξαν αυτά...χαρταετους μου αρεσει που κρατουν τα ήθη και τα εθιμα...χι.χιχ. να πέρασεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγώ; Δεν έχω καιρό να μπω εδώ πέρα μέσα; Πώς τα έχω καταφέρει έτσι και τρέχω και δεν φτάνω όλη μέρα, ούτε που το έχω καταλάβει!
      Ούτε εδώ μπαίνω, ούτε από τα δικά σας βλογ προλαβαίνω να περάσω!
      Ελπίζω όμως ότι θα στρώσουν τα πράγματα!
      Φιλιά Ρουλάκι!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...