Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2014

Περιδιαβαίνοντας...



...τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, διαπίστωσα ότι ενώ παλαιότερα ορισμένες κυρίες φωτογραφίζονταν με μια γκριμάτσα που έκανε το στόμα τους να μοιάζει με αυτό της γιαγιάς Ντακ, τώρα οι περισσότερες, παρότι 40άρες και υποτίθεται σοβαρές, φωτογραφίζονται με την πόζα "σου βγάζω τη γλώσσα", λες και είναι τίποτα 4χρονα που κοροϊδεύουν τους συνομηλίκους φίλους τους. 
Και ερωτώ: Αυτό τώρα είναι κάποια μόδα που μου διαφεύγει ή θεωρούν οι εν λόγω κυρίες ότι είναι μια πόζα που αναδεικνύει τα κάλλη τους; 
Εκτός και αν όλες τους θέλουν να μοιάσουν στον Άλμπερτ Αϊνστάιν...

Και σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να ευχηθώ χρόνια πολλά στη θεία μου τη Ρούλα (εκ του Βαρβάρα, Βαρβαρούλα, Ρούλα), για την ονομαστική της εορτή και να της χαρίσω με όλη μου την αγάπη το κάτωθι άσμα:

47 σχόλια:

  1. Α, εγώ δεν έχω πάρει χαμπάρι τη νέα πόζα! Ίσως θέλουν να πουν: δεν το έφαγα εγώ το σοκολατάκι, κοίτα!
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα δεν παίζει να δείξω ποτέ τη γλώσσα μου! Όλοι ξέρουν ότι το έφαγα το σοκολατάκι!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Αχαχαχαχαχα Λάκης Τζορντανέλι λέει! Και τι στίχος θέε μου, τί φωνή.... Δεν είδα φωτό από τις νέες πόζες... τι κρίμα... (και είμαι μια αρχικουτσομπόλα άλλο πράμα! ) μεταξύ μας αυτό μη βγει παρά έξω.... χιχιχιχι Μου φτιαξες τη βραδιά!

    Χρόνια πολλά στη Barbara τη θεία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτό ήταν άσμα των Idols και το είχε παραφράσει ο Τζορντανέλλι. Άντε καλέ που είσαι κουτσομπόλα! Σχολιάστρια κοινωνικών φαινομένων είσαι!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!

      Διαγραφή
  3. Μα αυτό είναι το θέμα! Να το παίξουν κουλ! Οτι αυτές δεν μεγάλωσαν σαν τις άλλες! Και φυσικά δεν φοβούνται να τσαλακωσουν τον εαυτό τους! Άβυσσος η ψυχή της 40αρας social freak γυναίκας...
    Χρόνια πολλά στην θεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι όπως τα λες, μπορεί να είναι και προκλιμακτηριακή επιπλοκή!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!! Να τη χαίρεστε τη Βαρβαρούλα!
    Όσο για τις γκριμάτσες των φωτογραφιών άστα ένα χάλι έχει καταντήσει η κατάσταση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τελείως χάλι. Και σίχαμα, μη σου πω!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!

      Διαγραφή
  5. Ναι αμέ, και στο μυαλό του μοιάζουνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μας έχει και μια παραπομπή για μας τους άσχετους! Πριν καιρό είχα ψάξει για το duck face ένεκα μιας διαφήμισης. Είναι το ίδιο και το αυτό; Πάντως τα είχα χάσει με τις θεότρελες!
    Για αυτό ας συγκεντρωθούμε στα ουσιώδη: χρόνια πολλά της θείτσας να τη χαίρεσαι !
    Φιλούρεςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι επειδή είμαι 40 something .... εγώ δηλαδή που δεν κάνω τέτοια φοβάμαι ε μην τσαλακώσω την εικόνα μου.... μπήκα σε σκέψεις τώρα δα...

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω παραπομπή, διότι οι πόζες ανήκουν σε κυρίες του φιλικού περιβάλλοντος της σελίδας του Σήφη στο φέισμπουκ και δεν θέλει, λέει, να τις εκθέσει, λέει. Ο Σήφης τα λέει!
      Είσαι 40 σάμθινγ; Γιατί εμένα μου φαίνεσαι 29!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  7. αχαχαχα τελειο Αθηνα μου!
    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εξαιρετική η μουσική αφιέρωση στην Βαρβάρα (πολύχρονη να είναι), όσον αφορά στην πόζα χαμπάρι δεν έχω πάρει... ασπασμούς ανεκπλήρωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χάνεις και τίποτα που δεν έχεις δει την πόζα!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!
      Σε φιλώ αγαπημένε…

      Διαγραφή
  9. είναι η κρίση των 40 μάλλον!Κάθε δεκαετία με την κρίση της.
    Χρόνια πολλά στη θεία ,ελπίζω να την επισκεφτείς να φας το γλυκάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς εμένα δεν με βρήκε αυτή η κρίση στα 40!
      Γλυκάκι; Στη θεία; Όχι, δεν γίνεται! Μόνο τεράστια κομμάτια γλυκών έχει η θεία μου! Γλυκάκια ποτέ! Από ταψί και πάνω κερνάει η θεία!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!

      Διαγραφή
  10. Δειχνουν τα προσαντα τους οι 40αρες, μη με πιεζεις αν συνεχισω θα μας κοψουν ειναι αυστηρως ακαταλληλο για ανηλικους! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, άμα θες συνέχισε, θα βάλω ένδειξη ακαταλληλότητας!

      Διαγραφή
  11. Να τη χαίρεσαι εσύ τη θειά κι εγώ τη Βαρβάρα τη Στρέισαντ. Εγώ ποτέ δεν βγάζω γλώσσα, είναι αποσχολημένη να γεύεται ό,τι μασουλώ ανά πάσα στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη χαίρεσαι κι εσύ τη Βαρβαρούλα σου!
      Να φανταστώ ότι μασουλάς καρότα και σέλινα, διότι αν δεν απατώμαι κάνεις δίαιτα!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!

      Διαγραφή
  12. Χαριτωμένη και πολύ γουστόζικη η σημερινή σου ανάρτηση.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ τα μέγιστα κύριε Κονταρίνη!

      Διαγραφή
  13. Γλώσσα έξω;; εγώ έχω μείνει στην πάπια..
    χρόνια πολλά θεία!!!
    Φιλιάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχωράνε οι 40άρες Γιώτα Αρ μου, προχωράνε!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  14. Τζορντανέλι και ξερό ψωμί! :) Πολλές ευχές για τη θεία. Φιλιά και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε πλάκα τότε αυτό το άσμα!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!
      Καλό βράδυ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά & να τη χαίρεσαι τη θεία!!!!
    Όσο για τις γκριμάτσες... Τι να κάνουμε; Κάποιοι αν και μεγάλωσαν ηλικιακά παραμένουν παιδιά που μαϊμουδίζουν... Τους αποδεχόμαστε και συνεχίζουμε να τους αγαπάμε όπως όλους τους υπόλοιπους! :)
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να τους αποδεχτώ, δεν λέω, αλλά δεν μπορώ και να μην τους σχολιάσω! Είναι στη φύση μου!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!
      Καλές γιορτές και σε εσένα Νίκη Γιαννουλίδου!

      Διαγραφή
  16. Χαχαχαχα μήπως θέλουν να μας αποκαλύψουν πως η γλώσσα είναι το δυνατό τους σημείο, λέω εγώ τώρα... Να χαίρεσαι την θεία Αθηνά μου!!! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμμμμ, αυτό δεν το είχα σκεφτεί! Μπορεί να έχεις δίκιο Ειρήνη!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στην θεία Αθηνά μου!!!
    Αμάν με αυτές τις σέλφις.... Εχει παραγίνει!!! :)))
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τον κόσμο Μαριλένα μου να το παρακάνει, για να έχω την ευκαιρία να κάνω και καμιά ανάρτηση εδώ πέρα μέσα!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  18. Του λογου μου ξέρω για ποια χτυπα η καμπάνα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ, του λόγου σου όλα τα ξέρεις…

      Διαγραφή
  19. στο μπραφ του μάικιους, τα λέει μια χαρά για τα ντακ φέις!
    χρόνια πολλά στη θεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εντάξει, θα το ψάξω!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!

      Διαγραφή
  20. Ναι παιδί μου, σου λέει, είναι πολύ μόδα... Ακόμα κι εγώ παρασύρθηκα: http://www.hilarioustime.com/images/04/Baby-monkey-with-big-eyes-stick-out-his-tongue.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά, όπως βλέπω στη φωτογραφία, εσένα σου πάει!

      Διαγραφή
  21. Μα φυσικά πώς και δεν το ξέρεις;
    Η γελοία αυτή μόδα ξεκίνησε με τις φωτό σέλφι, στη συνέχεια εξελίχθηκε σε ντακ φιλάκι, δλδ στέλνει κανείς φιλάκια και το στόμα έχει το σχήμα της πάπιας!
    Για τη γλώσσα δεν έχω πληροφορίας, θα επανέλθω, όταν μάθω!!!
    Τώρα πχ στο δικό σου το blog, τα φιλάκια μπορούν να έχουν το σχήμα του ράμφους τής κότας!!!
    Χρόνια πολλά σήμερα στους Νίκους και στις Νικολέτες!

    ΑΦιλάκια σε ότι σχήμα γουστάρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα η βαριόμοιρη! Τώρα τα μαθαίνω όλα, σιγά-σιγά!
      Χρόνια πολλά στους Νίκους και να χαίρεσαι κι εσύ τον δικό σου Νίκο!
      Φιλάκια σε σχήμα μαργαρίτας (όπως το σκοκολατάκι, όχι όπως το λουλούδι)!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια Πολλά σε όσους γιορταζουν!!!!!!!!! Σματςςςςςςςςςς καλύτερα το Ντακ φέις απο το βγαζω γλώσσα, που κανεις και συνειρμους...
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τις ευχές και καλύτερα από όλα το κανονικό χαμόγελο!
      Καλό Σαββατοκύριακο Αριάδνη Στ.!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά στη θεία σου!!
    Γλώσσα έξω ακόμα δεν είδα...εκτός φυσικά από αυτή του Αϊνστάιν!
    Ντακ φέις είχα την ατυχία να δω, αλλά όχι από σαραντάρες και άνω (δόξα τω θεώ) γιατί γελάω κι εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή που δεν έχεις δει παρά μόνο τον Αϊνστάιν!
      Μιλ μερσί δια τις ευχές! Θα τις διαβιβάσω στη θεία μου!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...