Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

Ακολουθεί βιαστική...

...μεταμεσονύκτια ανάρτηση ενημερωτικού χαρακτήρα:
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, έρχομαι να σας ενημερώσω ότι λόγω προεκλογικής περιόδου, ο φόρτος της εργασίας μου έχει αυξηθεί σε δυσθεώρητο μέγεθος και ως εκ τούτου τρέχω και δεν φτάνω η βαριόμοιρη.
Δεν προλαβαίνω όχι μόνο να σας επισκεφτώ, αλλά ούτε εδώ πέρα μέσα προφταίνω να έρχομαι.
Ζητώ την κατανόησή σας και υπόσχομαι ότι μετά από τις 29 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους θα προσπαθήσω να είμαι πιο συνεπής, τόσο απέναντί σας όσο και απέναντι στο "Σιγά τ’ αβγά".
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας παρακαλέσω όπως σε περίπτωση που περάσετε από εδώ, ρίξτε και λίγο καλαμπόκι στα κοτερά μου και ιδιαιτέρως στην πουλάδα τη Βιολάντω τη τζαζλή (σ.σ. αυτή που βρίσκεται κάτω αριστερά όπως βλέπετε την οθόνη), μη πεθάνουν της πείνας τα δόλια..
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Εν τω μεταξύ, μετρώ τις μέρες, μετρώ τις ώρες, μετρώ τα βήματα ως τις εκλογές.
Σας ασπάζομαι και εύχομαι να είστε όλοι καλά!

52 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι! Σε 7 μέρες και 14 ώρες θα μπώ στο παραβάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωί πρωί κι εσύ; Κάτσε να πιεις ένα καφεδάκι πρώτα.

      Διαγραφή
    2. Ρε προεδρε, δεν ξερει τι να ψηφισει και θα παει απο το πρωι πρωι να το σκεφτει. Θελει να εχει ωρα μπροστα του.

      Διαγραφή
    3. @Κουμπάρος
      Πάντως κουμπάρε μου, προσωπικά θα πάω πρωί-πρωί, την ώρα που οι πιστοί και οι νοικοκυραίοι πηγαίνουν εκκλησία, για να μην έχει ουρές και μετά θα πάω για καφέ και κατινάζ με την παρέα!

      Διαγραφή
  2. Καλα καλα, αμα βγουν αυτοι οι "αριστεροι", θα μας κοψουν και το ιντερΝΕΤ σε μας τους νοικοκυραιους θα μας παρουν και τους υπολογιστες!! :P

    Εσυ τουλαχιστον εχεις και τις κοτες σου, που θα σου δινουν κανα φρεσκο αυγο.... εμεις να δουμε τι θα κανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς Μανόλο7!
      Οι κότες μου γεννάνε και κάνουν κι άλλες κότες και σιγά-σιγά θα το στήσω το πτηνοτροφείο και θα σε προσλάβω!
      Θα έχεις καλό μισθό και θα σου κολλάω και ένσημα!
      Νοικοκυρεμένα πράγματα!

      Διαγραφή
  3. Τι να πει κι η ξανθιά, που διάβασε: "τα κότερα μου" κι έψαχνε να βρει τα πλεούμενα!! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλομελέτα κι έρχεται!
      Επειδή οι κότες μου γεννάνε και κάνουν κι άλλες κότες, όπως έγραφα και πιο πάνω στον φίλο Μανόλο7, θα ανοίξω πτηνοτροφείο, θα πάει πολύ καλά η επιχείρηση και θα πάρω και κότερα!
      Κίσιζ δίαρ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  4. λέτε να γίνει κι εκπληρωμένο το ανεκπλήρωτο μετά τις 29/1??? (Λεκάνα I'm watcing you...), ασπασμούς και θα σας περιμένουμε (ρίχνοντας καλαμποκάκι στην Βιολάντω), ααααχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δείξει αγαπημένε...
      Εν τω μεταξύ, εσύ άσε τα καλαμπόκια και πριόνιζε. Θα την ταΐζουν οι υπόλοιποι τη Βιολάντω!
      Φιλί και αχ. Και βαχ, μη σου πω...

      Διαγραφή
  5. Ώσπου να καταλάβω τι εννοούσες με τα κοτερά σου... Στα κότερα πήγε το μυαλό μου...
    Κι αν ργώ φροντίσω τις κότες σου, θα έχω μερίδιο στ' αβγά που θα κάνουν;;;;
    Και δεν θα σχολιάσεις το προεκλογικό χαμό;;; Ούτε ένα ατάκτως;;;; Κλαψ!
    Καλά να περνάς κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία θα ήταν να είχα κότερα! Αλλά δεν…
      Εννοείται ότι θα έχεις αβγά. Μια ντουζίνα! Και καμιά κότα για σουπίτσα εάν θέλεις, πολύ ευχαρίστως!
      Τον χαμό τον σχολιάζω από την εφημερίδα μόνο αυτό τον καιρό. Αυστηρώς σε τοπικό επίπεδο και θα σας ήταν πολύ βαρετό να σας τα μεταφέρω.
      Δεν περνώ ιδιαίτερα καλά, η αλήθεια είναι. Έχω πάθει Καραμανλή. Νιώθω, δηλαδή, βαθύτατα κουρασμένη!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. Έχεις πάθει Καραμανλή!!!!!! Δεν παίζεσαι!

      Διαγραφή
    3. Είδες; Μου έχει μείνει η έκφραση από τότε που είχε κάνει τη δήλωση περί βαθιάς κούρασης και έκτοτε κάθε που νιώθω κουρασμένη λέω "έχω πάθει Καραμανλή τώρα και μην με ενοχλείτε"!

      Διαγραφή
  6. Νταξ μαρή το κατάλαβα εχεις πηξει στη δουλεια μα σήκωσε τουλάχιστο το ρημαδι το κινητό σου και καμια φορά που θέλω να σου πω!!!!!!!!!!!!! Μήτε αυτό δε προλαβαίνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει. Μιλήσαμε ήδη. Και τι κατάλαβες που μιλήσαμε;

      Διαγραφή
  7. Θα πρέπει να περνάμε συχνά τότε για να έχουμε το νου μας στα κοτερά, γιατί κυκλοφορούν και κλεφτοκοτάδες...
    Φιλιά και καλό κουράγιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλοφορούν και μου το έχουν ρημάξει το κοτέτσι!
      Αλλά τώρα που θα περνάτε δεν φοβάμαι τίποτα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  8. Σ αγαπάμε Αθηνάααα!!!!!!!!! Μην αγχώνεσαι! Θα σου κρατάμε ζεστή τη θέση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σας αγαπάω και μου λείπετε!
      Δεν αγχώνομαι τώρα που ξέρω ότι θα προσέχετε τις κότες και τα αβγά μου!

      Διαγραφή
  9. Γιατι δεν προλαβαινεις; Δεν καταλαβα...κανεις προεκλογικη εκστρατεια; Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Μπάλανς μου, απλώς πήζουμε στην εφημερίδα λόγω εκλογών και εκεί που πήγαινα για 4 με 5 ώρες την ημέρα, τώρα χρειάζεται να πηγαίνω για 9 με 10. Κάθε φορά που έχουμε εκλογές αυτό γίνεται! Βάλε και δύο ώρες εκπομπή κάθε μέρα. Ενδιαμέσως μαγείρεμα και λοιπά οικιακά και υπολόγισε και την φροντίδα (ευτυχώς απλά πράγματα) της υπερήλικης μητρός μου και βγάλε συμπέρασμα! Πού κουράγιο για τα υπόλοιπα;
      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. Το Μητσάκο δεν βλέπω πουθενά στα ανωτέρω κι ανησυχώ..

      Διαγραφή
    3. Δεν τον βλέπεις, διότι κάνει τις εξωτερικές εργασίες.
      Τουτέστιν βγάζει τον Σήφη βόλτα (πρωί και βράδυ), πηγαίνει στον φούρνο για ψωμί (και πιάνει επί τρία τέταρτα κουβέντα με τη φουρνάρισσα), πηγαίνει στον μανάβη για ένα λάχανο (και ανταλλάσσει για μία περίπου ώρα απόψεις γενικής φύσεως με την συμβία του μανάβη), πετάγεται μέχρι το φαρμακείο να πάρει ένα φάρμακο της μητρός(και πίνει καφέ με τον φίλο του τον φαρμακοποιό για δύο ώρες) και μετά για να ξεσκάσει συναντιέται με τον συνεργάτη του βλογ mitsopd για ένα τσιπουράκι. Οπότε, λογικό είναι να μην τον βλέπεις στα ανωτέρω!
      Αλλά ο κ. Μητσάκος είναι χαμηλοσυνταξιούχος και μετά τόσα χρόνια εργασίας δικαιούται να έχει λίγο χρόνο για καφεδάκια και τσιπουράκια!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Πάμε πάλι γιατί τα έχω τσούξει

      Πληζ τέικ γιουρ τάιμ!

      Διαγραφή
    2. Για τα κοτερά να φέρω τον πατέρα μου !
      Τα δικά του τα λέει ...κοτάκια!

      Διαγραφή
    3. Ω! Ο πατέρας έχει κότες! Πόσο χαίρομαι που το ακούω!
      Πιες κι ένα ποτήρι στην υγειά μου, διότι πίνω μόνο καφέ τελευταίως!
      Κίζιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  11. Θα σε περιμένουμε καλή μου φίλη.
    Να σου πω την αλήθεια λέω να τα κουτσοπίνουμε με την Αριστέα.
    Τα κοτερά σου φυσικά και θα τα προσέχουμε.
    Νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ιδέα! Να θυμηθώ να σας αφήσω ένα μπουκάλι τσικουδιά να το πιείτε με την Αριστέα! Έτσι μπράβο κ. Κονταρίνη, τις κότες μου και τα μάτια σας! Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
  12. Πουλ πουλ ελατε καλε να σας ταίσω φυκια και μεταξωτες κορδελες, σαν αυτα που μας ταίζει η τιβι! Τι σου κανανε;; Γιατι τρεχεις;;; Με ποιον εθεσες υποψηφιοτητα;;;
    Καλό ξημέρωμα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αριάδνη Στ. μου, όπως έγραφα και πιο πάνω στην Μπάλανς, δεν είμαι υποψήφια, ούτε κάνω προεκλογική εκστρατεία για κάποιον, απλώς πήζουμε στην εφημερίδα λόγω εκλογών και εκεί που πήγαινα για 4 με 5 ώρες την ημέρα, τώρα χρειάζεται να πηγαίνω για 9 με 10. Κάθε φορά που έχουμε εκλογές αυτό γίνεται! Βάλε και δύο ώρες εκπομπή κάθε μέρα. Ενδιαμέσως μαγείρεμα και λοιπά οικιακά και υπολόγισε και την φροντίδα (ευτυχώς απλά πράγματα) της υπερήλικης μητρός μου και βγάλε συμπέρασμα! Πού κουράγιο για τα υπόλοιπα;

      Διαγραφή
    2. Ωχ καλο κουραγιο φιλη μου!
      Και ο Σηφης που ειναι να σε βοηθησει;;; Αλλα αντρες αγαπη μου, στα ποδια μας πρεπει να στηριζομαστε πάντα!
      Καλό Σαββατοκύριακο!
      Φιλια :)

      Διαγραφή
    3. Άντρες... Πεταμένα λεφτά!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  13. κι η αντιστροφη μετρηση ξεκινησε. ;)
    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε φιλη μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εκφράσου!
      Τέσσερις ημέρες έμειναν!
      Είμαστε στην τελική ευθεία!
      Επιτέλους!

      Διαγραφή
  14. Ηδη το κεφαλι μου γυριζει σαν σβουρα, ζαλιζομαι με αυτα που ακουω, και το τι εχει να ακουστει μεχρι την Κυριακη δεν λεγεται! :O
    Να προσεχεις, και μην ξεχνας να πατας κανενα φρενο για λιγη ξεκουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλησιάζει η ημέρα των εκλογών και φαντάζομαι οσονούπω θα σταματήσουν να λένε!
      Εν τω μεταξύ, δεν σε ακούω και δεν πατάω φρένο! Ξεκούραση από Τρίτη με Τετάρτη! Τώρα τρέχουμε!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Θα είναι καλή και σωστή και από καρδιάς Σεβάχ!
      Όπως, είμαι σίγουρη, θα είναι και η δική σου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  16. Πέρασα να ταίσω τα ζωντανά σου μια που εσύ τρεχεις και δεν προλαβενεις να μην μας μείνουν και αμανάτι δηλαδή... αυτο κατω αριστερα πολύ στεναχωρεμένο το βλέπω.. του λείπεις μου φαίνεται.. και για πες μου βρε κοπελιά που εκπέμπεις; εγω γιατί δεν το ξέρω;... φιλώ σε.....φχαριστώ που περνας και τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρουλάκι για τη φροντίδα των πουλάδων μου!
      Για δες Ρουλάκι πιο πάνω δεξιά, εκεί που λέει Πυξίδα 101 FM... Είδες; Εκεί, επάνω στη φωτογραφία πατάς και με ακούς, κάθε μέρα εκτός ΣΚ, 10-12 το πρωί! Αν σου αρέσει η ξένη μουσική, κόπιασε!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  17. Έφερα κι ένα βραβείο, ελπίζω να μην το φάνε κι αυτό τα κοτερά μέχρι να επιστρέψετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς πρόλαβα και το πήρα από το ράμφος της Βιολάντως της τζαζλής! Θα το έτρωγε η λιχούδω!
      Μιλ Μερσί Μεμαρία!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  18. Σε μια παρόμοια κατάσταση, μπηκα να δω τι κάνετε εδώ πέρα μέσα πως είσαι και σε βρίσκω ομοιοπαθούσα. Να τελειώσαν και οι εκλογές τώρα, μια νέα μέρα ξεκινά, είναι τουλάχιστο μια αρχή μπορώ να πω να φύγουν από κει η ΝΔ και λοιποί. Λέω γω τώρα. Άντε φιλί Αθηνάκι μου, καλό κουράγιο και καλή βδομάδα :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια νέα ημέρα ξεκίνησε και εάν γίνουν τα δέοντα όλα θα πάνε καλά!
      Αισιοδοξώ για πρώτη φορά στην ενήλικη ζωή μου!
      Πολλά φιλιά μπισκότο μου!

      Διαγραφή
  19. περασα να πω το γεια μιας και επεστρεψα στα ιστολογικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Χαθήκαμε, αλλά ευτυχώς δεν ξεχαστήκαμε!
      Και χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε!
      Φιλία!

      Διαγραφή
  20. Εντάξει χαλαρώσατε λιγάκι; Την τάισα την κοτούλα μην αγχώνεσαι καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Ήλθαν σε ένα αρκετά ικανοποιητικό ρυθμό τα πράγματα από χθες!
      Σ' ευχαριστώ αγαπημένε μου Ηφαιστίωνα, που θυμήθηκες και τάισες τη Βιολάντω τη τζαζλή!
      Αποστέλλω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  21. Τι θα γίνει καλή μου; Κλεφτοκοτάδες θα μας καταντήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ αλίμονο...
      Πάρε όσες κότες θέλεις...
      Για μαγείρεμα τις έχουμε!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.