Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2015

Δεν υπάρχει...



...πιο ευχάριστο πράγμα από το να επιστρέφει κανείς στο βλογ του μετά από καιρό και να βρίσκει ένα βραβείο να τον περιμένει! Αυτό συνέβη και σε εμένα! 
Έρχομαι τις προάλλες και τι να δω; Η αγαπημένη μου Μεμαρία ,η φίλτατη Χριστίνα-Ανδρομέδα, τα αγαπητά μου παιδιά Ναστένκα & Αλέξανδρος και το πιο ζεστό χαμόγελο του διαδικτύου, μου είχαν αφήσει ένα βραβείο! Το οποίο συνοδεύεται και από 10 ερωτήσεις, στις οποίες με περισσή χαρά θα απαντήσω! 

Γιατί ξεκινήσατε το blog; 
Για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι μια πολύ θλιβερή προσωπική υπόθεση που δεν είναι της παρούσης. Ο δεύτερος είναι το ότι κατοικώ σε πολυκατοικία και δεν έχω αυλή και κάπου έπρεπε να βάλω τις κότες μου. 

Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει. 
Οι κότες μου, αλλά και τα αβγά τους. 

Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο; 
Τα σχόλια μου αρέσουν πολύ, αφενός επειδή όλοι οι φίλοι που έρχονται εδώ πέρα μέσα έχουν χιούμορ και γελάμε όλοι και περνάμε καλά και αυτό βγαίνει προς τα έξω, αφετέρου είμαι ψωνάρα και όλο αυτό με χαροποιεί! 


Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; 
Θέματα ατάκτως ειρημένα, ενίοτε δε και χωρίς θέμα. 

Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά; 
Και φιλικές σχέσεις έχω δημιουργήσει και ενδιαφέροντες ανθρώπους έχω γνωρίσει και κουμπαριά έχω κάνει. 
Και ένα ανεκπλήρωτο έχω, αλλά να μου επιτρέψετε να μην αποκαλύψω περισσότερα. 

Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο; 
Δεν φαντάζομαι τίποτα, διότι σήμερα είμαι και αύριο δεν είμαι. Άρα δεν κάνω τόσο μακροπρόθεσμα πλάνα.

Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; 
Είμαι πολύπλευρο ταλέντο, αλλά αυτό που κάνω καλύτερα είναι να ζω τα πάντα με στυλ. Ακόμα και την παρακμή.

Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας; 
Τελευταία το έχω παραμελήσει και είναι μέσα στη γκρίνια, αλλά ελπίζω ότι θα μπορέσω οσονούπω να ασχολούμαι περισσότερο μαζί του. 

Πώς γεννιούνται τα post σας; 
Βγαίνουν από τα αβγά. 

Ευχές για τον αναγνώστη 
Live long and prosper! 

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμώς την Μεμαρία, την Χριστίνα-Ανδρομέδα, τους Ναστένκα & Αλέξανδρο και την Γιώτα Αρ, για την τιμή που μου έκαναν απονέμοντάς μου το βραβείο, το οποίο έχει ήδη τοποθετηθεί στην ειδικά φτιαγμένη σελίδα "ενθύμια και βραβεία..." και μπορείτε να το θαυμάσετε και εκεί! 

Και τώρα, το μόνο που μου μένει να κάνω είναι, με τη σειρά μου, να απονείμω σε κάποιον το βραβείο. Σε ποιον όμως; Οι περισσότεροι το έχετε πάρει ήδη... Για να σκεφτώ...

Σκέφτηκα! Θα το δώσω σε όλους και όλες που έρχονται εδώ πέρα μέσα!

Όμως δεν τελειώσαμε εδώ. Η αγαπητή Χριστίνα-Ανδρομέδα μου προσέφερε ακόμα ένα βραβείο. Αυτό της νίκης. Προφανώς επειδή πιστεύει ότι κατέκρινα και σχολίαζα δηκτικά τις έως τώρα κυβερνήσεις, πράγμα που με κάνει να απορώ, καθώς είμαι πάντα με τον καλό το λόγο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ορισμένοι με αποκαλούν μελιστάλαχτη! 
Αυτό το βραβείο δεν θα το χαρίσω σε κανέναν, αλλά θα το φυλάξω ευλαβικά στον χώρο με τα ενθύμια και με τα βραβεία. 
Θαυμάστε το:

Μιλ μερσί Χριστίνα-Ανδρομέδα!

40 σχόλια:

  1. Ευτυχώς για 'μας που έφτιαξες blog γιατί έχουμε φρέσκα αυγά απ' τις κότες σου!! Μέσα στο διαμέρισμα θα βασανίζονταν οι καημένες..
    Συγχαρητήρια και για τα δύο βραβεία σου και ελπίζω να έχεις βρει λύση για το τι θα κάνεις με τα επεισόδια του "ατάκτως ειρημένα".
    Καλό ξημέρωμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που με προβληματίζει τελευταία, σε σχέση με την στήλη, είναι και το ότι δεν βρίσκω πολύ χρόνο για κουβέντα με τον κ. Μήτσο (το στεφάνι μου) και έτσι δεν έχουμε την ευκαιρία να αναπτύσσουμε τους ρομαντικούς διαλόγους που τόσο σου αρέσουν!
      Μιλ μερσί!
      Κίσιζ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  2. Αθηνά μου καλησπέρα σου.
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου. Ειλικρινά τα αξίζεις. Είναι τόσο ωραία όσα μας χαρίζεις μέσα από τις κότες σου και τα αυγά τους
    Νάσαι πάντα καλά καλή μου φίλη και μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κ. Κονταρίνη!
      Είστε πολύ ευγενικός!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Για να βγάζεις τις κότες βόλταααα αχαχαχαχαχα οκ βλακεία έκανα... τώρα ξέρω τι πρέπει να σου σχεδιάσω για την επόμενη φορά!
    Καλημέρα και κοτ-κοτ-κοτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, κάπου έπρεπε να τις βάλω τις δόλιες!
      Καλό βράδυ Χριστίνα Ανδρομέδα και ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  4. το ότι με αναφέρατε αγαπητό ανεκπλήρωτο είναι για μένα το μεγαλύτερο βραβείο... πάω να μαζέψω τα αυγά και να κόψω τον κισσό τώρα... ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο!
      Ένα ανεκπλήρωτο έχω κι εγώ στη ζωή μου και δεν θα το αναφέρω;
      Και καμιά κότα να πάρεις. Έρχεται κρύο. Να φτιάξεις μια κοτοσουπίτσα!
      Ααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  5. καλημερα! μεγεια το υπεροχο βραβειο! ευχομαι πολλα ακομη! ωραιες απαντησεις!!! οπως σου αρμοζει! :)
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία! Παρακαλώ περάστε στο κόκκινο χαλί να φωτογραφηθείτε.... Χαμογελάστε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Leo De Stino!
      Αχ, δεν έχω φωτογένεια... Άσε που δεν θα χωράω και στο πλάνο...
      Ας αφήσουμε τις φωτογραφίες για μια άλλη φορά... Μην σου πω και για μια άλλη ζωή!
      Παρόλα αυτά, θα χαμογελάσω!

      Διαγραφή
  7. απο τη θλιβερή στιγμη σου, βγηκε και κατι καλό ,αυτό το μπλογκ, που κάνει εμάς να ξεχνάμε τις δικες μας θλιβερές στιγμές!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν να είναι καλύτερα τα πράγματα... Να είναι και εκείνος εν ζωή και να υπάρχει και το παρόν ιστολόγιο. Αλλά δυστυχώς...
      Ένυγουέη, σταματώ εδώ...
      Ευχαριστώ Νάσια για τα καλά σου λόγια!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  8. Ζεις τα πάντα με στυλ..ε, ναι! Αυτό είναι το πιο σπουδαίο επίτευγμα! Φιλιά πολλά Αθηνούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, παιδιόθεν για ένα στυλ ζω! Δεν ξέρω αλλιώς!
      Κίσιζ δίαρ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μορφέα!
      Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!

      Διαγραφή
  10. Τα post σου είναι πάντα τα πιο φρέσκα και λαχταριστά!!
    Σπαρταράνε από χιούμορ, μυρίζουν θάλασσα!!
    Όχι λάθος....αυτά τα λέμε για τα ψάρια!
    Είναι φρέσκα γιατί βγαίνουν από αβγά ημέρας!
    Επίσης πολύ το απολαμβάνω που έρχομαι εδώ πέρα μέσα και παίρνω αβγά να πετάξω κι εγώ σαν παιδάκι σε όποιον μου τη σπάει!
    Ωχ,καρφώθηκα...

    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι. Τα φρέσκα, που είναι μπροστά, να τα παίρνεις για ομελέτες και τα πιο παλιά, που είναι στις πίσω καρτέλες, να τα πετάς σε όποιον θέλεις!
      Και δεν καρφώθηκες τώρα. Είναι πάνω από ένα χρόνο που ξέρω ότι το κάνεις! Κρυφοκοίταξα μια νύχτα και σε είδα!

      Εγώ ευχαριστώ!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  11. Δύο απορίες έχω τόσο καιρό: ένα, οι κότες σου είναι αλανιάρες και δύο πόσα κοκόρια έχεις;
    Δεν είμαι για περισσότερα απόψε γιατί είχα την τελετή των Όσκαρς, μπαρδόν του Συμποσίου και κάθε γράμμα που πατώ στο πληκτρολόγιο γίνεται με τεράστιο κόπο.
    Φιλιά πολυβραβευμένη μου!
    Είσαι της queen of the blogs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω 5 αλανιάρες και 40 του σαλονιού! Κόκορα έχω έναν, αλλά σε λίγες ημέρες θα τον κάνω με χυλοπίτες, οπότε δεν θα έχω κανέναν!
      Αχ, το ξέρω ότι είχες το συμπόσιο και το μόνο που πρόλαβα να κάνω ήταν να διαβάσω το πρώτο ποίημα. Αλλά ελπίζω σε ένα καλύτερο αύριο, με περισσότερο διαθέσιμο χρόνο!
      Μιλ μερσί δίαρ Άιρις!

      Διαγραφή
  12. Αθηνά μου δε ξέρω για τα άλλα, αλλά ότι τα κάνεις όλα με στυλ αυτό είναι μεγάλη αλήθεια. Γι αυτό σου έχουμε και μια αδυναμία ;) Φιλί * Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ευχαριστώ μπισκότο μου! Είναι πολύ σημαντικό να το λες εσύ!
      Κι εγώ σε αγαπάω, κι ας μη σε ξέρω εκ του σύνεγγυς!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Και γω για τις κότες ήρθα.
    Όποτε μπαίνω στο βλόγ τις βλέπω να κοιμούνται.
    Βαλεριάνες τους δίνεις;

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλεριάνα με πασιφλόρα μαζί! Κάνουν καλύτερα αβγά όταν κοιμούνται καλά!
      Εν τω μεταξύ πάρε κι εσύ μια κότα, να κάνεις σουπίτσα. Έρχεται κρύο, λέει η ΕΜΥ!
      Κίσιζ Κάλλια!

      Διαγραφή
  14. Βγαίνει προς τα έξω και το τρων οι κότες;;;
    Καλημέρες και... live long and prosper!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγαίνει προς τα έξω και το βλέπουν κάποιοι αντίπαλοι και λυσσάνε από το κακό τους κι εγώ χαίρομαι ακόμα πιο πολύ! Χο χο χο!
      Καλό βράδυ Γούμαν!
      Χαβ ε νάις γουήκ εντ!

      Διαγραφή
  15. Ααα ρε Αθηνάαα! Κάθε σου απάντηση, μοναδική!!!
    Δεν υπάρχεις λέμε!!
    Φιλιά πολλά ! Καλό σαββατοκύριακο!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί για όλα Ναστένκα!
      Να είσαι πάντα καλά και τα δέοντα στον Αλέξανδρο!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  16. Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και μπράβο για τα βραβεία!
    Είναι πια γνωστή η αντιπάθεια μου στις κότες, ειδικά τις ψημένες και η αγάπη μου στα αυγουλάκια και στα μπλογκάκια που τα τιμούν!
    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! :))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ Μερσί!
      Μα πάρε κι εσύ μια φορά μια κοτούλα από εδώ! Να φτιάξεις μια σουπίτσα, γιατί έρχεται κρύο!
      Παίρνω τα φιλάκια και τα ανταποδίδω!

      Διαγραφή
  17. Τοκ..τοκ.. ανοιχτα ειναι να μπω;....αντε παλι τα τσάκωσεις τα βραβειάκια σου..Αθηνά μου τι άλλο θελεις απο την ζωή;..:) μια χαρα σε βρίσκω στις απαντησεις σου.. αλλα βρε παιδί μου έχεις σκοπό να εξολοθρέψεις τις κότες σου και τις δίνεις; τις ρωτας αν έκεινες θελουν να γινουν σούπα; ... εγώ των αυγών είμαι..ευτυχώς!!! σαν τον τίτλο σου ενα πραγμα.. σιγα τ αυγά...θα μου πεις και θά χεις δικιο..!!! Καλή Κυριακη να περασεις και πρόσεχε τις κότες.. φιλουρες..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κότες μου γεννάνε αβέρτα-κουβέρτα και δεν θα τελειώσουν ποτέ! Για αυτό και τις μοιράζω!
      Αβγά να περνάς να παίρνεις όποτε θέλεις!
      Πολλά φιλιά και πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  18. Πάντα με στυλ!!!!!! χεχεχε εισαι ειδωλο Αθηναα!
    Καλό ξημέρωμα :)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααααααχ, ότι μπορώ κάνω η βαριόμοιρη!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  19. Μαρήηηη πότε γινανε αυτά και δε τα πήρα πρέφα; Συχαρητήρια!!!!!!!!!!! Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαχαχα μα τι εισαι εσυ τελικα βρε κοπελα μου ?
    Και βραβεια παιρνεις, και τον φανατικο κοινο εχεις, και τρελλα κουβαλας...
    Πολυπλευρο ταλεντο..
    Παλι καταφερες να με κανεις να γελαω σαν τρελλη αλλα χαλαλι βρε. Το χω αναγκη.
    Φιλι γλυκο σε σενα καισ το κοτετσι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι έχουμε ανάγκη το γέλιο Μαρία μου! Και χαίρομαι αν καταφέρνω να σε κάνω να σκας έστω και ένα χαμογελάκι!
      Ευχαριστώ για όλα!
      Φιλί!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...