Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2014

Τέλος καλό...



...όλα καλά, που έγραφε και ο φίλος μου ο William Shakespeare.
Η διαδικασία της διαμόρφωσης του υπολογιστή έγινε με επιτυχία, ο ιός καταπολεμήθηκε και όλα δουλεύουν ρολόι!
Τώρα, το μόνο που μένει είναι να του περάσω κάτι προγραμματάκια που χρειάζομαι για τη δουλειά μου και το βραδάκι, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα είμαι πανέτοιμη να επισκεφτώ τα βλογ σας που τόσο επιθύμησα!
Οι ευχές και τα σχόλια που αφήσατε στην προηγούμενη ανάρτηση, μπορεί να έμειναν αναπάντητα, αλλά μεταφέρθηκαν εδώ, ως δια μαγείας (!), για να απαντηθούν και να συνοδευτούν με ένα άσμα για τον καθένα και την καθεμία από εσάς, χαρισμένο από εμένα με πολύ αγάπη, ως ένα ελαχιστότατο δείγμα ευγνωμοσύνης που συμπαρασταθήκατε στην αρρώστια του υπολογιστή μου!

marilenaspotofart 9 Νοεμβρίου 2014 - 12:09 μ.μ.
Καλημέρα Αθηνά μου!! Μην αγχώνεσαι!! Ξέρουμε από τζαναμπέτη υπολογιστή!!! Αχαχαχα!! Φιλάκια πολλά και καλό υπόλοιπο Κυριακής!!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ. 
Αγχώθηκα πάρα πολύ, αλλά ευτυχώς όλα πέρασαν!
Για εσένα Μαριλένα Shivaree και Goodnight Moon!
Κίσιζ! 

Woman in Blogs 9 Νοεμβρίου 2014 - 12:40 μ.μ. 
Μια θεία μου, πάντως, όταν άκουσε πως ο υπολογιστής της εγγόνας της έχει ιό, έβρασε ένα βότανο, βούτηξε μέσα ένα πανί και τον πέρασε δυο χέρια για να γλιτώσουν τα έξοδα!!!!! Γρήγορα περαστικά εύχομαι!!!!!!!!!!!!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Η αλήθεια είναι ότι δεν του έβρασα βότανα! Του έβαλα ασπιρίνες στις θύρες usb και μια παγοκύστη στην οθόνη! Ευτυχώς τον παρέλαβα ο τεχνικός και γλίτωσε, διότι εάν περίμενε από εμένα, τώρα θα τον κλαίγαμε!
Οι Snorkie παίζουν το Woman, μόνο για εσένα Γούμαν ιν βλογς!
Κίσιζ!

Mia Petra 9 Νοεμβρίου 2014 - 1:17 μ.μ.
Πολύ σπαστικό μιλάμε. Το έχω περάσει κι εγώ (ο υπολογιστής μου δηλαδή) δυο φορές. Πες του -του ειδικού- να κάνει γρήγορα. Φιλιά πολλά και καλό...επόμενο Σ/Κ! (για όταν δεις το σχόλιο!)
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Σε γενικές γραμμές ήταν καλός στους χρόνους του ο τεχνικός! Σε σχέση με προηγούμενη φορά που τον είχα χρειαστεί! Όσο για εσένα, έπεσες μέσα ευχόμενη για επόμενα Σ/Κ!
Σε Μία Πέτρα θα μπορούσα να αφιερώσω κάποιο άσμα όπως το "Άνοιξε πέτρα για να μπω, χάνω τον άντρα που αγαπώ" ή το "Πετραδάκι πετραδάκι, για τα σένα το 'χτισα, της αγάπης το τσαρδάκι κι όμως δε σ’ απόχτησα"! Όμως όχι, θα σου χαρίσω το Papa Was A Rollin Stone από τους Temptations!
Φιλί!

BLUEPRINTS 9 Νοεμβρίου 2014 - 2:06 μ.μ. 
περαστικά, κανένα γκόλντεν φλου δοκίμασες; ναι, πιάνει και στον υπολογιστή... ασπασμούς ανεκπλήρωτο και τα λέμε (ελπίζω πολύ σύντομα)
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Έχει υπερθυρεοειδισμό και δεν κάνει να παίρνει γκολντ & φλου!
Για εσένα αγαπημένο ανεκπλήρωτο τι άλλο από το L-O-V-E από τον Nat King Cole;
Ααααααααααααααααααααααχ… 

mahler76 9 Νοεμβρίου 2014 - 3:47 μ.μ. 
Aχ να μην ήμαστε κοντά να στον φτιάξω Κουμπαρούλα μου!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Μας έχουν τσακίσει οι αποστάσεις κουμπάρε μου!
Όσο για το άσμα, ήθελα αρχικά να σου χαρίσω μια Κάλλας ή έστω έναν Μάλερ, αλλά τελικά σου χαρίζω ένα Γκρίζο Γατί, σαν γατούλης που είσαι! 
Φιλί!

Nasia 9 Νοεμβρίου 2014 - 4:25 μ.μ. 
περαστικά σας!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ..
Μιλ μερσί Νάσια!
Σου στέλνω τους ήχους του Tangaria από τους Galliano & Tangaria Quartet!

Ɛùα 9 Νοεμβρίου 2014 - 5:48 μ.μ. 
Περαστικά σας καλέ! ��
❤ χμ! για καρδούλα πήγαινε, ερωτηματικά βγήκαν! what ever... :) ❤
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Ευχαριστώ πολύ Εύα! Καλά τα ερωτηματικά αλλά ακόμα καλύτερες οι καρδούλες!
Μια άλλη Εύα, η Eva Cassidy, τραγουδάει για εσένα το Drowning In The Sea Of Love!
Κις!

marie 9 Νοεμβρίου 2014 - 7:11 μ.μ.
Σιδερένιοι βρε!! :*
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Μιλ μερσί Μαρί μου!
Για εσένα κάτι από τα παλιά, Christophe και Good bye je reviendrai!
Φιλί!

christina 9 Νοεμβρίου 2014 - 7:24 μ.μ. 
εγώ στον κόλλησα!!!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Ναι, θαρρώ ότι είναι εκείνος ο ιός που σου τον είχε κολλήσει ο dj που αρέσκεται στις μπάμιες, αν με εννοείς! 
Λεκάνα μου σπέσιαλ αφιερωμένο για πάρτη σου Η Μπετονιέρα από τον Ζωρζ Πιλαλί! 
Κίσιζ!

Nastenka 9 Νοεμβρίου 2014 - 10:38 μ.μ.
Πωωω... σπάσιμο!! Περαστικά του υπολογιστή!! Ξέρουμε από τέτοια, δυστυχώς.... Φιλάκια πολλάααα Αθηνά! :))))
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Ευτυχώς δεν ήτο μη αναστρέψιμη η κατάσταση! 
Barbra Streisand και Woman In Love για εσένα Ναστένκα! 
Φιλιά κι από εμένα!

airis 9 Νοεμβρίου 2014 - 10:40 μ.μ. 
Ορίστε ! Χάθηκε το σχόλιο μου γιατί με πρόλαβε η Ναστενκα και είχα διένεξη με το βλόγγερ! Όχι, που μόνο εσύ θα έχεις προβλήματα Αθηνά μου! Γύρισεεεεεε ♫ ♪ ♫ (με τη φωνή του Καρρά) ♥
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Γύρισα Άιρις! Ο Καρράς είχε καλή επίδραση στον υπολογιστή κι έτσι έκανα come back, όπως θα έλεγε και η Λαίδη! 
Και μια που το έφερε η κουβέντα αφιερωμένο εξαιρετικά με όλη μου την αγάπη στη ντεκουπατζού-κρακελερατζού μας, την Άιρις το Come Back από τη Λαίδη! 
Κίσιζ!

giwta ar 10 Νοεμβρίου 2014 - 1:33 π.μ.
Εύχομαι να γίνετε σύντομα καλά για να συνεχίσουμε να σας απολαμβάνουμε σε μεγαλύτερες δόσεις! Φιλούθκια!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Ευτυχώς γίναμε καλά σχετικά γρήγορα! 
Και επειδή εσύ κάπου γράφεις "Μποφίλιου και ξερό ψωμί", από εμένα για εσένα το Σ' Έχω Βρει και Σε Χάνω
Κίσιζ Γιώτα Αρ!

Hfaistiwnas 10 Νοεμβρίου 2014 - 6:11 π.μ.
απαπα εύχομαι να πάνε όλα καλά και γρήγορα κοντά μας! Καλημέρα!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Ήλθα! Όσο πιο γρήγορα γινόταν! Καλώς σε ξαναβρίσκω αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα! Ο George Michael τραγουδάει Careless Whisper κι εγώ στο στέλνω με όλη μου την αγάπη!

Manolo7 10 Νοεμβρίου 2014 - 10:24 π.μ.
Ετσι ειναι οι κομπιουτεραδες οταν τους εχεις αναγκη, στο παιζουν βεντετες. Γι' αυτο δεν τους κανω παρεα... τεντι μποιδες τι να πεις.
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Τέντι μπόιδες, δεν λέω, αλλά εγώ αγαπάω τους τέντι μπόιδες! Οπότε χαλάλι τους κι οι καθυστερήσεις! 
Σου χαρίζω το Reflections in the Water των Platters, επειδή αγαπάς τα κουρέλια που τραγουδάνε ακόμα!

Ειρήνη 10 Νοεμβρίου 2014 - 1:54 μ.μ.
Με το καλό, να γυρίσεις στις οθόνες μας, Αθηνά μου! Σου έχω δωράκι, έχεις και λίγη τύχη στην ατυχία σου :)) ! Στείλε μου mail όταν τα καταφέρεις. Σε φιλώ!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Ω!!! Ένα δωράκι για εμένα! Τι χαρά! Θα σου στείλω μέιλ το συντομότερο δυνατόν! Να περάσω πρώτα τα προγράμματα που χρειάζομαι για την δουλειά μου στον υπολογιστή, ναι; Το αργότερο αύριο! Χίλια ευχαριστώ! 
Moonshine, από εμένα και την Katie Melua για εσένα με αγάπη! 
Φιλιά!

Delirium Tremens 10 Νοεμβρίου 2014 - 3:41 μ.μ. 
Σου χα πει να προσέχεις τα ρεύματα, μπορεί να είναι ζεστά το πρωί αλλά το βραδινό αγιάζι θερίζει.... να του πλέξεις ζιπουνάκι και να του βράσεις φλησκούνι να συνεφέρει...
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Ναι, από αυτές είμαι που πλέκουν ζιπουνάκια! Άσε που το σκασμένο δεν πίνει τα ζεστά με τίποτα! Ένυγουέι, το έγιανε ο τεχνικός, ας είναι καλά το παλικάρι, είναι και δυο μέτρα άνδρας εδώ που τα λέμε, μπουκιά και συχώριο ο τύπος, τόσο που σκέφτομαι μήπως τον ξαναχαλάσω τον υπολογιστή! Cuore Matto από Little Tony για εσένα, μιας και αρέσκεσαι στα ιταλικά άσματα!

Άιναφετς 10 Νοεμβρίου 2014 - 6:42 μ.μ. 
Τώρα που είμαι εδώ, θυμήθηκα πως έχω μέρες να φτιάξω ομελέτα... μη μου πεις εξαιρετικός ο συνειρμός ε; Περαστικούλια στο πισιδάκι σου, όλα περαστικά είναι εξάλλου, έτσι δεν είναι; χιχιχι! ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :))))))))))))))
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Λογικός ο συνειρμός Άιναφετς! Αβγά έχει η ονομασία του ιστολογίου, ομελέτες θα σκεφτείς! Belle du Berry και Magic spirit για εσένα μικρή μου μάγισσα! 
Φιλί!

Ephemeron 11 Νοεμβρίου 2014 - 12:07 π.μ. 
Περαστικα! Ελπιζω γρηγορα, και ανεξοδα, να επανελθετε στην καθημερινοτητα!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Ω, εντάξει, ευτυχώς έχει καλές και προσιτές τιμές ο τεχνικός μου! 
Μην με ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω, αλλά επειδή όταν σε φέρνω στο νου μου σκέφτομαι τον ήλιο, σου χαρίζω το The Sun από Parov Stelar!

balanced girl...not 11 Νοεμβρίου 2014 - 10:56 μ.μ.
Ωραια! Προλαβαινω να κοιταξω τις τελευταίες δυο αναρτησεις που ουτε καταλαβαινω πώς περνούν οι μέρες και εχουν ηδη αναρτηθει ενα σωρο πραγματα!!! Περαστικα σας!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Με την ησυχία σου Μπάλανς! Δεν πάνε πουθενά οι προηγούμενες αναρτήσεις! 
Και για εσένα που προσπαθείς να πετύχεις ένα συνδυασμό μεταξύ της πικρής ισορροπίας και της γλυκιάς ανισορροπίας, δεν σκέφτηκα άλλο τραγούδι να σου χαρίσω από το Bittersweet Faith των Bitter Sweet!

Ariadni St. 12 Νοεμβρίου 2014 - 12:26 π.μ.
Καλη δυναμη, εμενα το λαπτοπ μου έχει θεμα. Πρέπει να του αλλαξω ανεμιστηρακι :( ευτυχως εχω και το σταθερο υπολογιστη!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Είναι εξυπηρετικό να έχει κάποιος δύο μηχανήματα! Παλιά είχα ένα λάπι τόπι, αλλά μας άφησε χρόνους από βαθειά γεράματα! 
Queremos Paz από Gotan Project για εσένα με αγάπη!

Christina Andromeda 12 Νοεμβρίου 2014 - 5:38 π.μ. 
Αααα εμείς αυτά τα κρυολογήματα τα ξεπετάμε μόνοι μας στο σπίτι. Μήπως ήρθε η ώρα να μπεις στα άδυτα της τεχνολογίας; Θα μου πεις και οι τεχνικοί άνθρωποι είναι και πρέπει να ζήσουν κι αυτοί με κάποιο τρόπο.
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Καλέ ναι! Κλέφτες θα γίνουν οι άνθρωποι; Όοοοοοχι! Δεν θα το επιτρέψω! 
Η Ella Fitzgerald τραγουδάει για εσένα το Moonlight Serenade!

ΕΚΦΡΑΣΟΥ 12 Νοεμβρίου 2014 - 11:43 π.μ.
περαστικα σου αγαπημενη!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
 Μιλ μερσί Εκφράσου μου ή αλλιώς Thank You από την Cristina Camacho κι εμένα!
 
Μαρίνα Ζέας 12 Νοεμβρίου 2014 - 5:33 μ.μ. 
Μα να μη ησυχαζουμε ποτέ ρε πούστη μου; Τόνα φτιαχνουμε τ αλλο χαλάει το κερατό μου μέσα!!!!!!!!!!!! Αισιχτίρι πια!!!!!!!!!!!!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Έτσι όπως τα λες είναι, την τύχη μου μέσα!
Παρόλα αυτά και εις ανάμνηση της νύχτας που γνωριστήκαμε και που με κοίταξες στα μάτια ψιθυρίζοντάς μου "come into my life", θα σου χαρίσω το τραγούδι που έπαιζε εκείνη τη στιγμή και που έκτοτε έγινε το "τραγούδι μας"! Για εσένα Μαρινάκι Ζέας, Come Into My Life από Gala!

pontikodromio 13 Νοεμβρίου 2014 - 2:03 π.μ. 
Περαστικούλια...
http://images2.fanpop.com/images/forum/43000/43474_1255844173955_full.jpg
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Μιλ μερσί!
Fabienne DelSol και Catch Me A Rat για το αγαπημένο μου ποντικοδρόμιο!

ria 14 Νοεμβρίου 2014 - 11:10 μ.μ.
σου είπα, να μη φταρνίζεσαι πάνω του, δε με άκουσες!
τώρα βάλτου κομπρέσες, πολλά υγρά και αντιπυρετικά και περίμενε το ντόκτορα να το χειρουργήσει!
φιλιά.
εγώ το έφτιαξα!!!!!!!!!!
Αθηνά... 15 Νοεμβρίου 2014 - 2:01 μ.μ.
Έχεις δίκιο! Κάνω του κεφαλιού μου και δεν σ’ ακούω! Ευτυχώς έγινε καλά! Επιτέλους!
Τι έχω για εσένα, τι έχω; Με όλη μου την αγάπη το Hernando's Hideaway από Archie Bleyer!

Καλό Σαββατοκύριακο!

85 σχόλια:

  1. Και τώρα πρέπει να το κεράσεις μια μπύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα το κεράσω μπύρα, διότι ήδη το κέρασα 5 τσικουδιές και δυο Σφακιανές πίτες!
      Και πολλά του είναι!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Κι εσείς μου λείψατε! Ένα δράμα έζησα η βαριόμοιρη!

      Διαγραφή
  3. ω μα τι ωραίο άσμα μου αφιερώσατε ανεκπλήρωτο, να το πάρω ως υποννοούμενο; (εννοείται ότι έτσι θα το εκλάβω), ασπασμούς και χαίρομαι που είστε μαζί μας και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην χάσεις εσύ και δεν το πάρεις σαν υπονοούμενο....
      νταμτελαριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι έλα να δεις τι γίνεται εδώ πέρα μέσα!!!

      Διαγραφή
    2. @Ανεκπλήρωτο
      Και πολύ σωστά πράττεις και το εκλαμβάνεις ως υπονοούμενο!
      Η χαρά είναι αμοιβαία!
      Ααααααααααααχ...

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Εσύ δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις από το να ασχολείσαι με εμένα και το ανεκπλήρωτο;

      Διαγραφή
    4. Μα τι ζηλιάρα γυναίκα αυτή η Λεκάνα όμως; (και τι καρφί επίσης...)

      Διαγραφή
    5. α να χαθείτε τσούλες που θα μου βγάλετε και γλώσσα!
      άι σιχτίρ

      Διαγραφή
    6. τσούλες; γλώσσα; σιχτίρ; μα πόσο πιο χαμηλά θα πέσεις; τς, τς, τς

      Διαγραφή
    7. @Ανεκπλήρωτο
      Δεν φτάνει που είχε πάθει "Με λένε Αρτέμη", την βρήκε τώρα και οργανικό ψυχοσύνδρομο (delirium ή acute confusional state), το οποίο είναι ένα σύνολο από νευροψυχιατρικά συμπτώματα, που εμφανίζονται αιφνίδια.
      Είναι εμφανές ότι η Λεκάνα πάσχει πλέον από σύγχυση, η οποία ως γνωστόν είναι η κατάσταση εκείνη όπου ο ασθενής δεν αντιλαμβάνεται σωστά το οτιδήποτε, με αποτέλεσμα να φέρεται με τρόπο ανορθόδοξο.
      Τουτέστιν να μην ξέρει ποιος είναι η τσούλα, να φωνάζει και να καθυβρίζει συνανθρώπους της που δεν έχουν φταίξει σε τίποτα, όπως εμείς καλή ώρα!

      Διαγραφή
    8. @BLUEPRINTS
      άει μαρή!!!

      @κατέ
      άει και εσύ μαρή

      Διαγραφή
    9. @Λεκάνα: δεν αντιλαμβάνομαι, τι εννοείτε;

      @Ανεκπλήρωτο: δεν φτάνει που κουραστήκατε να αναλύσετε τι συμβαίνει στην δόλια αυτή σας ξεπετάσει με ένα "άει και εσύ μαρή...΄' (εμφανές το acute confusional state εδώ)

      Διαγραφή
    10. @ανεκπλήρωτο - σαν δεν ντρέπεσαι
      μην μου κάνεις τον ανήξερο και τον χαμηλοβλεπούσο,που δεν έχουμε μούτα να κυκλοφορήσουμε εδώ πέρα μέσα με τις πομπές σου με την κατέ!!!
      αχχχχχ άμοιρη νταμτελαρί!!!

      Διαγραφή
    11. ΜΟΥΤΡΑ ΕΝΝΟΩ ΟΧΙ ΜΟΥΤΑ!!!

      Διαγραφή
    12. @Ανεκπλήρωτο
      Τι να πω...
      Βλέπεις ότι από το acute confusional state μπερδεύει ακόμα και τις λέξεις.
      Έγραψε "μούτα" αντί "μούτρα"...
      Μετά, βέβαια, έπαθε αναλαμπή και το διόρθωσε, αλλά το κακό είχε ήδη γίνει.
      Αλλά τι να πει κανείς; Την τσάκισε ο χωρισμός με τον αρραβωνιάρη και πόσο πια να αντέξει η δόλια;

      Διαγραφή
    13. ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

      Διαγραφή
  4. μας κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη.
    στο γάμο μου με το μακαρίτη, αυτο το τραγούδι χορέψαμε!!!
    δεν παίζεσαι φιλενάς. περιμένω αύριο το καθιερωμένο τηλεφώνημα. κίσσιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε και να χορεύουμε το άσμα!
      Ελπίζω να προκάνω να σε πάρω, γιατί αύριο δουλεύω και το πρωί και το βράδυ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ευχαριστούμε πολύ για τις αφιερώσεις ,μπήκες σε μεγαλο κόπο!
    Πώς πέρασες χωρίς ίντερνετ; Τι γλυκό έφτιαξες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάλια Νάσια μου, χάλια πέρασα!
      Αλλά εσύ πού το κατάλαβες ότι έφτιαξα γλυκό;
      Λοιπόν, έκανα ένα κέικ μαρμπέ, μια πάστα Φλώρα και κάτι κουλουράκια πορτοκαλιού με αλεύρι ολικής για τη δίαιτα! Αντιλαμβάνεσαι...

      Διαγραφή
  6. Λάικ για το κομμάτι που μου χάρισες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μααα.... πόσο σ' ευχαριστώ για την αφιέρωσηηηη!!!!!!
    Σιδερένιοι να είστε, σιδερένιοι!!!
    Φιλιά πολλάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Γιώτα Αρ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το κομμάτι! Η ευχαρίστηση δική μου!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  8. Είσαι απλά Θεά και ναι επέστρεψες! Ευχαριστούμε για τα άσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο κουμπάρε μου! Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω ήταν ένα άσμα!

      Διαγραφή
  9. Πλάκα κάνεις!!!!!!!!!!!!!
    Χωρίς εσένα τα blogs ζαμπόν χωρίς λιπαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, στην ανάγκη (υψηλή χοληστερίνη), καλά είναι και τα ζαμπόν χωρίς λιπαρά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. https://www.youtube.com/watch?v=xOwbROnO-u4 πάρε και άσμα φρέσκο για να γιορτάσουμε την επιστροφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Σ' ένα βακανς στο Καρπενίεσιε"! Από τo album σταθμός "Στα Τρελάδικα"!
      Κλαίω κουμπάρε, κλαίω!!!

      Διαγραφή
  11. Αθηνιώωωωω μας τίμησες και με το παραπάνω αλλά το καταλαβαίνω, η διαδικτυακή παρεούλα είναι το κάτι άλλο! Και το τραγουδάκι ήρθε γάντι, σήμερα το γύρισα στα χριστουγεννιάτικα με μπόλικη Ella!!!! Welcome back!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τα Χριστουγεννιάτικά σου είναι καταπληκτικά!
      Και πώς να το κάνουμε; Είστε όμορφη συντροφιά κι έχετε γίνει κομμάτι της ζωής μου!
      Φιλιά Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  12. δύο πράγματα έχω να πω:
    1. αχ!!!πόσο σε ευχαριστώ για αυτό το τόσο ωραίο τραγούδι.τι όμορφη και ευγενική κίνηση.φιλί.
    2. σαν δεν ντρέπεσαι να αφιερώνεις στο ανεκπλήρωτο το λαβ!!!!
    νταμτελαριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι έλα να δεις τι γίνεται εδώ πέρα μέσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο πράγματα έχω να απαντήσω:
      1. Αχ, χαίρομαι που σου άρεσε το άσμα Λεκάνα μου!
      2. Δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις από το να ασχολείσαι με εμένα και το ανεκπλήρωτο;

      Διαγραφή
    2. Μα τι ζηλιάρα γυναίκα αυτή η Λεκάνα όμως; (και τι καρφί επίσης...)

      Διαγραφή
    3. α να χαθείτε τσούλες που θα μου βγάλετε και γλώσσα!
      άι σιχτίρ

      Διαγραφή
    4. τσούλες; γλώσσα; σιχτίρ; μα πόσο πιο χαμηλά θα πέσεις; τς, τς, τς

      Διαγραφή
    5. @Ανεκπλήρωτο
      Δεν φτάνει που είχε πάθει "Με λένε Αρτέμη", την βρήκε τώρα και οργανικό ψυχοσύνδρομο (delirium ή acute confusional state), το οποίο είναι ένα σύνολο από νευροψυχιατρικά συμπτώματα, που εμφανίζονται αιφνίδια.
      Είναι εμφανές ότι η Λεκάνα πάσχει πλέον από σύγχυση, η οποία ως γνωστόν είναι η κατάσταση εκείνη όπου ο ασθενής δεν αντιλαμβάνεται σωστά το οτιδήποτε, με αποτέλεσμα να φέρεται με τρόπο ανορθόδοξο.
      Τουτέστιν να μην ξέρει ποιος είναι η τσούλα, να φωνάζει και να καθυβρίζει συνανθρώπους της που δεν έχουν φταίξει σε τίποτα, όπως εμείς καλή ώρα!

      Διαγραφή
    6. @BLUEPRINTS
      άει μαρή!!!

      @κατέ
      άει και εσύ μαρή

      Διαγραφή
    7. @Παύλος φωνάζει: free aravoniara.... τι σύνδρομο να είναι αυτό τώρα;

      @Λεκάνα: δεν αντιλαμβάνομαι, τι εννοείτε;

      @Ανεκπλήρωτο: δεν φτάνει που κουραστήκατε να αναλύσετε τι συμβαίνει στην δόλια αυτή σας ξεπετάσει με ένα "άει και εσύ μαρή...΄' (εμφανές το acute confusional state εδώ)

      Διαγραφή
    8. @Προς Παύλο-αρραβωνιάρη
      μόνο εσύ μπορείς να με καταλάβεις αρραβωνιάρη μου,που είσαι σεμνός και χαμηλοβλεοπούσος.

      @ανεκπλήρωτο - σαν δεν ντρέπεσαι
      μην μου κάνεις τον ανήξερο και τον χαμηλοβλεπούσο,που δεν έχουμε μούτα να κυκλοφορήσουμε εδώ πέρα μέσα με τις πομπές σου με την κατέ!!!
      αχχχχχ άμοιρη νταμτελαρί!!!

      Διαγραφή
    9. ΜΟΥΤΡΑ ΕΝΝΟΩ ΟΧΙ ΜΟΥΤΑ!!!

      Διαγραφή
    10. @Ανεκπλήρωτο
      Τι να πω...
      Βλέπεις ότι από το acute confusional state μπερδεύει ακόμα και τις λέξεις.
      Έγραψε "μούτα" αντί "μούτρα"...
      Μετά, βέβαια, έπαθε αναλαμπή και το διόρθωσε, αλλά το κακό είχε ήδη γίνει.
      Αλλά τι να πει κανείς; Την τσάκισε ο χωρισμός με τον αρραβωνιάρη και πόσο πια να αντέξει η δόλια;

      Διαγραφή
    11. ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

      Διαγραφή
  13. Αμάν, ώστε τέτοια ζημιά έπαθες Αθηνά μου με τον ιό.. δε πειράζει, σημασία έχει που αποκατάστηκε η βλάβη και είσαι πάλι εδώ :) Πάρε και ένα τραγούδι από μένα https://www.youtube.com/watch?v=XQiognJ_PPg και ένα φιλί * Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Disaster, που λέει και το άσμα που μου χάρισες, δεν θα πει τίποτα!
      Το οποίο άσμα είναι πάρα πολύ ωραίο!
      Μιλ μερσί μπισκότο μου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  14. Χαιρομαι που ολα τελειωσαν καλα!

    Αυτο το (ωραιο) τραγουδι και κλιπακι ειναι 100% Νοτια Καλιφορνια, Los Angeles, San Diego, κλπ. περιοχες που ζουσα πριν χρονια αλλα εδω και καιρο τραβηχτηκα στο εσωτερικο της πολιτειας (2 ωρες μακρια απο τον ωκεανο) στην περιοχη του Palm Springs που ειναι σχεδον σαν ερημος, -τι σχεδον;;; μονο καμηλες που δεν περνανε εξω απ το σπιτι, τελος παντων- και που το μονο καλο που εχει η περιοχη ειναι φτηνοι χουρμαδες μια που στην περιοχη υπαρχουν χιλιαδες χιλιαδων φοινικιες! Απο ηλιο και γαλανους ουρανους εχουμε να φανε και οι κοτες, βροχες ειναι που δεν βλεπουμε και σε λιγο θα κορακιασουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα, καλώς σε έχω συνδυάσει με τον ήλιο!

      Διαγραφή
  15. Nice songs!!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Y porque me dará canciones de hoy y tengo una para ti!
      El muy querido Un año de amor por Luz Casal! Para usted con amor!
      Muchos besos, Αθηνά!

      Διαγραφή
  16. Σημασία έχει ότι έγινα κι εγώ μια φορά στη ζωή μου εξώφυλλο/πρωτοσέλιδο τέσπα! (ε, ρε ψώνιο! αχαχαχαχαχα!) κι όλα τα άλλα κομμάτια να γίνουν!!!!!! Ευχαριστώ για το τραγούδι, πρωτότυπη ως συνήθως, Αθηνά μας! Τα φιλιά μου και καλή Κυριακή :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ψώνιο; Είναι που δεν με έχεις γνωρίσει, γι αυτό το λες!
      Ω! Δική μου η ευχαρίστηση να αφιερώνω τραγούδια! Βλέπεις έχουν παγώσει οι εκπομπές όλων των παραγωγών εδώ και μερικές ημέρες και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του χρόνου αυτή η ιστορία, όπου και θα ληφθούν οι αποφάσεις για το μέλλον του ραδιοφωνικού σταθμού και ως εκ τούτου έχω πάθει στερητικό σύνδρομο και χαρίζω τραγούδια από όπου μπορώ!
      Καλή εβδομάδα Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  17. Γελάω με το σχόλιο της Πέτρας.....μα εντυπωσιάζομαι με τα ισπανικά σου!!
    Έκανες κι όμορφες επιλογές τραγουδιών!
    Σιδερένιος ο υπολογιστής σου!!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια ισπανικά; Ούτε το όνομά μου δεν ξέρω να γράψω στα ισπανικά! Αφού, αν προσέξεις, το "Αθηνά" είναι γραμμένο στα ελληνικά! Τα γράφω ελληνικά και τα βάζω στη μετάφραση της γοογλε, έτσι, τιμής ένεκεν για την Μαρσέλα που με επισκέπτεται!
      Σε ευχαριστώ πολύ δια την ευχή και σου στέλνω ένα άσμα από εδώ, με όλη μου την αγάπη: https://www.youtube.com/watch?v=dJgd4MsL_RE
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
    2. Το έκανα κι εγώ σήμερα αυτό στα Πορτογαλικά...ελπίζω μόνο η google να μην έβγαλε άλλα αντί άλλων...όχι τίποτα άλλο, αλλά ρωτούσε η κοπέλα αν τρώγονται τα μανιτάρια...
      Στο τραγούδι με πέτυχες απόλυτα...λατρεμένο!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
    3. Για καλύτερα αποτελέσματα, μπορείς να βάζεις αυτό που θες να γράψεις στα αγγλικά και μετά να κάνεις τη μετάφραση στη γλώσσα που θέλεις. Έχω παρατηρήσει ότι δουλεύει καλύτερα ο μεταφραστής!
      Χαίρομαι που το πέτυχα το τραγούδι!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  18. Ναι μαρη το τραγούδι μας και στη πρώτη εχτέλεση!!!!!!!!!!!!!!!! Αμ πως!!!!!!! Οσες φορες και να τακούσω πάντα μ αρέσει!!!!!!!! Φχαριστώ Αρτίστα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει και κάποια remix που του έχουν κάνει, καλά είναι.

      Διαγραφή
  19. Πολλά merci, για το τραγουδάκι που πρώτη φορά άκουγα!
    Σήμερα έχει πάλι ομελέττα το menu, παρόλο που ο άνδρας προτιμά το τηγανιτό αυγό!
    Εξαιρετική ιδέα να μας αφιερώσεις τραγουδάκια, πολύ πολύ tender!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααααααα! και καλή μας Κυριακή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Δική μου η ευχαρίστησις να σας χαρίζω τραγούδια!
      Προσπάθησε να μένεις ανεπηρέαστη από τα αβγά του τίτλου του βλογ και να φτιάχνεις κι άλλα εδέσματα εκτός από ομελέτες, διότι φοβούμαι μήπως τελικά ο άνδρας αρχίσει και κοιτάζει με μισό μάτι τις επισκέψεις σου εδώ πέρα μέσα!
      Φιλιά μελωδικά!

      Διαγραφή
  20. Σ΄ευχαριστώ Αθηνά μου, για το ωραίο τραγούδι! Δεν γνώριζα την καλλιτέχνιδα, μηδέ το άσμα. Εμ αφιέρωση, εμ επιμόρφωση :))) Άλλο κακό να μην τον βρει, τον υπολογιστάκο σου!!! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η χαρά!
      Ψάξε την καλλιτέχνιδα στο γιού τιούμπ, διότι έχει κι άλλα κομμάτια που θα σου αρέσουν!
      Κίσιζ δίαρ Ειρήνη!

      Διαγραφή
  21. καλή εβδομάδα Αθηνούκα, gros bisous a toi :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς τους καλώς τους!!! Σιδερένιοι! Ευχαριστώ για τη "θάλασσα της αγάπης" και το γλυκό πνίξιμο μέσα της (το τραγουδάκι λέω, που μου χάρισες) Να είσαι καλά! Καλή εβδομάδα! φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Εύα!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  23. Καλώς ορίσατε και πάλι γεροί, δυνατοί και μουσικοί. Υπέροχη η ανάρτηση - μιούζικαλ...
    Για το χαριτωμένο μου τραγουδάκι σας ευχαριστώ, και σας χαρίζω το:
    https://www.youtube.com/watch?v=kVCsSzWoV7g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκαμε!
      Το άσμα που μας χαρίζετε θεωρώ ότι πρέπει να γίνει το επίσημο άσμα του βλογ μας!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
    2. Εχω κι αυτές τις προτάσεις, σε πιο vintage...
      https://www.youtube.com/watch?v=rY9_NprGFGM
      https://www.youtube.com/watch?v=_hWbAWHiD7o

      Διαγραφή
    3. Καλά, το Banjo Blues Legend είναι λέτζεντ... ντέρι!!!

      Διαγραφή
  24. ☻☻☻☻☻
    Έλιωσα Αθηνά μου , έλιωσα!!!!
    Μα λαίδη ; Εμοιυά;;;;;;;;;
    Τέλειο ...τι να πω; Παντού με κυνηγάνε τα λαϊκά. Μα τάμα το έχω!

    Χαίρομαι που σε έχω ξανά κοντά μας!
    Η συνήθεια που έγινε λατρεία!
    Φιλί♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα και τα λαϊκά χρειάζονται ενίοτε!
      Κι εγώ χαίρομαι που επέστρεψα, δεν φαντάζεσαι πόσο!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  25. ολα καλα λοιπον. παει ο ιος! :)
    καλη εβδομαδα ευχομαι! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εξαίρετο το άσμα, αν είναι και έτσι εξαίρετος και ο κομπιουτεράς να τον έχομε υπ όψιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανάθεμά τον, είναι!
      Αν έχεις κανένα λάπι τόπι με ίωση, θα σου συνιστούσα να το φέρεις εδώ να στο φτιάξει ο εν λόγω κομπιουτεράς!

      Διαγραφή
  27. Ωωωωωωω ♥ τι τραγούδι είναι αυτό!! Το λατρεύω και νομίζω μου ταιριάζει, χαχα!!
    Και μόνο που κάθισες κι έκανες τόσο κόπο και αφιέρωσες σε όλους μας τραγούδια, τι να πω, με έκανες αλοιφή......!!
    Φιλάκια πολλά Αθηνά μου!! Καλή εβδομάδα!!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν θα μπορούσα να σκεφτώ άλλο άσμα από αυτό για εσένα! Σου ταιριάζει γάντι!
      Μα δεν ξέρεις πόσο το χάρηκα που διάλεγα τραγούδια για όλους εσάς!
      Καλή εβδομάδα Ναστένκα!
      Κις!

      Διαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Ω! Ήταν ένα μικρό ευχαριστώ για την συμπαράστασή σου στην αρρώστια του υπολογιστή μου!
      Φιλιά αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  29. ΩΩΩΩ!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για την τραγουδάρα Αθηνά μου!!! Είσαι απίστευτη!!! :)))
    Ελπίζω να τέλειωσαν τα νούμερα και τα νάζια του υπολογιστή σου!!!
    Αχαχαχα!! Φιλάρες ολόγλυκες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά! Καλού κακού του φοράω κι ένα κασκόλ για προστασία. Όσο να πεις, έχει πιάσει μια ψύχρα και πρέπει να τον φυλάω από τα κρυολογήματα τουλάχιστον!
      Μένι κίσιζ Μαριλένα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.