Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S03E05



Ο Πάπας είπε πως είναι αληθινή η θεωρία εξέλιξης των ειδών. Να δείτε που η συνάντηση με τον Τσίπρα τον χάλασε.


Φόρο για το internet επέβαλλαν στην Ουγγαρία. Ώρες είναι τώρα να μπουν ιδέες και στους δικούς μας. Να θέλουν π.χ. να φορολογήσουν τον Blogger. 

Μετά από την έξυπνη σήτα, το έξυπνο λάστιχο και τα έξυπνα μαχαίρια, υποδεχόμαστε με συγκίνηση το έξυπνο μπαστούνι! Στοιχηματίζω ότι στην Ελλάδα θα έχει περισσότερες πωλήσεις ακόμα και από το iPhone 6 στην Καλιφόρνια. 

Προχθές, μετά από δώδεκα ώρες ύπνου, εξακολουθούσα να νυστάζω. Μάλλον πέφτω σε κώμα σιγά-σιγά. Δεν βαριέστε… Σε κόμμα να μην πέσω κι όλα τα άλλα βρίσκονται…

Ο πρώην Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας Γ. Προβόπουλος, ζει στα Κύθηρα και παράγει λάδι. Ναι, αφού πρώτα έβγαλε το δικό μας. 

Το νέο σπίτι του Τ. Ερντογάν, διαθέτει χίλια δωμάτια! Και να φανταστείτε ότι κάποτε έκραζα τον Μητσοτάκη για τα επτά μπάνια που είχε στο δικό του.

Ακολουθεί ρομαντική συνομιλία μεταξύ συζύγων. 
Εκείνος: Πες κάτι να με φτιάξει...
Εκείνη: Μέικ απ. 

Καλή εβδομάδα!

48 σχόλια:

  1. E λοιπόν, εγώ διαφωνώ με τον Πάπα. Η εξέλιξη των ειδών δεν είναι αληθινή - αρκεί να δούμε όσους ανήκουν στο δικό του είδος: τόσο καιρό, ίδια μυαλά!

    Η μέρα που θα φορολογήσουν το ίντερνετ θα είναι η μέρα που θα ξεσπάσει η Παγκόσμια Επανάσταση - θα είναι η αφορμή. Ας το κάνουν λοιπόν! (αν και μεταξύ μας, με πονάει λίγο η σκέψη).

    Όσο αφορά το έξυπνο μπαστούνι - μήπως να το δίναμε στον Πάπα? Ίσως να βοηθήσει στην γενικότερη Εξέλιξη του είδους.

    Τέλος, σχετικά με τον ύπνο, μπορώ να πω πως σε καταλαβαίνω. Έχω περάσει τέτοιες φάσεις παλιότερα - ξυπνάς και αισθάνεσαι σα ζόμπι πυροβολημένο (και τα δύο μαζί). Μάλλον πρέπει κάτι να μας αναγκάζει να ξυπνάμε, αλλιώς... ζόρικα τα πράγματα!

    Τέλος, σχετικά με τα 1000 δωμάτια... φαντάζεσαι να θες να πας τουαλέτα και να βρίσκεται στο άλλο άκρο του σπιτιού, μετά από 999 πόρτες? Πολύ πλάκα θα είχε.

    Καλή βδομάδα Αθηνά! χοπ χοπ χοπ... (αποχωρώ χοροπηδώντας, σαν κουνέλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποχωρείς χοροπηδώντας "σαν" κουνέλι; "Σαν"; Τι θέλεις να πεις δηλαδή; Δεν είσαι ένα πραγματικό κουνέλι;
      Κι εγώ που ήλπιζα ότι ήλθε κι ένα κουνέλι, έστω φονικό, να αλλάξει λίγο το τοπίο σ' αυτό το βλογ που μόνο αβγά και κοτερά έχει! Να κάνει και παρέα με την κλώσα τη Βιολάντω τη τζαζλή (βλέπε κάτω αριστερά στην οθόνη)!
      Τέλος πάντων, δεν πειράζει, σε καλωσορίζω εδώ πέρα μέσα κι ας μην είσαι πραγματικό κουνέλι!

      Πάντως στην περίπτωση που θέλει κάποιος τουαλέτα και ζει σ' ένα σπίτι με 1.000 δωμάτια, καλύτερα να βάλει καθετήρα!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω έγραψα την πρόταση μισή. Η ολοκληρωμένη εκδοχή της είναι: "αποχωρώ χοροπηδώντας, σαν κουνέλι που είμαι".

      Και τώρα ξεκαθαρίζει το τοπίο. ;)

      Διαγραφή
    3. Ωραία! Τώρα μπορώ να συνεχίσω ήσυχη!

      Διαγραφή
  2. Να τη η αγαπημένη μου κυριούλα με την όρνιθα!!
    Ρε τον Πάπα αποτρελάθηκε κι αυτός!
    Το μπαστούνι το θέλω κι εγώ!! Φραπέ κάνει; πέθαναααααααα
    12 ώρες και δε συνήλθες, κανε εξετάσεις για θυροείδη (χαχαχα το λέω σε όλους) !!!
    Καλό ξημέρωμα Αθηνιώωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, λες για τη Μαργκερίτ με την κότα! Αγαπώ κι εγώ Μαργκερίτ!
      Πολύ καλά κάνεις και τους λες να ελέγξουν τον θυροειδή τους! Είμαι θυροειδικιά από το 1986!
      Καλό μεσημέρι Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  3. Τα ατάκτως σου ειρημένα .. είναι ένα και ένα.....βρε Αθηνά ...έκανα ποιηματάκι...ευτυχώς που δεν ακουω ειδήσεις .. ομως διαφημίσεις εεεε εκεί ειναι τα καλύτερα κουφά... το μπαστούνι νομίζω οτι έχει και φώς να το παρουμε για να βλέπουμε και που θα βαράμε.. να μην πηγαίνει καμια ξώφαλτση....χι.χι. ..χάνομαι γιατί εχω καποιες δουλίτσες. θα επανελθω....Αθηνα.... φιλακιααααα!! καλό σου μήνα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που δεν θα έκανες ποίημα! Όταν λέω εγώ ότι είσαι και ποιήτρια μου λες ότι τα παραλέω!
      Αστεία-αστεία, αλλά κοντοζυγώνει ο καιρός που θα ψάχνω στην πραγματικότητα για μπαστούνι!
      Σου στέλνω φιλί!

      Διαγραφή
  4. χαχαχα Μέικ απ λέει! χαχαχα! Και πληρώωωωωωνει ο Τουρκικός λαός.. θα μου πεις ο ελληνικός δεν πληρώνει; Πληρώνει.. λίγα έχει στη μπάντα ο Προβόπουλος και έχει χόμπι τα λιόδεντρα..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνουμε τίποτε άλλο παρά να πληρώνουμε! Για τα μπάνια τους, για τις κουρτίνες τους ή για τις σωμόν βίλες τους, όπως είχε πει κάποτε ο υπουργός Γιαννόπουλος "για ένα κωλόσπιτο", εννοώντας το σπίτι του Ανδρέα.
      Καλό μεσημέρι αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  5. Τα ευχαριστήθηκα τα ατάκτως ειρημένα, τόοοοσο πολύ,όπως πάντα :))) Θέλω να γράφεις περισσότερα χαχαχα Οι καλύτεροι τίτλοι ειδήσεων, ever!!! Καλή εβδομάδα Αθηνά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλάργα αλάργα το φιλί, να 'χει και νοστιμάδα, που λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία!
      Μία στις δεκαπέντε, φτάνει! Διότι μετά θα τα βαρεθώ και δεν θα γράφω τίποτα! Χο χο χο χο!
      Φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  6. ω καιροί ω ήθη, ασπασμούς και καλό μήνα ανεκπλήρωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά κι αν βεντουζώσει το μπαστούνι στο δάπεδο και κολλήσει η γριά επί τόπου τι γίνεται; Καλημέρα Αθηνούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποθέτω φωνάζουμε την Express Service να την ξεκολλήσει!
      Καλό μεσημέρι κουμπαρούλη μου!

      Διαγραφή
  8. Αθηνά μου!!!!! Σε ευχαριστώ για το μπαστούνι! Τρέχω να το πω στον μπαμπά! Να το αφήνει όρθια όταν βγαίνει στο περιβόλι να κάνει την ανάγκη του (του αρέσει στη φύση του χρυσού μου!!!)
    Πάντως την απορία του Mahler76 την έχω κι εγώ: πώς ξεκολλάει η βεντούζα;
    Νομίζω ότι αν βάλουν φόρο στο ιντενερτ θα το πληρώσουμε Κι αυτό! Όλα τα πληρώνουμε αρκεί να μην ξεβολευτούμε ...και πού να τρέχουμε για επαναστάσεις....
    Καλημέρα Αθηνά μου ♥
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε γιατί όσο το βλέπω, τόσο πιο θετική γίνομαι να το πάρω της μαμάς μου, διότι το δικό της δεν στέκεται. Κάθεται η μαμά, αφήνει το μπαστούνι δίπλα της, πέφτει το μπαστούνι, μπααααααμ μεγάλο ακούγεται, τρομάζω που το ακούω, κάνουν φρφρφρφρ τα νευράκια μου, ύστερα τρέμουν τα χεράκια μου κι άντε να συνέλθω!
      Τώρα σε σχέση με την απορία του κουμπάρου μου, άμα κολλήσει η γιαγιά θα φωνάξουμε την Express Service να την ξεκολλήσει!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  9. Και με φωτα LED, σε λιγο το v.2 θα εχει και φλας και φωτα xenon! :P

    Αυτοι οι παππουδες και οι γριες ζουνε τετοιους τυπους!! Παρτε ρε σε κανεναν Τηλεκυβο να βρειτε καμια λεξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Θα το κρεμάμε και στο δέντρο τα Χριστούγεννα!
      Έννοια σου και η μαμά μου τον βλέπει αυτόν τον τηλεκύβο που λες ή κάτι αντίστοιχο τέλος πάντων!

      Διαγραφή
  10. Ρε τον μπαγάσα τον Ερντογάν! Τελικά -και- με τους Τούρκους, οι ψηφοφόροι είμαστε ούνα φάτσα ούνα ράτσα. Κι εγώ πιστεύω πως, και να μπει φόρος για το ίντερνετ, χ@στηκε η φοράδα στο αλώνι! Είδες πόσες χιλιάδες άιφον πουλήθηκαν μέσα σε μια μέρα στο Ελλαδιστάν; Τελικώς λεφτά υπάρχουν, και θύματα πολλά επίσης! Φιλιά πολλά και καλό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι την τύχη μου μέσα, μόνο εγώ δεν έχω λεφτά για άιφον!
      Κίσιζ δίαρ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  11. Δεν θα θελα το σπίτι του Ερντογάν, θα άνοιγε η μέση μου στο σφουγγάρισμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι ας πούμε ενώ θα είχες την οικονομική δυνατότητα να φτιάξεις ένα σπίτι 1.000 δωματίων, παρόλα αυτά δεν θα σου περίσσευαν χρήματα για να έχεις ένα συνεργείο καθαρισμού να στο σφουγγαρίζει. Χμμμμμ...

      Διαγραφή
  12. Αν φορολογηθεί εδώ το ίντερνετς και πάει ο φρέντος 7 ευρώ θα ζήσουμε τη μεγαλύτερη επανάσταση του ανθρώπινου είδους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το φρέντο δεν επαναστατώ, για το ίντερνετ όμως μέχρι και αντάρτικο στα βουνά θα πάω να κάνω!

      Διαγραφή
  13. Ο παπας να το σκεφτεί καλυτέρα γιατί την μόνη εξέλιξη που έχουμε εμείς ως είδος είναι ότι γενικά πάμε από το κακό στο χειρότερο. (βλέπε αυτούς που μας κυβερνανε ακόμη, που εμείς εκλέγουμε)
    Υπάρχει φόρος για τα κατοικίδια, το ιντερνέτ βρήκαν να φορολογήσουν !! βασικά νομίζω ότι μόλις τους έβαλες την ιδέα, αν και ο blogger ανήκει στην Google όποτε χλωμό το βρίσκω βέβαια με τους δικούς μας ποτέ δεν ξέρεις από την μύγα ξύγκι.
    Γαματο το μπαστουνάκι ρε συ Αθηνα! Έχει και φωτακιαααααα! Το μόνο που είχα εγώ μικρή (πριν 20 χρόνια δηλαδή ήταν κάτι αθλητικά που όταν περιπάταγες φώτιζαν και πολύ τα αγαπούσα!) θα πάρω ένα τι λες τώρα! Δίνουν δώρο και candy cane η όχι; Να απογοητευτώ; Άσε μην με πιάσει καμιά αλλεργία καλυτέρα.
    Θελω και γω τόσες ώρες ύπνου.. να εύχεσαι όλοι μας να μην πέσουμε σε τέτοιο κόμμα , μην κακομελετάς είπαμε! Μητσοοοοοοοοοοοοοο
    Πόσο το πουλαει αλήθεια; Να δω τι στο καλό ξεχρεώνουμε και σαν κράτος! (είμαι κάκια είμαι κάκια το ξέρω)
    Όσο σκάφτομαι τις κακόμοιρες που θα καθαρίζουν εκεί μέσα πέφτω σε κατάθλιψη. Από την άλλη ίσως θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τον μισθό που τους δίνει ο Ερντογαν.
    Είμαι πολύ σοβαρή το ξέρω..
    Συγχώρεσε με..
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκέφτομαι γαμώτο! σκεφτομαι

      Διαγραφή
    2. Αχ απωθημένο τα είχα τα παπουτσάκια που φώτιζαν! Βλέπεις δεν έβγαζαν στο νούμερό μου! Ήθελα να πάρω στον γιο μου, αλλά και αυτός είχε μεγαλώσει όταν βγήκαν και, όπως αντιλαμβάνεσαι, όταν του το πρότεινα με έβρισε!
      Μην έχεις θέμα για το αν είσαι κακιά ή σοβαρή, το σημαντικό είναι ότι είσαι απολαυστική!

      Διαγραφή
    3. Είπα εγώ ότι δεν σκέφτεσαι; Η αλήθεια βέβαια είναι ότι μετά από το σφουγγάρισμα τόσων τετραγωνικών, οι κυρίες που το κάνουν θα είναι τόσο κουρασμένες σαν να έσκαβαν όλη την ημέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. με τρώει ο δαίμων!
      αστα να πανε ! θα καθαρίζουν το ενα δωμάτιο και με το που πανε να καθαρίσουν τα υπόλοιπα δεν θα προλαβαίνουν μονο απο την σκόνη, πανικος με πιανει που το σκέφτομαι και εχω ηδη 2 ασπρες τριχες γερναω γαμωτο! το λάδι μάθαμε τελικα την τιμη του;

      Διαγραφή
    5. Μην στεναχωριέσαι. Φήμες θέλουν να έχει συνεργείο καθαρισμού, οπότε οι δουλειές μοιράζονται!
      Η τιμή του λαδιού είναι κάτι που μου έχει ξεφύγει, πλην όμως θα ξαμολήσω έναν δαιμόνιο ρεπόρτερ που έχουμε στην εφημερίδα και θα μάθει και θα σε ενημερώσω!

      Διαγραφή
  14. Κι εγώ σε υπνηλία βρίσκομαι εδώ και μέρες λόγω ίωσης και τεμπελιάζω με άδεια γιατρού.
    Το μπαστούνι αυτό βεντουζάρει ή είναι η ιδέα μου; Γιατί το χρειάζομαι, στουκάρω συνεχώς σε πράγματα.
    Καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεντουζάρει και το βλέπω θετικά ως προς να το αγοράσω, διότι είναι και το γόνατό μου που κάνει χρίτσι-χρίστσι, μεγαλώνω...
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  15. Αυτές είναι ειδήσεις!
    Και εγώ που δεν ανοίγω πια την TV, ευτυχώς που έχω εσένα και ενημερώνομαι!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααα και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν τις λες και ειδήσεις! Απλώς είναι ότι μου έχει κάνει εντύπωση! Δια τούτο, καλού κακού, διάβαζε και εφημερίδα, διότι αν περιμένεις να ενημερωθείς από εμένα, ζήτω που καήκαμε!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
    2. Μην ανησυχείς έχω μυστικούς πράκτορες στο internet και μαθαίνω on line όλα τα νέα που καμιά εφημερίδα δεν τολμά να δημοσιεύσει... χιχιχι!
      Μουτς με πολλά ΑΦ!

      Διαγραφή
    3. Ωραία! Ουδέν πρόβλημα λοιπόν!
      Σμακ!

      Διαγραφή
  16. Κι εγώ, όπως και η Άιναφετς, που έχω να δω τηλεόραση χρόόοοονια ακούω για "έξυπνα" αντικείμενα και ...αισθάνομαι... χαζή! αχαχαχαχα!
    Καλά έτσι και φορολογήσουν το ίντερνετ, έχει να γίνει της κακομοίρας, μου φαίνεται.....
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα μέικ απ λέει, έχω κλάψει!!! Θα το λέω κι εγώ! Τέλειοοοο! χαχαχαχαχαχ!
    Φιλάκια πολλά Αθηνά μου, καλό μήνα με υγεία! Καλή εβδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το λες! Διότι είναι σύντομη απάντηση, με περιεχόμενο και με κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις! Μα τι λέω και δεν με μαζεύουνε;
      Καλό μήνα Ναστένκα μου και να είσαι καλά κι εσύ και ο αγαπημένος σου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  17. καλημερα σε ολη την τρελοπαρεα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Your post are very interesting!!
    Have a good week!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτοι οι συζυγοι που συνομιλουν ειναι γνωστοι σας..;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ, που πάει το μυαλό σου; Πού να τους ξέρουμε εμείς αυτούς;
      Α πα πα...
      Δεν..

      Διαγραφή
  20. Ουφ! Τα κατάφερα και συνδέθηκα! Διότι δεν είναι δυνατόν λέγω, το πρόβλημα μου με το Ιντερνετ

    http://images.techtimes.com/data/images/full/18535/no-internet.jpg?w=600

    να μου στερήσει την αγαπημένη μου στήλη. Και μου λες μετά να το φορολογήσουν κι όλας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι κακό σε βρήκε κι εσένα με τη σύνδεση! Έχεις την αμέριστη συμπαράστασή μου!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...