Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2014

Αγαπητέ...



...Άγιε Βασίλη,

Υγείαν έχω και το αυτό επιθυμώ και δι’ υμάς! 
Είμαι η Αθηνά και δεν σκόπευα να σου γράψω αυτό το γράμμα, διότι όλα τα προηγούμενα που σου έχω στείλει αμφιβάλλω εάν μπήκες καν στη διαδικασία να τα διαβάσεις. 
Όμως, είχε την ιδέα η αγαπητή Ζωρζέτ και σκέφτηκα να δοκιμάσω ακόμα μία φορά! 
Σε αυτό το σημείο, θέλω να σε ενημερώσω ότι υπήρξα πάρα πολύ καλή για όλη τη χρονιά που πέρασε. Έχω και μάρτυρες. 
Σε περίπτωση που έχεις ακούσει κάτι άσχημο για εμένα, αγνόησέ το. Είναι λασπολογία και πλεκτάνη εις βάρος μου, από ανταγωνιστές του κλάδου μου. 
Κοίτα Άγιε Βασίλη, σε γενικές γραμμές με ξέρεις. Παρά το γεγονός ότι είμαι μια διασημότητα στον χώρο μου, κατά βάθος είμαι απλή και καταδεκτική. Ως εκ τούτου θα σου ζητήσω μόνο ένα πράγμα για εφέτος. 
Είναι βλέπεις και η οικονομική κρίση και, όπως γνωρίζεις, όλα τα σκέφτομαι, δεν είμαι καμιά μουλάρα! 
Θέλω, λοιπόν, να μου φέρεις ένα ηχοσύστημα σαν αυτό εδώ, διότι αυτό που έχω χάλασε και έχω βαρεθεί να το πηγαίνω στον Χρήστο (τον τεχνικό) για φτιάξιμο και ο Χρήστος (ο τεχνικός) έχει βαρεθεί να το φτιάχνει και μου το ξεκαθάρισε: Αθηνά, μου είπε, παρ’ το απόφαση, δεν φτιάχνεται ξανά η μπαγκατέλα. Πάρε άλλο ηχοσύστημα. 
Αυτό μόνον ζητάω, αγαπητέ Άγιε Βασίλη! 
Αν δεν μου το φέρεις, δεν πειράζει, καλή καρδιά. 
Και πάλι φίλοι θα είμαστε. 
Απλώς έχε το νου σου, εκεί που γυρνάς με το έλκηθρο μην σε βρούνε σε κανένα γκρεμό Πρωτοχρονιάτικα! 

Με εκτίμηση, 
Αθηνά...

ΥΓ. Το ηχοσύστημα της φωτογραφίας έχει χαμηλή τιμή, διότι δεν θέλω να σε ξεπαραδιάσω. Τώρα, εάν εσύ θέλεις να μου φέρεις ένα της Β&Ο, θα είναι ευπρόσδεκτο.

36 σχόλια:

  1. Μεταξύ μας, ο Αΐ Μπίλυ είναι μεγάλη λέρα. Πέρυσι του είχα ζητήσει να γινω εκατομμυριούχος και αυτός μου έφερε το επιτραπέζιο παιχνίδι του "Γίνε εκατομμυριούχος". Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα κι εσύ... Έπρεπε να είσαι πιο σαφής σε αυτό που του ζητούσες! Γέρος Άγιος είναι! Πού να καταλάβει τη διαφορά;
      Γι αυτό κι εγώ, μέχρι και φωτογραφία του ηχοσυστήματος του έβαλα!
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Πρόσεχε μην σου φέρει την φωτογραφία εκτυπωμενη... Είναι λερα σου λέω!

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο ότι είναι μεγάλη λέρα. Και το απέδειξε. Θα στα πω από Δευτέρα!

      Διαγραφή
  2. Αν σου φέρει ο Άγιος πες μου να του ζητήσω κι εγώ του χρόνου. Καλή χρονιά με υγεία και ο,τι άλλο επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται! Θα σε πάρω τηλέφωνο αμέσως!
      Επίσης κουμπάρε μου!
      Επιθυμώ διάφορα αγαθά, όχι υλικά, αλλά δεν τα ζητάω γιατί έχει αποδείξει ότι δεν μπορεί να τα πραγματοποιήσει!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  3. Θα στο φερει και αμα δεν, παρτο με τα δικα σου τα φραγκα και αρχισε να διαδιδεις πως ο Αγιος Βασιλης ειναι ενας χοντρος μπεκρης παιδεραστης! :P

    Καλη Χρονια Αθηνα με υγεια και ευτυχια! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τον κάνω πρωτοσέλιδο και θα τον κράζω για ένα μήνα στο ραδιόφωνο! Αυτό θα του κάνω! Αν δεν το φέρει!
      Να το πάρω μόνη μου αποκλείεται, καθώς δεν έχω πληρωθεί ακόμα και ήδη τρέχουν άλλα έξοδα! Οπότε, μάλλον θα κάνω πρωτοσέλιδο και θα κράζω το αφεντικό!
      Χρόνια πολλά Μανόλο7!

      Διαγραφή
  4. Είσαι και μεγαλόκαρδη... δέχεσαι και Β&Ο ηχοσύστημα.. όχι, μπράβο για την καλοκαρδοσύνη σου!
    Τα φιλιά μου, χρόνια πολλά και εύχομαι ο Άγιος να το δει το γράμμα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μεγαλόκαρδη είμαι και μελιστάλαχτη και δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο!
      Και ρίχνω και τα μούτρα μου για ένα Β&Ο!
      Χρόνια πολλά Γιώτα Αρ!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  5. Ακούς Αγιο Βασίλη; Σπεύσε! Θα έρθει το ηχοσύστημα Αθηνά μου! Θα έρθει!
    Χρόνια Πολλά κάθε χαρά και υγεία στο σπιτικό σου και με το καλό ο νέος χρόνος!
    Γεμάτο το εορταστικό πρόγραμμα οπότε με το καλό του χρόνου!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό που του θέλω είναι να το φέρει, αλλιώς θα έχουμε δράματα!
      Χρόνια πολλά Χριστίνα Ανδρομέδα!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  6. Προς ωρας σούφερε εκλογες ο Σάντα!!!!!! Βολέψου μ αυτές και μη τα θες κι ολα δικά σου!!!!!!!!!!!!Και τη βασιλοπιτα ολόκληρη και το Σήφη χορτάτο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλά, σε σχέση με αυτό δεν έχω παράπονο!

      Διαγραφή
  7. Εμένα με επισκέφτηκε πάντως ☺
    Εύχομαι να σε ενθυμηθεί Αθηνά μου γιατί εσύ πάλι εμένα με ενθυμήθηκες ! Και μιλώ για την καρτούλα σου και το γούρι ! Να'σαι καλά!
    Χρόνια πολλά και καλά!
    Και καλή χρονιά να έχουμε!
    και καλό Πάσχα ( έτσι να μας βρίσκεται!)
    Φιλούρες ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Το γούρι. Που θα ήταν γούρι εάν είχε επάνω του χαραγμένο το 2015. Αλλά προτίμησα αυτό για να το έχεις όλα τα χρόνια και το διάλεξα καρδούλα γιατί μου θύμισε εσένα που στα σχόλιά σου βάζεις και μια καρδούλα! Γι αυτό.
      Χρόνια πολλά και καλά Κούλουμα να έχουμε!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  8. αααααα κι εγώ θέλω ηχοσύστημα, το τελευταίο που είχα τα έπαιξε όταν έπεσε από το γραφείο μετά από ένα σεισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ωραία! Γράψε του κι εσύ ένα γράμμα και βάλε και τον κωδικό του προϊόντος που θέλεις, διότι είναι και γέρος Άγιος και τα μπερδεύει και θα σου το φέρει!

      Διαγραφή
  9. Χαχα...αν δεν πιάσει και η απειλή χαθήκαμε!
    Εύχομαι ο Άγιος να σου φέρει ό, τι επιθυμείς!
    Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν πιάσει η απειλή θα με δει όπως δεν με έχει δει ποτέ του!
      Χρόνια πολλά Μεμαρία!

      Διαγραφή
  10. με τρανζιστοράκι βολεύεσαι;
    γιατί και ο αντωνάκης ζήτησε πρόεδρο και πήρε εκλογές!

    καλη χρονιά φιλενάδα, με υγεία και χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ρία. Δεν κάνω σκόντο στις επιθυμίες μου. Ή ηχοσύστημα ή τίποτα! κι αν δεν το φέρει, αυτός θα χάσει!
      Χρόνια πολλά Ριάκι!

      ΥΓ. Μόλις φύγουν οι φιλοξενούμενοι, θα σου τηλεφωνήσω!

      Διαγραφή
  11. Ποιος σε κακολογεί φιλη μου;;;;;;; Να βγαλουμε το Σηφη να καθαρισει!
    Καλό ξημερωμα
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάφοροι ανταγωνιστές με κακολογούν και με επιβουλεύονται!
      Αλλά όπως λες, έχω τον Σήφη τον άγριο και θα καθαρίσει!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  12. Άμα δεις το ηχοσύστημα από τον Άγιο Βασίλη, να μου...σφυρίξεις κλέφτικα, για να του ζητήσω κι εγώ κάτι, μην την πατήσω σαν Κώτσος! Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα δω ηχοσύστημα θα σου γράψω! Διότι δεν τα καταφέρνω στο σφύριγμα!
      Φιλιά και καληνύχτες!

      Διαγραφή
  13. Έτσι. Ας βάλουμε τους ιδεαλισμούς στην άκρη και ας ζητήσουμε από τον Άι Βασίλη κάτι με ουσία επιτέλους - τι καλύτερο από ένα ηχοσύστημα! Αν τον πετύχεις πες του να φέρει ένα και σε μένα.

    Καλή χρονιά εύχομαι Αθηνά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαρρώ τίποτα καλύτερο δεν υπάρχει από ένα ηχοσύστημα!
      Έτσι κι αλλιώς χρόνια και χρόνια του ζητάνε υγεία, αγάπη, ισότητα, παγκόσμια ειρήνη κ.λπ. και χαΐρι δεν είδαν!
      Οπότε κι εγώ ζητάω ηχοσύστημα!
      Εννοείται ότι εάν τον δω θα τον ενημερώσω για το αίτημά σου. Και ίσως εσύ φανείς πιο τυχερός και σου το φέρει!

      Χρόνια πολλά φονικό κουνέλι!

      Διαγραφή
  14. Αγαπητή μου Αθηνά χρόνια σου πολλά.
    Εύχομαι να βρεθεί....κάποιος Άγιος Βασίλης να ικανοποιήσει την επιθυμία σου.
    Καλή σου χρονιά αγαπητή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά κ. Κονταρίνη!
      Όσο για τον Άγιο, θα σας τα πω από Δευτέρα τι έγινε!

      Διαγραφή
  15. Δεν μπορούσα να μην περάσω να σου ευχηθώ καλή μου Αθηνούλα. Καλή χρονιά ,με υγεία ,άπλετη ευτυχία κι ένα τελευταίας τεχνολογίας ηχοσύστημα ,να ξεκουφαίνει τους ενοχλητικούς . Να είσαι καλά αγαπημένη και να περάσεις όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα.
    Καλή ,καλύτερη χρονιά ( ελπίζω) :)
    Πολλά πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!
      Δεν με ξεχνάς κι αυτό με τιμά ιδιαιτέρως!
      Καλή χρονιά Ειρήνη μου!
      Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
      Φιλιά! Γιορτινά!

      Διαγραφή
  16. χιχιχιχι!! Ευκαιρία μέχρι το βράδυ να στο χει κάτω από το δέντρο!!! :)))
    Αθηνά μου μακάρι να χεις σύντομα ένα σούπερ ντούπερ ηχοσύστημα γιατί δεν τον βλέπω καλά τον άγιο!!!! Καλή Πρωτοχρονιά σου εύχομαι φιλενάδα!!! 2015 ευχές για υγεία, χαμόγελα και δημιουργικότητα!! Να σαι καλά και ν απεράσεις πολύ όμορφα με οικογένεια και φίλους!!
    Φιλάκια γλυκά και στο κοτάκι το γλυκό, μπόκο μπόκο!!!! Αχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαριλένα! Κι όσο για τον Άγιο, θα σας τα πω από Δευτέρα!
      Πάω τώρα να φιλήσω την κότα!

      Διαγραφή
  17. Καλη Χρονια με υγεια!
    Ελπιζω ο Αγιος Βασιλης να ανταποκριθει!
    Εμενα αυτη τη χρονια τα δωρα μου τα εφαγαν τα εξοδα για υδραυλικα και αλλα φτιαξιματα!
    Ετσι απο oλο το B&O πακετο το μονο που εχω ειναι... τα ακουστικα!
    Υγεια και τα υπολοιπα σιγα-σιγα θα ελθουν!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πω τη Δευτέρα για την ανταπόκριση του Άγιου!
      Μου θύμισες όταν αγόραζα το πρώτο μου στερεοφωνικό! Με τον πρώτο μου μισθό πήρα τα ηχεία, με τον δεύτερο τον ενισχυτή και πάει λέγοντας!
      Καλή χρονιά Εφήμερον!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.