Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014

Το τέλος...



...του Αυγούστου με βρήκε με κάποια κιλά παραπάνω. Τι πρωτότυπο! 

Συζήτησα το θέμα με τις φίλες μου και εκείνες μου είπαν ότι εάν κόψω τα γλυκά, θα χάσω όλα τα κιλά του καλοκαιριού. 
Αδυνατώ να κατανοήσω πώς θα βοηθήσει το να κόψω τα γλυκά. Παρόλα αυτά συμμορφώθηκα. 
Κόβω δηλαδή τις παστούλες, τις τουρτίτσες, αλλά και τα ανατολίτικα γλυκά, σε πολύ μικρά κομματάκια και ύστερα τα τρώω! 
Και περιμένω να δω την απώλεια… 

ΥΓ. Το παγωτό δυσκολεύομαι να τεμαχίσω, αλλά πού θα μου πάει, θα τη βρω την άκρη!

61 σχόλια:

  1. Ρε συ δε κόβεται κοματάκια το παγωτό!!!! Το παγωτο να το αφήνεις να μαλακώνει λιγο και μετα να το βάζεις σε σφηνάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις δεί το σπιτικό παγωτό που κάνω εγώ για αυτό το λες Μαρίνα μου. Το δικό μου και κόβεται, και στον τρίφτη με το τυρί ξύνεται.

      Διαγραφή
    2. Εσύ παλικάρι μου είσαι τουλάχιστον προκομένος και πιάνεις και φτιάχνεις κι ας γινεται σκληρό!!!!!!! Δεν ειναι κακό το σκληρό!!!!!!!!!!! Η κατέ ειναι ντιπ άχρηστη και πάει και παίρνει χάκενταζ και τα άλλα τα πως τα λένε τα μπομπ και τζέρι!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. @Μαρινάκι Ζέας
      Μπράβο ρε Μαρινάκι, έχεις τις λύσεις σε όλα μου τα προβλήματα!
      Α και πού είσαι; Παγωτό δεν φτιάχνω, όχι επειδή είμαι άχρηστη, αλλά απλώς δεν είναι της τάξεώς μου!
      Ben & Jerry's είναι, μάθε να το λες σωστά!

      Διαγραφή
  2. Θα περιμένω να δω αν έχει αποτελέσματα σε σενα πριν αρχισω. Μου χαλαει την ψυχολογία να ξεκινώ μια διαιτα που δεν είναι εγγυημένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε ενημερώσω οπωσδήποτε!
      Μόνο κάνε λίγο υπομονή, διότι δεν είναι δυο-τρεις ημέρες που ξεκίνησα τους τεμαχισμούς!

      Διαγραφή
  3. Αααα πολυ σωστο αυτο που γραφεις, θα τα κοβω και γω σε κομμάτια για να δω αποτελεσμα!
    Καλό μας ξημέρωμα :)
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόβε Αριάδνη Στ. μου, κόβε! Ποτέ δεν ξέρεις! Μπορεί κι να λειτουργήσει!
      Καλό βράδυ κι ένα φιλί!

      Διαγραφή
  4. Αθηνάκι τώρα άγγιξες την καρδιά μου γιατί κι εγώ έχω μεγάλη αδυναμία στα γλυκά τα οποία δυστυχώς καλή μου σε μεγάλες ποσότητες κάνουν μεγάλο κακό σε όλους τους ανθρώπους ανεξαιρέτως και σε λεπτούς και σε τσουποτούς. Κι εγώ πασχίζω να χάσω κάποια κιλάκια για λόγους υγείας που επείγουν αλλά όλα θέλουν τον τρόπο τους. Το ζητούμενο όμως δεν είναι να κόψουμε τα γλυκά αλλά νη μην τα λαχταράμε τόσο, να μην είναι το μυαλό μας εκεί.

    Οι δικοί μου τρόποι για να περιορίζω τα γλυκά είναι οι εξής

    1. Οι βόλτες, όταν σουρτουκεύω η ανάγκη μου για γλυκά σχεδόν εκμηδενίζεται. Είναι καθαρά ψυχολογικό εσένα μπορεί να σε συγκινεί μια άλλη δραστηριότητα.
    2. Τα εργόχειρα, όταν καταπιάνομαι με ανέμελες δημιουργικές εργασίες σαν να αποκοιμιέται και το στομάχι. Γιατί τα γλυκά τα αποζητάμε από την λιγούρα η οποία με τη σειρά της προέρχεται από την βαρεμάρα.
    3. Περπάτημα το περπάτημα η είναι η καλύτερη άσκηση ενεργοποίησης του μεταβολισμού αλλά και εκγύμνασης του σώματος.
    4. Τα έξυπνα γλυκά. Τα έξυπνα γλυκά είναι αυτά που έχουν περισσότερες πρωτεΐνες, οι πρωτεΐνες βοηθούν τρομερά τον μεταβολισμό και μας χορταίνουν συν το ότι αναδομούν τα κύτταρα μας, φτιάξε δικά σου γλυκάκια με βάση το γάλα ή το γιαούρτι και θα δεις θαύματα. Βάλλε μέσα σε κρύο στραγγιστό γιαούρτι λίγη σοκολάτα ρόφημα σκόνη και λίγη μαρμελάδα που σου αρέσει και δοκίμασε, είναι το καλύτερο παγωτό! Φτιάξε πανακότες και κρεμούλες. Ότι έχει σαν βάση το γάλα είναι καλό, (στα γλυκά του εμπορίου την ζημιά την κάνουν τα βούτυρα και τα πολλά κροκάδια και όχι τόσο η ζάχαρη) θα με θυμηθείς

    5. Σκέψου την τσέπη σου, τα αγοραστά γλυκά κοστίζουν μια περιουσία., βάλε στην άκρη τα χρήματα που θα έδινες στο ζαχαροπλαστείο και στο τέλος του μήνα πήγαινε με αυτό σε ένα εστιατόριο ή κάνε ένα ωραίο δώρο στον εαυτό σου

    6. Όταν σε πιάνει η μεγάλη μούρλα για γλυκό φάε κουβερτούρα με αμύγδαλα που είναι χορταστική και υγιεινή ή φτιάξε ένα ωραίο ρόφημα σοκολάτας.

    7. Ρύθμισε την ινσουλίνη σου, η μεγάλη λαχτάρα για γλυκά προέρχεται από ανισορροπία στο πρόγραμμα του μεταβολισμού, να τρως πολλά μικρά γεύματα τη μέρα και πάντα σε αυτά τα γεύματα να έχεις πρωτεΐνη, μετά φάε και το γλυκάκι σου αλλά θα δεις πως σταδιακά θα το αναζητάς όλο και λιγότερο

    8. Μην στερήσεις τίποτα από τον εαυτό σου απλώς κάθε φορά που θα φας κάτι γλυκό φάε μια μπουκιά λιγότερη και όσο πας λιγόστευε την ποσότητα, θα προσαρμοστεί ο εγκέφαλος πίστεψε με.

    Εγώ αυτό εφαρμόζω και χάνω βάρος με αργό αλλά σταθερό ρυθμό, στο ενδιάμεσο κάνω πάντα κάποια γλυκατζίδικα διαλλείματα αλλά δεν με επιβαρύνουν γιατί επανέρχομαι αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτιμώ αφάνταστα το ότι ανάλωσες χρόνο για να μου προτείνεις λύσεις, όμως φοβούμαι πως δεν είναι τόσο εύκολο να τις ακολουθήσω, για του κάτωθι λόγους:

      1. Βόλτες; Πότε; Ποια ώρα; Το πρωί 8-12 στο ραδιόφωνο, το μεσημέρι οικιακά, οικογένεια, υπερήλικη μαμά και από τις 7 το απόγευμα έως το λιγότερο στις 12 τη νύχτα στην εφημερίδα, κάθε μέρα, εκτός Σαββάτου!

      2. Πού χρόνος καλέ για εργόχειρα; Ξέρεις τι πλυντήριο και τι σίδερο μου μαζεύεται;

      3. Ευτυχώς ζω σε μικρή επαρχιακή πόλη, όπου δεν χρησιμοποιώ αυτοκίνητο για να πάω στις δουλειές μου, αλλά δυστυχώς το σπίτι που κατοικώ είναι στο κέντρο, που σημαίνει δυο βήματα από τις δουλειές μου!

      4. Α πα πα! Απεχθάνομαι το γάλα και το γιαούρτι!

      5. Χριστίνα-Ανδρομέδα, θα σε μαλώσω! Λεφτά υπάρχουν! Άσε που δεν είναι της τάξεώς μου να φτιάχνω γλυκά! Εμείς πάππου προς πάππου τα παίρνουμε έτοιμα!

      6. Μα αφού η κουβερτούρα δεν είναι τόσο ωραία όσο η γάλακτος Cadbury!

      7. Θαρρώ πως η ρύθμιση της ινσουλίνης μου, θα είναι σταγόνα στον ωκεανό της γενικότερης ανισορροπίας που με διακρίνει!

      8. Ουπς! Αυτό το λίγο λιγότερο μου αρέσει! Αυτό θα εφαρμόσω!

      Μιλ μερσί Χριστίνα Ανδρομέδα!
      Για την υπομονή που επιδεικνύεις εδώ πέρα μέσα σου αξίζει να σου στείλω ένα μεγάααααλο φιλί!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα ε άμα έχεις τόσες υποχρεώσεις είναι σα να αθλείσαι! Είναι απόλαυση τα άτοιμα και μεγάλη παρηγοριά, σαν το τσιγάρο που αν δεν γίνει το κλικ στο μυαλό δε τα σταματάς με τίποτα. Ωστέ γάλα γιαούρτι γιοκ ε; Ούτε να βουτήξεις το μπισκοτάκι μέσα στο γάλα;

      Αυτό που λες με την μικρή πόλη πόσο θέμα είναι! Κι εγώ από τότε που μετακώμησα έξω από την Θεσσαλονίκη σταμάτησα να διανύω μεγάλες αποστάσεις και έθρεψα πισινό! Φαντάζεσαι να κάνουμε γύρες στην πλατεία και να γελάν μαζί μας; Μωρέ το καλοσκέφτομαι!

      Διαγραφή
    3. Κι άμα θες να τρως κι αλμυρά μετά τα γλυκά τότε τι κάνεις; Όλη μέρα στους δρόμους θα είμαι με ένα εργόχειρο;
      (έτσι πήρα 20 κιλά! χι χι! αλλά ακάθεκτη, δε με νοιάζει τίποτα! Μόνο η σκάλα, που δυσκολεύομαι να την ανέβω!... :) ;) )

      Διαγραφή
    4. @Χριστίνα Ανδρομέδα
      Απαπα! Να με βλέπει ο κόσμος να κάνω 50 γύρους στην πλατεία και να νομίζει ότι έχω θέματα με το στεφάνι μου και πήρα σβάρνα τα νυφοπάζαρα!
      Άσε, να λείπει το βύσσινο! Για τέτοια είμαστε;
      Κι όσο για τον πωπό, δεν με πολυνοιάζει, διότι κάθομαι πάνω του και δεν τον βλέπω! Χο χο χο!

      Διαγραφή
    5. @Εύα
      Κάνε εικόνα: Να φοράμε, λέει, μπουφανάκι λεπτό, λόγω της πρώτης ψύχρας, που από την τσέπη του βγαίνει το νήμα από το κουβάρι κι εμείς να περπατάμε με τις βελόνες υπό μάλης πλέκοντας και να μετράμε τους πόντους καλής και ανάποδης που ρίχνουμε στο πουλόβερ ή την εσάρπα που φτιάχνουμε, μαζί με τα βήματα που κάνουμε! Θα γελάσει κάθε πικραμένος!
      Όσο για τα σκαλιά, τι να κάνουμε; Ένα-ένα το σκαλοπάτι, αργά, αλλά σταθερά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!!!
    Το παγωτό να το κόψεις μικρά κομματάκια;;;; χαχαχαχα!
    Πάντως όσα λέει η Χριστίνα Αγκιλέρα, αχ σόρυ, Ανδρομέδα εννοώ είναι σωστά, έχω κάνει περίπου τα ίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ σωστά, αλλά θα εφαρμόσω μόνο το 8 που μου φαίνεται και το πιο νόστιμο, διότι τα άλλα δεν! Και όπως λέει και το Μαρινάκι Ζέας πιο πάνω, το παγωτό σε σφηνάκια!
      Καλό βράδυ αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  6. εγω που εκανα περπάτημα για κάποιο διάστημα ,πριν ξεκινήσω έτρωγα το γλυκό μου !
    Όταν γυρνούσα ξαναέτρωγα γιατι το περπάτημα σου ανοίγει την όρεξη!
    Δεν είδα αποτέλεσμα ,οπότε θα δοκιμάσω τον τρόπο το δικό σου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το βρίσκω απόλυτα φυσιολογικό! Ένα γλυκό πριν για να τονωθείς και να περπατήσεις κι ένα μετά για να μπορέσεις να αποβάλλεις τον κάματο και να συνεχίσεις τις εργασίες σου! Τελικά, ίσως η μόνη λύση να είναι ο τεμαχισμός!
      Καληνύχτα Νάσια!

      Διαγραφή
  7. Πρέπει να μειώσεις κι άλλο το μέγεθος των κομματιών. Να γίνουν μικρά-υπέρμικρα-νάνοι. Η νανοτεχνολογία κάνει θαύματα. Μάλλον αυτό εννοούσαν οι διατροφικοί σύμβουλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Νέφωση! Ούτε καν είχε περάσει από το μυαλό μου κάτι τέτοιο! Θα μου πεις γι αυτό το έβγαλα το θέμα για δημόσια διαβούλευση. Για να μου δώσετε τα φώτα σας και ιδέες! Τρέχω να βρω τα άπαντα του Richard Feynman και να διαβάσω για τα μεγάλα περιθώρια που αφήνουν οι νόμοι της φύσης για τον έλεγχο της ύλης σε ατομικό επίπεδο!
      Μιλ μερσί Νέφωση!
      Τα σέβη μου!

      Διαγραφή
  8. Το καλύτερο Αθηνά μου είναι να μην υπάρχουν καθόλου γλυκά στο σπίτι.Όταν υπάρχει έστω και ένα σοκολατάκι εγώ προσωπικά ,και στου βοδιού το κέρατο να μου το κρύψουν θα το βρω όταν με πιάνει η αναθεματισμένη η λιγούρα χα χα χα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα Σοφία μου, γίνεται να μην υπάρχουν γλυκά στο σπίτι;
      Κι αν δεχθούμε μια ξαφνική και απρόσμενη επίσκεψη, να μην έχουμε ένα φοντάν, ένα πτι γκατώ, ένα λουκούμι βρε αδερφέ να κεράσουμε και να μας πιάσουν μετά στο στόμα τους και να λένε ότι δεν είμεθα σωστές οικοδέσποινες; Ζαμαί!
      Κίσιζ Σοφία!

      Διαγραφή
  9. Όλα τα σφάζεις, όλα τα μαχαιρώνεις! Αλλά το παγωτό παραμένει μυστήριο... Εγώ πάλι με το μαχαίρι θα ήμουν πλήρης, καθώς τα παγωτά ούτε που να τα βλέπω! Καλημερούδια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λίγα λες!
      Το παγωτό, όπως προτείνει η Μαρίνα Ζέας πιο πάνω, σε σφηνάκια!
      Καλά είσαι τυχερή που δεν σου αρέσουν τα παγωτά! Ένας πειρασμός λιγότερος!
      Καληνύχτα Τζόαν Πέτρα!

      Διαγραφή
  10. Εγω πριν μερες πηρα (το πιο γνωστο στην Αθηνα) προφιτερολ για 12 ατομα, σε δυο μερες ειχε φυγει.

    Εχω αγωνες windsurfing το Σαββατοκυριακο και πρεπει να ειμαι σε φορμα, μη βουλιαξω. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο Μανόλο7! Πολύ σωστά έπραξες! Το προφιτερόλ, καθώς και όλα τα γλυκίσματα δεν πρέπει να μένουν πάνω από δύο ημέρες στο ψυγείο! Χάνουν την φρεσκάδα τους!
      Για τους αγώνες του Σαββατοκύριακου, προτείνω να ακούσεις δυο-τρεις φορές το άσμα που έχω για ήχο κλήσης στο κινητό μου και δεν θα βουλιάξεις! Στο παραθέτω:
      Richie Allen & The Pacific Surfers - Surfer's Slide.
      Πάρε και τον σύνδεσμο για να μην σε κουράζω: https://www.youtube.com/watch?v=myHZLnbjSmE

      Διαγραφή
  11. Τα κοκορέτσια μη μου πουν να κόψω γιατί τότε θα ζωστώ εκρηκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν είναι κι αυτά σε μικρά κομματάκια δεν βλάπτουν βρε κουτό

      Διαγραφή
    2. @Κουμπάρος
      Μα γιατί κουμπάρε μου; Τα κοκορέτσια είναι το ίδιο εύγευστα όταν τα κόβουμε σε μικρά, πολύ μικρά κομματάκια, όσο είναι και όταν τα έχουμε σε μεγαλύτερα κομμάτια!

      Διαγραφή
    3. @Ανεκπλήρωτο
      Είμαι βαθύτατα συγκινημένη, διότι διακρίνω μια ταύτιση απόψεων όσον αφορά στο υψίστης σημασίας θέμα του τεμαχισμού των κοκορετσιώνε!

      Διαγραφή
  12. Εξαιρετικά το θέσατε το ζήτημα, είμαι σίγουρος πως θα έχετε αποτελέσματα αγαπητό ανεκπλήρωτο (αφήστε που δεν σας φαίνονται αυτά του Αυγούστου, τι στεναχωριέστε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι ανεκπλήρωτό μου! Έχεις δίκιο! Δεν μου φαίνονται αυτά του Αυγούστου, διότι επισκιάζονται από εκείνα του Δεκεμβρίου, του Απριλίου και του 1985!
      Πάντως, είναι σίγουρο ότι ο τεμαχισμός θα αποδώσει!
      Εσύ εν τω μεταξύ, πριόνιζε!

      Διαγραφή
  13. α κι ασπασμούς (με αχχχχχχχχχχ) - Λεκάνα σε βλέπω έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φιλώ κι εγώ… Ααααααααααααααααααααααααχ…

      Διαγραφή
  14. Εδω εισαι http://www.telemarketing.gr/gr/endusi/royxa/pantelonia/kolan-me-ensomatomenh-foysta-comfishape/ το ειδα χθες στην τηλεοραση, ειχα καιρο να δω τηλεμαρκετινγκ με εχει απορροφησει ο Τηλεκυβος!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσεις Μανόλο7, γιατί έχεις λύσεις για κάθε πρόβλημα! Μιλ μερσί για την ιδέα!

      Διαγραφή
  15. Χαχαχαχααχαχαα, άμα ήταν έτσι Αθηνάάααα.... θα είχα χάσει πάααρα πολλά κιλά, γιατί δυστυχώς τα γλυκά δεν κόβονται με άλλο τρόπο!
    Μαζί με την Πέτρα κι εγώ, δεν πολυτρελαίνομαι για τα παγωτά...
    Είσαι λίγο θεούλα πάντως, κάθε φορά γελάω πολύ με τις αναρτήσεις σου!!!
    Φιλιά πολλάααααααααα ! Καλό απόγευμα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω εάν είμαι θεούλα, αλλά οι αναρτήσεις εδώ πέρα μέσα γίνονται με σκοπό το χαμόγελο και γιατί όχι και το γέλιο. Δεν ξέρω εάν τα καταφέρνω, αλλά προσπαθώ!
      Κίσιζ Ναστένκα!

      Διαγραφή
  16. Εγκώ δεν τρώει παγωτά! Never!
    Γκλυκά κομμένα εδώ και 4,5 κρόνια! Μου λες γιατί τελευταία έχω πάρει κιλά οεο;;;;;

    Φιλιά πολλά Αθηνούλα μου!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πάρει κιλά, διότι, ίσως, η κατασκευή ντεκουπαζ και κρακελέ, δεν καίει τις πρέπουσες θερμίδες! Λέω εγώ τώρα…
      Φιλάκι στο μαγουλάκι!

      Διαγραφή
  17. Ωραία, στα γλυκά βρήκαμε λύση (βρήκες δηλαδή)...για προσπάθησε τώρα και με το τσιγάρο!
    Εδώ σε θέλω!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το τσιγάρο σε μικρά κομματάκια; Δεν ξέρω… Αλλά τα γλυκά λένε ότι παχαίνουν, όχι το τσιγάρο. Άρα δεν το κόβουμε!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  18. Ε θα παίρνεις παγωτό σάντουιτς τότε που είναι σκληρό. Εγώ πάντως τα Ben n Jerry's τα έχω τσακίσει, έχει και σοκολάτα και marshmallows που είναι το αγαπημένο μου! Φιλί Αθηνάκι μου *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ ωραία ιδέα το παγωτό σάντουιτς! Μα πώς δεν το είχα σκεφτεί;
      Καλά τα Ben n Jerry's είναι κόλαση, δεν το συζητώ!!!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  19. Very interesting!!! nice blog!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bienvenido Marcela! He visitado su blog y pareció increíble! Ya convertido en su lector!
      Besos, desde Grecia!

      Διαγραφή
    2. Muchas gracias por tu visita!!! yo también te sigo!!
      Buen fin de semana!!!:)))

      Διαγραφή
  20. Α, αυτή η δίαιτά σου θα γίνει από τις αγαπημένες μου και η μοναδική, γιατί ποτέ καμία άλλη δεν με έχει βάλει σε πειρασμό να την ακολουθήσω.
    Για να μιλήσω σοβαρά όμως, γιατί καλά τα αστεία, αλλά εγώ με την υγεία δεν παίζω, έχω παρατηρήσει ότι ποτέ δεν τρώω όταν καπνίζω.
    Γειαααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα είναι η αγαπημένη μου!
      Απόδειξη ότι την κάνω εδώ και πέντε ημέρες χωρίς να την χαλάσω και χωρίς να ξεφύγω στο παραμικρό από το πόργραμμα!
      Κοίτα να δεις ένα περίεργο πράγμα... Κι εγώ όταν καπνίζω δεν τρώω! Άρα οδηγούμεθα στο συμπέρασμα ότι δεν κόβουμε το κάπνισμα! Μου αρέσει η ιδέα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  21. Θα σου πω τι εχω αλλαξει εγω στη διατροφη με τα χρονια, οχι επειδη ηθελα αλλαγες αλλα λογω ηλικιας και υγειας, μερικα παραδειγματα...
    Εχω σταματησει να τρωω μεγαλες ποσοτητες, ειδικα μεσημερι και βραδυ. Προσπαθω να τρωω μικροτερες ποσοτητες πιο συχνα, αντι για τεραστιες ποσοτητες σε πρωινο-μεσημεριανο-βραδινο.
    Αντι για ενα σαντουιτς με σαλαμι και τυρι, τρωω ενα μηλο.
    Αντι για ενα κρουασαν, τρωω ενα πορτοκαλι.
    Πινω αρκετο νερο και δεν πινω ποτε κοκα κολες και οτιδηποτε αλλα αναψυκτικα (καθε κουτακι κοκα-κολας εχει 8 κουταλιες ζαχαρης!!!)
    Αντι για 3 κουταλιες ζαχαρης σε μια κουπα καφε, βαζω μια κουταλια απο organic maple syrup.
    Προσπαθω παντα να τρωω μονο οταν πειναω.
    Το δειπνο μου ειναι παντα 3-4 ωρες πριν παω για υπνο.
    Με κατι τετοια μικρο-κολπακια δεν υπαρχει αναγκη να κοψω εντελως ουτε τα βαρια και πλουσια σε θερμιδες φαγητα, ουτε τις σοκολατες, ουτε τα παγωτα, ουτε τα γλυκα, με μετρο λιγο απο ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αντι για ενα σαντουιτς με σαλαμι και τυρι, τρωω ενα μηλο.
      Αντι για ενα κρουασαν, τρωω ενα πορτοκαλι. "

      Ανατριχίλα ρε φίλε. Το American Horror Story μπρρρρρρ

      Διαγραφή
    2. Προσωπικα χαιρομαι που εχω φτασει σε σημειο να προτιμω ενα πορτοκαλι εκατο φορες απο κρεας, παρ ολο οτι πριν χρονια εκανα το εντελως αντιθετο. Ευτυχως πλησιαζοντας τα 60 δεν σκεφτομαι οπως οταν ημουν 25, θα το θεωρουσα κωμικο-τραγικο να σκεφτομουν και να ζουσα οπως στα 25. Δυστυχως καποτε θα πρεπει να δουμε την αληθεια... μονο στο Hollywood και στο μυαλο της Μαντονας μπορει να εισαι κοντα στα 60 και να νοιωθεις και να ζεις σαν 25!

      Διαγραφή
    3. Μπορει εμεις να θελουμε να θελουμε να τρωμε οτι γουσταρουμε αλλα δυστυχως η μητερα φυση ή ο καλος θεος (διαλεχτε και παρτε) δεν μας εχει φτιαξει σαν "κρεατομηχανες"!
      Να σου πω ποσες καρδιακες προσβολες εχει παθει ο φιλος μου που επι χρονια και χρονια τρωει καθε μερα κρεας;;; Δυστυχως δεν μπορω! γιατι εχω χασει τον αριθμο...

      Διαγραφή
    4. Α όχι, εμείς στο σπίτι κρέας τρώμε μια φορά την εβδομάδα. Είναι συνήθεια από το πατρικό μου. Μία κρέας, μία κοτόπουλο, μία ψάρι, μία όσπρια, μία ζυμαρικά (είμαστε μακαρονάδες, τι να κάνουμε;) και δύο λαχανικά μαγειρεμένα (τα αποκαλούμενα και λαδερά)! Κάνουμε αυτό που λέμε "ισορροπημένη" διατροφή! Απλώς το απόγευμα έχω ένα θέμα που δεν μπορώ να προτιμήσω ένα φρούτο από ένα γλυκάκι! Δεν ξέρω βέβαια, τι θα κάνω εάν κάποια στιγμή μου ανέβει το σάκχαρο και συμμορφωθώ στις οδηγίες των γιατρών. Αλλά όσο κάνω μέτρηση και η καμπύλη σακχάρου είναι 58-70-60 στο τρίωρο μετά από λήψη 100 γραμ. γλυκόζης, το γλυκάκι μου θα το τρώω το απόγευμα!

      Διαγραφή
  22. Καλό είναι που τα κόβεις.. γιατί απ'ο όποια πλευρά και να το δεις, τα μεγάλα κομμάτια δε βολεύουν βρε αδερφέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Γιώτα Αρ! Και η αλήθεια είναι ότι άμα είναι μικρά τα κομμάτια, περνάς περισσότερη ώρα μαζί τους, άρα η χαρά πολλαπλασιάζεται!

      Διαγραφή
  23. Επίσης έχω ακούσει πως βοηθάει και αυτό http://www.paraskhnio.gr/apisteyto-ki-omos-yparxoyn-maxairopi/

    Από την άλλη θα σε συμβούλευα να αλλάξεις φίλες ή θέμα συζήτησης βρε παιδί μου!

    Μου έλειψες.. φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα το σχόλιό σου χθες αργά τη νύχτα και σήμερα το πρωί, ανοίγοντας το συρτάρι με τα μαχαιροπίρουνα, τα κοίταζα καλά καλά μήπως και είχαν βγάλει τίποτα αγκάθια, αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν είχαν!
      Πού να τρέχω τώρα να αλλάζω φίλες; Τις σέρνω από την έκτη δημοτικού! Άσε που αυτό το θέμα συζήτησης διαρκεί όσο ένας καφές! Μετά το ξεχνάμε για ένα χρόνο! Χο χο χο χο!
      Κι εσύ μας έλειψες. Και σε εμένα και στον Σήφη, αλλά βλέπεις κι αυτό το σκυλί δεν μπαίνει συχνά στο φέισμπουκ. Βαριέται, λέει, δεν προλαβαίνει, λέει κ.λπ. κ.λπ.!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  24. Τα γλυκά της κατηγορίας που δεν κόβονται παρά αλείφονται, είναι εντάξει? Πχ μερέντα, μαρμελάδα, ντούλτσε ντε λέτσε.... Όχι τίποτε, αλλά προσπάθησα να το κόψω, επί ματαίω...

    Κι ένα λινκ μπόνους: http://gamato.ning.com/group/7-deadly-sins-2014-tv-series.
    Το πρώτο επεισόδιο ανατριχιαστικά σχετικό με την προηγηθείσα συζήτηση (για να μη λες ότι σε σκιάζω χωρίς προειδοποίηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι κατάλαβα, σύμφωνα με την προτροπή της Μαρίνας Ζέας, αυτού του είδους τα γλυκίσματα τα βάζουμε πρώτα σε σφηνάκια και μετά τα τρώμε!
      Θα το δω, κάποια στιγμή, με μεγάλη προσοχή το πρώτο επεισόδιο και θα σας πω τηλεφωνικώς. Μερσί δια τον σύνδεσμο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.