Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S03E07



Διάβασε ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) ότι υπάρχουν Ελβετοί που τρώνε σκύλους και γάτες. Και εξεπλάγη. Λες και στα δικά μας γυράδικα σερβίρουν μόνο χοιρινά, πατέ και φουά γκρα… 

Είναι τόσο δύσκολο πλέον να βρεις θέση να παρκάρεις στο Άργος, που όλα τα περιοδικά θα έπρεπε να το συμπεριλάβουν σε άρθρα του τύπου "Τα 30 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν πεθάνεις". 

Επίτιμος δημότης του Ναυπλίου από χθες ο Α. Σαμαράς, ο οποίος στην ομιλία του στο Βουλευτικό είπε, μεταξύ άλλων, ότι οι δύσκολες στιγμές δεν θα κρατήσουν πολύ ακόμα. Όχι, πολύ καλά έκανε και το διευκρίνισε, διότι εγώ νόμιζα ότι είχαν τελειώσει.  

Θέλετε να ακούσετε λίγη jazz με συνοδεία βροχής; Πηγαίνετε εδώ και μην ξεχάσετε να πατήσετε το play, διότι τότε θα ακούτε μόνο την βροχή! 

Ο ανιψιός μου (εξ αγχιστείας), πριν από 10 ημέρες, αγόρασε ένα αυτοκίνητο μάρκας Smart και τον ρώτησα γιατί δεν προτίμησε το ίδιο αλλά σε κάμπριο, ούτως ώστε να στύβει άνετα τη σφουγγαρίστρα. Ο ανιψιός μου δεν μου μιλάει εδώ και 10 ημέρες και αδυνατώ να καταλαβαίνω το γιατί! 

Δήλωση Ευγενίας Μανωλίδου: "Ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι ο καλύτερος εραστής στην Ελλάδα". Η είδηση εδώ ποια είναι; Ότι ο Άδωνις είναι εραστής αξιώσεων ή ότι η κ. Μανωλίδου έχει πάει με όλους στην Ελλάδα;

Ακολουθεί ρομαντική συνομιλία μεταξύ συζύγων. 
Εκείνος: Θέλεις να στολίσουμε το σπίτι μέρες που έρχονται, έτσι για το καλό; 
Εκείνη: Ποιανού το καλό; 

Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

62 σχόλια:

  1. Αντε βρε ποιος στη χαρη σας εκει στην Αργολίδα! Τοσα χρονια ερχομαι να σας δω και ενα χρυσο κλειδι της πολης δεν μου δωσατε! Ντροπηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, είναι που δεν ήλθες να με βρεις! Έλα πάλι και θα δεις! Και χρυσό κλειδί θα έχω κανονίσει κι απ' όλα!

      Διαγραφή
  2. Έκανα ένα σχόλιο και χάθηκε, οπότε θα το ξαναγράψω:
    1. Βλέπω τον Σήφη κοτομπέικον στον σούπερ γρήγορο.
    2. Μόνο η νταμτελαρί βρίσκει να παρκάρει στο Άργος, αλί από εμάς τις κακομοίρες!

    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα.
    Υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ χάνονται άνθρωποι μαντάμ, θα το κάνουμε θέμα για ένα σχόλιο;
      1. Ευτυχώς ο Σήφης δεν έχει πολύ κρέας πάνω του, οπότε μάλλον θα την γλιτώσει.
      2. Καλά, αυτή βρίσκει να παρκάρει και στην Κυψέλη.

      Ναι ρε συ! Υγεία πάνω απ' όλα!

      Διαγραφή
  3. Έλα, αυτά περίμενα!
    Τώρα κι εγώ μελαγχόλησα με τη δήλωση Σαμαρά... Πάνω που όλα ήταν όμορφα...
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε καταλαβαίνω! Τι έχει η δήλωση Σαμαρά; Μια χαρά είναι! Η δήλωση Μανωλίδου με ανησυχεί εμένα!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κύριε Σεβάχ Θαλασσινέ!
      Καλώς ήλθατε εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  5. Ρε Κουμπαρούλα, κάνε την χάρη στον Μήτσο να στολίσετε και λίγο το σπίτι.

    Κλαίω επίσης που είπες κουβά το smart. Με τα λεφτά που κάνει, είναι ο πλέον ακριβώς του είδους χαχα.

    Ωραίο το λίνκ με την τζαζ στην βροχή!

    Καλή σου μέρα και καλό μήνα.

    Υ.Γ: Σιγά μην έχουν οι σκύλοι και οι γάτες αρκετό κρέας να γίνουν γύρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι.

      Ευτυχώς είχε το μυαλό, αλλά και την τσέπη όχι τόσο γεμάτη και τον πήρε μεταχειρισμένο τον κουβά.

      Για τα αφτάκια σας, τα καλύτερα έχω!

      Καλό βράδυ κουμπάρε μου!

      ΥΓ. Ο Σήφης τη γλιτώνει πάντως!

      Διαγραφή
    2. Το όχι σου με σκότωσε. Ήταν τόσο κατηγορηματικό...

      Διαγραφή
    3. Έτσι είμαι εγώ. Κατηγορηματικιά!

      Διαγραφή
  6. καλημερα καλη μου φιλη!
    περασα να ευχηθω καλημερα, καλο μηνα, καλη εβδομαδα και γενικως ολα να πανε καλα στη ζωη σου! καλες γιορτες να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να'σαι καλά Αθηνά μου... έλιωσα με τα δύο τελευταία!

    Καλό μήνα, καλή εβδομάδα όλα καλά κι ανθηρά!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Ανθηρά! Μου άρεσε αυτό το ανθηρά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. ε όχι και να μας κόψεις την όρεξη με τα πιτόγυρα!
    Το στόλισμα πάει κι έρχεται ,με το ξεστόλισμα είναι το μεγάλο ''μανίκι'' ,που λέμε κι εμείς εδω κάτου....
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην φοβού Νάσια! Κάτω από το αυλάκι δεν συμβαίνουν τέτοια πράγματα!
      Μα στόλισα τα κοτόπουλα στην κορυφή του βλογ! Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να στολίσω και το σπίτι! Όλα δικά τους τα θέλουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. καλό μήνα αγαπητό ανεκπλήρωτο, να είστε όλοι καλά...
    1. μισώ οποιονδήποτε λαό τρώει σκύλους και γάτες (εν γνώση τους...) και δεν μου λέει τίποτα ούτε η σοκολάτα ούτε τα τυριά των Ελβετών - μπουκοτάρω εντελώς πλέον τα προϊόντα τους (πρέπει να ψάξω για το barcode της Ελβετίας)
    2. έχω πέσει κάτω με την ατάκα για το Σμάρτ αλλά και με το σχόλιο στην δήλωση Ευγενίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς επίσης!
      1. Θάνατος στους Ελβετούς.
      2. Είναι που μ' αγαπάς, γι αυτό σου άρεσαν τόσο!

      Διαγραφή
  10. Ε εντάξει, ό,τι και να πω είναι λίγο! Δηλαδή τι; Για το smart; Για τη Μανωλίδου (το δεύτερο σου ερώτημα, εμένα μου ήρθε πρώτο) ή για τη ρομαντική συνομιλία;
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα θαρρώ σου άρεσαν γιατί δεν είναι παράξενο που απορώ!
      Ειδικά δηλαδή με την απορία περί στολισμού!
      Κίσιζ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  11. Λες να πηγαίνουμε σε όλες τις εκθέσεις με σμαρτ και να αφήνουμε μια σφουγγαρίστρα δίπλα με ταμπελάκι πάνω της "Δώρο";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω! Τι είπες τώρα; Σατανικό!
      Το αποφάσισα! Θα πάω δώρο στον ανιψιό μια σφουγγαρίστρα!
      Γεια σου ρε Πρόεδρε!
      Μ' έφτιαξες με την ιδέα σου!

      Διαγραφή
  12. αν ο κύριος μήτσος, θέλει, μπορώ να του στείλω να φάει γατούλα στη λαδόκολλα και σκύλο κοντοσούβλι!
    δεν κατάλαβα ποιος ο προβληματισμός στις δηλώσεις της μανωλίδου. και τα δυο ισχύουν!

    καλό μήνα φιλενάς. χθες με ξέχασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε ξέχασα. Γενικά δεν σε ξεχνάω. Είχα όμως επισκέψεις από το πρωί και το απόγευμα δούλευα μέχρι πολύ αργά και θα ήταν αδύνατον να μιλήσουμε!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  13. Το θεμα ειναι πως οποιος εχει Smart μεσα στην Αθηνα βρισκει να παρκαρει καποιοι αλλοι μπορει να ψαχνουμε και για κανενα 40λεπτο! :P

    Πηδαει ο Αδωνις; Δηλαδη εχει και τσουτσουνι; Τι λε ρε μαγκα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά ο ανιψιός ζει στο Κορακοβούνι Αρκαδίας, αν έχεις ακουστά!

      Καλά κι εγώ εξεπλάγην με την αποκάλυψη της ύπαρξης τσουτσουνιού του Αδώνιδος!

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν θα πάρω την ανάρτηση σου από την αρχή, γιατί στο τελευταίο μου σχόλιο δεν είχα και πολύ τα κέφια μου, το παραδέχομαι.
    Μήτσο, καλησπέρα σε σκεφτομουν όλη μέρα (όχι αυτό είναι από αλλού!) Αθηνα συγχωρά με.
    Ας μαζευτώ. Το λοιπόν..
    Κάτω τα χέρια από τα παιδια μου/ μας!(Είμαι πρώην σκύλο- μανά, μην παρεξηγηθώ!!) Το βρήκαν delicatessen και άρχισαν να τρώνε τις ψυχούλες τώρα; Νεύριασα.. Η αλήθεια να λέγεται δεν το ξέρα για τους Ελβετούς. Για εδώ κάτι είχε ακουστεί και παλαιοτέρα. Και γενικά ένα φόβο τον έχω για το τι βάζω στο στόμα μου. Και με λένε κουλή που δεν τρώω πολύ κρέας γενικά κατάλαβες;
    Για το Αργος δεν ξέρω. Καθότι αθηναία. Αλλά είναι πολύ δύσκολο να βρεις και παρκινγκ στην Ν.Ιωνια ας πούμε. Άσε που γραφούν!! Μου είχε τύχει μια φορά ένα όργανο.. Αλλά αυτά θα στα πω άλλη φορα..!!
    Θα αρχίσω σοβαρά να σκεφτομαι που ακριβώς δυσκολεύεται Ο Σαμαράς.. Γιατί από χιούμορ και δούλεμα καλά το πάει.. Γελαει κανείς αναρωτιέμαι με τα αστεία του; Μην μου πεις μονό ότι αυτό το έλεγε σοβαρά.. Αυτό σε παρακαλώ μην μου το πεις!!
    Η βροχή μαρεσει.. Η jazz με εκνευρίζει για κάποιο λόγο..

    Ο ανιψιός πολύ παρεξηγησιάρης σας βγήκε. Τι ζώδιο είναι; Εγώ τα smart δεν τα λέω κουβά, αλλά ψεύτικα χαχαχαχα
    Από την δήλωση αυτήν της Μανωλίδου καταλαβαίνεις πόσο σεξ κάνουν , ή πόσο καλό σεξ έχει κάνει αυτή στην ζωή της τελικά; Ωπα κάτσε αυτό δεν θέλω να το σκεφτομαι.. Ξου ξου ξου.. Μωρέ συ Αθηνα λες να προσπαθεί να τον βγάλει στο κλαρί; Να τον Μοσχοπουλήσει; Απορία : Ποιος ο λόγος για να ξέρουμε εμείς για τον ανδρισμό του Άδωνη είπαμε;
    Κλαίω με την Σύζυγο κλαίω.. Προσκυνώ την σύζυγο χαχαχαχαχαχα
    Καλό μήνα, αν και έμενα δεν μου μπήκε καλά. Καλή εβδομάδα να έχουμε.
    Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί παρακαλώ να μην είναι ωραίο σχόλιο το "αααα καλα...";
      Μα στο "Σιγά τ' αβγά" είσαι παιδί μου κι εδώ πέρα μέσα κάτι τέτοια σχόλια θεωρώ ότι πολύ ταιριάζουν!
      Μπορείς να τον σκέφτεσαι όσο θέλεις τον κ. Μήτσο! Εδώ μια άλλη αγαπητή βλόγερ, μου λέει ότι εάν τον χωρίσω να της τον δώσω να τον παντρευτεί εκείνη! οπότε δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης!
      Εγώ είμαι παιδιόθεν σκυλομαμά, μικρών σκύλων, ευτυχώς, που δεν τρώγονται.
      Καλέ στην Ηλιούπολη είναι το πατρικό μου, μην κοιτάς που η ανάγκη για δουλειά, αλλά και η καταγωγή του κ. Μήτσου με έριξαν τα τελευταία χρόνια στο Άργος, τη βαριόμοιρη...
      Δεν θα πω τίποτα για τον Σαμαρά.
      Εντάξει, μην πατήσεις το πλέι και άκου μόνο τη βροχή!
      Παρθένος. Ο ανιψιός. Στο ζώδιο. Φαντάζομαι μόνο σε αυτό.
      Μην το σκέφτεσαι. Ξου, ξου, ξου!
      Ευχαριστώ! Που προσκυνάς και κλαις με την σύζυγο! Αυτά να τα βλέπει ο σύζυγος που στραβομουτσούνιασε!
      Εμένα, πάντως, ο μήνας μου ξεκίνησε με πονόδοντο!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  15. Λύσιαξες να πας να μεινεις στο Αργος!!!!!!!!!!!!!!! Φάτηνε τώρα!!!!! Ας πρόσεχες!!!!!!!!!Εμ τι σούφταιγε η Ηλιούπολη;Οχι πες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου θέλω θα μένω. Σιγά μη σε ρωτήσω κιόλας. Όπως με ρώτησες κι εσύ όταν έφυγες για επάνω...

      Διαγραφή
    2. ωραία!μπήκαμε για τα καλά στο χριστουγεννιάτικο,γεμάτο θαλπωρή πνεύμα!!!
      λαλαλαλλαλαλαλαλαλλα

      Διαγραφή
    3. Ναι μαρη γραματέα μου ειναι που ερχονται τα χριστούγενα λες και τον αλλο καιρό δεν είναι ετσι!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Τα Αϊ-Κοτόπουλα, καταπληκτικά Αθηνά μου!!! Τα δε ατάκτως, ένα κι ένα!!! Σ΄ευχαριστώ για το γέλιο, το είχα τόσο ανάγκη :))) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Ειρήνη!
      Έχω και Άη Σήφη στο σάιδ μπαρ!

      Φιλί!

      Διαγραφή
  17. Είπα να ξεκινήσω από το Σαμαρά, αλλά θα τον αγνοήσω τελικά πανηγυρικά!
    Δεν μπορώ να αγνοήσω όμως το σχόλιο της Μανωλίδου!
    Μπα θα το αγνοήσω κι αυτό, γιατί μου έρχονται κακές σκέψεις και ικανή την έχω να δηλώσει την επόμενη φορά ότι ζηλεύω και δε θα 'θελα να μαλλιοτραβηχτούμε για έναν τίποτα!

    Ακόμα γελάω με τη σφουγγαρίστρα!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγνόησέ τα όλα και επικεντρώσου στη σφουγγαρίστρα και στην ιδέα που μου έβαλε ο Πρόεδρος με αυτά που έγραψε πιο πάνω!
      Και τώρα σκέφτομαι να πάω δώρο στον ανιψιό μια σφουγγαρίστρα!
      Πλάκα δεν θα έχει;
      Θα έχει!
      Μουάχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα και καλό μήνα! Με καθυστέρηση το διαβάζω αλλά μου φτιαξε τη μέρα! χαχα!
    Αυτά τα αυτοκίνητα είναι άθλια! Ούτε καν αυτοκίνητα!!! Με τον Άδωνη δεν αμφιβάλλω, όλη την Ελλάδα σίγουρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που έρχεσαι στα λόγια μου; Κουβάδες είναι τα Σμαρτ!
      Καλό βράδυ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  19. Λατρεύω ήχο βροχής (χωρίς τζαζ) και Μανωλίδου+Ακατονόμαστο, χωρίς ήχο και εικόνα, κοινώς εξαφανισμένους. Φιλιά και καλό μήνα! Πως νόμιζα ότι είχα γράψει σχόλιο εδώ; Ου γαρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί και να είχες γράψει και να εξαφανίστηκε! Το έπαθε κι η Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω) πιο πάνω! Αλλά δεν τα βρήκα πουθενά, ούτε στα σπαμ, ούτε στα ανεπιθύμητα, άρα έχει τα θεματάκια του ο βλογγγερ!

      Διαγραφή
  20. Άσε με και δεν έχω προλάβει να στολίσω ακόμα - ούτε σεξ δεν προλαβαίνω να κάνω και μου φάγε την πρωτιά ο Άδωνις... φρίττω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι αγάπη μου... Όσο εσύ σκέφτεσαι πώς και τι θα στολίσεις, ο Άδωνις επιδίδεται σε ερωτικές περιπτύξεις μετά της Ευγενίας! Κάτσε εσύ και παίζε με τα χριστουγεννιάτικα στολίδια...

      Διαγραφή
  21. Καλό μήνα Αθηνά!
    Μπράβο που φόρεσαν γιορτινά σκουφάκια οι κοτούλες σου... έτσι ίσως γλυτώσουν τον φούρνο με πατάτες λαδολέμονο!
    Παραμένω πιστή στην ομελέτα (σου) και ως χορτοφάγος, δεν κινδυνεύω να φάω ούτε ψιψίνα ούτε σκυλάκι! χαχαχα! ;-)

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Χωρίς στολίσματα θα τα άφηνα τα πουλερικά;
      Φιλιά γιορτινά!

      Διαγραφή
  22. Καλή σου μέρα και καλό μήνα.
    Πρώτη φορά στο "σπιτικό σου"
    Πολύ μου άρεσαν όλα.
    Δεν περίμενα να ακούσω ότι ο Γεωργιάδης είναι ο καλύτερος εραστής της Ελλάδας. Αν είναι δυνατόν.
    Και ζήλια όλοι οι Έλληνες που δεν του μοιάζουν. Και μην ξεχνάμε και τη φωνή του.
    Ωραία η ανάρτησή σου.
    Χάρηκα την επίσκεψη.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε!
      Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
      Είδατε τι ακούμε στον τόπο που ζούμε;
      Και ποιος ξέρει τι θα ακούσουμε ακόμα!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη!
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  23. Καλό μήνα Αθηνά μου!! Παιδαράς ο μπουμπούκος!! Μην μου λες τέτοια!!! Αχαχαχα!!
    Φιλάρες κοπέλα μου και καλή σου βδομάδα!! Εχεις δίκιο για τις κουβαρίστρες smart!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, γιατί σκέφτομαι να τραβήξω ένα διαζύγιο στον κ. Μήτσο και να πάω να βρω τον Μπουμπούκο! Έτοιμη είμαι μετά από αυτές τις αποκαλύψεις της Ευγενίας!
      Κίσιζ Μαριλένα!

      Διαγραφή
  24. Καλό σου μήνα Αθηνά. :) Θα σχολιάσω μόνο πως ο συνδυασμός jazz και βροχής είναι σαν τον συνδυασμό γλυκών και ροφήματος - απλά ιδανικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φονικό κουνέλι! Θεωρώ ότι εάν υπάρχουν jazz, βροχή, αχνιστός καφές και γλυκίσματα, όλα τα υπόλοιπα περνούν για λίγο σε δεύτερη μοίρα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα Αθηνούλα μου με έκανες και γέλασα χα χα χα!!!Ακόμα αναρωτιέσαι γιατί δεν σου μιλάει ο ανηψιός;;;; χα χα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε! Είναι παράξενοι οι νεολαίοι τελευταίως!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  26. Με μουσκεμένα καλτσάκια, τουρτουρίζοντας, ακούω τζαζ και σε σκέφτομαι.Ευτυχώς δίπλα υπάρχει φωτιά στο τζάκι και χριστουγεννιάτικά τραγούδια, για να στεγνώσω, μην κρυολογήσω...
    Υ.Γ. Καιρός για μεταδημότευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον τα μουσκεμένα καλτσάκια σου επέφεραν κρύωμα βαρύ και ανέβασες υψηλό πυρετό και έχεις παραισθήσεις πως έχεις τζάκι.
      Δόλιο...

      ΥΓ. Αλήθεια; Να μεταδημοτεύσετε εις τας Αθήνας, να γυρίσω κι εγώ στο πατρικό μου και να παίρνουμε τις κότες μας να τα λέμε στα παγκάκια της πρωτευούσης!

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει και τέτοια επιλογή, πάνω δεξιά. Χοχοχο!

      Διαγραφή
  27. Άι καλά, μπαινοβγαίνω στη ανάρτηση και νομίζω πως έχω αφήσει τις εξυπνάδες μου. Την άκουσα κι εγώ τη φιλενάδα μας και μου ρθε να κάνω εμετό. Το πιστεύω αυτό που λέει γιατί γενικά οι ψυχασθενείς έχουν περισσότερη όρεξη για σεξ από τους κανικούς ανθρώπους.....

    Τώρα πραγματικά δε σου μιλάει ο ανιψιός σου ή τρόπος του λέγειν;;;;;

    Ωραίο το link ρε συ... Χαχαχα εμένα προχθές με κορόηδευε ο θείος μου. Του έδειχνα το ιστολόγιό μου και άκουει το play list και μου λέει: ¨"καλά τέτοια ακούς τώρα; φλώρεψες;"
    (ο θείος ροκάς μηχανόβιος..)
    αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτό το σχόλιο μου μιλάει ο ανιψιός! Εξομαλύνθηκε η κατάσταση εδώ και δύο ημέρες, μετά από παρέμβαση της συζύγου του!
      Αλλά εάν του πάω δώρο τη σφουγγαρίστρα, θα υπάρξει νέο κύμα παρεξηγήσεων! Χο χο χο!
      Πες του θείου ότι όλοι ροκάδες είμαστε, αλλά κάποια στιγμή θέλουμε να ακούμε κι άλλα πράγματα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...