Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

Πέρασα...



...τις προάλλες από το βλογ της αγαπητής Τζόαν Πέτρα. Η οποία Τζόαν Πέτρα, μάλλον κάτι έχει πάθει από μία άλλη κυρία, που φέρει το όνομα Μία Πέτρα, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη γι αυτό που σας λέω. Όμως αυτό δεν είναι της παρούσης.
Το θέμα μας, λοιπόν, είναι η πρόσκληση της Μία Πέτρα (;) να αποκαλύψω ποιο άσμα θα ήθελα να με συνοδεύει στο τελευταίο μου ταξίδι, αλλά και πώς θα ήθελα το όλον τελετουργικό!

Σε αυτό το σημείο να πω ότι έχω ενημερώσει το νεαρό απόγονό μου, για το πώς ακριβώς θέλω να είναι η κηδεία μου.
Επειδή όμως οι νέοι ορισμένες φορές ξεχνούν, άλλες πάλι συμπαρασύρονται από συγγενείς που νομίζουν ότι όλα τα ξέρουν καλύτερα, οσονούπω θα επισκεφτώ και συμβολαιογράφο όπου θα αιτηθώ έγγραφης απαιτήσεως των λεπτομερειών της κηδείας μου, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Το μόνο που με έχει καθυστερήσει σε αυτή την πράξη είναι το ότι μου λείπουν τα συμβολαιογραφικά έξοδα.
Ας μην μακρηγορώ όμως και ας ξεκινήσω τις οδηγίες προς τους ναυτιλλομένους!
Όταν πεθάνω θα ήθελα να με αποτεφρώσουν, αφού πρώτα μου κάνουν πολιτική κηδεία, κατά τη διάρκεια της οποίας μία Big Band από τη Νέα Ορλεάνη, η οποία θα έχει έλθει ειδικά για το γεγονός,


θα παίζει το When The Saints Go Marching In,

 

η δε τεφροδόχος, όπου θα φυλαχθεί η στάχτη μου,
έως ότου την διασκορπίσουν έξω από τα καλύτερα και
σημαντικότερα ζαχαροπλαστεία της Ελλάδας,
θα είναι ένα μικρό έργο τέχνης. 


 Όσο για το dress code, θα επιθυμούσα βραδινό ένδυμα,
κατά προτίμηση της δεκαετίας του ‘30,
τόσο για τις κυρίες, 


όσο και για τους κυρίους 


που θα παραβρεθούν. 
 ~
Σε αυτό το σημείο να πω ότι θα επιθυμούσα οι παρευρισκόμενοι
αντί στεφάνων να κάνουν δωρεές εις το Κέντρο Βρεφών "Η Μητέρα".
~
Την όλη τελετή της πολιτικής κηδείας, αποτέφρωσης,
καθώς και το catering, το οποίο πρωτίστως θα περιλαμβάνει την μπάρα Κόλυ-Bar


θα ήθελα να την αναλάβει το αξιοσέβαστο γραφείο 


το οποίο ανήκει στον 


Η δεξίωσις της παρηγοριάς, θα ήθελα να δοθεί εις το
Koukles Club
Ζαν Μωρεάς 32, Κουκάκι
Τ.Κ. 11741, Αττική
Τηλ. Κρατήσεων: 6947557443


Θα υπάρχει μπουφές με κρύα πιάτα (τορτίγια με ζαμπόν, τυρί και μαγιονέζα, canape σε μαύρο ψωμάκι με σαλάμι μπύρας και μουστάρδα dijon, canape με φιλέτα σολωμού και iceberg, τoματίνι με κατίκι δομοκού και κάπαρη, ταρτούλες με cream cheese και pesto), με ζεστά πιάτα (quiche lorraine με αλλαντικά και παρμεζάνα λουκανικάκια τυλιγμένα με μπέϊκον, tappas με κεφτεδάκια ανατολής και cherry, σνιτσελάκια με φιλέτο κοτόπουλο και σουσάμι, φλογέρες με αλλαντικά και τυριά) και φυσικά με γλυκά (εξωτικές ταρτούλες φρούτων με κρέμα Βαυαρίας, ταρτάκια ganache σοκολάτας με τριμμένο μπισκότο, μιρουάρ σοκολάτας, cheese cake new york, chocolate mousse με μπισκότο, panacotta, γαλλικά παστάκια σε ποικιλία γεύσεων, συντριβάνι σοκολάτας). 
Θα προσφερθούν παντός είδους ποτά και αναψυκτικά. 

Όσον αφορά τον διαμοιρασμό των ολίγων περιουσιακών μου στοιχείων θα ισχύσουν τα κάτωθι: 
Στον γιο μου θα αφήσω τον υπολογιστή, καθώς και το μπουκάλι που μου χάρισε η Άιρις
Η φίλη μου Ζωή Μ. θα πάρει τα βιβλία μου.
Η ραπτομηχανή μου θα πάει στη φίλη μου Hayia Cohen.
Η Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω), θα πάρει τα σετ δαχτυλίδια-σκουλαρίκια.
Ο dj Disse θα πάρει τα βινύλιά μου. 
Η μικρή μου φίλη Ελένη, τα Αστερίξ μου και τα κόμικ του Αρκά.
Η Μαρίνα Ζέας θα πάρει τον κ. Μήτσο (το στεφάνι μου).
Ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου), να ζήσει να με θυμάται. 

Καλή εβδομάδα και ζωή σ' εσάς!

ΥΓ. Μέχρι την ώρα που συνέταξα το άνωθεν κείμενο, οι συμμετοχές στο "Εσύ έχεις σκεφτεί ποιο τραγούδι θα ήθελες στην κηδεία σου;" ήταν οι εξής: Ρούλα - Άιρις  - Αγγελική - Η blogger της διπλανής πόρτας - Δέσποινα - Γλαύκη-Θα φιλοξενηθεί από τη Μία Πέτρα - Έλενα - Έλλη - Ρουλάκι - Μεμαρία - Αλεξάνδρα - Κική - Αθηνά - Ποδηλάτισσα - Αριάδνη Στ. - Χριστίνα Ανδρομέδα - Κλαυδία - Ελένη.

93 σχόλια:

  1. Εισαι ντιπ τρελη μαρή Αρτίστα;;;; Τι να τονε κάνω το Μήτσο που μ αφηνεις κληρονομιά;;; Του λόγου μου εσένανε ηθελα να πάρω!!!!!!! Τεσπα δε γαμιεται θα τονε πάρω και το Μητσο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα πράγμα θα σου πω Μαρινάκι Ζέας, που τυγχάνει να είναι και παλιά κινέζικη παροιμία: Κάποιας της χαρίζανε ένα γάιδαροι κι εκείνη τον κοίταζε στα δόντια.
      Και στην τελική, εάν δεν τον θέλεις τον κ. Μήτσο, θα τον δώσω στον κουμπάρο μου!

      Διαγραφή
    2. Να μου τον έδινες από την αρχή, όχι επειδή δεν τον θέλει η κυρά Μαρίνα. Έχω και μια αξιοπρέπεια (σχεδόν).

      Διαγραφή
    3. Κυρά Μαρίνα μου όταν λέτε να πάρετε την Αρτίστα, εννοούμε ζωντανή ή την τέφρα της; (γιατί σκέφτομαι πολλές καφρίλες να γράψω χοχοχο)

      Διαγραφή
    4. Σε αυτό το σημείο να διορθώσω τη λέξη "γάιδαροι" στην απάντηση του σχολίου της Μαρίνας Ζέας.
      Σαφέστατα ήθελα να γράψω τη λέξη "γάιδαρο", αλλά είπαμε, ο δαίμων του πληκτρολογίου ενίοτε παίζει μαζί μου!

      Διαγραφή
    5. @Κουμπάρος
      Η ζωή είναι μικρή κουμπάρε για να στεκόμαστε σε τέτοιες λεπτομέρειες!
      Θα πρότεινα, λοιπόν, να αφήσεις κατά μέρος τις αξιοπρέπειες και να πάρεις τον κ. Μήτσο, σε περίπτωση που δεν κάνει αποδοχή κληρονομιάς το Μαρινάκι Ζέας.
      Και τέλος πάντων, όπως και να έχει το ζήτημα, κάποιος πρέπει να πάρει τον κ. Μήτσο!

      Διαγραφή
    6. O κύριος Μήτσος έχει λόγο μετά θάνατον σου ή θα συνεχίσει όπως τώρα;

      Διαγραφή
    7. mahler76
      Ζωντανη ηθελα να τηνε πάρω την Αρτίστα μα να μείνει μεταξύ μας να μη βγαλεις πολλές καφρίλες και γίνουμε και ρεντίκολο!!!!!!!!!!! Τη κορτάριζα για πεντε χρόνια κάθε τρεις και λίγο τότες στο Γρανάζι μα δε μου καθότανε επειδης δεν ήθελε να μαγαρισει το στεφάνι της και τώρα μου τονε φορτώνει κληρονομιά μα του λόγου μου πήρα αποφαση να μη τονε πάρω το Μήτσο κι έτσι πάρτονε εσύ άμα θες μη ξεμεινει στα αζήτητα και του φορτωθεί στα γεράματα του μικρού. Για το γιο του Μητσου και της κατέ λέω. Και δε ξέρουμε κι άμα θα παντρευτει ο μικρός άμα θάναι καλή κι η νύφη κι άμα θα θελει το πεθερό μες τα πόδια της γιατι σήμερα οι νεες είναι και παραξενες!!!!!!!!!!!!!Εξόν κι άμα δε τονε θες και του λόγου σου και βρούμε καμμια καλή ρωσίδα νταρντάνα δίμετρη ξέρω εγω μια τη Σβετλάνα πρώην Σερκγέη να της τονε δώσουμε το Μήτσο και μείνουμε ολοι ευχαριστιμένοι!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    8. Χμ, ακατάδεκτη ή απλά ηθικιά η Κουμπάρα; Τροφή για σκέψη. Να ρωτήσω, ο Μήτσος έχει καμιά καλή σύνταξη; Γιατί αν ναι προβλέπω να τον παίξουμε στα ζάρια με τον γιό του και την Σβετλάνα.

      Υ.Γ: Εμένα πάλι στο Γρανάζι γιατί με πλεύριζαν μόνο όσοι με ήθελαν για 1-2 ώρες; Αδικία.

      Διαγραφή
    9. mahler76
      Κατά πως τα λες ειναι!!!!! Τροφή για σκέψη!!!!!!! Ετρωγα και του λόγου μου και σκεφτόμουνα γιατι δε με θελει η κατέ και τότες ήτανε πήρα πεντε κιλά μα άκρη δε βρήκα αμα ήτανε ηθικιά για ακατάδεχτη!!!!!! Μια φορά απ οσον ξερω του την εχουνε πετσοκόψει τη συνταξη του Μήτσου γι αυτό λεω να τονε δώσουμε μια και καλή στη Σβετλάνα μα ξεμπερδεέψουμε αμέσως!!!!!!!!
      Εσένανε δε σε ξερω πως εισαι και σε πλευρίζανε για δυο ωρες μα η κατέ εχει κατι ρε παιδί μου που κατι ωρες δε μπορεις να πάρει τα ματια σου από πάνω της!!!!!!!!!!!!!!!!!Μωρέ μπας και πηγες στο Γρανάζι τα ύστερα τα χρόνια πούχε γίνει ο τάφος του ινδού; Γιατι εμείς πηγαίναμε οταν ήτανε στις δόξες του κι ήτανε αλλιώς τα πράματα τότε!!!!!!!!!!! Αυτό θάναι!!!!!!!!

      Διαγραφή
    10. Αφού δεν έχει σύνταξη θα το σκεφτώ. Γιατί κι εγώ άνεργος φοιτητής είμαι...ακόμα.

      Βασικά πήγαινα 97-99. Μάλλον το πέτυχα στα τελευταία του. ίσως να έφταιγε που τότε είχα λιγότερα από τα μισά χρόνια και 50 κιλά λιγότερα και με θέλανε μόνο για το σέξ.

      Πάντως σε καταλαβαίνω απόλυτα. Η Κουμπάρα έχει έναν ερωτισμό και δύο μη σου πω, που δύσκολα αντιστέκεσαι.

      Διαγραφή
    11. mahler76
      Τίποτα εκλεισε τονε δίνουμε στη Σβετλάνα και καθαρίζουμε!!!!!!!!!!!!!
      Το 93 με 96 που γινοντουσαν αυτά που σου λέω ήτανε τα καλύτερα χρόνια!!!!
      Ναι μωρέ αυτο ήθελα να πω κι εγώ ένα ερωτισμό και δυο έχει παναθεμάτηνε!!!!!!!!!!'Αιντε τωρα να κλεισω κι εγω το μαγαζί γιατι μεσημέριασε. Χάρηκα που τάπαμε και τα συμφωνήσαμε!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    12. @Κουμπάρος
      Στην ερώτησή σου "O κύριος Μήτσος έχει λόγο μετά θάνατον σου ή θα συνεχίσει όπως τώρα;", σου απαντώ ότι ο κ. Μήτσος έχει λάβει μία άλφα εκπαίδευση και, λογικά, θα του είναι δύσκολο να αλλάξει συμπεριφορά.
      Όμως, εάν εσύ θελήσεις να έχει γνώμη, δεν έχεις παρά να του δώσεις λίγο "αέρα", ούτως ώστε να διαφοροποιηθεί λίγο.
      Βέβαια, εάν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, μπορείς να τον διατηρήσεις ως έχει, πράγμα που, κατά την άποψή μου, αυτό θα ήταν και πιο εξυπηρετικό.
      Σε περίπτωση που θελήσεις να τον έχεις ακριβώς όπως είναι τώρα, θα τυπώσω και θα σου δώσω τις σχετικές οδηγίες χρήσεως, κάτι σαν μάνιουαλ φαντάσου.

      Διαγραφή
    13. @Κουμπάρος + Μαρινάκι Ζέας
      Βάλτε και τρεις ερωτισμούς, βάλτε και περισσότερους!
      Τσιγκουνιές θα κάνουμε τώρα;

      Διαγραφή
    14. Kλαίω με το μάνιουαλ, κλαίω.

      Διαγραφή
    15. Πώς αλλιώς; Έτσι, γουρούνι στο σακί θα σου έδινα; Χωρίς να ξέρεις πώς να το διαχειριστείς; Ουδέποτε θα σε εξέθετα σε τέτοιο κίνδυνο κουμπάρε μου!

      Αλλά από ότι είδα δεν θα χρειαστεί, εφόσον αποφασίσατε να δώσετε τον κ. Μήτσο στη δίμετρη Ρωσίδα νταρντάνα Σβετλάνα, πρώην Σεργκέι.
      Μεταξύ μας, είναι ότι καλύτερο θα μπορούσατε να κάνετε!

      Διαγραφή
  2. Κόλυ-μπαρς;;;;; Χαχχαχα και ψοφάω για κόλλυβα! Και μόνο για το κέφι που έκανα σήμερα, σου εύχομαι να αξιωθείς να κάνεις ένα ωραίο ταξιδάκι στη Νέα Ορλεάνη που είναι φανταστικά!(αν δεν το έχεις κάνει) Να το ευχαριστηθείς και να πας και στις Κούκλες για ένα ποτακι στο γυρισμό! Φτερά και πούπουλα με τρέλα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι λοιπόν! Θα έχουμε και Κόλυ-Bar!
      Διότι το γραφείο ΤΕΛΕΤΑΙ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ φροντίζει για τα καλύτερα!
      Αντιγράφω από την σελίδα τους στο φέισμπουκ:
      Οι ΤΕΛΕΤΑΙ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ μας φέρνουν πιο κοντά στον Παράδεισο με την Θεία γεύση της μοναδικής στην Ελλάδα μπάρας φτιαγμένη από κόλλυβα!
      Την Κόλυ-Bar!
      Διαλεχτά υλικά, χωρίς συντηρητικά, σιγοψημένη και τραγανή, γεμάτη βιταμίνες και φυτικές ίνες. Και το πιο καλό;
      Δεν χρειάζεται πλέον να κουβαλάτε τα κόλλυβα της κηδείας ή του μνημόσυνου σε χάρτινα σακουλάκια με τα πλαστικά κουταλάκια.
      Ένας πραγματικός θησαυρός θαμμένος βαθιά στην...τσέπη σας αφού μπορείτε να την πάρετε μαζί σας ΠΑΝΤΟΥ!
      Κόλυ-Bar!
      Η Θεία Τροφή σου.

      Στις Κούκλες πηγαίνω με κάθε ευκαιρία, διότι εκτός του ότι μου αρέσει πολύ το σόου, έχω και καλές φίλες εκεί πέρα μέσα!
      Ένα ταξίδι, όμως, στη Ν. Ορλεάνη θα το ήθελα πάρα πολύ! Δεν το βλέπω εφικτό, αλλά ποτέ δεν ξέρεις!
      Καλημέρα Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  3. Καλέεε τι πένθιμα είναι αυτά αρχοβδομαδιάτικα;;;; Το ξέρεις ότι περισσότερο μίλησες για τον μπουφέ έτσι; χαχαχαχα! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ευθύνομαι εγώ αγαπητέ Ηφαιστίωνα! Η κ. Μία Πέτρα με προσκάλεσε να κάνω το ποστ! Πώς να της χαλάσω το χατήρι;
      Το ξέρω ότι μίλησα πολύ για τον μπουφέ! Γιατί άραγε;
      Λες ναι είμαι καμιά λιχούδω και δεν το έχω πάρει χαμπάρι μέχρι σήμερα; Χο χο χο!
      Καλημέρα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχα από το όνομα της Πέτρας εως το τέλος πέθανα στα γελια!
    Επιτέλους μια κηδεία που όχι μόνο πρέπει να γινει σεβαστει απο τον απόγονό σου ,αλλά πρέπει να κατοχυρωσεις και πνευματικά δικαιώματα ωστε να εχεις την αποκλειστικότητα !
    Στο μονο που θα διαφωνουσα θα ηταν η αποτέφρωση ,γιατι θα σου φερναμε 5-6 δεσποτάδες να μην πάνε χαράμι και οι τουαλέτες που θα φορέσουμε!
    Με τέτοιον μπουφε ανυπομονώ να ''φύγεις'' όσο γίνεται γρηγορότερα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι Νάσια, αλλά θα επιμείνω στην αρχική μου θέση. Πολιτική κηδεία, χωρίς ίχνος παπά. Ούτε δεσποτάδες, ούτε παπαδοπαίδια.
      Την τουαλέτα θα την φορέσεις εις την δεξίωση της παρηγοριάς, όπου θα είναι εκτός των υπολοίπων, πλήθος δημοσιογράφων και ρεπόρτερ που θα αποθανατίζουν φωτογραφικά τα τεκταινόμενα και την επόμενη ημέρα η φιγούρα σου, ενδεδυμένη επισήμως, θα φιγουράρει στα εξώφυλλα έγκριτων και έγκυρων περιοδικών, αλλά και εφημερίδων! Άρα δεν θα πάει χαμένη η τουαλέτα!
      Κοίτα, έχω να διευθετήσω ορισμένα θέματα ακόμα και μόλις τα τελειώσω, δηλαδή σε καμιά εκατοστή χρόνια από τώρα, θα τα τινάξω κι έτσι θα γίνει αυτό το ωραίο πάρτι!
      Υπομονή λοιπόν!

      Διαγραφή
    2. Αχ ναι, ο δαίμων του πληκτρολογίου "χτύπησε" και πάλι!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει, κοπελιά! Έχω ποικίλους λόγους να περιμένω το μοιραίο σου (φτου φτου μάνα μου!) με πρώτο και κύριο (ως κοιλιόδουλος) αυτόν τον λαχταριστό μπουφέ, ο οποίος απλά δεν υπάρχει, όπως κι εσύ άλλωστε δεν υπάρχεις, ή μάλλον υπάρχεις κι όσο υπάρχω θα υπάρχεις, και θα ζωγραφίζουμε μαζί "παπάδες", οι οποίοι παρεμπιπτόντως δεν χωρούν μάλλον στο παραπάνω σκηνικό! Πάντως εγώ, αφού ντερλικώσω απίστευτα, θα φύγω σφαίρα για τις "Κούκλες"(πως το είπαμε το τηλέφωνο κρατήσεων;) διότι, εξόν που είναι ο φυσικός μου χώρος (!) τζάμπα την πήρα τέτοια ξώπλατη και όχι μόνο, τουαλέτα μαντάμ;; Να 'μαστε και λογικοί! :) Φιλιά και καλημέρες :)) Mia Petra (...για να μάθει αυτή η παλιόjoan Petra!)

    Στερόγραφο: Η φωτογραφία σου στην αρχή απλά ά-παι-χτη-! Έπεσε σαν κοτόπουλο που λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς αμέσως τον μπουφέ σκεφτήκατε; Μα μας κόλασε η Αθηνά.

      Διαγραφή
    2. @Μία Πέτρα
      Μιλ Μερσί σερί!
      Όχι Μία Πέτρα. Παπάδες δεν θα ζωγραφίσουμε. Ούτε καν μέσα σε εισαγωγικά!
      Μπορούμε να ζωγραφίσουμε λουλουδάκια του αγρού, άμα θέλεις!
      Τηλ. Κρατήσεων: 6947557443, σήμερα δε ξεκινούν και το νέο πρόγραμμά τους. Σπεύσατε!
      Φιλί και από εμένα Μία Πέτρα, που γύρευε τι της έκανες της Τζόαν Πέτρα κι έριξε μαύρη πέτρα πίσω της...

      ΥΓ. Η φωτογραφία είναι από την Kukuxumusu που στη γλώσσα των Βάσκων σημαίνει "φιλί από ψύλλο". Όλα ξεκίνησαν από το διάσημο φεστιβάλ του Σαν Φερμίν, στην πόλη της Παμπλόνας, στη Βόρειο Ισπανία, όταν τρεις φίλοι, ο Mikel, ο Koldo και ο Gonzalo, ξεκίνησαν να πουλάνε αναμνηστικά μπλουζάκια με στάμπες, με θέμα τους ταύρους και τις ταυρομαχίες, για να βγάζουν λεφτά και να πίνουν τσάμπα αλκοόλ (πραγματικά, "for their beer money"). Η ιδέα με τα μπλουζάκια έμεινε, οι τρεις φίλοι ίδρυσαν μια εταιρεία που παράγει μπλουζάκια, η εταιρεία μεγάλωσε και πλέον κάνει εξαγωγές σε 60 χώρες ανάμεσα τους και η Ελλάδα.

      Διαγραφή
    3. mahler76, ε, επειδή δεν μας αφήνει τίποτα στη διαθήκη, είπε να μας χρυσώσει το χάπι με το φαγητό!

      Διαγραφή
    4. @Mia Petra
      Είναι που δεν ξέρει πόσο θα της στοιχίσει να με ταΐσει. Οικονομικότερο θα της ερχόταν το οικοπεδάκι στο Ζούμπερι.

      Διαγραφή
  6. Χμ... πολύ ωραία! Μου άνοιξε η όρεξη (με το μενού-μην φανταστείς...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, αλίμονο, αυτό φαντάστηκα κι εγώ! Ότι ο λόγος είναι για το μενού!

      Διαγραφή
  7. Μαρή κουμπάρα με αυτό το κέτερινγκ όλοι θα λένε άντε να την κάνει από τον μάταιο τούτο κόσμο να φάμε και τίποτα. Εγώ πάντως θα έρθω με βραδινό φόρεμα δεν τα μπορώ τα κοστούμια. Επίσης στην κηδεία σου παιχνίδι με γκομενάκια θα μπορούμε να κάνουμε ή θα πρέπει να μας έχει καταπλακώσει το πένθος;

    Επίσης να υποθέσω εγώ παίρνω απλά την ευχή σου; Ωραία κουμπαριά. Μήπως να έρθω ντυμένος παπάς με αγιαστούρα να βρυκολακιάσεις;;

    Υ.Γ: Βρε Κουμπάρα, μήπως να πάμε κούκλες καμιά φορά και πριν να τα τινάξεις; Α και καλημέρα και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Τι ωραία! Αν δεν έχεις ράψει φόρεμα έως τότε, μπορείς να πάρεις ένα από τα δικά μου, μιας και είμαστε του ιδίου διαμετρήματος περίπου! Λίγο θα το μακρύνεις και θα είναι μια χαρά!
      Εξυπακούεται ότι θα γίνεται παιχνίδι με διάφορα γκομενάκια που θα έχουν ειδοποιηθεί για την περίσταση! Άλλωστε σε όλες τις κοινωνικές εκδηλώσεις είναι καλό και πρέπον να γίνεται παιχνίδι!
      Πού να πρωτοδώσω η βαριόμοιρη, πού; Και τι; Λίγα είναι τα υπάρχοντά μου!
      Να υποθέσεις ότι θα πάρεις τη μισή ευχή μου, διότι την άλλη μισή θα την δώσω στον γιο μου! Μην τολμήσεις να έλθεις ντυμένος παπάς, διότι το φάντασμά μου θα σε κυνηγάει σε όλη σου τη ζωή, Αμέρικαν χόρορ στόρι, ένα πράμα!
      Εκτός βέβαια, είπαμε, εάν το Μαρινάκι Ζέας δεν πάρει τελικά τον κ. Μήτσο, οπότε χάρισμά σου ο ήρωας!

      ΥΓ. Είπε ο κ. Μήτσος ότι μέσα στο Νοέμβριο θα ανέβουμε, οπότε, ναι, να πάμε!
      Καλημέρα κουμπαρούλη!

      Διαγραφή
    2. Έχεις φόρεμα και σε βραδινό. Αν ναι το δέχομαι αλλά δεν θα το μακρύνω. Να φορέσω κι εγώ τα μίνια μου καμιά φορά.

      Διαγραφή
    3. Εννοείται ότι έχω και βραδινά φορέματα! Και από δαντέλες και από βελούδα κι από ταφτάδες αν κάνεις κέφι! Να διαλέξεις όποιο θέλεις!
      Καλά λες, μην το μακρύνεις. Αν δεν φορέσεις μίνι τώρα που είσαι νέος, πότε θα το φορέσεις;

      Διαγραφή
    4. θα εχουν ειδοποιηθει γκομενακια για την περισταση;;;;;;;;;
      μμμμμμμμμμ.....μαλιστα!!!

      Διαγραφή
    5. @
      Λεκάνα
      Τι να κάνω η βαριόμοιρη; Όλα τα φροντίζω, πριν από εσάς για εσάς!

      Διαγραφή
  8. κλαίω (όχι βρε από θλίψη, από την περιγραφή και την λεπτομέρεια στα πάντα, μα τι διαστροφή...), ούτως ή άλλως δεν θα ζήσω να προλάβω αυτές τις στιγμές (εάν δεν έχω φύγει νωρίτερα - που είναι και το πιθανότερο - θα συμβεί ταυτόχρονα λόγω μη ευόδωσης του ανεκπλήρωτου...),ασπασμούς
    Υ.Γ.: ο μπουφές μήπως είναι λειψός; αυτά που περιέγραψες φτάνουν δεν φτάνουν για τον (γατούλη) κουμπάρο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό σε γάμους και κηδείες είμαι πάντα ο πρώτος. Να προλάβω τον μπουφέ.

      Διαγραφή
    2. @Ανεκπλήρωτο
      Ε, ξέρεις τώρα... Η σημασία στη λεπτομέρεια είναι που κάνει το στυλ και όσο να πεις, ζω γι αυτό!
      Κοίτα αγάπη μου, εάν είναι να τα τινάξεις από την έλλειψή μου, να τα παρατήσω όλα και να έλθω πάραυτα!

      ΥΓ. Ουδείς λόγος ανησυχίας! Για τον κουμπάρο έχουν μεριμνήσει οι Τελεταί Μπούκουρας, έναν έξτρα μπουφέ με κοψίδια και άλλα κρεατικά, μιας και ο αγαπημένος κουμπαρούλης αρέσκεται περισσότερο σε αυτά τα εδέσματα!

      Διαγραφή
    3. @Κουμπάρος
      Ουδείς λόγος ανησυχίας! Για εσένα έχουν μεριμνήσει οι Τελεταί Μπούκουρας, έναν έξτρα μπουφέ με κοψίδια και άλλα κρεατικά, μιας και αρέσκεσαι περισσότερο σε αυτά τα εδέσματα! Ε μα, τι διάολο κουμπαριά έχουμε; Αλίμονο εάν δεν φρόντιζα για την γαστριμαργική σου απόλαυση!

      Διαγραφή
    4. αχχχχχχχχ, θα τα παρατούσες όλα αλήθεια; (@Λεκάνα σε βλέπω έτσι; μην αρχίσεις πάλι τα: "ούτε στα μακάβρια δεν σταματάνε αυτοί...")

      @mahler: Ουδείς λόγος ανησυχίας! Για εσένα έχουν μεριμνήσει οι Τελεταί Μπούκουρας, έναν έξτρα μπουφέ με κοψίδια και άλλα κρεατικά, μιας και αρέσκεσαι περισσότερο σε αυτά τα εδέσματα! Ε μα, τι διάολο κουμπαριά έχετε; Αλίμονο εάν δεν φρόντιζε για την γαστριμαργική σου απόλαυση!

      Διαγραφή
    5. Φυσικά θα τα παρατούσα! Είναι, βλέπεις, που ταυτιζόμαστε σε τόσα πολλά θέματα!
      Για παράδειγμα, η απάντηση που έδωσες στον κουμπάρο! Είναι σαν να ήσουν μέσα στο μυαλό μου!
      Ααααααααααχ...

      Διαγραφή
    6. @ανεκπληρωτο της κατε
      εδω ο κοσμος πεθαινει και εσενα το μυαλο σου στο χαριεντισμα!!!!
      τσ τσ τσ!!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό ακούγεται! Έως και... δελεαστικό πρέπει να πω! Και εις άλλα με υγεία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλέ ναι! Την υγειά μας να έχουμε κι όλα τα άλλα βρίσκονται!

      Διαγραφή
  10. Που σαι να σε γλυκό φιλήσω αλήθεια τώρα δεν μπορώ! χαχαχαχαχαχαχα
    Καλέ! να σου πω καλέ ! πείνασα! με τον μπουφέ (κάνει δίαιτα ο κόσμος Αθηνα! Δίαιτα !!)
    αλλά μήπως ο στόχος σου είναι να μας στείλεις όλους από βαρυστομαχιά και καρδιακή προσβολή για να μην είσαι μονή ;
    Είμαι κάκια, όχι!
    Αυτό που τσακώνονται για τον Μήτσο.. Άμα δεν τον θέλει κανείς βαλτών για υιοθεσία όλο και κάποιος θα φιλοτιμηθεί να τον υιοθετήσει .. τι να πω κοπέλα μου δεν ξέρω..
    θα σκεφτώ καμιά λύση και θα ξανά έρθω.
    Να έρθω συνοδεία με τον κουμπάρο εγώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * βαλτον
      ηθελα να γραψω! γερασα 10 χρονια μολις
      ουφφ!! κανε πως δεν το ειδες!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Όχι Ρεσιγκνέσιον, δεν είσαι κακιά. Απλώς δεν έχεις ενημερωθεί για το ότι το κέτερινγκ του γραφείου Τελεταί Μπούκουρας μαγειρεύει τα φαγητά χωρίς πολλά λιπαρά και αντί για ζάχαρη στα γλυκά χρησιμοποιεί φυσικούς χυμούς φρούτων. Ακριβώς επειδή ο κόσμος κάνει δίαιτα!
      Με τον κ. Μήτσο υπήρξε ένα θέμα, αλλά διευθετήθηκε και θα δοθεί τελικά σε μια δίμετρη Ρωσίδα νταρντάνα, τη Σβετλάνα, πρώην Σερκγέι.
      Όσο για την συνοδεία του κουμπάρου, δεν έχεις παρά να ρωτήσεις τον ίδιο! Από εμένα δεν υπάρχει πρόβλημα!

      Διαγραφή
    3. Όσο για το "βαλτών", δεν φταις εσύ. Είπαμε. Είναι ο δαίμων του πληκτρολογίου, απόγονος του δαίμονα του τυπογραφείου, που λέγαμε παλαιότερα στην εφημερίδα!

      Διαγραφή
    4. Να υποθεσω τον Μητσο δεν τον ρωταμε καν αν την θελει ετσι;
      σιγα μην ρωτησω τον κουμπαρο. Θα ερθουμε μαζι. Στην οπερα δεν με παει.. Ας με παει καπου τελος παντων!!

      Διαγραφή
    5. @Resignation
      Eγώ μέσα είμαι. Να ξέρεις όμως θα κουβαλάω και ταπεράκι να πάρω φαγητό και για το σπίτι μη μου λες μετά πως κάνω γυφτιές :))

      Διαγραφή
    6. @Ρεσιγνέσιον
      Μα τι ερώτηση είναι αυτή; Τον κ. Μήτσο ποτέ δεν τον ρωτάμε! Άλλωστε, μας έχει τυφλή εμπιστοσύνη ότι όλα τα κάνουμε για το καλό του!
      Εντάξει, από ότι είδα είναι μέσα και ο κουμπάρος για συνοδός σου, οπότε όλα καλά!

      Διαγραφή
  11. Τελικα για πες μου βρε Αθηνά μου εσύ δεν θα κανεις τίποτα;; όλα οι άλλοι θα τα κανουν;... χι.χι.χιχι. ο μπουφές όλα τα λεφτά... αλλα και οι μουσικες επιθυμίες σου δεν πανε πίσω αλλα αυτή η κολυ-μπάρα.. εεεεεε τι να πω ...είναι τοοοοο... σνάκ ... ολα τα ταχτοποίησες μια χαρά ακόμα και το στεφάνι σου σκέφτηκες... δεν παίζεσαι !!! το τι διαβασα εδώ μέσα.. χι.χιχ
    Μπορεί μα μην είναι της παρούσης....ο τόπος και ο χρονος ειναι ακατάλληλος αλλα μια και βρεθήκαμε
    Δέξου τα χρονια πολλα για το στεφανι σου ..βρε Αθηνα μου....να τον χαίρεσαι και καλά γεράματα μαζί.
    φιλακιααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε πως δεν θα κάνει. Θα φροντίσει κάποια στιγμή να τα κακαρώσει. Την συμαντικότερη δουλειά δηλαδή. Αν πάντως την δεί Μητσοτάκης καήκαμε. Δεν θα φάμε ποτέ.

      Διαγραφή
    2. @Ρουλάκι
      Καλέ Ρουλάκι, πώς θα κάνω το οτιδήποτε; Αφού θα έχω ήδη πεθάνει! Οπότε θα τα κάνουν οι ζώντες!
      Είναι το τέλειο σνακ η Koly-Bar!
      Αλίμονο που δεν θα τακτοποιούσα το στεφάνι μου!
      Μια χαρά είναι και ο τόπος και η ώρα! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Ρουλάκι μου! Θα του τις μεταβιβάσω!
      Φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
    3. @Κουμπάρος
      Παίζει και να μην φάτε ποτέ, διότι ήταν μια φορά στα Χανιά που διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας και μου ένευσε την κεφαλή ως χαιρετισμό! Δεν ξέρω εάν μετράει αυτό βέβαια!

      Διαγραφή
  12. Aμάν βρε Αθηνά με τέτοιο τσιμπούσι θα πρέπει να κάνεις προκρατήσεις θέσεων!!!Το ζήλεψα ομολογώ,πλουσιοπάροχο και ποιοτικό !!! Τώρα το δικό μου εξόδιο τραπέζι μου φαίνεται φτωχικό.....θα πρέπει να αναθεωρήσω...
    εκεί που έσκασα από τη ζήλεια μου ήτανε γιατί δεν ανακάλυψα εγκαίρως την Koly Bar, είναι δυνατόν να αμελήσω τόσο σημαντικό ζήτημα; Είμαι ασυγχώρητη !!!Το θέμα κόλλυβα, που σημειωτέον μου αρέσουνε πολύ, το αμέλησα...!!! Οι κούκλες είναι στη γειτονιά μου, αν
    κανονίσεις βόλτα κατά εκεί, σφύριξέ μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Κλαυδία! Να μην αναθεωρήσεις το μενού, διότι, από ότι λέει ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου), ουδέν ωραιότερο της τηγανιτής κουτσομούρας! Εγώ βέβαια, κλίνω προς γαριδομακαρονάδα μεριά!

      Αχ ναι, η Koly-Bar είναι καταπληκτική ιστορία! Να επικοινωνήσεις με τον Όμιλο Μπούκουρα και να παραγγείλεις κι εσύ!

      Είσαι γειτόνισσα με τις Κούκλες; Ωραία! Εάν τελικά ανέβω μέσα στο Νοέμβριο, να μαζευτούμε να πάμε!

      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Κλαυδία!

      Διαγραφή
  13. The translator does not helps me to understand the post!
    But I wish you a good start to the week !!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. No te preocupes, es un puesto de buen humor que se refiere a cómo te gustaría ser mi funeral y qué canción se está reproduciendo en ese momento!
      Muchos besos, Αθηνά!

      Διαγραφή
  14. Από την αρχή ως το τέλος ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ Αθηνά μου!
    Βέβαια με τόσο φαΐ έγκωσα λίγο η καημένη....αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και κάνω τουμπεκί!
    όσο για το dress code...απλά θεά!
    Φιλιά και χρόνια πολλά να ζήσεις ακόμα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ Μερσί Άιρις!
      Επειδή γνωρίζω ότι απέχεις από πολλά εδέσματα, γι αυτό παρήγγειλα και Κόλυ-Bar από το γραφείο Τελεταί Μπούκουρας, διότι είναι υγιεινές μπάρες!
      Φιλιά και θα το προσπαθήσω να ζήσω πολύ ακόμα!

      Διαγραφή
  15. Εγώ Αθηνά θα έρθω στην κηδεία σου για συγκεκριμένους λόγους..
    α) θα σε αποτεφρώσουν, κάτι που θέλω να κάνουν και σε 'μένα
    β) μ' αρέσει το dress code
    γ) θα έχει πλούσιο μπουφέ

    Παρ' όλα αυτά, σου εύχομαι να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά κι ακόμη περισσότερο, παραμένοντας όμορφη, υγιής κτλ κτλ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι είναι πολύ σωστού οι λόγοι για τους οποίους θα παραβρεθείς στην κηδεία μου!
      Με σωστότερο τον γ!
      Ευχαριστώ πολύ για της ευχές σου περί μακροημέρευσης, αν και η ζωή που κάνω δεν είναι τόσο υγιεινή!
      Κίσιζ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  16. Λατρεμένη μου πολύ ωραίο κονσεπτ και μπουφες και μπουκαλάκι τεφρας. Αν ειναι ευκολο θα ηθελα να μου αφησετε το Σηφηηηηηηηηηηηηηηη! Το dress code θα το τιμησω γιατι ειναι ερωτικό και θηλυκό! Για γραφειο τελετων σκέψου και τον Μπαμπούλα στη Θεσσαλονίκη, καλά στις Κουκλες θα το καψουμε κυρ Στεφανε!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά το σχέδιο είναι να ζήσω άλλα 11, τουλάχιστον, χρόνια, ούτως ώστε να μην αφήσω τον Σήφη ορφανό από μάνα, διότι θα πάθει κατάθλιψη λόγω της απουσίας μου και θα τα κακαρώσει!
      Τώρα, σε περίπτωση που τα κακαρώσω εγώ προηγουμένως, ο Σήφης θα πάει να ζήσει με τον εκτροφέα Sakis Blue Genesis Yorkshire, διότι ο Sakis έχει άλλα 5 γιόρκι που είναι φίλοι με τον Σήφη και τον έχει καπαρώσει από τότε που ο Σήφης ήταν 3 ημερών!
      Όμως, εάν ο Sakis τα τινάξει πριν από εμένα, τότε θα τον πάρεις τον Σήφη!
      Αδυνατώ να πάρω άλλο γραφείο τελετών, διότι είμαι συναισθηματικά δεμένη με τον κ. Αλκίνοο Μπούκουρα, του Ομίλου Μπούκουρα!
      Πράγματι, ωραία θα περάσετε στις Κούκλες και κρίμα που εγώ θα είμαι πτώμα και δεν θα μπορώ να έλθω!
      Καλό μεσημέρι!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  17. επειδη η ανιδιοτελεια με χαρακτηριζει,ευχαριστω για τα χρυσαφικα,αλλα θελω να μου αφησετε το τα δυο γατια,το ρολοι τοιχου,την ζυγαρια,και το χριστουγεννιατικο δεντρο με ολα τα στολιδια.
    και αφου τα κανονισαμε και αυτα,μπορεις να κλεισεις ησυχη τα ματια σου!
    μαζι με αυτη την μπαντα που θα παιζει θα ερθω και εγω απο κοντα με την γκραν κασα μου και την κωλκανα και θα σου παιξουμε και τον μπετατζη.
    θα φτιαξω και ενα τιραμισου χωρις αυγα για να γουσταρουμε!!!!

    υγ: θα εχεις ειδοποιησει και γκομενακια ε??????
    μμμμμμ......μαλιστα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιραμισου χωρίς αυγά; Καλέ θα σηκωθούν οι νεκροί από τους τάφους τους.

      Διαγραφή
    2. εχεις δικιο!!!τοτε θα φτιαξω κεικ φραουλα!!!!!!

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Λυπάμαι Λεκάνα μου, αλλά δεν μπορώ να σου αφήσω τα άλλα που ζητάς, διότι δεν μου ανήκουν.
      Ανήκουν στη νταμντελαρί!

      Όταν πείτε τον μπετατζή, να πάρετε και τη Βιργινία μαζί που κάνει κι ωραία βόκαλς!

      Τιραμισου χωρίς αυγά; Καλέ θα σηκωθούν οι νεκροί από τους τάφους τους.

      Τα γκομενάκια θα σε περιμένουν!

      Διαγραφή
  18. Καλήν ημέρα αγαπητοί μου φίλοι και φίλες. Θα ήθελα κατ'αρχήν να σας ευχαριστήσω προσωπικώς διά την τιμήν να αναφέρεσθε εις το όνομά μου -το οποίο πιστέψτε με, είναι βαρύ ωσάν ταφόπλακα- και δη μετά θετικής αύρας. Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την αγαπητή Αθηνά ήτις τυγχάνει λαμπρότατη νεαρά. Σας πληροφορώ δε πως είσθε όλοι και όλες ευπρόσδεκτοι στο Γραφείον μας στην Δραπετσώνα αλλά και στο παράρτημά μας στα Λιόσα δια να γνωριστούμε. Επίσης υποσημειώνω πως για παν ενδεχόμενον είμεθα 24/7/365 στην διάθεσή σας. Οι ΤΕΛΕΤΑΙ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ™ σας κρατούν την χήραν εις οιαδοίποτε περίσταση. Να είσθε καλά.
    ΥΓ. Η αγαπητή φίλη η οποία ανέφερε τον συνάδελφο Φάνη Μπαμπούλα εις την Θεσσαλονίκην παρακαλείται να ενημερωθεί πάραυθα διά το έργον και την -πραγματική- ποιότητα του Γραφείου μας. Σε ενδεχόμενη επιμένουσα δυσπιστίαν της, προσφέρομε εντελώς δωρεάν μια Πρόβα Τζενεράλε™ στον χώρο της.

    -Αλκίνοος Μπούκουρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *χείραν
      (με συγχωρείτε, κεκτημμένη ταχύτις)

      Διαγραφή
    2. Κύριε Μπούκουρα καλημέρα σας. Χτες περιηγήθηκα στον ιστότοπό σας και έλεγξα τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας. Και γαμώ!!!

      Όσο για την Κουμπάρα, δεν είναι και τόσο νεαρά όσο φαίνεται και ακούγεται. Οπότε να ετοιμάζεστε χαχαχα (φτου να χτυπήσω ξύλο).

      Αλήθεια για μένα που είμαι υπέρβαρος και λίγο παχύδερμο έχουμε φέρετρα ή θα με πάνε με γκρέϊντερ; Πάντως είμαι σχετικά κοντά σας, Νίκαια, οπότε μπορώ να περάσω να μιλήσουμε για τις λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
    3. @Αλκίνοος Μπούκουρας

      Αγαπητέ κύριε,

      Η ευχαρίστησις όλη δική μου και η τιμή μεγάλη που μας επισκεφτήκατε!
      Δεν συμβαίνει συχνά να δεχόμεθα εδώ πέρα μέσα εξέχουσες προσωπικότητες, όπως εσείς!
      Και ναι, θα συμφωνήσω με τον κουμπάρο Μάλερ76, δεν είμαι τόσο νεαρά!
      Φυσικά, όπως διατείνεστε, δεν παύω να είμαι λαμπρότατη!
      Καλή σας ημέρα!

      Με εκτίμηση,
      Αθηνά...

      Διαγραφή
    4. @Κουμπάρος
      Για την περίπτωση που δεν μπορέσει να περάσει και πάλι ο κ. Αλκίνοος Μπούκουρας, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι οι Τελεταί Μπούκουρας έχουν φροντίσει για όλα τα μεγέθη!
      Πώς αλλιώς θα προτιμούσα το γραφείο τους;

      Διαγραφή
    5. ναι ναι να το κανονίσουμε ειδικα τα του μασαζ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Δεν κανονίζουμε μια πρόβα σύντομα, λέω ‘γω, να είσαι κι εσύ επιτόπου να ελέγξεις τις λεπτομέρειες, μήπως πάει τίποτα στραβά; Λέω μήπως…
    Γιατί αν….
    Αν στραβοπατάμε χορεύοντας ‘δώθε κείθε, πάνω σε ψηλοτάκουνα με τις τουαλέτες να σέρνονται και τις μπάντες, μήπως γίνει ο κάλος τούμπανο κι η βλεφαρίδα χώμα, και δεν έχουμε μούτρα να εμφανιστούμε στο σουαρέ στις «Κούκλες»;…
    Αν τα τινάξεις «εκτός σεζόν» και οι «Κούκλες» είναι κλειστές, ή πάλι εντός σεζόν, και είναι κλεισμένες;…
    Αν η θλίψη μας βαρύνει τόσο που να μην κατεβαίνει μπουκιά (λέω…) και την επόμενη ξυπνήσουμε σε απόγνωση που δεν καταφέραμε να ντερλικώσουμε τον άμπακα;… (Εδώ είναι ίσως καλό να σκεφτείς την πιθανότητα ύπαρξης αναμνηστικών τάπερ και doggy bags, κάτι λιτό, με την φωτογραφία της εκλιπούσης σε χρυσό πλαίσιο, ή κάτι παρόμοιο)
    Αν πάλι δεν μας βαρύνει η θλίψη τόσο που να μην κατεβαίνει μπουκιά και ξεκοιλιαστούμε στον μπουφέ, και αρχίσουν να εκτοξεύονται κουμπιά, ραφές και φερμουάρ (οπότε και πάλι η ολονυχτία στις «Κούκλες» χάσει την αίγλη της);…
    Και προέκυψε και το θέμα της αποδοχής κληρονομιάς του κ. Μήτσου του χαμηλοσυνταξιούχου…
    Σκέψου το!

    Υ.Γ. Να αρχίσω να ράβομαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια πρόβα στις Κούκλες είναι πάντα μια καλή ιδέα! Για να συνηθίσεις και το τακούνι!
      Όσο για τα υπόλοιπα, μην φοβάσαι τίποτα! Όλα θα τα διευθετήσει, με τον καλύτερο τρόπο, το γραφείο Τελεταί Μπούκουρας!
      Με τον κ. Μήτσο έληξε το θέμα. Θα πάει στη Σβετλάνα, πρώην Σερκγέι!

      ΥΓ. Να αρχίσεις να ράβεσαι, διότι νιώθω και κάτι ρίγη σήμερα, που σημαίνει ότι μάλλον αρρωσταίνω βαριά και ποτέ δεν ξέρεις!

      Διαγραφή
  20. Ευχαριστω πολυ, αλλα θα ηθελα να ανταλλαξω την ραπτομηχανη με τον κ. Μήτσο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, φαντάζομαι ότι τον τιμά ιδιαιτέρως η πρότασή σου τον κ. Μήτσο, αλλά από την στιγμή που άκουσε για την δίμετρη Ρωσίδα νταρντάνα, την Σβετλάνα, πρώην Σεργκέι, δήλωσε ότι θέλει να πάει σ' αυτήν!
      Άρα δεν είναι εφικτό πλέον να γίνει η ανταλλαγή!
      Σε περίπτωση που έχεις πολλές ραπτομηχανές και δεν θέλεις και τη δική μου, χάρισέ την με τη σειρά σου κάπου να πιάσει τόπο!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  21. Λίγες μέρες χωρίς ίντερνετ ήμουν και γράψατε τόμους!!
    Αυτά θα τα διαβάσω αφού τακτοποιήσω τα της δικής μου για να μην επηρεάζομαι...οπότε I'll be back!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α, εγώ θέλω βαλσάκια στη δική μου, βαλσάκια και βυσσινάδα να γλυκαθείτε απ την απουσία μου που θα αφήσει δυσαναπλήρωτο κενό στις ζωές σας και μετά να κάμετε σεξ σαν να μην υπάρχει αύριο γιατί το σεξ είναι ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλσάκια; Δεν θέλεις Μίνα, Μίλβα και Μπάρμπαρα; Εκπλήσσομαι!

      Διαγραφή
    2. Μίλβα; Jamais, την απεχθάνομαι! Βαλσάκια, να όπως αυτό

      https://www.youtube.com/watch?v=wcvNEqrp-MM

      Διαγραφή
    3. Κοίτα επειδή πάντα μπερδεύομαι με τις αδυναμίες σου έβαλα και τη Μίνα και τη Μίλβα,για να είμαι μέσα!
      Εξαιρετικοί οι Άνταμς!

      Διαγραφή
  23. Καλώς σε βρίσκω.. σε μακάβρια δημοσίευση (Αχ βρε Πέτρα, μα τι Πέτρα είναι αυτή?) που την έκανες πάρτυ κανονικό.Μαζί σου στη καύση κι εγώ.....η μπάρα από κόλλυβα, το μενού, το ντύσιμο και όλο το κόνσεπτ γενικά, μου άρεσε πολύ..τρελό και αλλοπαρμένο σαν όλες μας..τρελάθηκα όμως εντελώς με τη τεφροδόχο..θέλωωω μια παρόμοια & ναι θα το αφήσω εγγράφως.....θα δεις!Όσο για το σύνολο σχολίων και απαντήσεων έχω λιώσει στο γέλιο, άσε που έχετε γράψει τόμους και είμαι μια ώρα εδώ...όταν πάτε στις Κούκλες μη ξεχάσετε να με καλέσετε κι εμένα.
    Ξανά καλώς σε βρίσκω, θα περνώ συχνά (καλά αυτό, σκασίλα σου) να΄σαι καλά κι εσύ κι ο Μήτσος σου και ΄χετε 100+ χρόνια για να μας δίνεις λίγο από το χιούμορ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Ζορζέτ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο η οργάνωση της κηδείας μου, όσο και η ατμόσφαιρα των σχολίων!
      Όταν είναι για τις Κούκλες, θα σου στείλω μέιλ!
      Μιλ μερσί για τις ευχές σου Ζορζέτ!

      Διαγραφή
  24. έδωσες το μήτσο αλλού;;;;
    καλά δεν ντρέπεσαι;
    και εμένα τι θα μου αφήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ρία, έγινε μπέρδεμα και ήδη το έχει δέσει κόμπο ο κ. Μήτσος ότι θα πάει στη Σβετλάνα, πρώην Σεργκέι!
      Φυσικά θα του μιλήσω για εσένα, αλλά φοβούμαι ότι δεν θα καταφέρω να του αλλάξω γνώμη!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.