Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S03E04



Θυμάμαι ήταν μια Δευτέρα, πριν 27 χρόνια που είχα πάει στη δουλειά χωρίς να νυστάζω! Έκτοτε δεν μου έχει ξανασυμβεί! 

Εδώ και 56 δευτερόλεπτα άρχισα δίαιτα και προς το παρόν πάει καλά! 

Διαβάζω για παράνομες υποκλοπές από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία και για ηχογραφημένες συνομιλίες σε CD. Μα καλά, σε CD; Πόσο παρωχημένοι πια; Έτσι όπως πάνε, σε λίγο θα τις ηχογραφούν σε βινύλιο για τους vintage μερακλήδες!

Μαθαίνω ότι τα σπρεντς ανεβαίνουν και είμαι σε δίλημμα. Την Τετάρτη να πάω στη λαϊκή ή στο χρηματιστήριο; 

Καταγγέλλω τις ηγεσίες των υπουργείων Πολιτισμού και Τουρισμού, διότι όχι μόνο δεν μου έχουν παραθέσει γεύμα στο Μικρολίμανο, αλλά ούτε καν ένα "βρώμικο" από καντίνα δεν με έχουν κεράσει. Γιατί; Αφού κι εγώ θέλω να μας επιστρέψουν τα μάρμαρα! 



Μετά από την έξυπνη σήτα και το έξυπνο λάστιχο, ας υποδεχτούμε και τα έξυπνα μαχαίρια! Που κόβουν. Επιτέλους δηλαδή, γιατί τα χαζά μαχαίρια δεν έκοβαν, έφτιαχναν cappuccino freddo…

Ακολουθεί ρομαντική συνομιλία μεταξύ συζύγων. 
Εκείνος: Πες μου… Με βρίσκεις όμορφο; 
Εκείνη: Ούτε με φανουρόπιτα. 

Καλή εβδομάδα!

42 σχόλια:

  1. Λέει πως αυτά τα έξυπνα μαχαίρια έχουν "δωρεάν έξοδφα"!!
    Άρα είναι πραγματικά έξυπνα!
    Και για να έρθει και μια Δευτέρα που δε θα νυστάζω πάω για ύπνο πάραυτα!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, σου λέω έχω εκπλαγεί από την εξυπνάδα τους!
      Δεν ξέρω, νομίζω είναι μάταιο πλέον να περιμένω την Δευτέρα που δεν θα νυστάζω!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. Τώρα ετοιμάζονται άλλα δυο είδη. Οι έξυπνοι πολιτικοί και οι έξυπνοι ψηφοφόροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους πολιτικούς δεν ανησυχώ, αλλά για έξυπνους ψηφοφόρους μάλλον χλωμό το βλέπω…

      Διαγραφή
  3. Μπραβο-μπραβο!
    Οπως λενε "καθε αρχη και δυσκολη", αλλα εσυ εχεις ηδη αφησει την αρχη πισω σου, τα 56 πρωτα δευτερολεπτα ηταν η δυσκολια!
    Τωρα που εισαι σιγουρη, μετα απο τα απιστευτα 56 δευτερολεπτα αγωνα, οτι μπορεις πραγματικα και κανεις διαιτα, νομιζω οτι εχεις καθε δικαιωμα να δωσεις στον εαυτο σου ενα επαθλο, το οποιο μεταφραζεται ως μελιτζανακι γλυκο με αμυγδαλα (που το θυμηθηκα τωρα αυτο;) μεχρι μια διπλη μεριδα μοσχαρακι στιφαδο (μμμμ...) και καπακι μια μεγαλη δοση παγωτου! Τα αξιζεις! μπραβο σου-μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, μια μικρή επιβράβευση την αξίζω η διαιτόμενη!
      Αλήθεια, πού το θυμήθηκες το μελιτζανάκι; Η θεία μου η Φεβρωνία το φτιάχνει καταπληκτικό!
      Για το στιφάδο δεν κόπτομαι, αλλά για το παγωτό ουδεμία αντίρρηση!

      Διαγραφή
  4. Σιγά το Μικρολίμανο!!!!!!!!!!! Θαρθώ του λόγου μου να σε παρω να σε πάω στη Μαρίνα Ζέας!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε με Φανουρόπιτα λέει; αχαχαχαχα Αυτό πάλι που ξεκίνησαν να κάνουν και οι άντρες γυναικείες ερωτήσεις;;
    -Έχω παχύνει; Είμαι όμορφος; Σου αρέσω; ¨Εβγαλα ριτίδες; Δε μου κάνεις πολλά χάδια. Μ' αγαπας; Εγώ πότε θα γίνω πατέρας;

    Τα έξυπνα μαχαίρια μου τα κάνανε δώρο! Και μπορώ να σου πω ότι κάνουν πολύ καλύ δουλειά. Είναι κοφτερά όσο πρέπει.

    Να σημιειώσω τελικά για το περιστατικό στη Λέσβο την δουλειά την έκανε όλη ο πρωην και θα τον πανε στα δικαστήρια. Οι ντόπιοι δεν έκαναν κατι (τώρα πρέπει να διορθώσω την είδηση)

    Τα 56 να γίνουν λέπτά, ώρες, μέρες, εβδομάδες. Πάμε μαζι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, μπορεί στην πραγματικότητα οι άνδρες να μην κάνουν τέτοιου είδους ερωτήσεις, αλλά είναι ένα παιχνίδι που μου αρέσει να παίζω στο μυαλό μου!
      Ευτυχώς για τους Μυτιληνιούς! Να τον πάνε τον τύπο στα δικαστήρια, του αξίζει.
      Είναι Τρίτη απόγευμα και ακόμα κρατάω χωρίς παγωτό! Συμπαράσταση λαέ!

      Διαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για τα έξυπνα προϊόντα!!! Όσο για γεύμα στο Μικρολίμανο, είναι που δεν είσαι σύζυγος Κλούνι δεν είναι προσωπικό. Καλή βδομάδαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με ξετρελαίνουν! Ψάχνω και για άλλα έξυπνα προϊόντα!
      Ναι, αλλά είμαι σύζυγος Μήτσου και αυτό θα έπρεπε να έχει κάποια βαρύτητα!
      Φιλιά κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  7. Άμα δεν είσαι μια..."δεσποινίς Αμαλ-ίαααα" (που έλεγε κι ο Βουτσάς), μην περιμένεις κέρασμα. Άλλωστε, μη νομίζεις, ακόμα και τα "βρώμικα" κοστίζουν. Τι θες τώρα δλδ να γίνει κάνα...κραχ και να φταις αποκλειστικά και μόνο εσύ;( άντε, και ο Αλέξης). Την Τετάρτη ραντεβού στο χρηματιστήριο της γειτονιάς σας! Φιλιά και καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω η βαριόμοιρη... Είμαι μόνο μια απλή Αθηνά!
      Το αποφάσισα! Αύριο το πρωί στις 10.30 θα πάω χρηματιστήριο! Ας πάει ο κ. Μήτσος λαϊκή!
      Κίσιζ Τζόαν Πέτρα!

      Διαγραφή
  8. χαχα θεϊκό! Η φανουρόπιτα τουλάχιστον θα τον έβρισκε γλυκό! χαχαχα!
    Χρηματιστήριο να πας, όλο και κάνα τεκνό θα περάσει..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, αν κινηθώ με γνώμονα τα τεκνά, θα πρέπει να πάω στη λαϊκή, διότι αυτός που έχει τον πάγκο με τις πατάτες είναι μπουκιά και συχώριο! Θα το σκεφτώ όμως!
      Καλό απόγευμα αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  9. Πάλι έγραψε η Αθηνά και χαίρεται η @ριστέα! :)))))))))))

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αθηνά μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η Αθηνά χαίρεται που χαίρεται η Αριστέα!
      Καλό απόγευμα Άιρις!

      Διαγραφή
  10. Αχ!!! Κι εγώ νυστάζω μικρή μου αζαλέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αζαλέα;

      Αζαλέα;


      Αζαλέα;



      Ας είναι…

      Αζαλέα.

      Διαγραφή
  11. Δε μου λες, τα σπρεντς είναι αυτά που αλείφουν στο ψωμί; Οι μαργαρίνες; οι αλοιφές που τις λένε και πάνω απ τη Θεσσαλία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μαργαρίνες και αλοιφές μου λες; Πού να ξέρω από αυτά; Εγώ είμαι παντρεμένη γυναίκα. Κοιτάω μόνο το σπίτι μου και τις δουλειές μου! Και το μόνο που ξέρω είναι ότι υποφέρω από επανειλημμένες επιθέσεις των σπρεντ!

      Διαγραφή
    2. και μένα μου επετέθη ένα βάζο μερέντα προχθές και αμύνθηκα - τι να κάνω;

      Διαγραφή
    3. Δεν έπρεπε να αμυνθείς. Έπρεπε να ενδώσεις!

      Διαγραφή
  12. εισαι οτι χρειαζομαι περισσοτερο. σαγαπω, θα επιστρεψω και παλι για καταλληλότερο σχολιασμο, προς το παρον γελαω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που γελάς! Μακάρι να μπορούσα να σε κάνω να γελάς κάθε ημέρα! Κι εσένα και τα άλλα παιδιά που έρχονται εδώ πέρα μέσα!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  13. Τι τραβάτε κι εσείς τα εργαζόμενα κορίτσια!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Των παθών μας τον τάραχο τραβάμε!
      Κίσιζ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  14. Θα σταθώ στην πρώτη δήλωσή σου και θα την εμπλουτίσω: δεν θυμάμαι ούτε στο σχολείο μια μέρα που να μην νυστάζω... Ευτυχώς, μπορώ να κοιμάμαι και κλείνοντας μόνο το ένα μάτι!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τον ύπνο με το ένα μάτι κλειστό, μου κίνησε το ενδιαφέρον! Παρακαλώ κάποια στιγμή, στο απώτερο μέλλον, να κάνει μια ανάρτηση στο βλογ σου με οδηγίες!
      Καλό βράδυ Γούμαν ιν βλογς!

      Διαγραφή
  15. Τωρα τελευταία, το παρατήρησα κι εγώ ότι τα μαχαιροπήρουνα έχουν ξυπνήσε...
    http://www.itsnotbadatall.com/i/funpic/Fork_You.jpg

    Ευτυχώς που τα κουτάλια είναι ακόμα συνεργάσιμα, γιατί είναι κάτι Δευτέρες.....
    http://i.imgur.com/qGHWsVk.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον πρώτο σύνδεσμο δεν μπορώ να τον δω! Μου γράφει:
      Forbidden
      You don't have permission to access /i/funpic/Fork_You.jpg on this server.
      Τον δεύτερο όμως τον είδα! Ωραίο κουτάλι! Αναλυτικό!

      Διαγραφή
  16. Πηγαν τωρα στο Βαρουλκο στο Μικρολιμανο, αν ειναι δυνατον, αντι να την πανε τη γκομενα για μπυρες στη "Φοντανα" στο Πασαλιμανι και μετα να προσκυνησει το θεικο χοτ ντογκ των "Ιμαλαιων" λιγα μετρα παρακατω....

    Στο Μικρολιμανο παντως πανε ολοι, εκτος απο τους Πειραιωτες! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμ (αυτό το μμμμμ φαντάσου το με ξινισμένη μούρη)… Και να την πήγαιναν για χοτ ντογκ σιγά μην το εκτιμούσε! Αν ήξερε αυτή να φάει θα ήταν σαν κι εμένα κι όχι τόσο λεπτή να την παίρνει ο αέρας!
      Εμένα το πατρικό μου είναι στην Ηλιούπολη, αλλά Μικρολίμανο δεν έχω πάει για φαγητό ποτέ! Αλλά εάν κρίνω από το ότι δεν πάνε οι Πειραιώτες, μάλλον δεν χάνω και τίποτα!

      Διαγραφή
  17. Δεν μπορώ, γελάωωωωωω.... με όλα!
    Χαίρομαι, χαίρομαι που η δίαιτα πάει καλά, με ενθαρρύνεις κι εμένα! Έτσι, τα πρώτα 1-2 λεπτάκια είναι τα δύσκολα, μετά όλα συνηθίζονται!!!
    Φιλάκια πολλάάάααααααα ♥ Καλή σου μέρα Αθηνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που γελάς με όλα! Διότι κι εγώ γελάω όταν τα γράφω, αλλά δεν είμαι ποτέ σίγουρη για το κατά πόσο θα ευθυμήσετε κι εσείς που ερχόσαστε εδώ πέρα μέσα!
      Όντως τα πρώτα ένα-δυο λεπτά είναι δύσκολα!
      Μπορεί και οι πρώτες μια-δυο ημέρες!
      Ίσως και οι πρώτοι ένας-δυο μήνες!
      Πιθανόν και τα πρώτα ένα-δυο χρόνια!
      Όμως, σίγουρα, μετά από τους πρώτους έναν-δυο αιώνες συνηθίζει κανείς!
      Κίσιζ Ναστένκα μου!

      Διαγραφή
  18. Ξέχασα να συμπληρώσω: η φωτό τέλεια! Καλημερούδια μας και σήμερα ! Μάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μιλ μερσί! Ευρέθη κατόπιν ενδελεχούς έρευνας που έκανα για να βρω ασπρόμαυρες φωτογραφίες με θέμα "άνθρωποι και κότες"!
      Καλό απόγευμα Τζόαν Πέτρα!

      Διαγραφή
  19. Have a good week!!!
    I love Hispanitas shoes too!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω yes! Hispanitas are very comfortable shoes!
      Kisses from Greece, Αθηνά!

      Διαγραφή
  20. πόσο μπροστά είμαι μαρήηηηηηηη όταν έφερα το σκίτσο σε cd...άμα στο φέρω σε βινύλιο θα γίνω η Κωλκάνα η Χρυσοσπυρού η vintagou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαρρώ ότι το πιο σωστό είναι Κωλκάνα η Χρυσοσπυρού η Ιμιγράντισσα η Vintagou!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.