Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014

Το πρωί είχα...

...ένα επαγγελματικό ραντεβού, οπότε ντύθηκα, στολίστηκα, νοικοκυρεύτηκα και πριν βγω από την πόρτα του σπιτιού χτύπησε το κινητό μου τηλέφωνο και στη γραμμή ήταν το άτομο το οποίο θα συναντούσα και ανέβαλλε την προγραμματισμένη συνάντησή μας.
Αυτό ήταν αρκετό για να υποψιαστώ ότι η ημέρα μου θα είχε δυσκολίες.
Παρόλα αυτά, επέστρεψα στο σπίτι και πήρα μια καπαρντίνα που την έχω από την δεκαετία του ’80 και η οποία θέλει μια μεταποίηση, πιο συγκεκριμένα πρέπει να αφαιρεθούν οι βάτες. Πήγα στις κυρίες που μεταποιούν ρούχα, αλλά η αρχιμοδίστρα του μαγαζιού έλειπε και μου είπαν να πάω την Δευτέρα.
Δεν το έβαλα κάτω και πήγα στο ζαχαροπλαστείο να πάρω σοκολατάκια μαργαρίτες που αρέσουν στη μαμά μου και μου τα είχε ζητήσει από χθες. Είχαν τελειώσει τα σοκολατάκια μαργαρίτες.
Ακάθεκτη συνέχισα την πορεία μου για το συνοικιακό παντοπωλείο, με σκοπό να αγοράσω ένα μπουκάλι γάλα, διότι θα έφτιαχνα μπεσαμέλ για το παστίτσιο, που είχα υπ’ όψιν να ετοιμάσω για το γεύμα. Δεν είχε γάλα το παντοπωλείο.
Πήγα απέναντι στο περίπτερο, για να πάρω τσίχλες. Δεν είχε αυτές που ήθελα.
Κατευθύνθηκα στον χασάπη για να προμηθευτώ ολίγον φιλέτο γαλοπούλας για την επόμενη ημέρα. Φευ! Το είχε χρησιμοποιήσει όλο για να παρασκευάσει μπιφτέκια γαλοπούλας. Όμως, ως εκ θαύματος, είχε γάλα!
Γύρισα σπίτι μέσα στην τρελή χαρά, ξεστολίζομαι, φοράω την ποδιά μου και τρέχω στην κουζίνα μου για να φτιάξω τη μπεσαμέλ. Και τι διαπιστώνω; Δεν είχα αλεύρι.
Ξαναντύνομαι και πηγαίνω πάλι στο παντοπωλείο και ευτυχώς βρήκα αλεύρι.
Όπως αντιλαμβάνεστε, κατά την επιστροφή μου στο σπίτι, σκεφτόμουν ότι η σημερινή ημέρα είναι αυτό που λέμε (ας με συγχωρήσουν τυχόν Δωδεκαθεϊστές που θα μπουν εδώ πέρα μέσα) "σήμερα γαμιέται ο Δίας"!
Και τότε ήταν που κοίταξα τυχαία προς το γραμματοκιβώτιό μας και είδα να εξέχει ένας παχουλός φάκελος. Τον παίρνω στα χέρια μου και τι να δω;
Είχε φτάσει το δώρο της Ειρήνης!
Ένα εκπληκτικού χρώματος και σχεδίου σκουφί, με πλεχτό λουλουδάκι στο πλάι που μου άλλαξε εντελώς τη διάθεση!
Αμέσως άρχισα να χαμογελώ και να σκέφτομαι ότι τελικά η ημέρα δεν είχε τίποτα το άσχημο!
Μπήκα στο σπίτι, φόρεσα το σκουφί μου και είπα στον κ. Μήτσο να τραβήξει 2-3 φωτογραφίες για να το δείτε κι εσείς!
Ιδού:




Ειρήνη μου, σ’ ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, όχι μόνο γιατί το σκουφί είναι πάρα πολύ όμορφο και σικ και μου ταιριάζει άψογα, αλλά και γιατί έφτασε την κατάλληλη στιγμή και μου έφτιαξε την ημέρα!!!

66 σχόλια:

  1. Τέλειο το σκουφί!!
    Και σου πάει!!!
    Με γεια!!
    Τι κι αν ο Δίας έκανε τα ακατονόμαστα?
    Δεν του πέρασε!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Μεμαρία μου, μην τα συζητάς, τελευταία στιγμή σώθηκε η ημέρα μου και αυτό λόγω του σκουφιού της Ειρήνης!
      Καλό βράδυ!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  2. Αθηνά μου χαρά στην υπομονη σου! Ποια δεκαετια του 80 μας λες βρε;;; Εσυ φαίνεσαι κοριτσάκι!!!!! Τελικά ο Δίας είναι απο τους λίγους που γ@μιεται! Γκρρρρ
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλια και στην αδυναμια μου το Σηφηηηη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ 23-10-1960 γεννήθηκα! Μην κοιτάς που δεν μου φαίνεται. Είναι που είμαι της υγιεινής ζωής, δηλαδή πίνω πολλούς καφέδες, καπνίζω σαν φουγάρο, τρώω γλυκά και δεν γυμνάζομαι!
      Φιλί!
      Ο Σήφης σου κουνάει με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  3. Αχαχαχα! Ορίστε ρε συ, κι εσύ αμέσως να τον κατηγορήσεις τον Δία, που σου έφερε σκουφί, δια χειρός Ειρήνης, βεβαίως βεβαίως! Υπέροχο και με γεια κι αύριο σου εύχομαι να βρεις και φιλέτο γαλοπούλας! Τώρα που μου το θύμισες, μάλλον θέλω κι εγώ ένα. Φιλέτο γαλοπούλας :)) Φιλί γλυκό :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ας μην ήταν η Ειρήνη που το έστειλε εγκαίρως και θα σου έλεγα τι ακριβώς θα μου έκανε ο Δίας!
      Φιλέτο γαλοπούλας τελικά βρήκα και ήδη το έκανα μια ωραία ανάμνηση!
      Κίσιζ δίαρ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  4. Αχ μαρή ωραιο το σκουφί σου και θα σου πηγαίνει!!!!!!!!!!!! Καλά κανεις και πας να σου βγάλουνε τις βατες γιατι εξόν που δεν είναι μόδα πια μη σου λένε πως τη καις τη βάτα αν με νοεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι να μην μου πουν ότι το πάω το γράμμα κι από εκεί και ύστερα δεν με νοιάζει κάτι άλλο!
      Το σκουφί ταιριάζει με εκείνο το μπλε ανσάμπλ που είχαμε πάρει μαζί, τότε στην Αιόλου.

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία που το φτιαξε η Ειρήνη μας! Εντάξει λίγο μπελαλίδικη η μέρα αλλά μακάρι μόνο αυτά να ναι τα προβλήματά μας! Μπορεί αν σε πετύχω στο δρόμο να μη σε αναγνωρίσω αλλά έστω κι αυτή η δόση μου είναι αρκετή. Τουλάχιστον ξέρουμε ότι είσαι καστανή μάλλον προς καστανόξανθη και πολύ κοκέτα! (Πες τώρα την αλήθεια, η καμπαρντίνα είναι της μαμάς σου!)

    Καλοφόρετο Αθηνιώ!!!!!!!!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπαιξες και έχασες! Είμαι ασπρόμαυρη! Τα μαλλιά μου κάποτε ήταν μαύρα και τώρα είναι ασπρόμαυρα! Κοκέτα δεν με λες και πολύ, αλλά ένα στυλ το έχω, από ότι λένε οι κακές γλώσσες! Η καπαρντίνα είναι εντελώς δική μου!
      Μιλ μερσί Χριστίνα Ανδρομέδα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  6. Θα χαρακτήριζα "χαριτωμένη" την περιγραφή της... επικής γκαντεμομέρας σου - μέχρι το δώρο φυσικά. "Τι χαριτωμένη", θα μου πεις βέβαια, "που μου έσπασαν τα νεύρα". Μα υπάρχει μια γλύκα σε αυτή την περιγραφή, τουλάχιστον από την οπτική γωνία ενός άντρα.

    Ίσως πάλι να λιγώθηκα βέβαια με αυτά τα ζαχαροπλαστεία και τα παστίτσια.

    Πολύ πιθανό, τώρα που το σκέφτομαι. Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ… Κι όχι που να το παινευτώ, αλλά έγινε ένα ποίημα το παστίτσιο, η αλήθεια είναι!
      Φυσικά, τα σοκολατάκια ακόμα τα αναζητάμε!
      Και μια και το έφερε η κουβέντα, μια ημέρα να μου πεις πόσες μοίρες είναι ακριβώς η γωνία που τα βλέπει ένας άνδρας αυτά τα θέματα και τα βρίσκει γλυκά και χαριτωμένα! Ναι;
      Καλό βράδυ φονικό κουνέλι!

      Διαγραφή
  7. Εμένα το παστίτσιο με ενδιαφέρει. Πότε θα φάμε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Πρόεδρος
      Τώωωωωρα το παστίτσιο; Να ήταν κι άλλο!

      Διαγραφή
    2. @Γιώτα Αρ
      Τώωωωωρα το παστίτσιο; Να ήταν κι άλλο!

      Διαγραφή
    3. Να φτιάξεις κι άλλο!! Τι κατάσταση είναι αυτή!!

      Διαγραφή
    4. Στείλε στους κρητικούς ένα παστίτσιοοοο!!!

      Διαγραφή
    5. Το ταψί μοιρασμένο στα ίσα, 10 κομμάτια εγώ, 5 η Γιώτα!

      Διαγραφή
    6. @Πρόεδρος + Γιώτα Αρ
      Εντάξει παιδιά, το κατάλαβα!
      Θα πρέπει να κάνω ένα παστίτσιο και να στείλω 10 κομμάτια στον Πρόεδρο και 5 στη Γιώτα Αρ!
      Ok, το 'χω!

      Διαγραφή
  8. Μπορεί να πήγε στραβά όλη η μέρα αλλά είχες τα τυχερά σου! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα κι όλα, δεν παραπονιέμαι για τίποτα μετά την παραλαβή του σκουφιού!
      Καλό βράδυ αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  9. περίμενε να δεις τι έστειλε σ'εμένα η Ειρήνη και θα συνεχίσεις να αναθεματίζεις το υπόλοιπο δωδεκάθεο!!!!!!χαχαχαχαχα
    Σαν γαλιδούλα είστε Αθηνά!
    Καλημέρααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαα ναι βρε παιδί μου, εσύ μας πήρες το μονόπετρο! Νάσια είσαι απίστευτη :))))

      Διαγραφή
    2. @Νάσια
      Μιλ μερσί Νάσια!
      Αλλά τι σου έστειλε η Ειρήνη;
      Τι είναι αυτό που μου κρύβεις;
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
    3. @ Ειρήνη
      Τι μου κρύβετε;
      Τι δεν πρέπει να ξέρω;
      Ποιό μονόπετρο;
      Πείτε μου, θα το αντέξω!

      Διαγραφή
    4. μου έστειλε ένα δαχτυλίδι νααααα,με το συμπάθειο....

      Διαγραφή
  10. Να υποθέσω πως η καμπαρτίνα είναι η βαπτιστική σου!!! Διότι το δερματάκι σου, είναι σαν να γεννήθηκες την δεκαετία του ΄80 :))) Ααααα σου πάει πολύ το σκουφί, καλοφόρετο! Κι εγώ σ΄ευχαριστώ πολύυυυυυ!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην κάνεις υποθέσεις, διότι το δερματάκι οφείλεται στην υγιεινή ζωή που κάνω!
      Δηλαδή πίνω πολλούς καφέδες, καπνίζω σαν φουγάρο, τρώω γλυκά και δεν γυμνάζομαι!
      Ειρήνη σε ευχαριστώ και πάλι!
      Στέλνω φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  11. με γεια το σκουφακι! πολυ ωραιο!
    ευχομαι σημερα μια ησυχη μερα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Εκφράσου!
      Ήταν μια καλή ημέρα η σημερινή!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  12. Επιτέλους! Είδα τα φρύδια σου! Τώρα μπορώ να ... ηρεμήσω! αχαχα!
    Αθηνά μου ...πολύ σε θέλει το μπλε ...
    Φιλούρες!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μιλ μερσί, μου το λέει και ο κ. Μήτσος ότι μου πάει το μπλε!
      Ωραία, τώρα που είδες τα φρύδια μου, θα δημοσιεύσω μία ημέρα και τα αφτιά μου, που, πίστεψέ με, είναι το μόνο ωραίο πράγμα επάνω μου!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  13. Θεϊκό μεν το σκουφί, σκατομέρα σήμερα απ το πρωί. Αστό, θα τα γράψω τα δικά μου σε μένα όταν συνεφέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν συνεφέρεις να γράψεις, διότι οι αναποδιές οι δικές μου δεν πιάνουν μία μπροστά στις δικές σου! Κι όταν προκάνω θα έλθω να τα διαβάσω!

      Διαγραφή
    2. Δεν τα γραψα, κάτσε να στα πω, χτες το πρωί, πονεμένος απ την ψύξη πήρα το αμάξι και από 35 λεπτά το κανα μια ώρα γιατί δεν ξέρω τι ακριβώς είχε γενεί αλλά δεν κουνιόταν τίποτα και κατουριόμουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ και σκεφτόμουν ότι ακόμα και η Τσουβαλιά έχει εκπομπή και δεν αντέχω άλλο....

      Διαγραφή
    3. Τι να πω βρε παιδί μου... Μια φρίκη ζεις ώρες-ώρες!

      Διαγραφή
  14. Kαντε καναν κΙΟφτε να φατε και αφηστε τις γαλοπουλες! :P

    Επιασαν τα κρυα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κιοφτέδες θα κάνω την Πέμπτη που μας έρχεται! Να στείλω σε ταπεράκι;
      Και να πιάσουν τα κρύα, δεν μασάω τώρα, έχω σκουφί!

      Διαγραφή
    2. Εγω εκανα το προηγουμενο Σαββατο, εφτιαξα και κοκκινη σαλτσα, τυρι τριμμενο απο πανω κολαση. Απο το τηγανι στο πιατο κατευθειαν. :P

      Διαγραφή
    3. Οπότε είσαι καλυμμένος από κιοφτέδες, άρα δεν στέλνω!

      Διαγραφή
  15. Και πανω που πηγα να σχολιασω, "Μα τι γκαντεμια ειναι αυτη βρε Αθηνα μου;" Αλλαξε η τυχη σου! Πολυ ωραιο το σκουφι μεγιες..
    Δεν πιστευω να ειχες γκρινια απο την μαμα που δεν βρηκες σοκολατακια μαργαριτες;
    το παστιτσιο πως βγηκε; (πεινασα, αν και εμενα δεν μαρεσει το παστιτσιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα που δεν σου αρέσει το παστίτσιο, διότι έγινε θεϊκό και το φάγαμε όλο, οπότε αν σου άρεσε θα μου έκανες μούτρα που δεν σου φύλαξα!
      Ω! Ευτυχώς η μαμά δεν είναι καθόλου γκρινιάρα, η γλυκούλα μου, και δεν είπε τίποτα! Βέβαια με έστειλε και σήμερα, αλλά εις μάτην, πάλι δεν βρήκα!

      Διαγραφή
  16. Και τέλος πάντων, πολύ ωραίο το σκουφί, αλλά γιατί βλέπουμε μόνο φρύδι;;;;
    Αθηνά σε θέλουμε ολόκληρηηηηηηηη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να σας τα δείξω όλα με τη μία Γιώτα Αρ! Τώρα σας έδειξα τα φρύδια, του χρόνου θα σας δείξω τα αφτιά και πάει λέγοντας! Αν σας τα δείξω όλα αμέσως, δεν θα έχετε κάτι να περιμένετε και θα χάσετε το ενδιαφέρον σας! Άλλωστε, όπως λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία "αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι"!

      Διαγραφή
  17. Μετά από τόση ταλαιπωρία, να και κάτι καλό που σε έκανε να χαρείς! :))))
    Με γεια σου το σκουφάκι, πολύ όμορφο και έχει και ωραίο χρώμα! Να το χαρείς!!!
    Γεια στα χέρια της Ειρήνης μας!
    Την πιο κατάλληλη στιγμή συμβαίνουν τα ευχάριστα για να μας θυμίζουν να έχουμε υπομονή κι ελπίδα! :)))
    Πολλά γλυκά φιλάκια Αθηνάαα! Καλό βράδυ να έχεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Ναστένκα!
      Και ναι, πιο κατάλληλη στιγμή γι αυτό το δώρο δεν υπήρχε!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  18. Τελικά το παστιτσιο το εφτιαξες;;; Ή ξεχαστηκες με το σκουφι;;; Ωραιο παρεπιπτοντως κ πολυ χαριτωμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααααχ, το παστίτσιο το φάγαμε και το ευχαριστηθήκαμε!
      Μιλ μερσί Μπάλανς μου!

      Διαγραφή
  19. με υγεία το καινούργιο σκουφί!
    ωραίο είναι. πολύ ωραίο. και το φρύδι τέλειο.
    το παστίτσιο; τα σοκολατάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενκς ε λοτ Ρία!
      Ε ξέρεις, το φρύδι είναι το φυσικό μου!
      Το παστίτσιο τελείωσε, τα σοκολατάκια ακόμα αναζητούνται!

      Διαγραφή
  20. Ωραιο το σκουφί!
    Οσο για τη ημερα, χαρα στο κουραγιο σου! εγω θα τα ειχα παρατησει απο την πρωτη ή δευτερη αποπειρα...
    Εμεις σημερα πηγαμε για κατι εξετασεις για τα ματια αλλα... ειχαμε την τυχη να πεσουμε σε ημερα που αλλαζαν το κεντρικο προγραμμα που συνδεει ολους τους υπολογιστες του νοσοκομειου και των ιατρειων (!) και γινοταν τετοιος χαμος που αντι να φυγουμε σε 20 λεπτα φυγαμε μετα απο 2+ ωρες... Εσκασα τοσο πολυ που για να ξεσπασω σταματησα σε ενα τεραστιο Μεξικανικο σουπερ-μαρκετ που δεν ειχα ξαναπαει και ειχε και της αρκουδας τα ματια! Απο φραγκοσυκα μεχρι ζαχαροκαλαμα! Τελικα εφυγα με δυο ειδων Μεξικανικα τυρια, χωριατικα σουτζουκια απο Νοτια Αμερικη, τσιπς και σαλσα με καυτεριες πιπεριες, και πηρα λιγο επανω μου μετα την ταλαιπωρια του ιατρειου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααα, έχετε κι εκεί τα θεματάκια σας, ε; Νόμιζα ότι είναι προνόμιο δικό μας μόνο αυτό!
      Μην φανταστείς… Κι εγώ κάπως έτσι τις ξεπερνώ τις αναποδιές! Με ένα σκουφί, με ένα γλυκό, σπανιότερα με κάτι αλμυρό!

      Διαγραφή
  21. αν το σκουφί σας έφτιαξε την διάθεση (που λογικά αυτό έκανε - κι ωραίο είναι) φανταστείτε αγαπητό ανεκπλήρωτο που σας σκέφτομαι εν μέσω πάγκων και πωλήσεων στο παζάρι στο οποίο βρισκόμαστε, ασπασμούς και τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στ' αλήθεια με σκέφτεσαι αγαπημένε;
      Αααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  22. Αθηνα μου, γελάω πολύ έτσι που τα γράφεις, μ' αρέσεις που είσαι ακάθεκτη, μ' αρέσεις πολύ! Και κει που διαβάζω ότι γαμιέται ο Δίας, λέω ωχ, θα την σταμάτησε στο δρόμο και η ομάδα Δίας, αλλά τελικά να το σκουφί το σκουφερλί το όμορφο που έχει και ωραίο χρώμα και σου πάει γάντι :) Μεγειά σου το λοιπόν και καλή Κυριακή αγαπημένη μου ** Φιλί **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι, δεν με συνέλαβαν! Αν και θα είχε την πλάκα του κι αυτό!
      Ευχαριστώ πολύ Μπισκότο μου!

      Διαγραφή
  23. ..και μετά λέω πως αυτά μόνο σε μένα συμβαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοοοχι, δεν συμβαίνουν μόνο σ' εσένα!
      Αλλά όπως και να έχει τα πρωτεία τα κρατάει ο αγαπητός μου Delirium Tremens!
      Αφού να σκεφτείς έχει πάρει και ΄το Όσκαρ πιο Άτυχου Blogger, σε μια σχετική απονομή που είχε κάνει το βλογ Παρτάλια!

      Διαγραφή
  24. Αχ βρε Αθηνά, σαν να περιγράφεις μια τυπική μέρα της γκαντέμισσας(εγώ)!!! Μόνο που οι δικές μου μέρες, αν τύχει να τελειώσουν με σκουφάκι, δεν είναι κάτι τόσο κομψό και ντελικάτο που να μου πηγαίνει - όπως στην φωτό σου - εξαιρετικά, αλλά κάτι τέτοιο:
    http://www.baddork.com/wp-content/uploads/2012/07/ridiculous-knit-hats-for-your-dog6.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θες να πεις; Δεν είναι τρε σικ το λαχανί σκουφί με τα κέρατα και τις πον πον απολήξεις;
      Δεν έχεις δίκιο!

      Διαγραφή
  25. Το σκουφί σίγουρα πανέμορφο... αλλά αν σου πω, πως πιο πολύ μου άρεσαν τα καλοσχεδιασμένα σου φρύδια, ελπίζω να μη με πεις εκτός θέματος!!!

    ΑΦιλάκια βροχερά και κρύα, αλλά χαμογελαστά, (γι αυτό εξάλλου ηρώα εδώ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μιλ μερσί! τα φρύδια είναι τα φυσικά μου! Μόνο κάτι άσπρα που βγαίνουν ενδιάμεσα τα αφαιρώ, διότι παραγίνεται η ομοιομορφία του ασπρόμαυρου με τα μαλλιά!
      Φιλιά με λιακάδες σαν αυτές που έχουμε καθημερινά τις τελευταίες ημέρες στο Άργος!

      Διαγραφή
  26. κουκλί το σκουφί κουκλί και το κεφάλι!!! Αχαχαχα!!
    Είσαι θεά!! Καλοφόρετο Αθηνά μου!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.