Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S03E02



Κινδυνεύω να θεωρηθώ κακιά, αλλά ευχαρίστως θα έσπρωχνα στον λάκκο αυτήν που ουρλιάζει "Bye Bye WiFi" σε διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας.

Όχι, πείτε μου… Έτσι, προς χάριν των παλαιών ημερών… Δεν θα θέλατε να βγει ο Κεδίκογλου και να μας εξηγήσει τι γίνεται με τη ΝΕΡΙΤ; 

Η Apple ανακοίνωσε επίσημα ότι έσπασε νέο ρεκόρ με πωλήσεις περισσότερων από 4 εκατ. συσκευών iPhone 6 μέσα στις πρώτες 24 ώρες! Όπως διαπιστώνετε ο πλανήτης βρίσκεται σε κρίση. Τώρα βέβαια, δεν είμαι σίγουρη για την φύση αυτής της κρίσης. 

Ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου), περιμένει εναγωνίως την έλευση του χειμώνα και την κατακόρυφη πτώση της θερμοκρασίας. Γιατί; Μα για να μην ανάβουμε καλοριφέρ και έτσι να έχω κίνητρο να του σιδερώσω τα υποκάμισα! 

Ο κ. Φώτης θα είναι υποψήφιος για την προεδρία της ΔΗΜΑΡ. Μέχρι εδώ όλα καλά. Άλλη είναι η απορία μου: Πόσοι έχουν παραμείνει για να τον ψηφίσουν; 

Επειδή το έχω χάσει λίγο το θέμα, έχουμε κανένα νέο από Αμφίπολη μεριά ή άκρα του τάφου σιωπή στον τάφο βασιλεύει; 

Ακολουθεί ρομαντική συνομιλία μεταξύ συζύγων.
Εκείνος: Πόσο θα ήθελα τώρα μια σφιχτή αγκαλιά… 
Εκείνη: Πάρε βόα. 

Καλή εβδομάδα!

51 σχόλια:

  1. Η κρίση είναι η μαλακία που μας δέρνει. Πολλά χρόνια τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέματα...
      Αν και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, εντελώς μεταξύ μας, μην βγει παραέξω, εάν μου το χαρίζανε ευχαρίστως θα το δεχόμουν!

      Διαγραφή
  2. Δε μου λες μαρή στο τελος ο Εκείνος είναι ο Μήτσος κι η Εκείνη είσαι συ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, είσαι τρελή. Με έχει εμένα ικανή να μιλήσω έτσι στο στεφάνι μου; Να μου ζητήσει σφιχτή αγκαλιά και να του πω "πάρε βόα"; Τι να σου πω... Με στεναχώρησες τώρα...

      Διαγραφή
    2. Σχώρα με μαρή παρεξήγησα!!!!!!!!!!!!! Ξεχασα πούσαι μελλιστάλαχτη!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Έτσι. Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα Αθηνά, επισήμως, διότι σε διάβαζα λαθραίως εδώ και καιρό. Όοοχι καθόλου κακιά, εγώ θα έσπρωχνα μαζί και αυτόν που κάνει το σπικάζ! Ο πλανήτης έχει 7 δις κόσμο, κρίμα που έχουν μόνο 4 εκατομμυριάκια, αυτό το άκρως απαραίτητο αντικείμενο! Άραγε πόσοι πεινάνε; Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Ειρήνη εδώ πέρα μέσα!
      Χαίρομαι να βρίσκω συμμάχους να πετάμε σε λάκκους όσους τσιρίζουν!
      Κοίτα τώρα, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, εντελώς μεταξύ μας, μην βγει παραέξω, εάν μου το χαρίζανε ευχαρίστως θα το δεχόμουν!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. μα πόσο ύπουλη είναι η νταμτελαρί?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαντάζεσαι πόσο! Που δεν τα λέω γιατί δεν θέλω τη συμπόνοια κανενός;
      Αααααααααααχ εγώ μόνο ξέρω τι τραβάω η δόλια!

      Διαγραφή
  5. χαχαχα είσαι τρελή! Δώσε βόα στο χωριάτη.. χαχαχαχα! Ακόμη σκέφτονται ποιός μπορεί να κρύβεται στον τάφο.. έχουμε καιρό ακόμη..
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τώρα είναι πράγματα να ζητάνε σφιχτές αγκαλιές με τόση ζέστη που έχει ακόμα; Σε λίγο, έτσι όπως το πάνε, θα μας ζητάνε να τους σιδερώσουμε και τα υποκάμισα! Ελπίζω να καταλήξουν κάπου σύντομα οι αρχαιολόγοι, διότι έχω περιέργεια τίνος είναι ο τάφος και δεν έχω κι όλη τη ζωή μπροστά μου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  6. καλημέρα και καλή εβδομάδα ανεκπλήρωτο - αυτό με το σιδέρωμα κάτι μου θυμίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιδέρωμα αυτός ο άγνωστος χαχαχα

      Διαγραφή
    2. @Ανεκπλήρωτο
      Σιδέρωμα, αυτή η μάστιγα!

      ΥΓ. Ααααααχ

      Διαγραφή
  7. Πάρε το ανέκδοτο και αφιέρωσε το: στον Φώτη, στον Κεδίκογλού, στις ηλίθιες διαφημίσεις και στις επικίνδυνες κυβερνήσεις με "αγάπη"......... Φιλιά και καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, καλύτερα θα τους στείλω τον βόα. Για πετ!
      Καλό μεσημέρι Τζόαν Πέτρα!

      Διαγραφή
    2. Τον βόα εννοούσα κι εγώ!! :))

      Διαγραφή
    3. Έπρεπε να το είχα καταλάβει ότι κι εσύ εννοούσες τον βόα! ☺

      Διαγραφή
  8. Από Αμφίπολη έχουμε το νούμερο το Τζήμερο που κράζει τις Καρυάτιδες για ασχήμια. By By όπως το wi-fi ο συγκεκριμένος. Πάντως το πραγματικό νέο αυτής της βδομάδας ήταν (και αλιεύω φυσικά από το τμήμα πολιτισμού του in.gr) η διέρρευση γυμνών φωτογραφιών της Κιμ Καρντάσιαν http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231349433

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου λες; Τέτοια πράγματα ο Τζήμερος; Πάω να δω τι δήλωσε.
      Καλά, τα σπάει το τμήμα Πολιτισμού του ιν.γρ! Αν και βέβαια η είδηση θα ήταν να έχουν βγει στο διαδίκτυο φωτογραφίες με την Καρντάσιαν ντυμένη!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αθηνά μου!
    Μετά τον τελευταίο ερωτικό διάλογο έχω μείνει κάγκελο!
    χοχοχο!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πεις; Συμβαίνει να γίνονται τέτοιες συνομιλίες και στις καλύτερες οικογένειες!
      Καλό απόγευμα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα και καλή εβδομάς!!!

    Καλά βόα του είπες του χριστιανού να πάρει? χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε καταλαβαίνω... Τι μου προσάπτεις; Ότι την φράση "πάρε βόα" την είπα εγώ στον κ. Μήτσο; Με έχει εμένα ικανή να μιλήσω έτσι στο στεφάνι μου; Τι να σου πω... Με στεναχώρησες τώρα...

      Διαγραφή
  11. Μη λες για σιδερωμα γιατι εχω ένα πλυντηριο ρουχα να σιδερωθουν. :P

    Ζει ο κυρ Φωτης; Πως νομιζα πως είναι θαμενος στην αμφιπολη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασιδέρωτα ρούχα; Και τι κάνουν οι γυναίκες του σπιτιού; Άραξαν, Βάρυναν; Πάλιωσαν;

      Διαγραφή
    2. @Μανόλογ3
      Και το κάνεις θέμα για ένα πλυντήριο ασιδέρωτα; Εδώ μιλάμε η στοίβα κοντεύει να φτάσει ταβάνι!
      Είδες για να μην καταλήγουν τίνος είναι ο τάφος, εμείς φαντασιωνόμαστε διάφορα!

      Διαγραφή
    3. @Κουμπάρος
      Οι γυναίκες των σπιτιών περιμένουν να πέσει η θερμοκρασία για να μπορούν να αντέξουν τη ζέστη που βγάζει το σίδερο!

      Διαγραφή
    4. Δεν εχουμε γυναικες στο σπιτι, μια μανα εχουμε τρεις αντρες, της λεω να χωρισει τον πατερα μου να βρει κανεναν πλουσιο να δουμε και εμεις τι θα κανουμε στη Ζωη μας. Αλλα δεν ακουει, εκει ταλαιπωρια ρε γαμωτο.

      Ειδα όμως και τις άλλες τις προκομενες που εμενα μαζι τους, ολες τις δουλειες του σπιτιου εγω τις εκανα, και μεσα σε όλα ηθελαν και σεξ. Ποσα να αντεξω ο ανθρωπΑς;

      Διαγραφή
    5. Μια γυναίκα 3 άντρες όπως και εμείς. Αλμοδοβαρικά σκηνικά.

      Όσο για τις προκομμένες, θα σου έλεγα να αλλάξεις γούστα μπας και σωθείς αλλά κακά τα ψέματα, αν κρίνω από τον εαυτό μου οι αδερφές ήμαστε πιο ακαμάτρες χαχαχα

      Διαγραφή
  12. Θέλω αηφόνη 6 τώρα.... θα σου κάνω εγώ το σίδερο για 2 βδομάδες. Κάλτσες με τσάκιση, εγγυημένο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύνελθε καλό μου παιδί.
      Εάν είχα τα χρήματα για αιφόνι 6 α) θα έπαιρνα για εμένα, β) θα φώναζα μια καλή κυρία να μου σιδερώσει επί πληρωμή!
      Αυτό το κάλτσες με τσάκιση να μην το κάνεις. Χαλάνε τα λάστιχα!

      Διαγραφή
  13. Καλέ αυτο ζαβό είναι και πολεμά και τον πρωθυπουργούλι μας, που θα μας βαλει τζαμπα γουάι φάι (αλήθεια που ντο;;;) δεν ξερει οτι ετσι όπως πάμε δεν θα μείνει συνταξη για σύνταξη, μισθός για μισθός και δεν θα της μεινει ουτε κινητο! Μπάι μπάι μάι νταρλινγκ!
    Καλη βδομάδα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην είσαι ανυπόμονη! Έρχεται το δωρεάν γουάι φάι μαζί με την ανάπτυξη! Απλώς έχει πήξιμο στους δρόμους και καθυστερούν!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Στο δικο μου σπιτι, σιδερο υπαρχει μεν αλλα... επειδη δεν εχει μάτια, οπως η κουζινα, εκανε αιτηση σαν τυφλο, και εχει παρει προωρη συνταξη εδω και παρα πολλα χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλη! Το δικό μου δεν λέει να στραβωθεί τόσα χρόνια!

      Διαγραφή
  15. Αχ! πες στο καημένο το Στεφάνι σου, να πάρει βόα γιατί:
    https://www.youtube.com/watch?v=_JgDv_GoDx0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει. Έπιασε το κόλπο. Του έδειξα το βίδεο και αποφάσισε να πάρει βόα!

      Διαγραφή
  16. Α μ πες μου οτι άλλαξες ονομα και γι αυτό δεν σε ευρισκα; και ελεγα και εγώ πως εχω καιρό να περασω.... εχω αλλά δεν το λέμε.χι..χι.... και τι τίτλος .... έδώ χάσαμε τα αυγά και τα πασχάλια Αθηνα μου...τι μου λες τώρα...και εγώ θα την επνιγα αυτή με το γουαι φάι.. ήθελα να ήξερα είχανε και στο χωριό τους;; οχι δεν μου φταιει ο τόπος καταγωγης τους.. το μυαλο τους μου φταίει ..χι.χι. ...παντως ο Ελληνας.. τωρα που εμαθε στο γουαι φάει .. να μην έχει να φάει .. αυτό δεν το κόβει.. εθισμός λεμε.. ακομα και εμενα θα μου λειψει .χι.χι. γι αυτό οι δουειες του σπιτιού πανε πισω.. χι.χι π.χ. σιδερο...αααααα Αθηνούλα το συριαλ της Αμφιπολης συνεχίζεται με καυγαδες.. αν δεν το ξέρεις...να εισαι καλά βρε με εκανες και γέλασα με το χιούμορ.. που βρίσκω εδώ.. τρελαίνομαι...χι.χι. να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. με πολλά :) :) :) φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Ρούλα μας!
      Άσε, άσε Ρουλάκι τι πάθαμε... Μας είχαν ακριβύνει το ενοίκιο στο ola de palabras, χρωστούσαμε αρκετά ενοίκια, μας κυνηγούσε ως εκ τούτου η εφορία κι έτσι αλλάξαμε όνομα και διεύθυνση! Γι αυτό και δεν μας έβρισκες!
      Τώρα όμως όλα καλά! Αποπληρώθηκαν τα χρέη, από το έξτρα εισόδημα των αβγών που πουλάμε εδώ πέρα μέσα (τα γεννάει η κότα η Βιολάντω η τζαζλή, που βλέπεις κάτω αριστερά στην οθόνη σου) και συνεχίζουμε κανονικά!
      Κατά τα άλλα κι εγώ το θέλω το γουάι φάι μου! Είναι που το χρειάζομαι και για τη δουλειά!
      Πολύ χάρηκα που μας ξαναβρήκες!
      Σου στέλνω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  17. Με κάλυψε ο διάλογος στο τέλος.. τι έρωτας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω Γιώτα Αρ! Μετά από τόση τρυφερότητα, τι άλλο να σου κάνει εντύπωση;
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  18. Αυτό το bye bye wifi πόσο εριστικό ακούγεται στα αφτιά μου....!!!
    Επίσης ο κόσμος δεν έχει να φάει και δεν έχει να πληρώσει λογαριασμούς και φόρους και τα σχετικά, αλλά μερικά εκατοστάευρα ευχαρίστως τα χαλαλίζουν για αηφόνι... Ο κόσμος περνάει κρίιιιιιιιιιιιση....
    Αυτό με το βόα πια, πολύ πετυχημένο, αχαχαχαχαχα!!
    Φιλιά πολλάααααααααα :))) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ αγαπησιάρικο αυτό με τον βόα!
      Πάντως εμένα άμα μου χάριζαν ένα άι φον, ευχαρίστως θα το έπαιρνα!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  19. !!!
    Μια βολτίτσα στη παρέα
    τον γιατρό τον κάνει πέρα!

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Άιναφετς
      Και ένα μήλο Άιναφετς! Μην ξεχνάμε και το μήλο που κάνει επίσης τον γιατρό πέρα!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  20. Ελπίζω να μην την σπρώξατε ακόμα...ήρθα να βάλω ένα χεράκι να σπρώξουμε μαζί!!
    Η Αμφίπολη προκαλεί αμφιταλαντεύσεις...όλα δονούνται (κι αυτό κυριολεκτικά...είπα κι εγώ να πάω Πάτρα ΣΚ και θυμήθηκε ο Εγκέλαδος να ξυπνήσει και να χορεύει στην ευρύτερη περιοχή...
    Το παραπάνω ήταν η άχρηστη πληροφορία της μέρας αλλά δεν κρατήθηκα....αν κρατιόμουν και δεν έλεγα τα δικά μου θα ασχολούμουν με τον Φώτη...ε ώρα που είναι δεν κάνει να σας τρομάζω...βγήκαν και τα φαντάσματα!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε λοιπόν δεν θα το πιστέψεις!
      Ενημερώθηκα και από αλλού για τους σεισμούς!
      Έχω κολλητό εξ Αθηνών (από το 1980 γνωριζόμαστε) ο οποίος ζει και εργάζεται στην Πάτρα τα τελευταία χρόνια. Την Κυριακή το πρωί με πήρε τηλ. για να δει αν κουνηθήκαμε κι εμείς στο Άργος από τους σεισμούς που αναφέρεις!

      Κατά τα λοιπά, ίσα που προλαβαίνεις το πούλμαν που έχω ναυλώσει με όλους εκείνους που θέλουν να σπρώξουν στον λάκκο την ουρλιάζουσα!

      Τι; Ξεκινάμε;

      Αχ Μεμαρία μου, ξεκινάμε λέει ο οδηγός! Δεν προλαβαίνεις! Κρίμα...

      Μην στεναχωριέσαι, όλο και κάποιον άλλον θα βρούμε να σπρώξουμε εν ευθέτω χρόνω!

      Φιλιά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.