Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Η φράση...




..."μου τα έκανε τσουρέκια" σημαίνει ότι κάποιος σου έχει πρήξει τους όρχεις τόσο πολύ, που έχουν αρχίσει να ομοιάζουν με τσουρέκια. Κατ’ επέκταση σημαίνει ότι με κούρασες, με ζάλισες, με φόρτισες. 
Δεν γνωρίζω κατά πόσο η εν λόγω φράση μπορεί να χρησιμοποιηθεί από γυναίκες, μιας και στερούνται όρχεων. 
Ίσως όμως, ποιητική αδεία, να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αναφερόμενη στα νεύρα ή ακόμα στους νευρώνες, ήτοι τα νευρικά κύτταρα που εμπεριέχονται στη φαιά ουσία του εγκεφάλου. 
Εάν, λοιπόν, δεχθούμε ότι είναι αποδεκτό η φράση να χρησιμοποιείται από τις γυναίκες, τότε με αγανάκτηση θα πω το εξής: 
Εσύ που τόσο καιρό μου τα έχεις κάνει τσουρέκια και επιμένεις να συνεχίζεις, μήπως θα μπορούσες, τουλάχιστον, να μου τα κάνεις γεμιστά με σοκολάτα; 
Ευχαριστώ.

48 σχόλια:

  1. Είναι αυτό που νομίζω; Το τρολ με τα κακόβουλα; Αν έχει τίποτ και σε ντόνατ καλά θα ταν!
    Καλό ξημέρωμα με υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήταν το τρολ με τα κακόβουλα. Δυστυχώς είναι από το στενό φιλικό περιβάλλον.
      Ντόνατ λοιπόν! Εντάξει, θα το φροντίσω!
      Καλό βράδυ Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
    2. Ωωωω χειτότερα!!!!!! Έλαν ένα κουβά καφέ στο 4 και μπόλικα βουτήματα παρακαλώ!
      Θα περιμένω εξελίξεις, με ιντριγκάρουν πολύ αυτά τα διαπλεκόμενα στο κοινωνικό περίγυρο!

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχαχα άσ'το καλό σου χαχαχαχα
    φανταζομαι τι θα κανει και λέει για να στα κανει τσουρεκια ,γιατι μου εχεις δωσει την εντυπωση πως δυσκολα κουραζεσαι από το τι λένε οι άσχετοι!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα 33 χρόνια, ακόμα κι εγώ κουράζομαι!
      Δεν διανοείσαι το τι έχω ακούσει τις τελευταίες ημέρες!
      Καλό βράδυ Νάσια μου!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχααχαχα έχεις έναν μοναδικό τρόπο, να βάζεις τα πράγματα στην θέση τους!!!! Αθηνά σ΄αγαπώ :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω η βαριόμοιρη, ότι μπορώ κάνω!
      Ειρήνη, αγάπα με, το χρειάζομαι αυτό τον καιρό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. τσουρεκια και με μερεντα! οοο χιχιιχ !
    \
    καλημερα αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Δεν σκέφτομαι τίποτα καλύτερο!
      Καλό βράδυ Εκφράσου μου!

      Διαγραφή
  5. ☺☺☺☻☺☺☺☻☺☺☺
    Καλημέρα Αθηνά μου!

    ΥΓ: εγώ άραγε τι να πω ; μου τα έχεις κάνει μπρόκολο;;;;;;;;;;
    κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαίω!
      Είναι δύσκολο για εσάς της υγιεινής διατροφής να χρησιμοποιήσετε την έκφραση!
      Βέβαια, το μπρόκολο καλό ακούγεται, ίσως και το κουνουπίδι, που κι αυτό είναι πομπέ, ίσως ακόμα και το λάχανο!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  6. Όχι με σοκολάτα, παχαίνει, να τα κάμει με σταφιδούλες που είναι και αντιοξειδωτικές;

    ΥΓ. Επειδή ξέεις πόσο διακριτικός άνθρωπος είμαι, περιμένω λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ,εσύ να τις μάθεις τις λεπτομέρειες Τρεμένς,εμένα τίποτα δε μου λες! :(

      Διαγραφή
    2. λυσσάξατε περίεργα όντα, μόνο σε μένα θα τα εξομολογηθεί το ανεκπλήρωτο

      Διαγραφή
    3. Καλέ, δεν με πειράζει, ας το πει σε σας να το πείτε μετά σε μένα! Βρε Νάσια, τι λεπτομέρειες θες από μένα και δεν στις λέω;;;;

      Διαγραφή
    4. @Ντελίριουμ
      Όχι. Θα επιμείνω στη σοκολάτα!
      Σιγά μην σου πω!

      Διαγραφή
    5. @Ανεκπλήρωτο
      Θα σου πω , αλλά από κοντά! Τετ-α-τετ. Μόνο.

      Διαγραφή
    6. Ντελίριουμ
      Σιγά μην σου πούνε!

      Διαγραφή
    7. Καλέ, θα μου πουν, θα πάρω εκείνο το ύφος που κάνω ματάκια θλιμμένα και λιώνει ακόμα και βράχος στην πειραϊκή, ξέρω εγώ, dont you worry!

      Διαγραφή
  7. Όχι πες ποιος είναι να καθαρίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω να καθαρίζεις για εμένα! Να πριονίζεις θέλω!

      Διαγραφή
  8. Το παραπανω τσουρεκι δεν ειναι τερκενλης!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παραπάνω τσουρέκι είναι ένα ανώνυμο τσουρέκι συνοικιακού φούρνου.
      Αλήθεια, έχεις δοκιμάσει τσουρέκι γεμιστό με σοκολάτα από τα Max Perry;
      Δοκίμασε και μετά έλα να κουβεντιάσουμε περί του Τερκενλή, ο οποίος, κατά την ταπεινή μου άποψη, τα έχει χαλάσει λίγο!

      Διαγραφή
  9. να φερει και τσουρεκι με φρουκτόζη εχει και αλλεργικούς η οικογενεια παρακαλω!!
    ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι! Ότι παραγγείλει ο καθείς! Νο πρόμπλεμ!

      Διαγραφή
  10. Μιαμ, μιαμ, ετοιμάζεται μεγάλο γλέντι αν κατάλαβα καλά, μόνο παρακαλώ μην το "φας" μόνη, "ενίσχυσε" το, βάλε και λίγη σταφυδούλα, καρυδάκι, κανελίτσα, πασπάλισε το με ζαχαρούλα και φτάσαμεεεεεεεεεεεεεεεε!
    Υπάρχει και τσουρέκι με κάστανο!!!
    http://glykamystika.gr/%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B1/singleprocess/529/%CE%A4%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AD%CE%BA%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%BF--&-%CE%B3%CE%BB%CE%AC%CF%83%CE%BF-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82Itemid=8.html

    Λίγο μεγάλο το link αλλά σίγουρα θα βρει λάτρεις!

    ΑΦιλιά συναδελφικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή η ιδέα σου καλή μου μάγισσα!
      Και το κάστανο ωραίο είναι, αλλά όταν νευριάζω, προτιμώ τη σοκολάτα! Με κατευνάζει!
      Σιγά καλέ το μεγάλο λινκ! Μόλις 9, 5 γραμμές! Ούτε λόγος!
      Φιλιά σοκολατένια με σταφυδούλα, καρυδάκι, κανελίτσα και με ζαχαρούλα!

      Διαγραφή
  11. Χαχαχαχα! Μοναδική όπως πάντα!!! ♥
    Τσουρέκι να'ναι κι ό,τι να'ναι! Άντε γιατί...άντε με τον κάθε ενοχλητικό!
    Πολλά φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, δεν θα πει τίποτα! Ε μα πια! Συγχύστηκα η δόλια!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  12. Ποιός πείραξε την Κουμπαρούλα μου να μπουκάρω να τον τρακάρω να γίνει λιώμα;

    Αχ το τσουρέεκι της φωτόοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κουμπάρε μου! Να μπουκάρεις και να τον σαπίσεις και στο ξύλο άμα χρειαστεί!
      Άι σιχτίρ με τον ηλίθιο, τον κρυφοχρυσαυγίτη που μου το παίζει και ΠαΣοΚος και δημοκράτης, ο παλιορατσιστής, ο ομοφοβικός του κερατά, ο οποίος απεδείχθη και ρουφιάνος προχθές!
      Ουφ, τα είπα και ησύχασα! Τα μισά είπα βέβαια. Δεν μπορώ να μπω σε περαιτέρω λεπτομέρειες, αλλά καλό ήταν κι αυτό!

      Όταν έλθω, εκτός των υπολοίπων που θα κάνουμε, θα τσακίσουμε κι ένα τσουρεκάκι!

      Διαγραφή
  13. και γεμιστά με κάστανο και επικάλυψη λευκής σοκολάτας δεν είναι καθόλου άσχημο!
    κισιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διόλου θα έλεγα, αλλά όταν έχω νεύρα το προτιμώ με σοκολάτα! Με κατευνάζει!
      Φιλιά και την υγειά μας να 'χουμε!

      Διαγραφή
  14. Και μενα ετσι μου τα κανε, ενα πορδηθεν ανωνυμο τρολ αχχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα, δυστυχώς, είναι επώνυμος και είναι και σύζυγος καρδιακής μου φίλης και γι αυτό δεν τον έχω πετάξει ακόμα έξω από το σπίτι μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Δε μου λες μαρη κεινο το καλογεροκέντημα στα πρηξε ονόματα δε λεμε συμαθητριες δε θίγουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ τη χρησιμοποιώ αυτή τη φράση και δεν παίρνω μάλιστα άδεια. Βέβαια προτιμώ τη φράση "μου τα 'κανες πλανήτες", κι ας μην είναι και τόσο θηλυκή.
    Παρ' όλα αυτά, κάθε φορά που διαβάζω άρθρο σου, βλέπω πόσο μα πόσο ταιριάζουμε!.
    Με ΣΟΚΟΛΑΤΑ αδέρφια! Με ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω! Είναι τέλειο το "μου τα 'κανες πλανήτες"!
      Ωραία! Να μαζευτούμε να τσακίσουμε κανένα τσουρεκάκι γεμιστό με σοκολάτα!
      Και σοκολάτες σκέτες επίσης!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  17. Επιδημία έχει πέσει;;; Γέμισε χτες το blog μου με ανώνυμα....
    Τέλος πάντων, έβαλες τα πράγματα στη θεση τους!!!!
    Καλημέρα, λέμε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν επιτρέπω πλέον σε ανώνυμους να σχολιάζουν!
      Με άλλον τα έχω πάρει!
      Καλό βράδυ Γούμαν στα βλογς!

      Διαγραφή
  18. Ο,τι κι αν γράφεις, το κάνεις τόσο πρωτότυπα, που εγώ γελώ! Άσε που μου τρέχουν και τα σάλια με το τσουρέκι σου (της φωτογραφίας εννοώ μαντάμ!) Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί! Με κολακεύεις Μία Πέτρα!
      Αχ κι εγώ μια υπερέκκριση σιέλων την έχω η λιχούδω!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  19. Υπομονή... Εγώ έναν δικό μου τέτοιον, χρόνια τώρα τον κοιτώ με σατανικό χαμόγελο και τον ρωτώ: Ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου; Αρτοποιός μήπως; Κι αυτός ο ηλίθιος το παίρνει για κοπλιμέντο και συνεχίζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και βάλε το "μ" που ξέφυγε στη θέση του....

      Διαγραφή
  20. Λέω κι εγώ λες να φάμε κανάν Τερκενλή???
    αλλά μπα!!! Κατάλαβα... Μην ασχολείσαι Αθηνά μου!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ πάλι με την απορία θα πάω: αληθεια αν εκνευριστουν τα αγορακια, πρηζονται κιολας;;
    Δλδ βλεπεις το πανταλονι να φουσκωνει κ λες "ωχ, τωρα αυτος τα εχει παρει";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.