Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S03E06



Τώρα τελευταία, διαπιστώνω ότι οι λογαριασμοί της ΔΕΗ έρχονται τόσο αυξημένοι, που δύο τινά συμβαίνουν: Ή η ΔΕΗ έχει ακριβύνει τα τιμολόγιά της ή μου κλέβει ρεύμα κάποιο πυρηνικό εργοστάσιο. 


Σαν σήμερα, το 2009, η Ζωή Μ. κι εγώ χάσαμε τον καλύτερό μας φίλο. Μας είπαν ότι ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός. 
Μας είπαν ψέματα. 

Κατατέθηκε ο προϋπολογισμός. Ανάπτυξη 2.9% και πρωτογενές πλεόνασμα 3% επί του ΑΕΠ. Να κάνουμε πάρτι. 

Τα χρόνια περνούν, αλλά ο κόμπος μέσα μας είναι εδώ, δεν φεύγει. 
Μας είπαν ψέματα. 

Κουίζ: Ποιός θα έλθει πρώτος; Οι τρεις μάγοι ή η τρόικα; 

Πέντε χρόνια μετά, είναι δίπλα μας, μέσα μας, παντού γύρω μας, πιο πολύ από ποτέ. Κι εμείς ακόμα πονάμε. 
Μας είπαν ψέματα. 

Ναι, το ΠαΣοΚ είναι εδώ. Σε τόσα πολλά κομμάτια που μπορεί να έχεις και ένα δίπλα σου.

Να σου κάνω ένα ζεστό;

Σαφώς και πέφτουν τα ποσοστά ανεργίας Αντώνη μου. Τόσος κόσμος αυτοκτονεί, όσο να πεις, μειώνονται τα νούμερα... 

Πρώτη πράξη δεν μας πείραξαν τα λάθη 
Στη δεύτερη μας έπιασε βροχή 
Και στην τρίτη χωρίς λόγια 
Έφυγες πριν το πρωί…

Πρόβα

Καλή εβδομάδα!

46 σχόλια:

  1. ειναι φοβερο να χανονται οι καλυτεροι μας φιλοι και το πασοκ να ειναι ακομη εδω ρε πουστη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο, με πικρό χιούμορ μεν, αλλά σοφό σχόλιο... Α ρε ασωτούλη! Ζωγραφίζεις!

      Διαγραφή
    2. @ Άσωτος
      Πολύ σωστή η διαπίστωσή σου Άσωτε!

      Διαγραφή
  2. Μάιστα........Ειναι πέντε χρόνια; Σα ψες μου φαίνεται που τα πιναμε όλοι μαζί παρέα στο Γρανάζι.......Δε μου λες μαρή Αρτίστα για να αβέλουμε και κομάτι κουσούμια εκεινος ο κοντός ο σαφρακιασμενος τ απολιφάδι ο μαυριδερός ο μίζερος κείνη η μπιτζανού δεν ήτουνε που σας τάπρηζε με τα ζεστά και γελάγατε με τον καλυτερο σου φίλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θυμάσαι. Εκείνη η μπιτζανού ήταν.

      Διαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα και σε σας!
    Γενικά το ψέμα δίνει και παίρνει.. το έχουμε ψωμοτύρι.. μας το δίνουν και το τρώμε.. καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψέματα σε όλα τα επίπεδα αγαπητέ Ηφαιστίωνα. Δυστυχώς…

      Διαγραφή
  4. Βρε Αθηνούλα μου βάλε κι ένα βραβείο για το κουίζ! Μπα ..άστο τώρα που το σκέφτομαι όλοι θα απαντούσαμε σωστά και θα έμπαινες σε ταλαιπωρίες κληρώσεως ☺
    Να ζήσετε να θυμόσαστε στον φίλο σας ...κι ας πονάει μάτια μου♥

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έβαλα γιατί είναι ευκολάκι Άιρις!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  5. Την πιθανότητα να έχεις πυρηνικό εργοστάσιο την έχεις σκεφτεί;... :))

    Οι αληθινοί φίλοι δεν χάνονται ποτέ. Ακόμα και μέσα από την απώλεια τους, σου υπενθυμίζουν ότι υπήρξαν Φίλοι σου... Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σου λέω, ούτε στο Cern δεν πληρώνουν τόσα!

      Διαγραφή
  6. Ο χρόνος δεν είναι ο καλύτερος γιατρός... απλώς για λίγο σε αποκοιμίζει... έχασα την κολλητή μου ξαφνικά πριν 15 χρόνια... σχεδόν κάθε μέρα την θυμάμαι για κάποιο λόγο... αλλά είναι εδώ το ξέρω... και συνεχίζουμε και γελάμε μαζί... μόνο που δεν μπορεί να βοηθήσει με το λογαριασμό της ΔΕΗ... Λες να την σκαπούλαρε γι'αυτό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ας ήταν εδώ κι ας μου έκοβαν το ρεύμα!

      Διαγραφή
  7. Τέτοιες πληγές ποτέ δεν επουλώνονται εντελώς. Και πως θα μπορούσαν άλλωστε...Καλή σου μέρα κουμπαρούλα μου. Σε φιλώ όσο πιο γλυκά μπορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο πιο γλυκά μπορείς;
      Μμμμμμμ... Μπήκα σε πειρασμό τώρα!

      Διαγραφή
  8. ακριβώς τα ίδια αισθάνομαι μετά από 10 χρόνια για τον καλύτερο φίλο που έφυγε... στα λοιπά (κουρασμένους) ασπασμούς σας στέλνω και τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω αγαπημένο μου ανεκπλήρωτο… Σε φιλώ…

      Διαγραφή
  9. καλή εβδομάδα φιλενάδα.
    μη στενοχωριέσαι. θα πουλάς τα αυγά της κότας και θα έχεις βαρβάτο εισόδημα.
    φιλιά στο σήφη της γνωστής οικογενείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς να λέω που έχω και τ’ αβγά και κλείνω μερικές τρύπες…
      Ο Σήφης παρέλαβε τα φιλιά και σου κουνάει με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  10. Αθηνά μου..
    θα θυμάσαι πάντα τον φίλο σου και να τον έχεις μέσα σου όπως εσύ ξέρεις..

    σε οτι αφορά τα υπόλοιπα, θα σταθώ στο κουίζ! η τρόικα θα έρθει πρώτα.. οι μάγοι δεν ζουν εδώ κοντά.. έτσι πληροφοριακά το λέω..

    ελπίζω να μην σου χάλασα την μαγεία των γιορτών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. by the way αν στην χάλασα (τη μαγεία των γιορτών) στείλε μου τον λογιαρισμό της ΔΕΗ!

      Διαγραφή
    2. Κατ., έτσι όπως το πας, σε λίγο θα μου πεις ότι δεν υπάρχει ο Αϊ Βασίλης!
      Παρακαλώ να μου δώσεις τη διεύθυνσή σου για να σου αποστείλω τον λογαριασμό να τον πληρώσεις!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Τι να προλάβει να κάνει κι αυτός ο χρόνος.. Σου λέει εγώ θα περνώ κι οι άλλοι θα ξεχνάνε.. Αμ δε!!
    Πόσες φορές τον έχουμε διαψεύσει..
    Καλά τα τιμολόγια στα ύψη.. Δεν έχουν από που να τα πάρουν κι αυξάνουν ότι βρουν.. Τώρα διόδια και στην Αμφίπολη!! Αλλά μειώθηκαν κι οι αυτοκτονίες κι η ανεργία!! Επίσημα!! Γιατί ανεπίσημα στην αληθινή ζωή ζούμε αληθινά τα ψέματά τους!!
    Σε φιλώ Αθηνά μου και καλή σου βδομάδα!!
    υγ. λατρεύω το κοτάκι αριστερά κάτω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μαριλένα, η κότα κάτω αριστερά έχει όνομα! Ονομάζεται Βιολάντω η τζαζλή!

      Διαγραφή
  12. Ο χρονος ειναι δυσκολο να γιατρεψει το πονο, απλα ισως να τον απαλυνει λιγο...
    Τελικα δεν ξερω ποσα κακα εχει κανει η τροϊκα, και η Ευρωπη, και η Αμερικη, στην Ελλαδα, αλλα το κακο που κανουν οι μισοι Ελληνες στους αλλους μισους ειναι κατι το φοβερο. Οταν η μιση και παραπανω χωρα δεν νοιαζεται για τιποτα αλλο παρα μονο για τον εαυτο της, κι ολοι οι αλλοι ας πανε να πνιγουν, τα πραγματα δεν προκειται να πανε καλα. Δυστυχως δεν υπαρχει συλλογικη συνειδηση, ακομα η χωρα προχωρει με την συνειδηση της ομαδας, της κλικας, με την συνειδηση του "καλα να ειν' η στρουγκα μας κι ας καουν ολες οι αλλες στρουγκες"! Οσο υπαρχουν ομαδες, κλικες και στρουγκες, που δεν δινουν δεκαρα για τιποτα αλλο παρα μονο για τον εαυτο τους, η χωρα θα προχωραει κουτσαινοντας, και ο πονος αυτων που δεν ανηκουν σε κλικες και τοπικες στρουγκες, θα γινεται ολο και πιο αφορητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εγώ την παροιμία την ξέρω αλλιώς: "Μακριά απ’ τον κώλο μας κι όπου θέλει ας είναι"!

      Διαγραφή
  13. Ο χειρότερός μου εφιάλτης να χάσω έναν πολύ στενό μου φίλο!
    Να σε πω κάτι να γελάσεις;;;.... να ΄έτσι στο άσχετο αυτήν την ώρα παίζει ρεπορτάζ στο σκάι και παρατηρώ οτι η παλιά γλάστρα της Χατζηβασιλείου που πήγαινε τα πακέτα στους ξεχασμένους προβιβάστηκε κι έγινε κανονικός ρεπόρτερ!!!

    Από την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια
    για πέτα μου έκαν ξεφτέ
    και μετά ήρθε η άνοιξη!

    και πόσο μ αρέσουν οι κουλαμάρες δε λέγεται... Το όνομα της κυριούλας με την όρνιθα το μάθαμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marguerite! Η κυριούλα έτσι ονομάζεται. Marguerite!

      Διαγραφή
  14. Τυχερή που είχες έναν τόσο αγαπημένο φίλο και ας τον έχασες... Τουλάχιστον ήταν ένας φίλος αληθινός!
    Αυτό για τη ΔΕΗ το έχω σκεφτεί κι εγώ... κάτι παίζει, θαρρώ!
    Φιλάκια πολλάάααα Αθηνά μου! Καλή εβδομάδα να έχεις! :)))) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αθηνά μου είναι κάποιοι κόμποι μέσα μας που δε λύνονται τελικά ποτέ...λέμε πως ο χρόνος είναι γιατρός, και θέλουμε να το πιστέψουμε, μα οι κόμποι, κόμποι....

    Ο λογαριασμός της ΔΕΗ έχει λίγες μέρες που ήρθε και δεν ανοίχτηκε ακόμα...επίτηδες!
    Η τρόικα ελπίζω να έρθει με τζετ που θα πέσει στις Άλπεις και θα τους φαν τα τσακάλια να ησυχάσουμε (έχει τσακάλια στις Άλπεις?)....
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις τη γνώμη μου, μην ανοίξετε ακόμα τον λογαριασμό. Άσε να κάνετε Χριστούγεννα και χαρούμενη χρυσή Πρωτοχρονιά και μετά τον ανοίγετε!
      Δεν γνωρίζω για τσακάλια στις Άλπεις, αλλά θαρρώ έχει χιόνια. Κρυοπαγήματα να πάθουν και να τα έχουν όσο ζουν και να ταλαιπωρούνται. Αυτό.

      Διαγραφή
  16. Ξερεις επειδη ειμαι γνωστος καραγκιοζης, καποτε η παρεα εθαψε ενα φιλο, αυτος λιγο μεγαλυτερος απο μας αλλα μια ζωη φευγατος τι να πεις, την εκανε γρηγορα. Εεε λοιπον στην κηδεια του ειχαν μαζευτει και κατι γκομενες, ωραιες, τον εκλαιγαν τον κερατα και εμεις ζηλευαμε που ακομα και 2 μετρα κατω απο το χωμα, εκλεβε την παρασταση.

    Εε στον καφε, αρχιζουμε με τους αλλους τα ουισκια, (μακρια απο τα κονιακ στις κηδιες σε πανε στην καλυτερη για πλυση στομαχου), και να σου εγω τα "αντε στην υγεια του" και "αντε να 'ναι παντα καλα". Ερχεται λοιπον ενας και με ρωταει με υφος γιατι λεω στην υγεια του πεθαμενου.... λες και επειδη πεθανε δε μπορει να ειναι καλα στην υγεια του. Κοιτα ρε κατι ανθρωποι... υγεια πανω απ' ολα του απανταω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν μπορώ να πω… Κι ο δικός μας ομορφάντρας ήταν! Κι αυτός έκλεψε την παράσταση! Όπως έκανε και ζωντανός όταν ήταν!
      Εμείς, λόγω του τόπου που ευρισκόμεθα δια την κηδεία, δηλαδή στα Χανιά, τιμής ένεκεν πίναμε τσικουδιές. Καταλαβαίνεις…

      Διαγραφή
  17. Όλα, είναι ένα ψέμα, Αθηνά μου... Μπροστά στην απώλεια χεσμένα όλα, τρόικες, ΔΕΗ και τα συναφή... Να τον θυμάστε με αγάπη, σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι ένα ψέμα, μια ανάσα μια πνοή, σαν λουλούδι κάποιο χέρι θα μας κόψει μιαν αυγή, που έλεγε κι ο Καζαντζίδης…

      Διαγραφή
  18. Ω αγαπημένη, για πάντα η απώλεια πονά. Για πάντα.

    Και το ΠΑΣΟΚ φοβούμαι πως θα ναι εδώ - για πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι εδώ, ενωμένο, δυνατό; Τη βάψαμε...

      Διαγραφή
  19. https://www.youtube.com/watch?v=AHWLVxg8MxA
    Εκτός από γνωστούς/προφανείς λόγους, γιατί έφυγε κι αυτός στις 24/11...

    Υ.Γ. Θέλω να βγάζουμε για πάντα βόλτα τις κοττούλες μας και να τα λέμε στα παγκακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. The show must go on λοιπόν...

      ΥΓ. Κι εγώ το θέλω.
      Ελπίζω μόνο να βρεθούμε κάποτε στην ίδια πόλη και να τα πούμε στα παγκάκια της.
      Έως τότε θα τα λέμε από το τηλέφωνο. Ναι;
      Ναι!

      Διαγραφή
  20. Interesting post!!!
    Have a good week!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή σου μέρα.
    Μ΄αρέσουν όσα λες αλλά και ο τρόπος που τα λες.
    Να πω μόνο ότι έχεις δίκιο σε όλα, αλλά....
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Ντένις Κονταρίνη!
      Να είστε κι εσείς καλά!

      Διαγραφή
  22. Ό,τι θα έπρεπε να είναι εδώ, δεν είναι. Κι ό,τι θα έπρεπε να είχε καταστραφεί, κατσικώνεται στην πραγματικότητά μας.
    Περνάω δύσκολη φάση, Αθηνά μου, κάνετε ανάλαφρες αναρτήσεις, όλοι οι bloggers, πληηηηζ!
    Κατά τα άλλα, συνάδελφος κι εγώ, ιδιοκτήτης εργοστασίου. Αλλά με έχει κουράσει και λέω να στο δώσω (μαζί με το λογαριασμό) να τα κάνεις δύο!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε μου τον λογαριασμό κι εγώ θα τους στείλω και τους δύο στην kat., πιο πάνω, διότι μου χάλασε τη μαγεία των γιορτών!
      Η παρούσα ανάρτηση ήταν λίγο θλιμμένη, διότι ήταν ημέρα μνήμης του καλύτερού μου φίλου. Ελπίζω οι επόμενες αναρτήσεις να είναι όλες χαρωπές!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...