Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014

LIV

Happy birthday to me!
  Τουρτίτσα κανείς;

 

71 σχόλια:

  1. Αλήθεια;;; Ωωωω βάλε ένα κομμάτι, ντέφι να γίνει! Τι να ευχυθώ; Χιλιόχρονη και όλα τα καλά που περιμένεις να έρθουν σβέλτα!!! Υγεία, χαρά και ότι άλλο λαχταράς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Χριστίνα Ανδρομέδα! ✿

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ναι. Έτσι κι αλλιώς δεν έχεις να χαίρεσαι και για πολλά, οπότε να με χαίρεσαι! ✿

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Συμπληρώνω τα έτη που αναγράφονται στην επικεφαλίδα. Με λατινικούς αριθμούς. Μόνο και μόνο για να σε δυσκολέψω! ✿

      Διαγραφή
    2. 54 ,αν μας λέει αλήθεια.....

      Διαγραφή
    3. Nasia
      Αμα αυτο το LIV παει να πει 54 αλήθεια λέει η κατέ!!!!!!!!!!! Τη ξέρω απ όταν ήτανε 36 κι είχαμε μοναχα 5 χρονια διαφορα ετσι βγαίνει να κλινει τα 54!!!! Να μη ξεχνιομαστε του λογου μου ειμαι η μικροτερη 5 χρόνια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. μα δε χρειαζόταν να πεις πως εισαι μικρότερη! Ηλίου φαεινότερο πως είσαι!
      Εγω ελπιζω να εκανα σωστά τους υπολογισμους μου ,γιατι εχω αρκετό καιρό να δω τους λατινικους αριθμούς και ακομα δεν τους κοιταξα....παω ν'ανοιξω κανενα βιβλίο καλού κακού...

      Διαγραφή
    5. Μη σκιαζεσαι τάβαλα κάτω κι εκανα αφαίρεση το 23102014 έξω το 23101960 που γενηθηκε η κατέ και τοξερω τότε που μια φορά παλιά μας είχανε πάει για εξακρίβοση στοιχείων κι ειδα τη ταυτότητα της και δε μπορεί να μου κρυφτεί απο τότε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. ετσι οπως το παει η κατε,σε λιγο θα κανουμε και εξισωση με τρεις αγνωστους για να βρουμε την ηλικια της!!!

      Διαγραφή
    7. @Μαρινάκι Ζέας, Νάσια & Λεκάνα
      Πόσο κουτσομπόλες πια; Πόσο; ✿

      Διαγραφή
    8. @Λεκάνα
      Σας παρακαλώ, δεν θα 'θελα... ✿

      Διαγραφή
  4. Λίγες γραμμές πολλές ευχές, για μια ζωή όλο χαρές.
    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, να’ χεις ζωή παραμυθένια, δάκρυ ποτέ να μη γνωρίσεις
    και ότι αγαπάς να αποκτήσεις!
    φύλαξε ένα κομμάτι... θα το πάρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ένα ποίημα!
      Μιλ Μερσί Μορφέα για τις όμορφες ευχές σου!
      Θα σου το φυλάξω το κομμάτι, μόνο πέρνα γρήγορα να το πάρεις, διότι είμαι και λιχούδω και, όσο να πεις, θα κινδυνεύει μαζί μου! ✿

      Διαγραφή
  5. Ωωωω...Χρόνια σου Πολλά Αθηνά!!!! Nα σε χαιρόμαστε, να έχεις υγεία και αγάπη :-)
    H τούρτα δελεαστικότατη, θέλω κομμάτι λέμε...
    Πολλά φιλιά!!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε κομμάτι Λέφτι! Έχω κόψει πολλά από το πρωί, με το τσεκούρι! Τα έχω σε πιατάκια, εκεί πιο πέρα, στον μπουφέ!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Στέλνω ασπασμούς! ✿

      Διαγραφή
  6. Τσεκούρωσε μου ένα κομματάκι, να σου ευχηθώ! Μόλις τελειώσαμε το πάρτι σου, και πέρασα να σου ευχηθώ.
    Υ.Γ. Το δωράκι σου είναι στο κουτάκι της ντροπής, ανοίγει με browser.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω τίποτε άλλο από το πρωί θαρρείς; Μου βγήκε ο ώμος πια με το τσεκούρι!
      Ευχαριστώ για το πάρτι που έδωσες προς τιμήν μου κι ας ήταν και ερήμην μου! ✿

      ΥΓ. Το κουτάκι της ντροπής θα έπρεπε να ντρέπεται, διότι δεν το ανοίγει το αρχείο!

      Διαγραφή
  7. Καλέεεεε χρόνια πολλά και καλά με ό,τι ποθείς!!!
    Φιλιάααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ευχαριστώ πολύ αγαπημένε μου Ηφαιστίωνα!
      Ελπίζω να πιάσει η ευχή σου, διότι ποθώ πολλά πράγματα, η αλήθεια είναι! Και τα μισά να γίνουν θα είμαι πολύ ευτυχής!
      Πολλά φιλιά! ✿

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλα με υγεία και χιούμορ πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νάσια!
      Κι εσύ να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τα παιδιά και τον Δρακούλη σου! ✿

      Διαγραφή
  9. Ωωωω! LIV, λοιπόν! Ε, να τα Μ! Ευτυχισμένη και φιλοσοφημένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε, φτάσαμε και στα LIV!
      Πότε ήμουν XXIV και XXXIV και πώς πέρασαν τα χρόνια, ούτε που το κατάλαβα!
      Μιλ μερσί για τις ευχές αγαπητή Νέφωσις! ✿

      Διαγραφή
  10. Κουμπαρούλα μου χρόνια σου πολλά. Πάντα επιτυχίες. Νόμπελ, Πούλιτζερ, Μπάφτα και Μις Αργος μη σου πω. Φιλιά πολλάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά το Όσκαρ που πήρα, ένα Νόμπελ είναι ότι χρειάζομαι αυτή την εποχή! Για να μου τονώσει κάπως την αυτοπεποίθηση!
      Ευχαριστώ κουμπάρε μου για τις ευχές σου!
      Σε ασπάζομαι! ✿

      Διαγραφή
  11. Ω λατρεμένη μου, χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά και υπέροχα και τα χίλια καλά του Αβραάμ και του Ισαάκ και όλα τα συναφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, επειδή ο Ισαάκ γέννησε τον Ιακώβ, και ο Ιακώβ γέννησε τον Ιούδα και τους αδελφούς του, και ο Ιούδας γέννησε το Φάρες και το Ζάρα από τη Θαμάρ, και ο Φάρες γέννησε τον Εσρώμ, και ο Εσρώμ γέννησε τον Αράμ, και ο Αράμ γέννησε τον Αμιναδάβ, και ο Αμιναδάβ γέννησε το Ναασσών, και ο Ναασσών γέννησε το Σαλμών, και ο Σαλμών γέννησε το Βόες από τη Ραχάβ, και ο Βόες γέννησε τον Ιωβήδ από τη Ρουθ, και ο Ιωβήδ γέννησε τον Ιεσσαί, και ο Ιεσσαί γέννησε το Δαβίδ το βασιλιά και ο Δαβίδ γέννησε το Σολομώντα από τη γυναίκα του Ουρία, και ο Σολομώντας γέννησε το Ροβοάμ, και ο Ροβοάμ γέννησε τον Αβιά, και ο Αβιά γέννησε τον Ασάφ, και ο Ασάφ γέννησε τον Ιωσαφάτ, και ο Ιωσαφάτ γέννησε τον Ιωράμ, και ο Ιωράμ γέννησε τον Οζία, και ο Οζίας γέννησε τον Ιωαθάμ, και ο Ιωαθάμ γέννησε τον Αχάζ, και ο Αχάζ γέννησε τον Εζεκία, και ο Εζεκίας γέννησε το Μανασσή, και ο Μανασσής γέννησε τον Αμώς, και ο Αμώς γέννησε τον Ιωσία, και ο Ιωσίας γέννησε τον Ιεχονία και τους αδελφούς του κατά τη μετοικεσία στη Βαβυλώνα, λέω να τους συμπεριλάβουμε όλους, για να αβγατίσουν τα αγαθά!
      Σε ευχαριστώ και σε φιλώ! ✿

      Διαγραφή
    2. Απ την Ουρία; Μήπως είχε και Ουρικό Οξύ ο συχωρεμένος;

      Διαγραφή
    3. Καλά ρε θηρίο, το διάβασες όλο αυτό κι έφτασες και στην Ουρία;
      Υποκλίνομαι στην υπομονή σου! ✿

      Διαγραφή
  12. Πάντα ευτυχισμένη και οξυδερκής γλυκιά μας Αθηνά! Ακόμα και το τραγούδι σου έχει στυλ, όπως εσύ! Να σε χαιρόμαστε και να περνάς σούπερ, για να μας το μεταδίδεις! Πολλά γλυκά φιλιά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τζόαν Πέτρα ή Μία Πέτρα αφενός για τα καλά σου λόγια (ιδιαιτέρως για το γλυκιά, που πρέπει να το δουν μερικοί-μερικοί που με αποκαλούν ξινή, αν είναι δηλαδή δυνατόν εγώ η μελιστάλαχτη να είμαι ξινή, καλέ ρωτήστε και το στεφάνι μου να σας πει) και αφετέρου για τις ευχές σου!
      Μένυ κίσιζ δίαρ! ✿

      Διαγραφή
  13. Αγαπητό ανεκπλήρωτο ελπίζω του χρόνου να τα γιορτάσουμε παρέα... να είστε πάντα καλά και το ίδιο επιθυμητή όπως τώρα... σας ασπάζομαι (και συνεχίζω το πριόνισμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν δεν ντρεπεσαι και εσυ χρονιαρα μερα!!!!

      Διαγραφή
    2. @Ανεκλήρωτο
      Του χρόνου μαζί...
      Αααααααααααααχ, η πιο όμορφη ευχή!
      Ευχαριστώ λατρεμένο μου ανεκπλήρωτο!
      Σου στέλνω χίλια φιλιά! ✿
      (Καλά κάνεις και πριονίζεις συνέχεια. Κάποτε θα πετύχεις το σωστό κλαδί!)

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Εσύ να κοιτάς τη δουλειά σου και να αφήσεις το ανεκπλήρωτό μου ήσυχο. ✿

      Διαγραφή
    4. @Λεκάνα
      Εσύ να κοιτάς τη δουλειά σου και να αφήσεις το ανεκπλήρωτό μου ήσυχο. ✿
      ε ναι, ένα copy paste ταίριαζε εδώ...

      Διαγραφή
  14. περνάω για κομμάτι μαρήηηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή μίλησα με την Κουμπάρα, αν θέτε κομμάτι κυρ Μιτσποντ μου, πάρτε και την τούρτα ολάκερη να της την πάτε γιατί έχει τα ξινά της και δεν θα πάρει (λέει) τούρτα.

      Διαγραφή
    2. εγω ρουφιανα δεν ειμαι,αλλα εχω να πω το εξης:πριν λιγο εφυγα απο την κατε,σβησαμε κερακια και κοψαμε μια τουρτα ναααααααααα με το συμπαθιο!!!!
      και μου ειπε η κατε να μην πουμε τιποτα στην κωλκανα!!!
      χρονια πολλα να την χαιρομαστε!!!χοχοοχοχο

      Διαγραφή
    3. @Κωλκάνα η Χρυσοσπυρού η Ιμιγράντισσα η Vintagou
      Άργησες.
      Δεν έχουμε τούρτα πια.
      Πέρασε η Λεκάνα από το σπίτι και την έφαγε όλη.
      Ασυγκράτητη σου λέω.
      Γύρευε τι έκανε χθες βράδυ και της πέσανε τα ζάχαρα! ✿

      Διαγραφή
    4. @ Κουμπάρος
      Πήραμε τούρτα τελικά κουμπάρε μου, αλλά δεν την έχουμε πια.
      Πέρασε η Λεκάνα από το σπίτι και την έφαγε όλη.
      Ασυγκράτητη σου λέω.
      Γύρευε τι έκανε χθες βράδυ και της πέσανε τα ζάχαρα! ✿

      Διαγραφή
    5. Η τούρτα ήταν αυθεντικός Παρλιάρος ή δεν είχε αυγά;

      Διαγραφή
    6. @Αρτέμης Μάτσας, λέγε με και Λεκάνα
      Εσύ ρουφιάνα δεν είσαι, αλλά ξέχασες να πεις ότι δεν έχουμε τούρτα πια γιατί πέρασες από το σπίτι και την έφαγες όλη γιατί σου είχαν πέσει τα ζάχαρα, διότι γύρευε τι έκανες χθες βράδυ! ✿

      Διαγραφή
    7. @Κουμπάρος
      Όχι, σοβαρά τώρα...
      Το έχεις της τάξεώς μου να πάρω τούρτα κατώτερη από του Παρλιάρου;
      Ζαμαί!
      Απορώ δηλαδή και που έκανες την ερώτηση! ✿

      Διαγραφή
  15. Πάλι σε έξοδα θα μας βάλεις? Ευτυχώς που είσαι μακρά και ελπίζω να το ξεχάσεις το δώρο μέχρι να βρεθούμε!!!!

    Πολύχρονη, Χαρούμενη, Ευτυχισμένη και πάντα μα πάντα Μελιστάλαχτη!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πολυέξοδη; Άντε καλέ... Ένα τοσοδούλη Mac σου ζητάω μόνο!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αγαπημένε Λουστράκο! ✿

      Διαγραφή
  16. Αθηνούλα μου ...πολύχρονη! Ζυγός ή σκορπιός; Πιάστηκα αδιάβαστη!
    Πάντως δεν το ξεχνώ ...μέρα επετείου για την κολλητή μου η οποία σήμερα έμαθε ότι είναι κι έγκυος! (μετά από 4 χρόνια προσπαθειών) Σπουδαία ημερομηνία!
    Και του χρόνου! :)))))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου Άιρις!
      Μάλλον κάτι σε δεινόσαυρο θα με τοποθετούσα, τώρα που έκλεισα και τα 54!
      Αχ, τι ωραίο αυτό με την κολλητή σου!
      Να της πεις συγχαρητήρια και τις καλύτερες ευχές από την Αθηνά!
      Φιλάκια! ✿

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν επιμένω, θα το φάω εγώ το κομμάτι σου! ✿

      Διαγραφή
  18. Χρονια καλα, να ζεις οσο θες και οσο θες να ζεις!! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μανόλο7!
      Μου αρέσει αυτή η ευχή και λέω να την κάνω πράξη! ✿

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λεκανίτσα μου! ✿

      Διαγραφή
    2. Δεν μας είπες όμως @Λεκάνα - Αρτέμις Μάτσας - xκουμπαρούλα τι έκανες και σου έπεσαν τα ζάχαρα; Ε; ε; ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ? ο πρώην τα ξέρει αυτά; αιδώς αργείοι...

      Διαγραφή
    3. @Ανεκπλήρωτο
      Καλέ, εδώ δεν τα ξέρουμε εμείς που είμαστε στην ίδια πόλη, θα τα ξέρει ο πρώην που είναι σε άλλο νομό; ✿

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιι! Το είδα, το είδα!
      Καλά είναι φάκινγκ όσομ το γκιφτάκι!!!
      Να το βάλεις στο τούμπουρουλου!
      Χίλια ευχαριστώ!!! ✿

      Διαγραφή
  21. χα! οποιος εχει γενεθλια στο φουμπου αυτο το γκιφακι του στελνω η αυτο το βιντεακι που στελνω σε σενα.
    https://www.youtube.com/watch?v=_xtbUl-vdVM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωωωω!
      Το βιδεάκι είναι Legen... wait... dary!!!
      Ευχαριστώ πολύ που πέρασες από εδώ πέρα μέσα! ✿

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά και καλύτερα και πάντα υγιής και χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μεγαλειοτάτη μου!
      Πολύ χάρηκα που ήλθες στα γενέθλιά μου σήμερα!
      Κρίμα που η Λεκάνα δεν άφησε λίγη τούρτα και για εσένα!
      Τα φιλιά μου! ✿

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Αθηνάκι μου, και καλά και γεμάτα (τη γέμιση αφήνω να τη διαλέξεις εσύ)! Έφτασα τελευταία και κατα ιδρωμένη, έμεινε τίποτις από την τούρτα ή θα μείνω με το τσεκούρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ μπισκότο μου! Θα τα γεμίσω με σοκολάτα! Τι άλλο; Χο χο!
      Δεν έμεινε καθόλου τούρτα, διότι της Λεκάνας της είχαν πέσει τα ζάχαρα, γύρευε τι έκανε χθες βράδυ και την έφαγε όλη!
      Αλλά δεν πειράζει, του χρόνου θα το διευθετήσω καλύτερα το θέμα!
      Φιλιά! ✿

      Διαγραφή
  24. Δεν ξέρω που έστειλα το πρώτο σχόλιο...
    Δεν έχει σημασία...σημασία έχει να πρόλαβα τούρτα!
    Χρόνια πολλά Αθηνά μου με υγεία και αγάπη και χιούμορ και μουσική και γλυκά και απ' όλα!!
    Να σε χαιρόμαστε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μεμαρία μου, 11 σχόλια νωρίτερα αν είχες έλθει, θα είχες προλάβει τούρτα, αλλά βλέπεις δεν έμεινε καθόλου, διότι της Λεκάνας (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω) της είχαν πέσει τα ζάχαρα, γύρευε τι έκανε χθες βράδυ και την έφαγε όλη!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μεμαρία μου!
      Σε φιλώ! ✿

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά πολλά Αθηνά μου, εύχομαι να είσαι πάντα υγιείς και χαρούμενη, για να είμαστε και εμείς όλοι εδώ μέσα!

    Άκουσε και ένα γατοτράγουδο!

    https://www.youtube.com/watch?v=9ScOGcdWuPM

    ΑΦιλάκια αγαπησιάρικα! :))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, είναι τέλεια τα νιαουρίσματα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι και για τις ευχές σου Άιναφετς!
      Κρίμα μόνο που δεν πρόλαβες τούρτα, αλλά βλέπεις δεν έμεινε καθόλου, διότι της Λεκάνας (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω) της είχαν πέσει τα ζάχαρα, γύρευε τι έκανε χθες βράδυ και την έφαγε όλη!
      Φιλιά 54χρονα! ✿

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...