Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014

Η αγαπητή...



...Woman in Blogs στα πλαίσια του πολύ επιτυχημένου της "Γράφω... γράφεις;", έκανε ανοιχτή πρόσκληση για να μιλήσουμε για το αγαπημένο μας παιχνίδι την εποχή που ήμασταν παιδιά.

Παρότι έχει περάσει σχεδόν μισός αιώνας από την χρονική περίοδο που ήμουν παιδί, απεδέχθην την πρόσκληση με μεγάλη χαρά! 
Πάμε, λοιπόν, παρέα να δούμε με τι έπαιζε η μικρή Αθηνά… 
Αρχικά οι γονείς μου μού είχαν χαρίσει μια κούκλα η οποία άκουγε στο όνομα Ναταλί και ήταν αυτή: 


Όμως, επειδή ουδόλως ενδιαφέρουσα την έβρισκα και δεν ήξερα τι να την κάνω, προτιμούσα να πηγαίνω στο διπλανό σπίτι, που κατοικούσε η θεία μου η Φεβρωνία, και να κάνω κούνια-μπέλα στην αυλή της. Η κούνια ήταν σαν κι αυτή: 


Μεγαλώνοντας λίγο μου χάρισαν ένα μικρό πιανάκι με ουρά, ευελπιστώντας ότι θα τους ζητήσω να μάθω και κανονικό πιάνο και να καλλιεργηθώ μουσικά. Το πιανάκι ήταν σαν κι αυτό: 


Όμως ποσώς με ενδιέφερε το πιάνο και το αγαπημένο μου παιχνίδι εκείνο το διάστημα ήταν αυτό: 


Δεν το έβαλαν κάτω και μόλις πλησίαζα την εφηβεία, μου χάρισαν ένα σκάκι:


Αλλά σημασία δεν του έδωσα και στράφηκα σε ένα νέο κόλλημα που ήταν αυτό: 


Οπότε, από τα παραπάνω συμπεραίνετε ότι ως παιδί δεν είχα μόνο ένα αγαπημένο παιχνίδι, αλλά τρία. Μια κούνια, ένα ραδιόφωνο κι ένα πικάπ! 
Τα οποία, εάν εξαιρέσετε την κούνια, παραμένουν ακόμα αγαπημένα! 

Από τότε τα χρόνια πέρασαν και έπαψα να είμαι παιδί και απέκτησα δικό μου. Το παιδί μου μεγάλωνε και κάποια στιγμή του χάρισα αυτό: 


Το οποίο χρίστηκε το αγαπημένο μου παιχνίδι και εγίνοντο καβγάδες ομηρικοί μεταξύ εμού και του νεαρού απόγονού μου για το ποιος θα παίξει περισσότερη ώρα! 
Ο χρόνος όμως δεν σταματά την πορεία του και μια ημέρα ξύπνησα και ήμουν μεσήλιξ. 
Παρόλα αυτά απέκτησα καινούργιο αγαπημένο παιχνίδι! Αυτό: 


Κατόπιν τούτου, αντιλαμβάνεστε ότι εδώ και 54 συναπτά έτη δεν έχω σταματήσει να παίζω! Και θαρρώ ότι θα συνεχίσω να παίζω! Με τα ραδιόφωνα, τα πικάπ και ενίοτε με τα νεύρα των άλλων!

ΥΓ. Αν σας βρίσκεται καμιά ζωή, στείλτε την γιατί η πίστα 252 έχει πολλά καπ κέικς που πρέπει να σπάσω και μόλις τα σπάω μετατρέπονται σε τζελ και μετά αργούν να σπάσουν και δεν μου φτάνουν οι κινήσεις με αποτέλεσμα να χάνω τις ζωές μου και να δυσκολεύομαι! Ευχαριστώ.

70 σχόλια:

  1. Κουκλίτσα η Ναταλι! Τετοιο γκέιμ μποϋ είχα και γω αχαχαχχα Παρατησα το καντι κρας και συνεχίζω με το Κρίμιναλ Κέις. Μουατςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α είχες κι εσύ γκέιμ μπόυ! Άρα είναι φυσιολογικό που είχα κολλήσει κι εγώ!
      Κρίμιναλ κέις; Για να το έχω υπόψη μου!
      Ματς-μουτς!

      Διαγραφή
  2. Μόλις έχασα το σχόλιό μου...έλεγα λοιπόν πως οι κούνιες οι αυτοσχέδιες ήταν (μη σου πω και είναι) μεγάλη λατρεία!
    Μας είχε φτιάξει μία ο παππούς μου σε ένα τεράστιο δέντρο και έπιανα ουρανό...!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Ήταν ωραία στην κούνια της θείας Φεβρωνίας! Απλώς κουνιόμουν και είχα όλο τον χρόνο να σκεφτώ απερίσπαστη την επόμενη σκανδαλιά μου!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  3. Ήσουν εναλλακτικό παιδάκι ε;;; Σου ταίριαξε που έκανες γιο! Πολύ μου αρέσει που πιάσαμε τα παιχνίδια!!!!

    Καλό ξημέρωα Αθηνιώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι τα αγόρια είναι πιο βολικά! Όταν είναι μικρά δεν θέλουν χτένισμα, ούτε φιόγκους στα μαλλιά και τους φοράς μια φόρμα και ξεμπερδεύεις! Κι ούτε να σιδερώνεις φορεματάκια με δαντελίτσες κι ούτε τίποτα!
      Το αστείο στην υπόθεση είναι ότι το παιχνίδι μου το έκανα επάγγελμα!
      Καλό Σαββατοκύριακο Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  4. ε ρε τι μας ετυχε στα καλα καθουμενα με το παλιο καντι κρας σαγκα,γαμω το κερατο μου!!!
    απο εκει που δεν το περιμεναμε μας ηρθε!
    μια χαρα ηταν η κουκλιτσα, ακομα και το πιανο....ακου εκει καντι κρας σαγκα...το επομενο βημα προς την κατρακυλα,και ευχομαι να μην μας βρει και αλλο κακο ειναι να παιξεις φαρμ βιλ!
    την εχουμε κατσει!!!!
    αυτα!!!!
    με αγαπη και καθολου νευρα ΛΕΚΑΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαρμ βιλ; Τι δηλαδή; Να έχω φάρμα; Α, όχι! Είμαι παιδί της πόλης και του τσιμέντου! Δεν θέλω φάρμες! Δεν είναι, άλλωστε, της τάξεώς μου!
      Θα μείνω με το κάντυ κρας σάγκα!

      Διαγραφή
  5. Κι εσύ Κάντι-Κράσ;;; Μα τι εθισμός είναι αυτός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εθισμός και πώρωση κουμπάρε μου!
      Προς μεγάλη χαρά του κ. Μήτσου που τον αφήνω στην ησυχία του!

      Διαγραφή
  6. δεν παιζω παιχνιδια συστηματικα στο ιντερνετ ,με πιανει για κανεναν μήνα και μετα τα παρατάω...πως ειναι το όνομα σου στο φέις να σε κανω φιλη να σου στελνω ζωες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω σελίδα στο ίντερνετ! Έχω κατεβάσει την εφαρμογή σε ένα ανδροειδές που μου έκαναν δώρο στη γιορτή μου και παίζω χωρίς να συνδέομαι στο φέισμπουκ!
      Τελικά, όμως, βρήκα πώς να επανέρχονται οι ζωές! Πηγαίνω την ώρα του τάμπλετ μπροστά, το παιχνίδι μπερδεύεται και μου τις δίνει τις ζωές! Σατανικό;
      Σελίδα στο φέισμπουκ δεν έχω, αλλά έχει ο σκύλος μου και λέγεται "Σήφης της γνωστής οικογενείας"! Εάν θέλεις να γίνετε φίλοι, πολύ θα το χαρεί! Αν και δεν μπαίνει πολύ συχνά, διότι το βαριέται λίγο!

      Διαγραφή
  7. Μμμμ.... Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι αυτό:
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/f5/5e/da/f55eda1d8c7227925ccc68e3276d057d.jpg

    Αν δεν πιάσει, τότε δοκιμασε αυτό:
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/f5/5e/da/f55eda1d8c7227925ccc68e3276d057d.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ίσως να είναι η μόνη λύση!
      Αν και βρήκα πώς να επανέρχονται οι ζωές! Πηγαίνω την ώρα του τάμπλετ μπροστά, το παιχνίδι μπερδεύεται και μου τις δίνει τις ζωές! Σατανικό;

      Διαγραφή
  8. είστε και παιχνιδιάρα αγαπητό ανεκπλήρωτο (έχω άγνοια από Ιντερνετικά κλπ παιχνίδια, οπότε δεν μπορώ να σας βοηθήσω σε αυτό), αν θέλετε μπορώ σε άλλα παιχνίδια... (Λεκάνα σε βλέπω έτσι; μην αρχίσεις πάλι να φωνάζεις την νταμ-ντε-λα-ρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την λες και παιχνιδιαρα βρε τσιτσιολινε?????????τι εννοεις μπορεις να την βοηθησεις και σε αλλα παιχνιδια?????????????????
      ερχονται αγιες μερες σαν δεν ντρεπεσαι και εσυ και η αλλη!!!!
      με αγαπη και νευρα ΛΕΚΑΝΑ!

      Διαγραφή
    2. τσιτσιολίνος; εγώ; που είμαι με το σεις και με το σας; επίσης τις άγιες ημέρες (και νύχτες) ερχόμαστε πιο κοντά βρε, ημέρες (και νύχτες) αγάπης είναι...
      με αγάπη και χωρίς νεύρα ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ

      Διαγραφή
    3. σωστα δεν εισαι τσιτσιολινος.εισαι ενας τσουλος!!!
      σαν δεν ντρεπεσαι!!!!!!!ακου εκει, εντος παρενθεσεως αγιες νυχτες!!!!
      βαριομοιρη νταμτελαρι...
      χωρις τιποτα ΛΕΚΑΝΑ!!!

      Διαγραφή
    4. εντός παρενθέσεων ήταν μόνο το νύχτα... επίσης τσούλος; που είναι το επίπεδό σου Χ-κουμπαρούλα;
      χαιρετισμούς στην νταμτελαρί
      με αγάπη και χωρίς νεύρα ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ

      Διαγραφή
    5. @Ανεκπλήρωτο
      Ανέκαθεν ήμουν παιχνιδιάρα αγαπημένε, μην κοιτάς που το κρύβω επιμελώς όταν είναι οι άλλοι μπροστά!
      Ευχαρίστως όταν συναντηθούμε να παίξουμε κανένα παιχνίδι μαζί! Ένα κρυφτό, ένα κυνηγητό, ένα σκραμπλ ή ότι ήθελε προκύψει βρε αδερφέ!
      Αααααααααααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
    6. @Λεκάνα
      Προσωπικά, ουδόλως αισχύνομαι!

      Διαγραφή
    7. @Λεκάνα
      Τα ηρεμιστικά δεν είναι πλέον ταμπού. Πάρε κανένα, διότι όλο λες πως δεν έχεις νεύρα, αλλά το αντίθετο διαπιστώνω.

      Διαγραφή
    8. πείτε τα αγαπητό ανεκπλήρωτο γιατί λέει ότι έχω δόλο, όπως είπατε τα παιχνίδια που θα παίξουμε είναι "Ένα κρυφτό, ένα κυνηγητό, ένα σκραμπλ ή ότι ήθελε προκύψει βρε αδερφέ!"

      Διαγραφή
    9. @Ανεκπλήρωτο
      Δίνοντας λίιιιιιιιιγη περισσότερη προσοχή στο "ότι ήθελε προκύψει", φυσικά!

      Διαγραφή
    10. την έδωσα εννοείται την λίιιιιιιγη περισσότερη προσοχή, απλά δεν ήθελα να καρφωθώ και μας πιάσει στο στόμα της αυτή η νευρική, ξεύρετε, η Λεκάνα ντε... ασπασμπούς

      Διαγραφή
    11. .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................

      Διαγραφή
  9. αγαπω κουνιες αυτοσχεδιες, και κυριως αγαπω τις αιωρες! ;)
    καλημερα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Δυστυχώς δεν έχω αυλή, αλλιώς μια κούνια θα την είχα ακόμα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  10. Ομηρικες μαχες εδινα με τη μανα μου για το sega game gear εποχες 95...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Είναι παρήγορο να μαθαίνω ότι ήταν κι άλλες μαμάδες σαν κι εμένα! Κολλημένες με παιχνίδια!

      Διαγραφή
  11. Αχ τι μου θύμισες βρε Αθηνά...
    καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Ελίζαμπεθ!
      Κι εγώ, μη νομίζεις, από την Γούμαν ιν βλογς τα θυμήθηκα!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Χμμμ... Όταν ήμουν μικρός, το αγαπημένο μου επιτραπέζιο παιχνίδι ήταν το "Μυστήρια στο Πεκίνο". Φυσικά ακόμα το έχω σε άριστη κατάσταση κ απ'ότι βλέπω κυκλοφορεί ακόμα σε άλλη έκδοση όμως. Τώρα που μεγάλωσα και σοβαρεύτηκα, έπιασα το Ingress (βλέπε: https://www.youtube.com/watch?v=X4hY0UBAmlo ). Aλλά αφού περπάτησα 457 χιλιόμετρα, πήγα σε μέρη που δεν είχα πάει ποτέ, γνώρισα ένα σωρό κόσμο και έχασα 10 κιλά, σιγά-σιγά το εγκαταλείπω και αυτό το σπορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, τώρα με έβαλες σε σκέψεις! Αν είναι να χάσω κι εγώ 10 κιλά, τότε να το δω σοβαρά, να παρατήσω το κάντ κρας και να πάρω τους δρόμους με το Ingress!

      Διαγραφή
    2. Όντως, σκέψου το σοβαρά... Μπες στην ομάδα των Enlightened και θα σε δικτυώσω εγώ στην στιγμή....

      Διαγραφή
    3. Το σκέφτηκα, αλλά σ' εμένα τελικά δεν θα πιάσει! Θα πηγαίνω στα μέρη που πρέπει με το αυτοκίνητο! Οπότε, δώρον άδωρον!

      Διαγραφή
  13. Δεν παίζω παιχνίδια στο διαδίκτυο αγαπητή Αθηνά...καταλαβαίνετε, δεν προλαβαίνω γιατί διαρκώς όλο και κάτι φτιάχνω :)))
    Αλλά ξετρελάθηκα με τη διήγηση σου!
    Βασικά κι εγώ μικρή ήμουν τρελό παιδί με τα παιχνίδια... Μου άρεσαν αυτά που κατασκεύαζα εγώ !
    Καλά κάνεις και παίζεις και μη μεγαλώνεις μέσα σου με τίποτα, ναι;;;;;
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα, να δω τα παιχνίδια σου ντεκουπαζαρισμένα και τι στον κόσμο! Αχαχα! Αθηνά, εγώ έγραψα στης Αλεξάνδρας ποιο ήταν το αγαπημένο μου παιχνίδι (ένα τηλέφωνο), και νόμιζα ότι ήθελε να της τα γράψουμε εκεί στο μπλογκ της, τόσο ξανθιά που είμαι :((

      Διαγραφή
    2. Μόλις είδα σχόλιο της Αριστέας στο blog μου κι εγώ αυτό σκέφτηκα!!!!!

      Διαγραφή
    3. @Άιρις
      Ααααα, τώρα εξηγούνται όλα! Παιδιόθεν ασχολείσαι με τις κατασκευές, γι αυτό και φτιάχνεις τόσο ωραία πράγματα!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
    4. @ Μία Πέτρα
      Καλώς έπραξες η ξανθιά, διότι ήταν ανοιχτή η πρόσκληση και όχι ονομαστική ή υποχρεωτική!

      Διαγραφή
  14. Η μάνα να παλεύει με το γιο για το γκέιμ μπόι. Πρέπει να υπήρξαν επικές μονομαχίες!

    Μην παίζεις κάντι κρας. Η εταιρία του είναι μεγάλη καριόλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλεις να ξέρεις!
      Πήγαινε στην Δευτέρα Δημοτικού τότε και εκείνη την περίοδο ότι είχα μείνει άνεργη για διάστημα 8 μηνών και παρόλο που ήμουν σπίτι τα πρωινά, μαγείρευα από το βράδυ για να έχω όλο το πρωινό κενό για να παίζω μέχρι που γύρναγε από το σχολείο! Θυμάμαι του το είχα χαρίσει Χριστούγεννα, αλλά το είχα αγοράσει από τον Σεπτέμβριο και μέχρι να του το δώσω, του το έκρυβα και έπαιζα κρυφά! Ωραία χρόνια!

      Κοίτα πώς έχει το πράγμα: Κάνω εμπάργκο σε διάφορες εταιρείες, προϊόντα και χώρες, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν ακούω τίποτα. Θα συνεχίζω να παίζω κι ας είναι καριόλα η εταιρεία!

      Διαγραφή
  15. Α μαρη αρτίστα παει ξεμωράθηκες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες τα μαρινα μου,πες τα, γιατι οταν τα λεω εγω μου λενε οτι εχω νευρα!!!!

      Διαγραφή
    2. @Μαρινάκι Ζέας
      Τον κακό σου τον φλάρο, που θα μου πεις ότι ξεμωράθηκα.

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Τα ηρεμιστικά δεν είναι πλέον ταμπού. Πάρε κανένα, διότι όλο λες πως δεν έχεις νεύρα, αλλά το αντίθετο διαπιστώνω.

      Διαγραφή
    4. @christina
      Τα λεω γραματέα μου μα και που τα λεω τι βγαίνει;Χεσμένη μ εχει η αρτίστα!!!!!!!!!!! Του λογου σου όμως γιατί τόσα νεύρα;

      Διαγραφή
    5. @Μαρίνα Ζέας
      που να στα λεω μαρινακι μου για τα νευρα!!!!!

      Διαγραφή
  16. Αχαχαχα!! Τι είναι αυτό το τελευταίο;;; Δεν το ξέρω!!!
    Πάντως ήσουν παιδί της τεχνολογίας από πάντα!!! :))))
    Απολαυστική Αθηνά μου!! Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το τελευταίο είναι πώρωση!
      Δεν στο συνιστώ όμως, διότι είναι κόλλημα μεγάλο και κίνδυνος να κάψει κανείς το φαγητό!
      Καλό Σαββατοκύριακο Μαριλένα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  17. Τελευταία και καταιδρωμένη.... Δεν είχα ίντερνετ @@@@@
    Λοιπόν, σε νιώθω! Που ακόμα παίζεις!!!
    Τι θα ήταν η ζωή χωρίς να χάνεις τις ζωές σου στα παιχνιδια;;;;
    Όσο για το πικάπ και το ραδιόφωνο... γκατζετάκια αγαπημένα: ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά που μέ άφησαν να βάλω δίσκο!!!!!!!!
    Σ' ευχαριστώ για τη συμετοχή στην επιτυχημένη μου στήλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Δική μου ήταν η χαρά που συμμετείχα στην εξαιρετικά επιτυχημένη σου στήλη!
      Ανιαρή θα ήταν η ζωή μου αν δεν έχανα τις ζωές μου! Ενώ τώρα που τις χάνω πασχίζω να τις ξαναβρώ και έχει ενδιαφέρον η υπόθεση!
      Θαρρώ ότι όσο ζω θα παίζω! Με τα ραδιόφωνα και τα πικάπ και με τα νεύρα των γύρω μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα σου αγαπητή μου Αθηνά.
    Φανταστική η παρουσίαση των παιδικών σου παιγνιδιών . Όμως σήμερα ακολουθείς την εξέλιξη της πορείας των παιγνιδιών.
    Νάσαι καλά και χρόνια σου πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι! Ακολουθώ τις εξελίξεις!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!

      Διαγραφή
  19. τσακωνόσουν με το παιδί για το γκέιμ μπόυ;;;
    τσακωνόσουν με το παιδί για το γκέιμ μπόυ;;;
    τσακωνόσουν με το παιδί για το γκέιμ μπόυ;;;

    ας έπαιρνες δικό σου όπως έκανα εγω για να μη μου τη λέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά τώρα θυμόμαστε εκείνους τους τσακωμούς και γελάμε!

      Διαγραφή
  20. To ραδιόφωνο σε κέρδισε μια και καλή ;)

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πώς τα φέρνει η ζωή καμιά φορά; Το παιχνίδι μας να γίνεται η δουλειά μας!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  21. Τι να πώ και τι να γραψω που ΄χω να φανώ απο την γιορτή μου που ήταν και η γιορτή της θεία σου της Βαρβαρούλας..χι.χιχ. σκεψου πόσο πίσω.. ... χάνω τα γελια και καλά να παθω.. αφου δεν έρχομαι συχνότερα.. Αθηνά μου...και τωρα ... στα παιχνιδακια σου... τα αλλα τα αφήνω ασχολίαστα.....εσύ παιδι μου ποιος ειπε πως μεγαλωσες έ;
    μην ακους την Μαρινα της Ζέας..που λεει πως ξεμωραθηκες.. !!αν δεν παίξεις τωρα γκέιμ μπόυ πότε θα παιξεις μου λες;;; φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα παλι ξεχασα κατι... τα πουλιά σου κουκλιά τα έκανες.. χι.χιχ. μονο εκεινο το ψημένο ..σαν να έχει παρακοκκινίσει μου φαινεται.......

      Διαγραφή
    2. Το Μαρινάκι Ζέας ζηλεύει που είναι μικρότερη από εμένα και δείχνει μεγαλύτερη και γι' αυτό τα λέει αυτά!
      Εγώ θα συνεχίσω τα παιχνίδια μου και ας λυσσάει αυτή!
      Αχ ναι! Τα έκανα γιορτινά τα πουλερικά μου και τους στόλισα και δέντρο, μέρες που είναι να μην έχουν παράπονο!
      Πολλά φιλιά Ρουλάκι μου κι αν δεν προκάνω να έλθω από εσένα σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  22. Χα-χα! Πικαπ!
    Εδω σου εχω μια εκπληξη...

    http://www.musicradar.com/us/news/tech/desktop-record-cutter-lets-you-cut-your-own-vinyl-at-home-611959

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω! Τέλειο! Αυτό κι αν είναι ωραίο παιχνίδι!
      Θα στείλω τον σύνδεσμο στον φίλο μου τον Γιώργο τον Σουίνγκ που τα βινύλια είναι το αντικείμενο της εργασίας του να το δει!

      Διαγραφή
  23. Να μην σταματήσεις να παίζεις Αθηνά μου, είναι ζωογόνο το παιχνίδι! Κι εγώ παίζω ακόμη, μόνο που έχω την διαστροφή, να θέλω να με βλέπουν :))) Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Δεν πρόκειται να σταματήσω! Κι αν το βαρεθώ αυτό, θα βρω κάτι άλλο να με συνεπάρει!
      Κι εσύ να συνεχίσεις να παίζεις, διότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ενασχόληση! Μακάρι να είχα κι εγώ το ταλέντο!
      Κίσιζ δίαρ Ειρήνη!

      Διαγραφή
  24. Πόσο μου αρέσουν όλα τα παχνιδάκια σου και οι αναμνήσεις σου!!!
    Τώρα αν σου πω, πως χάρη στα εγγονάκια μου, παίζω όχι μόνο με κούκλες, αλλά και με play mobil και τρελαίνομαι για επιτραπέζια, για κρυφτό... μόνο στο κυνηγητό και στα παιχνίδια στο κομπιούτερ δεν τα πάω καθόλου καλά!
    Ισημερία σήμερα και εύχομαι καλές γιορτές!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...