Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Το έφερε το mail...



-Γιάγκο, βγήκε ο Αλέξης.
-Βίρνα, τι λες; Βγήκε ο Αλέξης;
-Ναι Γιάγκο, βγήκε ο Αλέξης!
-Τι εννοείς Βίρνα βγήκε ο Αλέξης;
-Ο Αλέξης είναι Κυβέρνηση!
-Δηλαδή ο Αλέξης δεν είναι πια αντιπολίτευση;
-Εξελέγη ο Αλέξης, Γιάγκο!
-Μίλα καθαρά Βίρνα, για το θεό δηλαδή, έγινε πρωθυπουργός;
-Έγινε πρωθυπουργός Γιάγκο, ναι!
-Δε σε καταλαβαίνω Βίρνα, μίλα καθαρά, ο Αλέξης είναι ο νέος πρωθυπουργός;
-Ναι Γιάγκο, είναι ο νέος πρωθυπουργός!
-Βίρνα καταλαβαίνεις τι μόλις ξεστόμισες;
-Είναι αλήθεια Γιάγκο!
-Εννοείς ότι ο Αλέξης έγινε πρωθυπουργός;
-Ναι Γιάγκο, αυτό εννοώ!
-Δηλαδή δεν έχασε; Βγήκε πρωθυπουργός;
-Αυτό ακριβώς Γιάγκο!
-Θες να μου πεις ότι βγήκε πρωθυπουργός ο Αλέξης;
-Ναι Γιάγκο, αυτό προσπαθώ να σου πω!
-Εξακολουθώ να μη σε καταλαβαίνω Βίρνα!
-Τον ψήφισαν και βγήκε πρωθυπουργός!
-Είσαι σίγουρη για αυτό;
-Ναι Γιάγκο. Εκτός εάν έχεις υποψίες για το αντίθετο!
-Τι εννοείς; Μίλα ξεκάθαρα, γίνε πιο κατανοητή!
-Βγήκε Γιάγκο! Και φέρνει και την ελπίδα!
-Μίλα ανοιχτά Βίρνα! Φέρνει την ελπίδα; Τι εννοείς φέρνει την ελπίδα;

Η πηγή του άνωθεν 
κειμένου είναι άγνωστη 

ΥΓ. Σας ευχαριστώ όλους που περνάγατε όσο έλειπα και ρίχνατε καλαμπόκι στις κότες μου!

61 σχόλια:

  1. κρίμα να μείνουν νηστικές...

    γέλασα πολύ με το μαιλ...

    φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς, τις βρήκα χορτάτες!
      Κι εγώ. Εάν ήξερα ποιος/α το έφτιαξε θα έστελνα θερμά συγχαρητήρια!
      Κίσιζ Λέφτι!

      Διαγραφή
  2. ...κι ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει όσο "η λάμψη"... Αχαχα! Καλό ξημέρωμα Βίρνα. "Γιάγκος" :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμάν αυτός ο Γιάγκος να μην θέλει να το πιστέψει.
    Έχει γέλιο η ανάρτησή σου.
    Καλώς μας ήλθες Αθηνά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπιστος Θωμάς ο Γιάγκος!
      Καλώς σας βρήκα κ. Κονταρίνη!

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχα! Δεν υπάρχεις! Θέλω κι άλλα επεισόδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικό μου και αγνοώ και την πηγή, αλλιώς θα είχα ήδη παραγγείλει!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Χμμμμ, βλέπω δεν σου ξέφυγε λέξη από το άρθρο του Reuters για τον Αλέξη!
      Εύγε Κάλλια!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα

      πάντως να ξέρεις συμπαθώ και τον Γαβριήλ πολύ! :p

      Διαγραφή
    3. Ναι, δεν λέω, είναι ωραίο παλικάρι κι αυτός! Αλλά, εγώ είμαι Βαρουφίτσα!

      Διαγραφή
  6. Έχουν περάσει ήδη κάποιες μέρες με τον Αλέξη στην κυβέρνηση και ακόμη να πάρω δυο τρεις πόντους μπόι... Από που ακριβώς έρχεται η ελπίδα Αλέξη;
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Γιώτα, μόνο μη ζητήσεις να σου δώσει από το δικό του, θα είναι μεγάλη αμαρτία, αφού δεν έχει πολλά περιθώρια ο κακομοίρης! Κίσιζ κι από μένα :)

      Διαγραφή
    2. @Γιώτα Αρ
      Άσε... Κι εγώ ακριβώς στα ίδια κιλά είμαι...
      Δεν πιστεύω να περιμένουμε την ελπίδα όπως περιμέναμε την ανάπτυξη και δεν ήλθε ποτέ!
      Αλλά ας του δώσουμε ένα μήνα περιθώριο! Ίσως να μας τα λύσει τα θέματά μας!
      Μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. χαχαχα καλο!
    καλημερα! μας ελειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι πολύ αστείο;
      Καλό βράδυ Εκφράσου!

      Διαγραφή
  8. Πρέπει να γίνει βίντεο και να παίζει σε λούπα επί μία ώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ωραία ιδέα! Εν τω μεταξύ, μπορεί να διανθιστεί κι άλλο! Και να βγει και σίκουελ!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ εκ μέρους όποιου/ας το έχει γράψει! Άγνωστη η πηγή, βλέπεις!

      Διαγραφή
  10. Με λένε Αλέξη.. σε λένε.... Κρατάω μια κυβέρνηση..
    Αχ Αλεξέι!! :))))
    Καλημέρα Αθηνά, ωραίο το μαιλ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελεάνα!
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!
      Τι; Με λένε Σοφία; Όχι, όχι, Αθηνά με λένε! :)

      Διαγραφή
  11. Αχαχαχα! κάπως έτσι κάναμε κι εγώ με τον δικό μου Αλέξη (το άλλο μισό μου ντε) μέχρι να το χωνέψουμε!
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Να το χαίρεσαι, λοιπόν, το έτερον ήμισυ, που έχει και ωραίο όνομα!
      Κις!

      Διαγραφή
  12. Επειδή δεν είμαι σίγουρος για το τι θέλεις να πεις με το κείμενο, θέλεις να πεις οτι ο Αλέξης έγινε πρωθυπουργός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λέο Ντε Στίνο.
      Αυτό ακριβώς θέλω να πω.
      Ο Αλέξης έγινε πρωθυπουργός!

      Διαγραφή
  13. αγαπητό ανεκπλήρωτο έχω πέσει κάτω και προσφέρω πολλά ρισπέκτ... θα μου επιτρέψεις να το διαβάσω σε μια μελλοντική εκπομπή μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά να το διαβάσεις αγαπημένο μου ανεκπλήρωτο, αν ήξερα και ποιος/α το έγραψε(διότι δεν γνωρίζω την πηγή), θα έλεγες και το όνομά του/της!
      Μακάρι να μπορούσα να έλθω να το διαβάσουμε μαζί στον αέρα!
      Εγώ Βίρνα κι εσύ Γιάγκος. Ή και το αντίθετο, δεν έχω θέμα!
      Αλλά δεν μπορώ να έλθω...
      Ααααααααααααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  14. ας ελπίσουμε πως δε θα μας πρήξει όπως η λάμψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγραψες αθηνα μου..!!!!!! προσκυνώ σε ..!! καλέ τι σεναριο ειναι αυτό ξεπερασες τον εαυτό σου και την λάμψη μαζί.. ολόκληρο έργο εγραψες ....μπράβο σου.. ...εκει στην ακρη .. ειδα στα ψιλα οτι δεν ξερεις την πηγή.... εμεις απο σενα το διαβαζουμε και σε εσένα απανταμε.. οκ; φιλούρες..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρουλάκι, δεν ξέρω την πηγή! Η φίλη που μου το έστειλε σε μέηλ το βρήκε ανυπόγραφο στο φέισμπουκ!
      Ας είναι καλά όποιος/α το έγραψε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

    Α! Έπρεπε να ρίχνω και καλαμπόκι; ελπίζω να με συγχώρεσες :))))
    Φιλούρες Αθηνά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην έχεις θέμα Άιρις! Τις τάιζαν όλοι οι υπόλοιποι!
      Τις άφησα 1,5 κιλό και τις βρήκα 2,5 την κάθε μία!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  17. Καιρός ήτανε να δουμε κι ενα ομορφάντρα για πρωθυπουργο!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μαρη που μιλας και του λογου σου!!!!!!!!!!!!!!! Βαρουφίτσα ε Βαρουφίτσα!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τι να κάνω χρυσή μου... Αδυναμίες είναι αυτές...

      Διαγραφή
  18. Δεν φταίει ο Γιάγκος που δεν καταλαβαίνει, η παλιοβίρνα φταίει που τα λέει μπερδεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θέλεις να πεις Λεκάνα;
      Ότι η Βίρνα δεν ξέρει τι λέει;
      Αυτό θέλεις να πεις Λεκάνα;
      Μίλα καθαρά...

      Διαγραφή
  19. Χι,χι,χι!!!! Το διάβασα πριν μέρες και πέθανα στα γέλια και τώρα πάλι τα ίδια!!!!!!!!!
    Καλώς ξαναβρεθήκαμε μετά τις εκλογές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μας ήλθατε και μετεκλογικώς, λοιπόν!

      Διαγραφή
  20. Χαχαχα!!!
    Κάπως έτσι θα ήταν και ο διάλογος Σαμαρά - Θεού μετά τις εκλογές...
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άραγε, να συνεχίζει να συνομιλεί ή έκοψε παρτίδες μετά τη χασούρα; Ποιος ξέρει...
      Καλό βράδυ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  21. απαπαπα κουράστηκα στη μέση του πρωτότυπου αυτού διαλόγου..
    Ε μα τι, θα τις αφήναμε να ψοφούσαν;;;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ όταν παιζόταν το σήριαλ, αδυνατούσα να το παρακολουθήσω και αναρωτιόμουν πώς δεν ζαλίζονταν όλες αυτές οι γριές που το έβλεπαν τόσα χρόνια. Διότι και στην πραγματικότητα κάπως έτσι πήγαιναν οι διάλογοι!
      Ήσασταν όλοι πολύ καλοί με τα κοτόπουλά μου! Και το εκτιμώ!
      Καλό Σαββατοκύριακο αγαπητέ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  22. Ευτυχως που μιλησε κάποιος ανοιχτά αχχαχαχαχαχαχα!
    Μας έλειψες
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς!
      Κι εγώ σας επιθύμησα!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  23. Γελάω δυνατά δηλαδή lol ! Μα καλά κι αυτή η Βίρνα όλο με γρίφους να μιλάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίτηδες το κάνει για να τσακίζει τα νεύρα του Γιάγκου!

      Διαγραφή
  24. Δεν υπάρχεις! Αυτοί οι διάλογοι Γιάγκου-Βίρνας είναι αξεπέραστοι!!!
    Αθηνά μου σου έχω δώσει βραβείο! Πέρνα να το πάρεις αν θέλεις! ;) http://midnight-in-brussels.blogspot.gr/2015/01/blog-post_28.html
    Φιλάκια πολλά! Καλό σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί, πέρασα και το είδα! Σχετικό κείμενο τη Δευτέρα τη νύχτα!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  25. Αθηνάάάάάάά, έχεις βραβείο!!!
    http://giwtatotongi.blogspot.gr/2015/02/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρέχω να το πάρω και να φέρω εδώ πέρα μέσα!
      Μιλ μερσί Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  26. Χαχαχαχαχα βρε τον Γιαγκο αποριες που εχει...
    Αμ και η Βιρνα, εκει σταθερη. Εγω θα τον εβριζα παντως!
    Θελω κιαλλοοοοοοοο.
    Καλυτερο μου φαινεται το δικο σου σεναριο παντως παρα του Φωσκολου.
    Να το σκεφτεις λεω εγω.
    Καλη τυχη στον Αλεξη ... Μη τον αφησουμε παραπονεμενο βρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι, ωραίο είναι, μόνο που δεν ρο έγραψα εγώ, το έφερε το μέηλ και δεν είχε και την πηγή!
      Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι με σωστούς χειρισμούς ο Αλέξης θα επιτύχει πάρα πολλά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...