Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Χθες πήγα να πληρώσω...



...μια κλήση. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: 
Ήταν μόλις το τρίτο πρωινό του Αυγούστου, όταν χρειάστηκε να πάω από το Άργος στο Ναύπλιο, για να διευθετήσω εκεί κάποιες υποθέσεις, οι οποίες δεν είναι της παρούσης. 
Πήρα το αυτοκίνητο και ξεκίνησα. Και εκεί που οδηγούσα αμέριμνη, με κάποια ταχύτητα όχι και τόσο υπερβολική - κατά τη γνώμη μου - και άκουγα στη διαπασών το Paranoid, το οποίο και τραγουδούσα παράφωνα, όπως συνηθίζω, ξεπετάγεται πίσω από ένα θάμνο ένας εργαζόμενος στην Τροχαία και μου κάνει σήμα να σταματήσω. 
-Άδεια και δίπλωμα παρακαλώ, μου λέει. 
-Άδεια μετά τον 15αύγουστο κι αυτό δεν είναι και πολύ σίγουρο. Εσείς θα πάτε πουθενά; τον ρώτησα. 
Ακόμα να καταλάβω το γιατί, χωρίς άλλη κουβέντα, μου έδωσε μια κλήση για υπερβολική ταχύτητα… 
Αφού σας λέω…
Δεν έτρεχα…

43 σχόλια:

  1. Ναι ρε συ άμα πηγαινες οπως πήγαινες τότε που ανεβαίναμε τη Συγγρού κι η ψυχή μου πήγε στη Κούλουρη με τις σφήνες πούκανες γιατί άραγε σούδωσε κλήση;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σώπα καλέ! Είσαι υπερβολική. Ούτε με 150 δεν πήγαινα τότε!

      Διαγραφή
  2. Άντε καλέ και τρόμαξα...νόμιζα πως πήγες να πληρώσεις τον ΕΝΦΙΑ!
    Πάντως έχω μια υποψία για την κλήση...μπορεί να μην έτρεχες, μα και η εξουσία δεν έχει χιούμορ!!!
    Ουδεπόποτε είχε!
    Φιλιά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όχι, δεν έχω ιδιοκτησία στο όνομά μου κι έτσι δεν έχω να πληρώνω ΕΝΦΙΑ!
      Τώρα για το αν έτρεχα, δεν είμαι και πολύ σίγουρη, διότι κοίταζα τον δρόμο και όχι το κοντέρ!
      Πάντως ο συγκεκριμένος δεν είχε χιούμορ, σε αντίθεση με κάποιον άλλο παλαιότερα που με είχε σταματήσει για ζώνη και η στιχομυθία είχε ως εξής:
      Όργανο: Δεν φοράτε ζώνη.
      Αθηνά: Αν σας πω ότι τελευταία πήρα πολλά κιλά και δεν με χωράει, θα με πιστέψετε;
      Όργανο (τρίβοντας την ουδόλως ευκαταφρόνητη κοιλιά του): Πώς δεν θα σε πιστέψω; Το ίδιο έπαθα κι εγώ! Πήγαινε να βάλεις μια μεγαλύτερη και να τη φοράς πάντα!
      Και έτσι την γλίτωσα την κλήση τότε και ήταν αυτός η αιτία που, έκτοτε, το πρώτο πράγμα που κάνω όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο, είναι να φοράω ζώνη!
      Καλό μήνα Μεμαρία!

      Διαγραφή
    2. Να ένα σπάνιο δείγμα εξουσίας με χιούμορ....έπεσα από τα σύννεφα!

      Διαγραφή
    3. Α ναι! Κι εγώ έχω να το λέω για τον κυριούλη αυτόν! Τον οποίο δεν έχει τύχει να τον συναντήσω πάλι κάπου. Μάλλον πρέπει να συνταξιοδοτήθηκε, διότι ήταν τότε μιας κάποιας ηλικίας! Σίγουρα πάντως ήταν ο τελευταίος των Μοϊκανών!

      Διαγραφή
  3. Μήπως δεν του άρεσε το τραγούδι;;
    Καλό μήνα Αθηνάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις που αυτό θα ήταν! Δεν θα του άρεσε το άσμα! Θα ήταν φαν του ελληνικού έντεχνου, με το συμπάθιο κιόλας!
      Καλό μήνα και φιλί!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Δεν ήταν επειδή έτρεχες! Επειδή δεν απάντησες σωστά ήταν.. χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σίγουρα δεν έπρεπε να τον ρωτήσω αν θα πήγαινε διακοπές πουθενά! Ήταν αδιακρισία εκ μέρους μου!
      Καλό βράδυ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  5. Tσ! τσ! τσ! Θα τον καταγγείλω για έλλειψη χιούμορ τον κύριο τροχαίο! Εμένα μια φορά με πήραν από πίσω όταν πέρασα με βαθύ πορτοκαλί. Βρε τον βάζανε τον φάρο, τον ξαναβάζανε, εγώ το χαβά μου. με το ρυθμό μου, αλλά αδιάφορη, έφτασα μέχρι το σπίτι μου, παρκάρω κανονικότατα, κατεβαίνω, κι όταν ήρθαν δίπλα μου βγάζει ο κυριούλης το κεφάλι από το παραθύρι και με ρωτάει γιατί δεν σταματούσα τόση ώρα που μου έκαναν σήμα. Ε, κι εγώ απλά κι ωραία απάντησα πως δεν αντελήφθη πως ήταν για την αφεντιά μου όλο το νταβαντούρι. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να βγουν από το αυτοκίνητο, σου λέει χαζή είναι τούτη, χαράμι θα πάει το χαρτί! Αλλά ωστόσο τότε δεν είχαμε να φοβόμαστε για τρομοκρατικά. Αν αυτό συνέβαινε σήμερα, θα με είχαν πάει μέσα για συνεργάτη του Μαζιώτη κατά πάσα πιθανότητα :) :)
    Καλό μήνα Αθηνά μου! Και να προσέχεις στο βρόμο (που λέει και το δυσλεκτικό μου άλλο μισό) ! Τα φιλιά μου! ღ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πα πα! Μα για ποια σε περάσανε; Να σταματάς σε κάθε φάρο που αναβοσβήνει; Εμείς είμεθα σοβαρές κυρίες, έπρεπε να τους πεις! Δεν σταματάμε σε καλέσματα αγνώστων!
      Αχ προσέχω η δόλια, προσέχω τον δρόμο, το κοντέρ δεν προσέχω!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  6. Κουμπαρούλα είσαι μια παράνομη, χααχαχχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι κουμπάρε μου, είμαι! Μα δεν το ήξερες; Αφού έχεις δει το τατουάζ μου! Γιατί θαρρείς ότι το έχω; Για μόδα; Όοοοοοοοοχι, στη φυλακή το είχα κάνει!

      Διαγραφή
  7. Με σταματαει τροχαια τον Αυγουστο, στην Αθηνων-Σουνιο (στο Ριμπας συγκεκριμενα με οριο πινακιδας 60χλμ/ω) και το ρανταρ τους εγραψε 167χλμ, εγω ανετος, με το τσιγαρο, χωρις ζωνη και τα σχετικα.

    - Γιατι ετρεχες;
    - Πηδανε τη γυναικα μου κυρ ταξιαρχε και παω να τους πιασω επ' αυτοφορω.
    - Ουτε ζωνη δε φορας;
    - Και τα esp εχω κλεισει κυρ διοικητα μου... σου λεω εχω προβλημα.
    - Ναι αλλα τρεχεις πολυ...
    - Δεν τρεχω, απλως παω γρηγορα, πτεραρχε μου.


    Αφου με τα πολλα με αφηνει, χωρις να μου κοψει χαρτακι... πεταγεται ενας πιτσιρικας συναδελφος του απο διπλα, και μου λεει "Κανονισε να κανεις τοΥ αυτοκινοΥτο, αεροΥπλανο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άξιος, άξιος Μανόλογ3!
      Εντάξει, το ‘πιασα! Την επόμενη φορά που θα με σταματήσουν θα πω ότι τρέχω να προλάβω να πιάσω επ’ αυτοφώρω τον κ. Μήτσο με την κοκκινομάλλα γειτόνισσα!

      Διαγραφή
  8. Απόλαυσες το τραγούδι; Αυτό έχει σημασία!
    Κίσιζ μάι ντίαρ!

    (εγώ δεν έχω πληρώσει το ΕΝΦΙΑ ακόμα.....έτσι μου'ρθε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το απόλαυσα λέει; Την καταβρήκα σου λέω!
      Μην βιάζεσαι για τον ΕΝΦΙΑ, περίμενε να κόψουν λίγο οι ουρές, γιατί είδες τι γίνεται…
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  9. Μα άδεια μετά τον 15Αύγουστο!!!
    Κάνε του λίγο γλυκά ματάκια ... ξέρεις εσύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκά μάτια, μόνο στο ανεκπλήρωτό μου! Σε κανέναν άλλον!

      Διαγραφή
  10. πετάχτηκε από ένα θάμνο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς, δεν υπάρχουν θάμνοι στα μέρη σας; Μόνο σεγκόϊες;

      Διαγραφή
    2. @Λεκάνα
      Ναι σου λέω! Που είναι ο Κουτρουφίνης; Απέναντι στα 10 μέτρα, πριν φτάσουμε στο Λύκειο; Ε, εκεί έχει έναν θάμνο! Ήταν κρυμμένος σχεδόν μέσα στον θάμνο και αυτός και η μηχανή του!

      Διαγραφή
  11. Όντως καθόλου χιούμορ όμως αυτοί οι τροχαίοι (δεν έχω την τύχη, τιμή... - δεν μου έρχεται κάτι άλλο από Τ - να είμαι συνεπιβάτης σας οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για τις οδηγικές σας ικανότητες και υπερβολές), ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβολές εγώ; Σε λίγο θα μου πεις ότι τρέχω κιόλας!
      Έννοια σου και θα έλθει κάποτε η ημέρα που θα διασχίσουμε μαζί οδικώς όλη την Ευρώπη! Εν τω μεταξύ εσύ πριόνιζε!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  12. ειχε θεμα με τους black sabbath αυτος..
    χωρις χιουμορ
    χαλια δεν μας τα λεει καλα ο τυπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι παιδί μου, το έκοψα τον τύπο! Ήταν από Νέο Κύμα έως Μάλαμα στο τσακίρ κέφι, χωρίς άλλα ακούσματα. Ξενέρωτος του κερατά δηλαδή!

      Διαγραφή
  13. Μεχρι στιγμης δεν με εχουν σταματησει ποτε, αν και κανονικα θα επρεπε να με ειχαν κλεισει φυλακη! Ομως δυο φορες εχω σωσει δυο φιλους μου που ετυχε να οδηγουν και εκαναν παραβαση. Ο ενας δεν σταματησε σε STOP, εκανε αγωγη και πηγε σε δικαστηριο, οπου με καλεσε για μαρτυρα και τον αθωωσαν, και ο αλλος... περασε διασταυρωση με κοκκινο (ειχαμε αργησει να παμε σινεμα!!!) και εριξα ενα φο-βε-ρο "γλυψιμο" στον αστυνομο σε στυλ..."ασχετα αν θα μας δωσετε κληση, θα ηθελα να σας πω τι καλοι και ευγενικοι που ειστε εσεις οι αστυνομοι του Los Angeles, κλπ-κλπ" και δεν μπορεις να φανταστεις τι αλλες φοβερες μπουρδες, ετσι που ζαλιστηκε να ακουει τις μπαρουφες που ελεγα, και μας αφησε να φυγουμε χωρις κληση απλα ειπε... "καλα... φυγετε να πατε σινεμα και αλλη φορα να προσεχετε"!
    Πρεπει να κανεις πρακτικη στο "λεγειν εν περιπτωση κινδυνου", αυτη η πρακτικη σωζει ζωες και πορτοφολια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς όχι, στοπ ή φανάρι δεν έχω παραβιάσει ποτέ!
      Η αλήθεια είναι ότι στερούμαι από δύο πράγματα: Από το «λέγειν σε περίπτωση κίνδυνου» και από διπλωματία! Όμως τείνω να συμφωνήσω ότι θα έπρεπε να παρακολουθήσω σεμινάρια γι αυτά!

      Διαγραφή
  14. Μια απορια... πως ειναι δυνατον να ακους στο αυτοκινητο το Paranoid και να μην τρεχεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα τώρα Εφήμερον! Μεταξύ μας είμαστε! Και οι δύο ξέρουμε ότι έτρεχα!
      Α, μόνο μην βγει παραέξω!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Να δεις εγώ γέλια που έκανε ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) όταν έμαθε ότι πήρα κλήση! Χο χο χο χο!

      Διαγραφή
  16. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα γελάω τόσο, σε σημείο να χτυπιέμαι σαν φώκια! ΣΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς τα γέλια που κάναμε στο σπίτι όταν μετρούσαμε τα χρήματα για να πληρώσουμε την κλήση, δεν περιγράφονται!
      Κίσιζ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  17. Αθηνά τρέχεις.... Και ψεύδεσαι και τρέχεις.. (μάλλον γι' αυτό δεν εμφανιζόταν το βλογ επί 2 ημέρες. Με ταχύτητα φωτός τρέχεις, ενώ το δικό μου διαδίκτυο με 24mbs).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκριτικά με τις ταχύτητες που ανέπτυσσα όταν ήμουν νέα, τώρα πάω σαν τη χελώνα!

      24 mbs; Δεν έχετε VDSL στα Χανιά; Τι κρίμα...

      Διαγραφή
  18. Τους "εργαζόμενους" στη τροχαία, στο χωριό μου αλλιώς τους αποκαλούμε!
    Και το χειρότερο, πήγες να πληρώσεις κλήση; απαπαπα! δεν σε αναγνωρίζω!

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααα και εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτό το Σ/Κ! :)

    ΥΓ: από χθες η νέα ερωτικότατη μου ανάρτηση δεν εμφανίζεται στο blogger, έκανα δεύτερη "ενισχυτική" και τίποτα... σνιφ! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πλήρωσα την κλήση, διότι, μην με βλέπεις έτσι, κατά βάθος σέβομαι τους νόμους καθώς και τους θεσμούς!
      Στέλνω θεσμικό φιλί!

      ΥΓ. Ω! Ήδη πέρασα από το βλογ σου, διότι με είχε ειδοποιήσει με μέιλ η Γουόρδπρεςς!

      Διαγραφή
  19. Μα να τρέχεις και εσύ να πληρώσεις κλίση; εδώ αλλοι δεν θα πήγαιναν καθόλου και αλλοι με το πάσο τους..!!.δεν είχες κανένα μπάρμπα στην Κορώνη;; το τι γέλιο έριξα εδώ χι.χι. δεν λέγεται Αθηνά μου...βρε τι χανω που αργώ να περάσω..!!! οπως να πουμε το υποστρωμα της μαμας Θεοδωσίας..χι.χι. να μου την φιλήσεις και να της κάνεις ενα μπλοκ να μιλάμε οι συνομήλικες..χι.χι.φιλιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκιιιιιιιιι μου! Άστα,πεθάναν οι μπαρμπάδες! Κι έτσι την πλήρωσα τη ρημαδοκλίση! Τι να έκανα;
      Η Θεοδοσία πολύ θα σε αγαπήσει που την θεωρείς συνομήλική σου,αλλά δεν είναι στη δεύτερη νεότητα όπως εσύ! Τον Ιανουάριο θα κλείσει αισίως τα ενενήντα!
      Πολλά φιλιά και από τις δυο μας!

      Διαγραφή
    2. Μια χαρά τα βρίσκω τα ενενήντα τι είναι 20 χρονάκια Αθηνά μου; μια ανάσα είναι ως που να πεις κίμινο νάτα μπροστά σου..χι..χι.!! φιλώωωωωωω!!!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.