Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015

Η Καθαρά Δευτέρα...



...είναι πλέον γεγονός και τα σαρακοστιανά εδέσματα αναμένουν τους προσκεκλημένους μου. Ευτυχώς αυτή τη φορά θα έλθει η παρέα στο σπίτι που κατοικώ και δεν θα με τραβολογούν στις εξοχές και στα ξέφωτα των δασών. 
Οπότε, επιτέλους, θα γλιτώσω το αναγκαστικό κοίταγμα των χαρταετών, που αρέσκονται να πετούν όλοι οι υπόλοιποι. 
Εφέτος, λόγω κακοκαιρίας, δεν θα συμβούν όλα αυτά τα χαριτωμένα. 
Εναλλακτικά δε, τους έχω προτείνει αντί για πέταγμα χαρταετού: Να πετάξουν τη σκούφια τους από χαρά, να πετάξουν τη μαμά από το τρένο, να πετάξουν καμιά σπόντα ή να πετάξουν τον/την σύζυγο έξω από το σπίτι τους. 
Θεωρώ ότι μια χαρά θα περάσουμε. 

Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή! 

ΥΓ. Τα κοτόπουλα, παρά την κακοκαιρία, λύσσαξαν να πετάξουν χαρταετό και για να μην ακούω γκρίνιες, μέρα που είναι, τους το επέτρεψα.

28 σχόλια:

  1. Μπούχτισες Αθηνάκι ε; Εμείς θα πάρουμε καφέ στο χέρι και θα πάμε να στη λίμνη της περιοχής μας να υποκριθούμε πως είμαστε στο central park :)) Καλά κούλουμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς όμως!
      Αχ, θα είναι ωραία στο Central Park της γειτονιάς σας! Να περάσετε όμορφα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  2. Ποιοι θάρθουνε; Τι θα τους φιλεψεις; Λαγάνα από που θα πάρεις; Εκανες και ταραμοσαλάτα; Στειλε λίγη με τον κουριερ!!!!!!!!!!!!!! Και του χρόνου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τους ξέρεις.
      Τα καθιερωμένα της ημέρας.
      Από την κ. Σοφία.
      Έκανα.
      Δεν σου στέλνω, να έλθεις να σου φτιάξω.
      Επίσης.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα σου Αθηνά μου.
    Σου εύχομαι μια χαρούμενη Καθαρή Δευτέρα. Εδώ δεν γιορτάζουμε τίποτα. Μια συνηθισμένη εργάσιμη Δευτέρα.
    Χρόνια σου πολλά και καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κ. Κονταρίνη!
      Θα είναι χαρούμενη, καθώς θα μας επισκεφτούν, από λεπτό σε λεπτό, αγαπημένα πρόσωπα!
      Κι εγώ, μη νομίζετε, δουλεύω το βράδυ!
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ότι ας πούμε εμείς θα νηστέψουμε για 40 ημέρες;
      Καλή σαρακοστή κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  5. να περάσετε όμορφα και πετάξτε ότι θέλετε απ' όπου θέλετε αγαπητό ανεκπλήρωτο, ασπασμούς και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλο και κάποιον έχω στο νου μου να πετάξω από την ταράτσα, αλλά επειδή δεν θα το κάνω, διότι είμαι πονετικός άνθρωπος, θα περιοριστώ στο να πετάξω κακίες!
      Ααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  6. Κάτι μου λέει ότι ο κος Μήτσος θα την πληρώσει πάλι!!!
    Καλή Σαρακοστή μελιστάλαχτη κοκόνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με ξέρεις τελικά;
      Φιλί, πρώην αρραβωνιάρη της Λεκάνας!

      Διαγραφή
  7. χεχε! Στα κοτόπουλα επέτρεψες να πετάξουν χαρταετό ...στον Σηφάκο πάλι; Εμ καλά κάνει και διαμαρτύρεται ☺
    Εγώ θα πετάξω τα πινέλα μου! Σήμερα λέω να μου δώσω άδεια ε;
    Φιλιά και καλή Σαρακοστή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ο Σήφης είναι απαιτητικό σκυλί. Ήθελε να τον πάω στο κάστρο του Άργους και να πετάξει από εκεί τον αετό του! Με αυτό τον καιρό. Διότι δεν ξέρω τι κάνει εκεί που κατοικείς, αλλά εδώ βρέχει ασταμάτητα από την νύχτα! Ενώ τα καημένα τα κοτόπουλα τον πετάνε μέσα στο βλογ, δεν απαιτούν τα τα τρέχω στα βουνά!
      Πέτα τα πινέλα για σήμερα! Δικαιούσαι μια ανάπαυλα!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  8. Λέω να πετάξω καμιά σπόντα μια και αετό δεν πρόκειται, λόγω καιρού!
    Τι εδώ?...όχι εδώ, αλλού θα την πετάξω...και μετά αν όλα πάνε καλά θα πετάξω και τη σκούφια μου....άσε, το ξανασκέφτηκα...η σκούφια μένει, λόγω κρύου!!
    Καλά να περάσετε και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλύτερα κράτησέ την τη σκούφια και την πετάς άλλη μέρα!
      Και σπόντες και κακίες και καρφιά! Ότι από αυτά πετάει κανείς εκεί που αρμόζουν, καλό είναι!
      Κι εσύ να περάσεις πολύ όμορφα Μεμαρία μου!

      Διαγραφή
  9. Εγώ θα ήθελα να πετάξω τα βιβλία μου και τις σημειώσεις μου (γιατί ναι! έχω ακόμα εξεταστική) αλλά δε θα οφεληθώ σε κάτι... ας υποκριθώ ότι το ευχαριστιέμαι τουλάχιστον...
    Καλή Σαρακοστή Αθηνά μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτησέ τα τα βιβλία, κράτα και τις σημειώσεις, μπορεί να χρειαστεί να τα δώσεις σε κάποια καινούργια φοιτήτρια!
      Κίσιζ Ναστένκα!

      Διαγραφή
  10. Να περάσετε όμορφα Αθηνά μου και να μου είστε καλά :)))
    Eίπα σε κάποια στιγμή να πετάξω τη μαμά απ το τραίνο, αλλά μου ήρθε με χειροποίητη ταραμοσαλάτα,λαγάνα και τα συναφή το πρωί, οπότε σαν καλοπροαίρετος άνθρωπος στάθηκα στο χαμόγελο που είχε και...με έριξε... :P
    Φιλιά πολλά και Καλή Σαρακοστή :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε η ημέρα και περάσαμε πολύ καλά! Κούραση βέβαια, γιατί δούλευα σήμερα το απόγευμα, αλλά καλά ήταν!
      Καλά έκανες και δεν την πέταξες τη μαμά. Τις μαμάδες που φτιάχνουν ταραμοσαλάτες και άλλα τινά, δεν τις πετάμε, τις κλωνοποιούμε!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  11. Εγώ πάλι τι να κάνω, που όλο θέλω να ντυθώ τις απόκριες, όλο θέλω να πετάξω χαρταετό, και τελικά ποτέ δεν τα κάνω. Όλο λέω πως θα το κάνω του χρόνου, και τα χρόνια περνάνε. Δεν βαριέσαι; Υγεία να έχουμε και ας μην πετάξουμε χαρταετούς. Καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά για μασκαρέματα. Εδώ μασκαρεύομαι εγώ που έχω και τα διπλά σου χρόνια! Να το κάνεις του χρόνου! Μια απόφαση είναι! Τα πετάγματα των αετών δεν είναι του γούστου μου, αλλά να το κάνεις κι αυτό κάποια φορά. Για την εμπειρία!
      Αποστέλλω φιλί!

      Διαγραφή
  12. Αυτό, του εναλλακτικού... πετάγματος... με ιντριγκάρει... επικίνδυνα... Και είσαι ηθικός αυτουργός!!!!!!!!!!
    Καλή δουλειά (μάλλον για δουλειά πηγαίνεις...)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Πήγα για δουλειά! Πριν μισή ώρα γύρισα σπίτι!
      Ηθικός αυτουργός; Ω, μερσί! Με τιμά η προσφώνηση!

      Διαγραφή
  13. Και του χρονου Αθηνα!

    Και καλη υπομονη στους χαρταετους μας που θα περιμενουν εναν ολοκληρο χρονο με μια ελπιδα ηλιολουστη! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μανόλο7!
      Υπομονή λοιπόν... Για την ελπίδα την ηλιόλουστη!

      Διαγραφή
  14. και βέβαια να πετάξουν τα μάτια τους έξω… (από.. «χαρά» φυσικά)!

    καλή σαρακοστή να έχουμε!
    με κέφι βλέπω πως ξεκινήσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα! Καλά έκανες και συμπλήρωσες την λίστα των προτροπών!
      Κέφι; Σφύζω από κέφι! Αλίμονο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.