Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S03E08



Θυμάμαι τότε που η θεία μου η Φεβρωνία μου έφερνε φρεσκοκομμένους ανανάδες από τον κήπο της και μελαγχολώ.

Ολοκληρώθηκε το κάστινγκ για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον ρόλο τον πήρε ο Σ. Δήμας. Κρίμα, δεν πρόλαβα να πάω για οντισιόν...Η

Ο ΓΑΠ τάσσεται υπέρ της Προεδρικής εκλογής και δεν αποκλείει νέο κόμμα. Θα έχουμε ομορφιές στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. 

Αυτό που διαδίδουν ότι τα μαύρα ρούχα αδυνατίζουν, είναι παντελώς αναληθές. Εδώ και δύο μήνες φοράω μαύρα και δεν έχω χάσει ούτε γραμμάριο! 

Mειώθηκε στο 25.7% η ανεργία! Είναι που αυξήθηκε το δούλεμα. 

H CIA ανέθετε σε ιδιώτες τα βασανιστήρια. Η πεμπτουσία του φιλελευθερισμού. 

Τελευταίως θεωρώ ότι επαναλαμβάνομαι. Φυσικά, πάντα υπάρχει η πιθανότητα να έχω εξαντληθεί και να επανακυκλοφορώ. Είναι θέμα οπτικής γωνίας. 

Καλή εβδομάδα!

59 σχόλια:

  1. Καλλιεργούσε η θεία Φεβρωνία ανανάδες; Ώπα η θεία!!!
    Καιιι... που είναι ο διάλογος ζευγαριού που μας έχεις συνηθίσει τελευταία;;;
    ΘΕΛΩ ΔΙΑΛΟΓΟ!!!
    Καλό σου βράδυ!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως, καλλιεργούσε!
      Διάλογο την επόμενη φορά! Υπόσχεση!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  2. Εδώ καλέ βγήκε μια καινούρια ταινία που τα ρεπορτάζ των φόνων αναθέτονται σε ελέυθερα συνεργεία και πηγαίνει η κάθε ανωμαλάρα και τραβάει βίντεο τα πτώματα και τα βάζει και σε καλύτερη θέση για να κάνει κάδρο. Να φάνε φιλελευθερισμό οι ελληνάρες που έτσι και σπάσει ο διάλος το ποδάρι του και μου ξαναβγάλουν του ίδιους θα κυκλοφορώ στους δρόμους κι όλη μέρα θα φτύνω.

    Ο κωδικόςπου έχει δίπλα από την ανάρτηση τι σημαίνει; Είναι σαν κωδικός μαθήματος.
    Τελικά αυτή η Κυριούλα είναι από ταινία; Πολύ την έχω αγαπήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κωδικός δεν ε΄ναι κωδικός. Το "Ατάκτως ειρημένα" είναι μια σειρά και, όπως κάθε σειρά που σέβεται τον εαυτό της, έχει αριθμό σεζόν και αριθμό επεισοδίου π.χ. "Ατάκτως ειρημένα Season02 Episode 08"!
      Η κυριούλα είναι από μια σειρά φωτογραφιών του 1956 της Nina Leen!

      Διαγραφή
    2. ααα Πες έτσι! Ντάξει μπήκα στο νόημα και κρατάω και την φωτογράφο! Από ότι βλέπω είναι όλες οι δουλείες της μία και μία! Ευχαριστώωωωω!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ε ναι καλέ! Τα καλύτερα σας έχω!

      Διαγραφή
  3. ΓΑΠ δαγκωτό!
    Ομολογώ πάντως ότι μου έλειψε ο ΓΑΠ. Όλοι οι μπαραμπάκοι μαζεμένοι και το παίζουν σοβαροί, τουλάχιστον με το ΓΑΠ γελούσες και λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είμαστε τυχεροί, θα ξαναγελάσουμε! Εκτός κι αν μαζευτεί και δεν προβεί σε ίδρυση κόμματος!

      Διαγραφή
  4. "Αυτό που διαδίδουν ότι τα μαύρα ρούχα αδυνατίζουν, είναι παντελώς αναληθές. Εδώ και δύο μήνες φοράω μαύρα και δεν έχω χάσει ούτε γραμμάριο!"

    Τα φορας λαθος! Τα μαυρα ρουχα οχι μονο αδυνατιζουν αλλα σε κανουν να εξαφανισθεις! Αρκει να τα φορας την νυχτα σε σκοτεινους δρομους! Τωρα θα μου πεις.. και μαυρα ρουχα, και νυχτα, και σκοτεινους δρομους, πολλα γυρευω, αλλα δεν νομιζω! Εδω αλλοι ζητανε κοτζαμ προεδρο και 180 ψηφους, εγω δεν μπορω να ζητησω μαυρα ρουχα μεσ τα σκοταδια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει λοιπόν! Μαύρα ρούχα στα μαύρα σκοτάδια! Θα το δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  5. Αγαπητή μου Αθηνά καλήμέρα σου.
    Είναι τόσο υπέροχα όλα τα ατάκτως ειρημένα που δεν ξέρω σε ποιό να απαντήσω ξεχωριστά.
    Πάντως ο ΓΑΠ σαν πολύ καραγκιόζης έτρεξε να έχει κάποιο ρόλο στο θέατρο που θα αρχίσει στις 17 του μηνός.
    Νάσαι πάντα καλά αγαπητή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μα σε όποιο σας αρέσει πιο πολύ να σχολιάσετε! Ή ακόμα καλύτερα σε αυτό που γελάσατε πιο πολύ!
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Επαναλαμβάνεσαι; Εγώ για τους ανανάδες δεν έχω ξαναδιαβάσει.
    (Αγαπάμε Αθηνά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που τα έργα και οι ημέρες της θείας Φεβρωνίας είναι πάντα μια αφορμή για κάτι διαφορετικό!
      (Αθηνά ευχαριστεί τα μέγιστα!)

      Διαγραφή
  7. δεν επαναλαμβάνεσαι ,η ζωή μας έμεινε στάσιμη.....
    Καλή εβδομάδα Αθηνά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στάσιμη από τη μία και τόσο τρέξιμο σ' αυτή τη στασιμότητα που όλα περνούν χωρίς σχεδόν να τα αντιληφθώ!
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
  8. Aυτές οι φωτογραφίες με κυρίες να βγάζουν βόλτα κότες από που είναι; Και γιατί είναι τόσες πολλές; Τρελαίνομαι!!!

    Καλή βδομάδα κουμπάραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα μάτια σου μόνο, εδώ: http://www.vintag.es/2014/08/pictures-of-woman-walking-chicken-in.html
      Φιλιά κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
    2. Ε τώρα τρελάθηκα κανονικά!

      Διαγραφή
  9. Λογικο ειναι με 360€ το μηνα πως να ζησεις... πεθανε λοιπον ο ανεργος και επεσε η ανεργια!

    Ο ρολος του προεδρου της Δημοκρατιας σε ενα μη δημοκρατικο καθεστως τι ρολο παιζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας παρακαλώ πολύ! Είσθε άσχετος κύριε! Η ανεργία έπεσε επειδή από εκεί που στον ΟΑΕΔ προσλάμβαναν για 2μηνη εργασία τώρα προσλαμβάνουν για 2,5 μήνες! Πφφφφ αχάριστοι όλοι σας!

      Διαγραφή
    2. Εγω ειμαι αχαριστος; Εγω ειμαι Νοικοκυραιος, ψωνιζω και τις Κυριακες για να τονωθει η αγορα. Πληρωνω πρωτος και καλυτερος τους φορους και τις εκτακτες εισφορες για να μη χρεοκοπησουμε, αλλα αυτοι οι αριστεροι φταινε για ολα, θελουν να μας παρουν τα σπιτια... τους ξερουμε ομως απο παλια. Δε μας τρομαζουν τα κονσερβοκουτια.

      Διαγραφή
    3. @Μανόλο 7
      Εμένα η άποψή μου είναι ότι έχουν αυξηθεί οι αυτοκτονίες κι έτσι τα ποσοστά ανεργίας φαίνονται μικρότερα!

      Διακοσμητικό ρόλο θαρρώ...

      Διαγραφή
  10. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά: τα μαύρα ρούχα αδυνατίζουν, όχι εσύ. Απλά πρέπει να τα φοράς για χρόνια. Εγώ έχω παντελόνι πενταετίας που έχει αδυνατίσει πάρα πολύ, στα γόνατα και το στρίφωμα. Θέλει υπομονή και κρίση... Ο μόνος τρόπος να αδυνατήσεις εσύ φορώντας μαύρα, είναι ο τρόπος που προτείνει ο Ephemeron. Μαύρα ρούχα στη μαύρη νύχτα σε σκοτεινούς δρόμους. Λείψανο γίνεσαι....
    Υ.Γ. Δεν σ’ ακούωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει λοιπόν! Μαύρα ρούχα στα μαύρα σκοτάδια! Θα το δοκιμάσω!

      ΥΓ. Με άκουσες όμως τελικά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ μου άρεσε αυτό το ατάκτως ειρημένο!
    Αν από το μάτι δε στάζει άνοια ή βλακεία για Πρόεδρος δεν πας.
    Το βασανιστήριο δεν είναι εύκολη υπόθεση και η CIA δεν σηκώνει ερασιτεχνισμούς, δεν είναι Ελλαδιστάν.
    Εγώ ποτέ δεν έπεσα στην παγίδα του μαύρου, φοράω χρώματα που με παχαίνουν λες κι έχω φάει μπριζόλες...
    Ποδηλατόδρομο φαντάζομαι θα λέει το κόμμα του ο ΓΑΠ.
    Πέθανα με το δούλεμα!!!!!!!!!!
    ΠΑραγγελίες δέχεστε; Θα ήθελα ένα χριστουγεννιάτικο ατάκτως ειρημένο.
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλέ τι να σας πω...
      Δεχόμασταν παραγγελίες, παλαιότερα που ήμασταν πιο νέοι! Βέβαια τις μοχοπουλούσαμε και συνέφερε! Τώρα έχουν πέσει οι τιμές και δεν παίρνουμε παραγγελίες! Θα το σκεφτώ φυσικά, αν και χλωμό το βλέπω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα ανεκπλήρωτο - ποτέ δεν επαναλαμβάνεσαι εσύ, πάντα φρέσκια (αν αρχίσει η Λεκάνα πάλι θα την βρίσω κι ας είναι Άγιες Ημέρες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις τα μούτρα να βγάλεις και γλώσσα???αυτό είναι θράσσος!!!
      τα αίσχη σας δεν έχουν τελειωμό!!!!

      Διαγραφή
    2. @Ανεκπλήρωτο
      Πόσο, μα πόσο καλός είσαι μαζί μου!
      Αααααααααααααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
    3. ου να χαθείς και εσύ που του απαντάς πόσο καλός είναι μαζί σου!

      Διαγραφή
  13. "Φυσικά, πάντα υπάρχει η πιθανότητα να έχω εξαντληθεί και να επανακυκλοφορώ"! Αχαχαχα! Κέντησες δευτεριάτικα! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, αλλά βέβαια, αφού δεν προλαβαίνω να κάνω ένα κανονικό κέντημα να το δώσω προίκα στο γιο μου, κεντάω λεκτικώς...
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  14. Αν θες ψηφισε και εσυ στις μπλογκοεκλογες!
    Stefanos and the media: ΜΠΛΟΓΚΟΕΚΛΟΓΕΣ!! http://stefanosmedia.blogspot.com/2014/12/blog-post_56.html?spref=tw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελευταία σεζόν στα κλεμμένα όνειρα,και περιμένω ακόμα να μου πεις το τέλος!

      Διαγραφή
    2. @Στέφανος
      Όχι ευχαριστώ.
      Θα περιμένω τις Προεδρικές εκλογές.

      Διαγραφή
  15. Αυτο με το ΓΑΠ γιατι σας ξενιζει και πολλοι δεν το περιμενατε;;; Γιωργος ειναι ό,τι θελει κάνει, το επικινδυνο ειναι οτι θα βρεθουν προβατα να τον στηριξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω μόνο να μην είναι πολλά! Τα πρόβατα που θα τον στηρίξουν!

      Διαγραφή
  16. σου έχω δίαιτα πρώτη!
    ιππασία. κάθε μέρα ξυπνάς, παίρνεις πρωινό, κάνεις μια ώρα ιππασία, τρως δεκατιανό, μισή ώρα ιππασία, τρως μεσημεριανό μιάμιση ώρα ιππασία, απογευματινό σνακ, μισή ώρα ιππασία, πλούσιο δείπνο, μιά ώρα ιππασία. σε ένα μήνα το άλογο θα έχει χάσει 15 κιλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου απαντούσα, αλλά δεν μπορώ να γράψω, διότι γελάω με αυτό που έγραψες!

      Διαγραφή
  17. Ορίστε που φτάσαμε. Μέχρι και τα βασανιστήρια ιδιωτικοποιήθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ θέλω τη θεία Φεβρωνία για πρόεδρο, έχει και στιλ και ανανάδες. Εναλλακτικά εμένα, τα χούμε πει αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τους έχει πια. Τους ανανάδες. Το πούλησε εκείνο το σπίτι, χρόνια τώρα. Γι αυτό μελαγχολώ...

      Διαγραφή
  19. Δεν ξέρω για τη θεία Φεβρωνία, δεν τη γνωρίζω κιόλας τη γυναίκα, αλλά έναν ανανά θα τον ψήφιζα, πιο ελπιδοφόρος από "το" ΓΑΠ μου κάμνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θεία η Φεβρωνία είναι η πιο, πιο, πιο αγαπημένη μου θεία! Και οι ανανάδες της ήταν θεσπέσιοι! Τύφλα να 'χαν οι ΓΑΠ όλου του κόσμου μπροστά τους!
      Δεν τους έχει βέβαια πλέον τους ανανάδες, αλλά παραμένει η πιο, πιο, πιο αγαπημένη μου θεία!

      Διαγραφή
  20. Τα μαύρα κόβουν, μην το λεεεςς!!!! Μη μου χαλάς το ζωτικό ψεύδος, Αθηνά μουουου :))) Έκτακτα τα άτακτα σου, αγαπημένη!!!! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει! Θα μπω στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα της καλοσύνης και δεν θα σου χαλάσω το ψέμα!
      Μιλ μερσί Ειρήνη!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  21. Αχ αυτή η θεία Φεβρωνία! Είναι φοβερή με τους ανανάδες, και ξέρεις, οι ανανάδες είναι και λιποδιαλυτικοί!!!
    Θα γελάσει κάθε πικραμένος με τον ΓΑΠ πάλι... Από εδώ το φέρνουν, από εκεί το φέρνουν, πάλι στη μάπα θα τον φάμε...
    Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ με τα μαύρα. Δεν αδυνατίζουν, λέμε!! Όλα αυτά είναι ανακρίβειες. Ήταν πολύ εύκολο για να είναι αληθινό.... ;)
    Καλή σου μέρα Αθηνάάαα! Πολλά φιλάκιααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααααααααααχ, είχε τους ανανάδες. Κάποτε... Τώρα τίποτα... Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις...
      Κίσιζ Ναστένκα μου!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Αθηνά μου!! Τι να μας πει κι ο ΓΑΠ!!!! Σλόου δι εγκς!!!!! ;)))
    Ούτε να μας ψεκάζαν δεν θα πετυχαίναν τέτοια μαζική αμνησία.. Τα θέλει ο απαυτός μας.. τι να πω πια..
    Τα λατρεύω τα ειρημένα σου!! Είναι διαλεχτά!!
    Φιλάκια Αθηνά μου!! Φιλιά κοτί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Φιλιά κοτί"! Εντάξει, κλαίω!
      Τι να σου στείλω τώρα; Φιλιά αβγουλί; Μπα, όχι.
      Φιλιά γλυκό με ανανά!

      Διαγραφή
  23. Κι έλεγα τι μας λείπει, τι μας λείπει!!
    Ένα νέο κόμμα με παλιά πρόσωπα (και τι πρόσωπα!)...μήπως να του πετάξουμε κανέναν ανανά, μια και τους έχουμε πρόχειρους στην ανάρτηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Να βάλει μια Διαμαντοπούλου, έναν Πετσάνλικο, ένα Πεταλωτή βρε αδερφέ, να πάρουμε τα πάνω μας ως έθνος!
      Κι από ανανάδες, ας είναι καλά η θεία η Φεβρωνία!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...