Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015

Ο αγαπητός...




...Ephemeron έφτιαχνε τις προάλλες ένα μικρό κομμάτι με software synthesizers, για το οποίο δεν είχε τίτλο. Όμως εκεί, ανάμεσα στις επεξεργασμένες κιθάρες, τα toy piano και τα τύμπανα, σκέφτηκε εμένα και χωρίς δεύτερη σκέψη έδωσε στο κομμάτι τον τίτλο Athena's dreams! Το δημοσίευσε στο blog του και μου το αφιέρωσε (σ.σ. λεπτομέρειες εδώ)! 
Είναι η πρώτη φορά που μου χαρίζουν ήχους και δη ήχους που εμπεριέχουν το όνομά μου, ίσως και τα όνειρά μου! Και όπως είναι φυσικό, καθώς με λες και ψωνάρα, είμαι πανευτυχής! 
Για να μην αναφερθώ και στο γεγονός ότι θα σκάσουν οι οχτροί μου μετά από αυτό! 
Εννοείται ότι το κομμάτι το άκουσε όλη η οικογένειά μου! Και όλοι ενθουσιάστηκαν! 
Ευχαριστώ πολύ τον Ephemeron που μου έκανε αυτή την τιμή και μου έδωσε αυτή τη χαρά!

67 σχόλια:

  1. Θα σκασουν οι οχτροι σου κουκλα μου! Ευγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Του λόγου σου ψωνάρα; Απαπαπαπα!!!!!!!!!!!!!!!! μη το ξαναπεις τούτο το πράμα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίμα που ο Άγιος Βασίλης δεν μου έφερε τίποτα...ούτε καν ακουστικά...το άκουσα χωρίς, αλλά και πάλι με εντυπωσίασε...επιβλητικό, μυστηριώδες, αλλά και ενδιαφέρον όσο και τα όνειρά σου φαντάζομαι!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας απογοήτευσε ομαδικώς ο Άγιος εφέτος! Ευτυχώς που υπάρχουν και οι αγαπητοί βλόγγερς και μας φτιάχνουν και κανέναν ήχο και απαλύνουν τον πόνο μας!

      Είναι ορισμένα όνειρά μου που τους ταιριάζει γάντι αυτός ο ήχος!
      Μένυ κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  4. Οχτροί σου δεν είμαστε αλλα ναι σκασαμε απο την ζούλεια μας διατί να το κρύψωμεν άλλωστε..!! μα να μην έχουμε και εμεις ένα ήχο..!!!!
    Το αφιερωμένο κομμάτι σου με ακουστικά είναι υπεροχο σε ήχο και σε μουσική.. διαβασα οτι θα έχει και συνεχεια την περιμένουμε... φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εντάξει, δεν πειράζει, λίγη ζήλια δεν έβλαψε κανέναν!
      Αλλά, πού ξέρεις; Όλο και κάποιος μπορεί να φτιάξει έναν ήχο και για εσένα Ρουλάκι!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Να σκάσουν οι οχτροί, να σκάσουν!
    Και αυτή είναι μόνο η αρχή..φαντάσου τι θα ακολουθήσει!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από χθες που έγινε αυτό το ποστ, ήδη έχω μετρήσει 5 σκασμένους από το ευρύ "φιλικό" μου περιβάλλον!
      Οπότε, εάν υπάρξει συνέχεια, θα μπορούμε να μιλάμε για γενοκτονία!
      Μεγάλο φιλί Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  6. Τώρα να ζηλέψω; α μπα, είναι κι αυτός ένας από τους χιλιάδες θαυμαστές σας (γιατί μόνο τέτοιους έχετε, άντε και καμιά που ζηλεύει τύπου Λεκάνα...), άντε και με ολόκληρο CD με αφιέρωση εύχομαι... ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ποσο τσουλος μπορεις να γινεις ακομα????
      τσ τσ τσ τσ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @Ανεκπλήρωτο
      Τι να ζηλέψεις αγάπη μου; Αφού έχεις συνηθίσει πλέον ότι τραβάω το ενδιαφέρον, τα βλέμματα και τα φλας επάνω μου και το έχεις αποδεχθεί! Άρα δεν τίθεται θέμα ζήλιας!
      Καλέ τι σιντί; 100.000 δίσκους θα βγάλουμε!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. αει μαρη και εσυ και το ανεκπληρωτο μαζι!!!

      Διαγραφή
  7. Μέχρι και αυγά στο τυραμισού θα έβαζα από τον ενθουσιασμό! Σου εύχομαι και όπερα ολόκληρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα εχετε ελπιδες να παντρευτειτε κιολας αν βαλετε αυγα στο τιραμισου!!!
      οχι σαν και μενα που ειμαι ανυπαντρου!!!

      Διαγραφή
    2. @Κουμπάρος
      Μιλ μερσί κουμπάρε μου, αλλά τι θέλεις να πεις;
      Δεν βάζεις αβγά στο τιραμισού;
      Αααααααααααα, έτσι εξηγείται που είσαι ακόμα ανύπαντρος... Δόλιο...

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Ε μα κι εσύ πια, ρίξε και λίγο αβγό στο τιραμισού σου, μπας και ξεστραβωθεί κανένας και σε πάρει...
      Δόλιο...

      Διαγραφή
    4. @christina
      Μείναμε ανύπαντρες οι κόρες...:(

      Διαγραφή
    5. @mahler76
      η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, αν αναλογιστούμε ότι και αυτές που βάζουν έχουν χειρότερη τύχη από εμάς.

      Διαγραφή
  8. Ω κι εγώ ενθουσιάστηκα!
    Να πω την αλήθεια ντράπηκα να γράψω σχόλιο εκεί, δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο καθόλου γράφω εδώ το σχόλιο μου λοιπόν:
    το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον και η λέξη όνειρα το περιγράφει τέλεια! Για το Αθηνά εσύ είσαι η αρμόδια ! ;-)
    Καλή εβδομάδα Αθηνά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Να μην ντρέπεσαι! Είναι εξαιρετικός και πολύ ευγενικός κύριος ο Εφήμερον και έχει πάντα ενδιαφέρουσες αναρτήσεις!
      Πάντως ο ήχος, ταιριάζει στα περισσότερα όνειρά μου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  9. καλημερα και καλη εβδομαδα!
    υπεροχο το κομματι! του ευχομαι καλη επιτυχια και παντα υπεροχες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Εκφράσου!
      Έχει μεγάλο ταλέντο ο Εφήμερον!

      Διαγραφή
  10. Με παρέσυρε σε Ιαπωνικούς βραχόκηπους, να χαζεύω ανθισμένες κερασιές κι έπειτα χαμένη στις χορδές του απείρου, σκορπισμένη σε ένα γαλαξιακό ταξίδι, ένα μόριο αστερόσκονης κι εγώ....
    Εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς θρίλερ μεριά με πήγε εμένα.... Αλλά επειδή το παρουσίασες με ενθουσιασμό κι έχει τον ήχο των ονείρων σου, το άκουσα ξανά και με πήγε βόλτα στο σύμπαν, κάπου κοντά στον πλανήτη του Μικρού Πρίγκιπα...
    Ωραίες στιγμές!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, δεν τα λες και κοινωνικές ή οικογενειακές ιστορίες τα όνειρά μου!
      Συμπεριλαμβάνουν ένα μυστήριο, μια αγωνία, κανένα φονικό μια στο τόσο!
      Αλλά ναι, ο ήχος ταιριάζει και στα συμπαντικά ταξίδια!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
    2. Γι' αυτό το... μία στο τόσο... να συνεργαστούμε προτείνω....

      Διαγραφή
    3. Στη διάθεσή σου! Όποτε θέλεις να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες! Εν τω μεταξύ, εάν βιάζεσαι, δίνω καλά άλλοθι! Χο χο χο!

      Διαγραφή
  12. Φουτουριστικό! Πολύ προχωρημένο και ιδιαίτερο το κομμάτι!
    Εύγε στον δημιουργό του... ε, και σ' εσένα -βεβαίως- που ενέπνευσες το πάντρεμα των ήχων με τον τίτλο.

    Την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αλίμονο! Είμαι μια μούσα! Και μουσείο βέβαια με λες στην ηλικία μου, αλλά ας μην το κάνω θέμα!
      Καλό βράδυ Ρούλα δε κατ!

      Διαγραφή
  13. Α, τι ωραίο! Κι έχεις και "δικό σου" τραγούδι τώρα. Πάντα τέτοια ντίαρ Αθηνά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, άλλος άνθρωπος σου λέω έγινα μετά την αφιέρωση!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. χειροτερη και απο μενα εισαι στην ζηλεια κωλκανα!!!!

      Διαγραφή
    2. @Κωλκάνα Χρυσοσπυρού Ιμιγράντισσα
      Λυσσάμε; Λυσσάμε;

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Καλά, δεν το συζητώ... Λύσσαξε η Κωλκάνα...
      Αλλά έπρεπε να δεις και τα μούτρα της Νταμντελαρί!
      Για να μην σου πω πώς αντέδρασε η Χιονάτη...

      Διαγραφή
    4. από όλες το περιμένα,από την κωλκάνα ποτέ!!!

      Διαγραφή
    5. Κακώς.. Είναι μία αυτή... Ικανή για τα πάντα!

      Διαγραφή
  15. Ω τι ομορφο τραγουδι με συνεπηρε!!!!!

    να πεις στην κωλκανα που ειναι και στιχουργος να γραψει στιχους για το κομματι!
    φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Κι εγώ δεν έχω λόγια, η αλήθεια είναι!
      Όχι Λεκάνα. Δεν θα πέσω στην ανάγκη της Κωλκάνας. Κάλιο να πάω να ανοίξω μπουγατσάδικο, παρά αυτό!

      Διαγραφή
  16. Αχ, αχ, με έκανες και μπήκα από το κινητό για να το ακούσω (διότι το πρόβλημα στον υπολογιστή παραμένει οφ κορς)!!
    Εύγεεεεε Αθηνά ! ;-) Πάντα τέτοια εύχομαι! Να αποτελείς έμπνευση για τέτοιες δημιουργίες!!!!!
    Φιλιά πολλά! Καλή εβδομάδαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν το συζητώ! Αν δεν είμαι εγώ έμπνευση, τότε ποιος; Ποιος; (είπε η ψωνάρα και λιποθύμησε!)

      Ευχαριστώ πολύ Ναστένκα!
      Μένι κίσιζ!

      Διαγραφή
  17. ..."CD" και "Οπερα"???!!!... μμμμ... Αθηνα αυτη δεν ειναι καθολου ασχημη ιδεα! δεν νομιζεις; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι!
      Ωραιότατη ιδέα!
      Θα καταγράψεις όσες προτάσεις γίνουν, θα τις μελετήσεις και θα πορευτείς αναλόγως!

      Διαγραφή
  18. Και εγώ το είχα διαβάσει στο blog του αλλά δεν ήξερα τι σχόλιο να κάνω καθότι όταν ο Θεός εμφυσούσε την κλίση στην μουσική στους ανθρώπους.....εγώ έλειπα!
    Πάντως απέκτησες έναν εχθρό που έχει ήδη σκάσει απο την ζήλια με ολίγη ψώρα!χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν πειράζει! Κανένα δεν έβλαψε λίγη ζήλια! Ενίοτε μπορεί να αποβεί και δημιουργική!
      Κίσιζ Χριστίν!

      Διαγραφή
  19. Στ΄αλήθεια υπέροχη η μουσική του Ephemeron.
    Πάρα πολύ ωραίο.
    Το αξίζεις.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι παράξενα ωραίος ήχος!
      Σας ευχαριστώ κ. Κονταρίνη!
      Είστε πολύ ευγενικός!

      Διαγραφή
  20. Μια δε πιανει η "Ευδοκια" μπροστα σου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευδοκία;
      Ευδοκία;
      Για θύμισέ μου...
      Α ναι... Αυτή...
      Καλά τώρα...
      Τη σκόνη μου τρώει... Τι να λέμε;

      Διαγραφή
  21. Έλα ρε αστέρι! Το πιστεύω ότι δίνεις μεγάλη έμπνευση στους γύρω σου γιατί έχεις δυνατό μυαλό με πλούσιους συνειρμούς και πάσες! Και φυσικά είσαι περιβόλι! Να σκάσουν οι οχτροί ρε να σκάσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να δείς κάτι πίνακες που της είχε κάνει ο Πικασός όσο ζούσε. Όνειρο και μούσα η Κουμπάρα μου.

      Διαγραφή
    2. @Χριστίνα Ανδρομέδα
      Τιτανοτεράστια έμπνευση δίνω στους γύρω μου!
      Και δεν χάνω ευκαιρία να σκάω τους εχθρούς μου! Είναι το χόμπι μου!
      Κίσιζ Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
    3. @Κουμπάρος
      Καλέ κουμπάρε θα σε μαλώσω... Δεν τα λες όλα! Κι ο Ρούμπενς μου είχε φτιάξει πορτραίτα μου το 1605! Σαν να ήταν χθες το θυμάμαι!
      Εν τω μεταξύ, μουσείο και όχι μούσα, τώρα πια!

      Διαγραφή
  22. Και τώρα εκτός από αυγά και κοτούλες, έχεις και τραγουδάκι... τα έχεις πια ΟΛΑ!
    Πάντα τέτοια εύχομαι!
    ΑΦιλάκια με πολλά χαμόγελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ευχαριστώ Άιναφετς!
      Η αλήθεια είναι ότι αυτά που έχω είναι πολύτιμα! Και οι κότες και τα αβγά και ο ήχος!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Μου θυμίζει το soundtrack του Silent Hill -ένα παιχνίδι survival horror, από τα καλύτερα του είδους του-, όταν το τερματίζεις με το καλό ending.

    Καλή χρονιά δεν ευχήθηκα, αγαπημένη :)
    Φιλιά με πολλή πολλή αγάπη
    -yuna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Γιούνα μου!
      Που δεν με ξεχνά ποτέ και με κάνει και συγκινούμαι!
      Καλή χρονιά κορίτσι μου!
      Χμμ... Το ξέρω το παιχνίδι! Δεν το έπαιξα ποτέ, αλλά είχα δει την ταινία Silent Hill! Μου είχε αρέσει πολύ!
      Κίσιζ Γιούνα! Μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. Τέξας; Ποιο Τέξας; Την γνωστή πολιτεία των ΗΠΑ;
      Μετανάστευσες Γιούνα ή ζούσες ανέκαθεν εκεί;
      Όπως και να έχει, kisses from Argos!

      Διαγραφή
    3. Ναι, από κει. Βρήκα δουλειά και μετανάστευσα, yes ma'am.
      Όνειρο ζωής :) Είναι υπέροχα εδώ!

      Διαγραφή
    4. Χαίρομαι που σου αρέσει εκεί!
      Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ σκέφτομαι συχνά-πυκνά να μεταναστεύσω. Μάλλον σε άλλο πλανήτη, αλλά δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα! Στην πραγματικότητα θα ήθελα να γυρίσω στο πατρικό μου, στην Ηλιούπολη, αλλά βλέπεις στο Άργος έχω δουλειά και θα παραμείνω ως έχω!
      Να περνάς όσο γίνεται καλύτερα εύχομαι και να προσέχεις! Εντάξει;
      Φιλί!

      Διαγραφή
    5. Ε λοιπόν, η Αμερική ΕΙΝΑΙ άλλος πλανήτης, αν σοβαρά σκέφτεσαι να μεταναστεύσεις. Στ' αλήθεια Αθηνά, οι αμερικάνοι δεν έχουν προβλήματα. Είναι όλοι τόσο χαρούμενοι και ευγενικοί που ειδικά τις πρώτες βδομάδες με αποσυντόνιζαν και δεν ήξερα πως να αντιδρώ στα μαγαζιά, σουπερ μαρκετ κτλ.!
      Ή μάλλον επειδή πάντα ήθελα να έρθω μου φαίνονται όλα υπέροχα. Τέλος πάντων..
      Θα περνάω καλά σου υπόσχομαι και εύχομαι για σένα να οδηγηθείς όπου σε οδηγούν οι σκέψεις σου και οι επιθυμίες σου αγαπημένη :) Εσείς οι σκορπιοί έχετε καλό ένστικτο.
      Φιλιά, we 'll be in touch (As always)

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...