Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

Οι Βρετανοί...



...ψήφισαν τον Jason Statham σαν τον πιο "βαρβάτο" άνδρα! 
Καλά, είναι που δεν έχουν δει τον πρωθυπουργό Α. Σαμαρά 
να υψώνει ανάστημα και φωνή στους τροϊκανούς...

Και μια που το έφερε η κουβέντα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο αγαπητός μου φίλος Αλέκος Βρέτος, που είναι μια ομολογουμένως πολύ ασυνήθιστη περίπτωση μουσικού, όχι μόνο για τα ελληνικά αλλά και για τα διεθνή δεδομένα (περισσότερα εδώ), συμμετέχει με τις μουσικές του στον διαγωνισμό του Made in New York jazz competition και εάν επιθυμείτε μπορείτε να ακούσετε το κομμάτι του εδώ και εφόσον σας αρέσει (που θα σας αρέσει) να το ψηφίσετε!
Μιλ μερσί!

41 σχόλια:

  1. Πάρε με τηλεφωνο τώρα να μου πεις τι θα κάνω για να ψηφισω το παιδί τον Αλέκο πούναι κι ομορφόπαιδο!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην δεις εσύ ομορφόπαιδο, αμέσως να τρέξεις!
      Τέλος πάντων, επειδή είναι φίλος, δεν θα το κάνω θέμα, εφόσον θέλεις να τον ψηφίσεις!
      Πάρε τώρα κοντά σου το τηλέφωνο και περίμενε να σε πάρω να σου δώσω οδηγίες.
      Άσχετη, ε άσχετη...

      Διαγραφή
    2. Νταξει τα καταφερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Μπράααααβο, μπράααααβο το καλό μου το κορίτσι!

      Διαγραφή
  2. Hello Αθηνιώ! Το ωραία πραματούδια είναι αυτά
    Ποιος τον @@ τον Jason (ο οποίος παρεμπιπτόντως παρακαλάει να τον βάλλουν σε καμιά κωμωδία και κανείς δεν τον ακούει, το αντίθετο με τον Αντωνάκι δηλ που είναι μόνο για κωμωδίες κι αυτός νομίζει ότι είναι βαρβάτος) πάμε να ψηφίσουμε τον Αλέκο!
    ¨Αντε καλή μας ξεκούραση!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, καλούλης είναι ο Τζέισον! Καλά βέβαια δεν είναι Αντωνάκης, αλλά καλούλης είναι!
      Ευχαριστίες από τον Αλέκο!

      Διαγραφή
  3. Είμαι η 14η ψήφος...καλή του επιτυχία!! (Φυσικά μου άρεσε)
    Είδα και τον βαρβάτο άντρα (χμμμ. καλός είναι και δαύτος) τρώγοντας το γιαουρτάκι μου...μια χαρά!
    Θα πιω κι ένα τίλιο και πάω για ύπνο!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ, ωραία! Κι εγώ γιαουρτάκι με φρυγανιά είχα χθες! Οι βαρβάτοι με μάραναν κατά τα άλλα!
      Ευχαριστίες από τον Αλέκο!

      Διαγραφή
  4. Ωραίος αυτός ο Στέιθαμ! Αλλά ναι.. μπροστά στο δικό μας το Σαμαρά δεν πιάνει μία.. τι να πω..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα αγάπη μου! Θα βάλω εγώ οποιονδήποτε μπροστά στον δικό μας;
      Καλό βράδυ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  5. Ο Αλέκος είναι ο καλύτερος όλων και εψηφίσθει, καλή σας ημέρα αγαπητό ανεκπλήρωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστίες από τον Αλέκο!
      Από εμένα φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Aχ σα τον Στέϊθαμ κανείς! Θα ακούσω άσμα και αν έχω απορία για την ψηφοφορία θα σε πώ. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, εμένα βασικά μου αρέσει ο Vin Diesel, αλλά κι ο Statham καλός είναι!

      Διαγραφή
  7. Α, βλέπω τζαζιές με λαούτο (ή πως το λένε αυτό το όργανο) ο τύπος! Ωραίος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτι το λένε το όργανο κουμπάρε. Και ο Αλέκος είναι ο καλύτερος ουτίστας έβερ!
      Έχεις τις ευχαριστίες του, και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Θα το κάνω από το σπίτι. Να τον ακούσω κιόλα τον λεβέντη!
    Όσο για τον άλλονε τον βαρβάτο, δεν τον ήξερα καν. Δεν είν' κακός. Μάλιστα είναι ο τύπος μου!
    Ο βαρβάτος ,όχι ο Αντωνάκης φυσικά!
    Καλημέρες Αθηνά μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ok! Τον άκουσα, μου άρεσε , το ψήφισα!
      Φιλιά! :)))

      Διαγραφή
    2. Διόλου κακός ο Τζέισον!
      Ευχαριστίες από τον Αλέκο!
      Φιλιά από εμένα!
      Καλό βράδυ Άιρις!

      Διαγραφή
  9. Βρε ποιοι Βρετανοί (Βρετανός/βαρβάτος: το πιο σύντομο ανέκδοτο!)...μετά τον -Ελληνάρα!-- Βρέτο το χάος! Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αθηνά μου να τον χαίρεσαι τον φίλο σου, εξαιρετικός!!! Αφού προσπαθούσα 800 ώρες, ως ποντία, εντέλει τα κατάφερα και ψήφισα :))) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, έπρεπε να πάρεις τηλέφωνο τη Μαρίνα Ζέας να σε κατατοπίσει!
      Έγινε εξπέρ στις ψηφοφορίες!
      Ευχαριστίες από τον Αλέκο!
      Κίσιζ Ειρήνη!

      Διαγραφή
  11. Σιγα τον Στειθαμ, ας παει να βαλει κανα αεροζολ μπας και του φυτρωσουν τριχες στο κεφαλι.

    Οταν μιλαμε για βαρβατους αντρες, το μυαλο μου παει μονο στον τιτανοτεραστιομεγιστο Μικι Ρουρκ. Μη τον κοιτας τωρα που εγινε σαν μουμια αλλα παλιοτερα, και μονο η αναπνοη του μπορουσε να φερει σε οργασμο χιλιαδες γυναικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά ο Στεϊθαμ φέρνει σε οργασμό και άντρες χαχαχα

      Διαγραφή
    2. κοιτα τι σου χω εγω κοιτα τι σου χω!
      αυτος ξεσηκωνει και εμενα αλλα τελος παντων
      https://www.google.gr/search?q=matt+bomer&client=opera&hs=UhC&biw=1360&bih=632&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=GUNSVKfRJYTAOebPgZgF&sqi=2&ved=0CB0QsAQ#facrc=0%3Bmatt%20bomer%20body&imgdii=_&imgrc=_

      Διαγραφή
    3. @Μανόλο7
      Εμένα ο Ρουρκ δεν μου άρεσε ποτέ! Πάντα μου έδινε την αίσθηση ότι κάπως μυρίζει!
      Αντιθέτως μου αρέσει ο Vin Diesel κι ας μην έχει και μαλλιά!

      Διαγραφή
    4. @ Ρεσιγκνέσιον
      Μμμμμμμμμμμμμμμ κι ο Matt Bomer ωραίος είναι, αλλά ο Vin Diesel είναι πιο βαρβάτος!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Αθηνά μου!! Καλώς σε βρήκα και στον χώρο σου!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για το ζεστό σου σχόλιο για το χαϊκού και για την ψήφο σου!! Και μόνο που το ένιωσες σε υπέρευχαριστώ!!
    Είναι φοβερός ο φίλος σου!! Καλή επιτυχία να χει!!
    Εγώ ψηφίζω Αδωνη!! μιλάμε για την βαρβατίλα!!! Αχαχαχα!!
    Να σαι καλά κοπέλα μου και να μιλάμε στον ενικό, ναι;;;
    Φιλάκια πολλά!! Α!! Τέλειο το κοτάκι κάτω αριστερά που κοιμάται!!! :)))
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Μαριλένα!
      Μα είπαμε, αγαπώ τα χαϊκού γιατί είναι μικρά, περιεκτικά και τα καταλαβαίνω, διότι όσο να πεις, από ποίηση είμαι και άσχετη η βαριόμοιρη!
      Ευχαριστώ εκ μέρους του φίλου Αλέκου!
      Αχ ο Άδωνις! Τον είχα ξεχάσει αυτόν! Η απόλυτη φαντασίωση της κάθε Ελληνίδας!
      Ναι, μιλάμε εδώ και τρεις ώρες στον ενικό!
      Η κότα μου δεν είναι μια τυχαία κλώσα! Είναι μια πουλάδα με όνομα και επιθετικό προσδιορισμό! Την λένε Βιολάντω η τζαζλή!
      Στέλνω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  13. η σύγκριση με έστειλε! οκ..
    ο Στειθαμ μαρεσει, άλλα οχι για κωμωδία ρε συ! οχι! ξενερώνω αμα δεν τον δω με όπλο και κουστούμι..
    καλή επιτυχία στον Αλέξανδρο.. (Το Αλέκος μου την βαράει άσχημα, συγνώμη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλούλης είναι, αλλά εμένα με εξιτάρει ο Vin Diesel!
      Ευχαριστίες από τον Αλέκο!
      Θα έγραφα από τον Αλέξανδρο, αλλά δεν μπορώ να του αλλάξω το όνομα!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  14. Ποιος ειναι ετούτος ο Τζέισον ο Στέιθαμ; Το γατάκι αχχαχαχαχα
    Εννοείται πως θα ωηφισουμε το παλλικαρι που μας προτεινεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Αριάδνη Στ. καλούλης είναι ο Στέιθαμ!
      Ευχαριστίες από τον Αλέκο!
      Φιλιά από εμένα!

      Διαγραφή
  15. Κι εγώ που νόμιζα ότι θα βγάζανε τον Τόνι Μπλερ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η βεβαιότητά σου, ότι θα μας αρέσει, με σύγχισε! Πού ξέρεις εσύ τι μου αρέσει;;;; Αλλά, αφού το άκουσα, μου άρεσε και ξανασυγχίστηκα!!!
    Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κότα, βασικά ήταν ελπίδα για να σας αρέσει, την οποία τεχνηέντως τη μετέτρεψα σε βεβαιότητα, για να καθησυχάσω την αγωνία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...