Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E09



Τελικά είχε απόλυτο δίκιο ο Leo De Stino όταν μου έγραφε την Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014 ότι ο Άγιος Βασίλης είναι μεγάλη λέρα. Όχι ηχοσύστημα δεν μου έφερε, αλλά ούτε καν ένα τραντζιστοράκι, έστω από αυτά με τη μία μπαταρία. 

Αίσχος...

Και μια που ανέφερα τον Leo De Stino, σας προτείνω ανεπιφύλακτα να κάνετε μια βόλτα στο Boxhall και να διαβάσετε τι ακριβώς συμβαίνει σε αυτή την φανταστική πόλη. 

Και το όνομα αυτού: "Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών". Αν ο Γ. Α. Παπανδρέου είχε χιούμορ, θα ονόμαζε το κόμμα του "Λεφτά Υπάρχουν". Εν τω μεταξύ, αυτό δεν το λες ίδρυση κόμματος, αλλαγή ΑΦΜ το λες. 

Μα ούτε ένα τραντζιστοράκι, από αυτά με τη μία μπαταρία;

Είναι κάποιες φορές που κοιτάω επίμονα τον σκύλο, που κοιτάει επίμονα τον τοίχο και μετά κοιτάω κι εγώ επίμονα τον τοίχο. Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να μου συμβαίνει; 

Ακολουθεί ρομαντική συνομιλία μεταξύ συζύγων. 
Εκείνος: Μ’ αγαπάς ή τζάμπα πίνω; 
Εκείνη: Ναι καλά, κοίτα να τρως και κανένα ξηρό καρπό ενδιάμεσα, μην σε πειράξει ξεροσφύρι...

Έστω μια μπαταρία βρε αδερφέ...

Και σε αυτό το σημείο, θα σας παρακαλούσα όλους να κάνουμε ενός λεπτού σιγή, τιμώντας έτσι τις 4.000 κότες που σκοτώθηκαν σε πτηνοτροφείο της Τουρκίας, όταν λόγω της κακοκαιρίας, κατέρρευσε η οροφή του από το βάρος του χιονιού. Εδώ το σχετικό βίδεο (σ.σ. η είδηση ξεκινάει στο 0.55). 

Καλή εβδομάδα!

54 σχόλια:

  1. Είσαι τυχερή που δεν σου έφερε ούτε καν ένα τραντζιστοράκι, έστω από αυτά με τη μία μπαταρία!
    Λόγῳ των εκλογών, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί ασχολούνται μέρα νύχτα με τους πολιτικάντηδες και το μπούρου μπούρου πάει σύννεφο! Το δικό μου, μόλις ακούστηκε η είδηση ότι ο πρώην εθνοσωτήρας ΓΑΠ έκανε κόμμα, ανέκραξε «Μπαταρίες υπάρχουν» και έκαψε το καλώδιο...

    Εγώ παρακἀλεσα τον Άη Βασίλη να έρθει να πάρει πίσω αυτό (με τις 2 μπαταρίες) που μου έφερε πέρσι αλλά δεν...

    Καλή χρονιά με ότι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε… Κι εγώ μία από τα ίδια! Όλο μπούρου μπούρου για τις εκλογές! Εντάξει, λέω και καμιά μουσική είδηση, έτσι για το ξεκάρφωμα, αλλά με παρασύρει κι εμένα τη βαριόμοιρη η επικαιρότης!
      Πάντως, έχω θυμώσει με τον Άγιο και θα του κάνω μούτρα μέχρι το επόμενο γράμμα που θα του στείλω! Διότι, αυτόν μπορεί να τον λένε Άγιο Βασίλη, αλλά εμένα με λένε Αθηνά και δεν το βάζω έτσι εύκολα κάτω!

      Διαγραφή
  2. Μπορει να εκαναν καπου σταση οι ταρανδοι και να αργησε ο Αη Βασιλης...
    Προσωπικα νομιζω σου ειπα, εμεινα με τα ακουστικα, γιατι τα υδραυλικα φτιαξιματα στο σπιτι αποροφησαν τα χριστουγεννιατικα δωρα.. των δυο επομενων χριστουγεννων, μια που φτασαμε να πληρωσουμε συνολικα περιπου 2.000 δολλαρια. (το σκεφτομαι και αφριζω...)
    Τελος παντων, υπαρχουν και χειροτερα...

    http://www.ethnos.gr/summary.asp?catid=34421&subid=2&pubid=64111551&mmid=28825149#toppage

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειος ο Αρκάς!
      Φυσικά, το έχω πάρει απόφαση. Πιο πιθανό είναι να έλθει η ανάπτυξη, παρά να μου φέρει δώρο ο Σάντα!

      Διαγραφή
  3. μα ούτε ένα τρανζιστοράκι;;; τι τσίπης...

    αν είχε χιούμορ ο γιωργάκης και θασοκ θα το έβγαζε και γαπ-σοκ και ένα σωρο άλλα ονόματα!
    να μου φιλήσεις το δον μήτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρεζίλι των ταράνδων θα τον κάνω τον Άγιο, για να μάθει να φέρεται!
      Πάω να σου φιλήσω τον Δον Μήτσο!

      Διαγραφή
  4. Τι να πω τώρα για τον Άγιο.. δε θέλω να τον κακολογήσω.. ίσως να μην είχε λεφτά. Του χρόνου θα σου το φέρει το ηχοσύστημα, είμαι...... σίγουρη ας πούμε!

    Ο διάλογος συγγνώμη, αλλά πάλι έκλεψε την παράσταση!
    Κίσιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, αφού λεφτά υπάρχουν! Αλλά μόνο με έμενα τον πιάνουν οι τσιγγουνιές του!
      Ο διάλογος ήταν μια μικρή προσφορά συμπάθειας σε εσένα, επειδή το ζήτησες! Οπότε θα φροντίσω να καταγράφω σχετικούς διαλόγους και θα τους συμπεριλαμβάνω στη στήλη κάθε φορά!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  5. Καλέ αφού δεν εβαλε κανενα κοκκινο γαρύφαλλο για σήμα πάλι καλά να λές.. Μουρλό παιδι χαρά γιομάτο...

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έβαζε, αλλά όλα τα γαρύφαλλα τα πέταξε στα μπουζούκια ο Τσοχατζόπουλος και οι λοιποί συγγενείς!
      Κίσιζ δίαρ Κάλλια!

      Διαγραφή
  6. Το θέμα είναι ποιον από τους δυο σας κοιτάει επίμονα ο τοίχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από εκτενή παρατήρηση, διαπίστωσα ότι ο τοίχος μοιράζει στα ίσα το κοίταγμα του, ανάμεσα σε εμένα και τον σκύλο.

      Διαγραφή
  7. Κατ αρχας σε ευχαριστώ τόσο για το Boxhall οσο και για το ανέβασμα της αξιοπιστίας μου. Ξανασκεψου την αιθαλομίχλη για του χρόνου! Και τώρα που μπήκαμε στην προεκλογική περίοδο, οι αρχηγοί κομμάτων θα δώσουν μάχη και στο στυλ. Μετά την πετυχημένη εμφάνιση του Ξηρού με τα ξανθά, πλούσια, γεμάτα ζωντανια, λάμψη και υγεία μαλλιά, καταλαβαίνεις οτι ο συναγωνισμός είναι μεγάλος. Ο ΓΑΠ θα εμφανιστεί σύντομα με μαυρα φουντωτά μακριά γεμάτα μπούκλες μαλλί. Ξέρεις τώρα, σαν αυτα της Cher.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η ευχαρίστηση!
      Άσε, το ζήλεψα το μαλλί του! Βλέπω το δικό μου, κοντό κι ασπρόμαυρο, βλέπω και του Ξηρού και μετά δεν θέλω να με βλέπω!
      Ωραία μαλλί και η Σερ, επίσης!

      Διαγραφή
  8. Υ.Γ. Αν και τωρα που το σκέφτομαι ειμαι σίγουρος οτι ο Ξηρός αντέγραψε την Κοντσιτα της Eurovision.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ σωστά τα λες για το Γιωργάκι!!! Λεφτά υπάρχουν γιαυτό κάνουν εκλογές... έχουν για να χαλάσουν πάλι μερικά εκατομμύρια.... καλή χρονιά να έχουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός το έλεγε, εμείς δεν τον πιστεύαμε! Είδες που ερχόμαστε στα λόγια του;
      Καλή χρονιά Χριστίνα Περράκη!

      Διαγραφή
  10. χαχαχαχ, πολύ καλό Post, Αθηνά μου!!
    Καλή χρονιά να'χεις!

    υγ: Πάντως,σε συνδυασμό με καθημερινή άσκηση στο γυμναστήριο, τ'αβγά όντως κάνουν καταπληκτική δουλειά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Σεβάχ θαλασσινέ!

      ΥΓ. Προσωπικά, μόνο αβγά! Γυμναστήριο γιοκ!

      Διαγραφή
  11. Καταλαβες δεξιος ο αγιος βασιλης... περιμενε τωρα ο τσιπρα θα παρει τα ηχοσυστηματα απο τους πλουσιους και θα τα δωσει στους φτωχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Οπότε του χρόνου θα γράψω γράμμα στον Τσίπρα και όχι στον Άγιο Βασίλη!

      Διαγραφή
    2. Καλα μεχρι τα Χριστουγεννα θα αλλαξουμε πολλους πρωθυπουργους μου φαινεται! Γι' αυτο σου ειπα, πηγαινε στο μαγαζι και βουτα το στη τελικη. Αμα δεν εχεις χερια να ξυθεις που λενε...

      Καλησπερες! (:

      Διαγραφή
    3. Μα να σου πω... Εκεί θα καταλήξω τελικά...

      Διαγραφή
  12. Να σου στείλω εγώ καρδιά μου μπαταρίες;;;;;;☺
    Πάντως εμένα ήρθε! Ο Αι Βασιλάκης ντε! Κοίτα τον δίμετρο, μπρουτάλ, φιλοσοφημένο παιδαρά μπορεί να μην τον έφερε αλλά μια χαρά βολεύτηκα με την ελπίδα/πίδα μας που δεν είναι καθόλου πήδα μας! Αλήθεια σου λέω! Μου έφερε μπόλικη ελπίδα! Κι αν και άνεργη κι όλα σκ@τά εγώ ελπίζω και αισιοδοξώ Αθηνούλα μου! Κιπ ιν τατς!
    Φιλούρεςςςςςςςςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, παίξε κι εσύ με τον πόνο μου!
      Μια χαρά δώρο είναι η ελπίδα! Κι όπως λένε, πεθαίνει τελευταία. Τελικά, βέβαια, πεθαίνει, αλλά μην σου χαλάσω την αισιοδοξία, μέρες που είναι!
      Κίζιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  13. Αφού δεν με βγάζετε ΠτΔ, θα βάψω το μαλλί ξανθό και θα τρομοκρατήσω τον ΓΑΠ να με βάλει στο Επικρατείας. Πρέπει οπωσδήποτε να μπω στην πολιτική σκηνή της χώρας. Δεν θέλω άλλο παρασκήνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έχουν λυσσάξει όλοι με το Επικρατείας; Ένυγουέυ, κάτι θα ξέρουν…
      Πάντως, θα σου πηγαίνει το ξανθό! Κάνε το μόνο ένα τόνο πιο σκούρο από του Ξηρού, για να μην φαίνεται γρήγορα η διαφορά χρώματος της ρίζας!

      Διαγραφή
  14. Καλά εχω μείνει μαλάκας η γκόντα!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κινδινεύουμε να μείνουμε δίχως αβγά Τουρκίας; Και σιγη να κάνουμε και καφε με παξιμαδάκια να βγάλουμε!!!!!!!!!!!Ζωη σε μας να ζησουμε να τις θυμόμαστε τις κότες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Μαρινάκι. Είμαι συντετριμμένη από τον χαμό των 4.000 πουλάδων.

      Διαγραφή
  15. Α πούσαι αρτίστα; Ξέρω τι εχεις και κοιτάς το τοίχο! Κακογερνάς!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το γεγονός πως και ο άγιος βασίλης μπορεί να βιώνει οικονομική κρίση, σου πέρασε από το μυαλό;
    μου αρέσει που θες τρανζιστοράκι! εμάς ούτε ένα κραγιόν δεν μας έφερε…
    άκου εκεί τρανζιστοράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια απόλαυση το να περνάει κανείς από το μπλογκ σου αγαπητή μου Αθηνά. Το απολαμβάνω.
      Καλή σου χρονιά.

      Διαγραφή
    2. @Κατ.
      Μα δεν βάζω κραγιόν. Τι να το κάνω;
      Και λεφτά υπάρχουν, οπότε δεν βιώνει καμιά οικονομική κρίση. Κρίση τσιγγουνιάς βιώνει!

      Διαγραφή
    3. @κ. Κονταρίνης
      Μιλ μερσί κ. Κονταρίνη!
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  17. μα ούτε μια μπαταρία; τς, τς, - συλλυπητήρια να πείτε στην Βαλάντω (έτσι δεν την λέτε την κότα του blog?) για τις συγγενείς που χάθηκαν κι επίσης τα ίδια να μεταφέρετε σε Μπένι και Γαπ - εν τω μεταξύ εκπαιδεύω την Ίρμα στο μάστημα κισσού, καταλαβαίνετε
    Ασπασμούς αγαπητό ανεκπλήρωτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα αγαπημένε. Ούτε ένα πράσινο φύλλο.
      Βιολάντω η τζαζλή λέγεται η κότα μου και είναι συντετριμμένη από τον χαμό των 4.000 πουλάδων.
      Ενάποθέτω τις ελπίδες μου στην Ίρμα, διότι εάν περιμένω από εσένα, ζήσε Μάη μου…
      Αχ…

      Διαγραφή
  18. Αυτο με τις κοτες στην Τουρκια μου ηρθε ξαφνικο μετα τη μπαταρια και πεθανα στα γελια. Οταν το ακουσα ατις ειδησεις μπορω να πω οτι στενοχωρηθηκα για τις κοτουλες ομως...
    Ο Σαντα απαραδεκτος και ο μιστερ Μητσος ακομη πιο πολυ που ενω ηξερε για το γραμμα σου στον ακατανομαστο τωρα πια, εστω το ηξερε απο το βγολ, δεν σου πηρε κρυφα ενα τρανζιστορακι βρε αδερφε, να μην κλονιστει η εμπιστοσυνη σου στον Σαντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν λέω, λυπηρό και για τις κότες και για τον πτηνοτρόφο, αλλά κι εγώ όταν άκουσα την είδηση στο Μέγκαμου και σκέφτηκα να την συμπεριλάβω στη στήλη, τα ίδια γέλια έκανα!
      Ούτε την μπαταρία από το τραντζιστοράκι Μπάλανς μου, ούτε καν τη μπαταρία!
      Είναι να μην κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου; Πάλι καλά να λέμε, που δεν έπαθα και κανένα νευρικό κλονισμό, να έχουμε κι άλλα, μέρες που είναι!

      Διαγραφή
  19. Κοίτα, καλά έκανε και δεν σου έφερε μπαταρία, γιατί μετά θα σου έξυνε την πληγή και θα θυμόσουν ότι δεν σου είχε φέρει το ηχοσύστημα :)) Καλημερούδια και καλή χρονιά Αθηνά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει… Θα τον φτιάξω του χρόνου. Θα δει τι έχει να πάθει!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  20. Και φυσικά ένας χρυσαυγήτης τώρα, βλέποντας την κακοκαιρία στην Τουρκία θα έριχνε κι άλλο χιόνι από πάνω... Εδώ μια φορά έχει μια λιακάδα άλλο πράμα αλλά από θερμοκρασία μείον... αν ήμασταν χιονδορομικό θα κάναμε χρυσές δουλειές!

    Μη στενοχωριέσαι για το τρανζιστοράκι Αθηνούλα μου, υπάρχει και ο Άγιος Ιωάννης μπορεί να είναι πιο λαρτζ από τον Αγιο Βασίλη!

    Όσο για τον μ@@κα ξέχασε να τυπώσει συλλεκτικά κωλόχαρτα για να τον θυμόμαστε!

    Καλή χρονιά ξανά και ξανά (έχω χάσει τη μπάλα με τις ευχές που χρωστάω) Φιλιά αμέτρητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες και φταίνε οι τουρκάλες κότες!
      Αχ, κι εδώ λιακάδα είχαμε σήμερα!
      Ναι, τον είδαμε και τον Άγιο Ιωάννη! Καλός τσιγκούνης και του λόγου του!
      Καλά, για τον μαλάκα που λες, δεν έχω άλλα λόγια. Στέρεψα η δόλια!
      Καλή χρονιά εγκέν!
      Μένυ κίσιζ Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  21. Του χρόνου άσε αναμμένο το τζάκι!!! Να μάθει ο άτιμος!!! Αχαχαχα!!
    Είσαι απόλαυση Αθηνά μου!! Χάπυ νιου γίαρ γου του και να καούν τα κάρβουνα φιλενάδα!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω τζάκι, αλλά προκειμένου να του δείξω εγώ, θα πάω να νοικιάσω σπίτι που να έχει!
      Και τα κάρβουνα να καούν και να σκάσουν κι οι εχθροί μας, επίσης!
      Κίσιζ Μαριλένα!

      Διαγραφή
  22. αγαπη μου αντρας ειναι και ο αγιος τι περιμενες;;; χεχεχεχεχεχε
    καλά ο γαπ το χει τερματισει το κοντερ μ*λακίας, δεν εξηγείται αλλιως!
    κριμα για τις κοτούλες, θα τις ηθελα στο πιατακι μου ψητες!
    καλο ξημερωμα αθηνα μου!
    ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα επειδή είναι Άγιος ότι θα διαφέρει από τους άλλους άνδρες! Αλλά λάθεψα!
      Και σουπίτσα οι κοτούλες, μια χαρά θα ήταν!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  23. Γι' αυτό κι εσύ άλλη φορά να απευθυνθείς αλλού, σε έναν πιο σύγχρονο, σε κάποιον που θα σε καταλάβει:

    http://www.funday.gr/smile/%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%B9

    Όσο για τα κοτόπουλα, τί να πεις μέρες που είναι; Σα να μην έφτανε η γενοκτονία λόγω Χριστουγέννων, να τύχει κι αυτό... Γι' αυτό τα έβαψαν μαύρα, λόγω πένθους:

    http://www.diaforetiko.gr/wp-content/uploads/2014/08/3ef59b839b3a91f31bc6cb519b2bf377_XL.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρόνου γράμμα στον Άι Φόουν!
      Κρίμα, κρίμα τόσες κότες...

      Διαγραφή
  24. Μα ούτε μπαταρία;;; Απαπα ρεζίλης πλέον, ρεζίλης! Δεν το περίμενα αυτό από εκείνον! Αίσχος!
    Ε, καλά, λεφτά υπάρχουν, μας τα είχε πει και παλιότερα αυτά, είναι γνωστά πια...
    Καλή χρονιά με υγεία Αθηνά μου! Ό,τι επιθυμείς περισσότερο σου εύχομαι! Υγεία και κάθε ευτυχία!
    Φιλάκια πολλά πολλάάάααααα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως εγώ το περίμενα; Αλλά θα δει τι έχει να πάθει! Δεν θα το αφήσω έτσι το θέμα! Θα προβώ σε πράξεις σκληρές!
      Κι εγώ σου εύχομαι τα καλύτερα Ναστένκα μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  25. Ούτε ηχοσύστημα, ούτε μηχανή έφερε...μας έφερε όμως το κίνημα...εεεεε????....αυτό κι αν ήταν δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες, μένω ενεή από το μέγεθος της αχαριστίας μου! Ολόκληρο Κίνημα κι εγώ δεν το εκτιμώ! Είμαι κατάπτυστη, τελικά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.