Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S03E01



Εντοπίστηκε στο Ρέθυμνο φυτεία από παραισθησιογόνους κάκτους "San Pedro". Τώρα εξηγείται γιατί εκεί κάτω λένε ότι βλέπουν κροκόδειλους!


Eurostat: "Υποχώρηση 0,2% του ελληνικού ΑΕΠ το δεύτερο τρίμηνο φέτος". Είδατε που έρχεται η ανάπτυξη; Απλά είναι που έχει κίνηση στους δρόμους και καθυστερεί. 

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, δεν έκρυψε την συμπάθειά του προς τον Αλέξη Τσίπρα και μιλώντας στους δημοσιογράφους χαρακτήρισε τον Τσίπρα ως καλό παιδί. Δεν αντιλέγω, αλλά δεν ψάχνουμε για γαμβρό. Για πρωθυπουργό ψάχνουμε.

Πάντως εάν κάποιος αθροίσει τις θέσεις εργασίας που έταξαν στη Δ.Ε.Θ. Σαμαράς και Τσίπρας μαζί, η ανεργία στη χώρα θα είναι πολύ σύντομα παρελθόν. Μήπως να συγκυβερνήσουν; 

Για να με πάρει ο ύπνος χθες, αντί για προβατάκια μέτραγα παροχές Σαμαρά-Τσίπρα. Μια χαρά κοιμήθηκα.

Έλληνες διεθνούς φήμης εξηγούν τι σημαίνει φιλότιμο. Εδώ. Οι συγκεκριμένοι διεθνούς φήμης Έλληνες είναι τραπεζίτες, δημοσιογράφοι, πολιτικοί και επενδυτές. Εντάξει τότε. Αν δεν ξέρουν αυτοί τι σημαίνει φιλότιμο, τότε ποιος ξέρει; 

Άσχετο, αλλά είμαι σε ηλικία "μπορείς να λες ότι θες, γραμμένο σ’ έχω".

Καλή εβδομάδα!

40 σχόλια:

  1. Επιτέλους επέστρεψε η αγαπημένη μας στήλη. Δυστυχώς επέστρεψαν και οι Βενιζέλος, Σαμαράς και Τσίπρας από την ΔΕΘ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγαπημένη σας στήλη; Νόμιζα ότι είναι μόνο του εκδότη μου η αγαπημένη του στήλη!
      Επέστρεψαν. Όχι που θα την γλιτώναμε, κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  2. Η καλύτερη ηλικία είναι αυτη! Καλέ όλοι τάζουν μέχρι να βγουν και να γινουν ίδίοι με τους επόμενους (θα τους συνιστούσα να διαβάσουν το βιβλίο "Φαρμα των ζωων" του Τζόρτζ όργουελ) Φιλικά πάντα! Και με προβληματίζει τι να ψηφισω στις επομενες εκλογες;;; Γκρρ
    Καλη μας εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο ερώτημα του τι θα ψηφίσεις, διότι το ίδιο έχω κι εγώ. Για πρώτη φορά στη ζωή μου, αλλά το έχω!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.

      Διαγραφή
  3. Πράγμαται συμφωνώ με την προλαλήσασσα.. στην καλύτερη ηλικία είσαι! χαχαχα! Δεν θέλω παράπονα! Συγκυβέρνηση, να το δούμε και αυτό, φαντάζομαι μετά θα κλείσει ο ΟΑΕΔ ε???
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ξέρεις τώρα… Πώς συγκυβερνά ΝΔ και ΠαΣοΚ; Κάπως έτσι…
      Καλό ξημέρωμα αγαπημένε Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  4. Ίσα είμαστε!!!
    Καλημερούδια και καλή εβδομάδα!☆҉↘‿↗⁀☆҉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Γραμμένους τους έχεις κι εσύ! Μπράβο, μπράβο! Μα δεν γίνεται κι αλλιώς, κάτι φορές!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  5. Του λογου σου ψάχνε για πρωθυπουργό μέχρι τη δευτέρα παρουσία εγώ πούμαι λέφτερο κορίτσι ψάχνω για γαμπρό!!!!!!!!!!!!! Αμα πιά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις τον Τσίπρα, που είναι και καλό παιδί....

      Διαγραφή
    2. @Μαρινάκι Ζέας
      Εσύ, στην ηλικία που είσαι πρέπει να ψάχνεις για νοσηλευτή και όχι για γαμπρό.

      Διαγραφή
    3. @Ποντικοδρόμιο
      Ναι, βάζε της ιδέες…

      Διαγραφή
    4. pontikodromio
      Και να πιαστω καούκα με καούκα με τη Περιστέρα;; Ξέχνα το!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. τι υπέροχη ετούτη η ηλικία που έτσι μας δίνει τη δυνατότητα ν' απαντάμε!
    για ένα φιλότιμο, για μια πατρίδα για μια θρησκεία, για μια οικογένεια ζούμε κι δόξα τον Αλλάχ έχουμε αυτούς να μας οδηγούν!

    υ.γ. εγώ πάλι με τις τόσες παροχές που είχα να μετρήσω, έχασα το μπούσουλα και τον ύπνο μου μαζί!

    σε φιλώ και σε καλημερίζω San Pedro-Αθηνούμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και για ένα μέτωπο ζούμε, μη σου πω… Τώρα, Ανατολικό, Δυτικό, θα δείξει…
      Έχοντας σώας τα φρένας καθώς και ουδεμία παραίσθηση, σε ασπάζομαι Βίκυ Δερμάνη!

      Διαγραφή
  7. καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή αρχή για για την νέα σεζόν, Αθηνά μας, Αρχηγέ Των Ατάκτων (και των ειρημένων)! Είθε η στήλη να μακροημερεύει και να ξεπεράσει και τους Simpsons....
    http://25.media.tumblr.com/348174dbd255306735ebfb0ad7c8b0de/tumblr_mfndloT8mF1s0tkdko1_500.gif
    Υ.Γ. Λευτεριά στους καλλιεργητές κάκτων, Ρεθύμνου, Άργους και λοιπής επικράτειας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ποντικοδρόμιο!
      Εντάξει το κατάλαβα. Χαρήκατε με την στήλη!

      Διαγραφή
  9. ΄Αντε κι ένα λυσάρι δώρο, για την νέα χρονιά.....
    https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10647195_10152384074946172_1336261029059700656_n.jpg?oh=d9d4d0cf19f9beb210a48629a257496d&oe=549DA169

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λέω… Κατατοπιστικό το λυσάρι, αλλά θα περιμένω την θέση του γκουρού!

      Διαγραφή
  10. Φιλότιμο, λέξις σύνθετος, αποτελούμενη από δύο συνθετικά φίλος και τιμή. Τιμή δεν σημαίνει πια Τιμή όπως αίμα τιμή χρυσή αυγή, αλλά τιμή αγοραπωλησίας. Εξ ου και οι τραπεζικοί γιγνώσκουν και ομιλούν περί φιλότιμου! Ελπίζω να σας ελύθη η μικρά απορία και εις άλλα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμεινα σπίτσλες με την εξήγηση! Πόσες γνώσεις έχεις πια; Πόσες!!!

      Διαγραφή
  11. Εγώ πέρα να πω ένα αχχχχ μόνο... καλή εβδομάς
    Υ.Γ.: ποια είναι δηλαδή η ηλικία "μπορείς να λες ότι θες, γραμμένο σ’ έχω"; Νομίζω ότι αυτό μου συμβαίνει από παιδί μέχρι και σήμερα, μπορεί να είναι τόσο παρατεταμένη αυτή η ηλικία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα κάνω ένα μμμμμμμμμμμ…
      ΥΓ. Ααααααα δεν ξέρω ποια είναι η ηλικία. Εγώ πάντως παιδί ήμουν πολύ υπάκουη.

      Διαγραφή
  12. Φυσικά και βγαίνουν θέσεις εργασίας. Από τον ΟΑΕΔ. Παίρνουν 100000 άτομα. Για 2 μήνες. Και σε 3 χρόνια άντε μπορεί να σε ξαναπάρουμε άλλους 2 μήνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα πέστο έτσι Πρόεδρε! Τόσο απλά δηλαδή!

      Διαγραφή
  13. Πραγματικος διαλογος ενω μου μιλουσε (;) καποιος σημερα, δεν ξερω αν ειναι θεμα ηλικιας.

    -Εσενα δηλαδη θα σου αρεσε να μην σου δινω σημασια οταν μιλας;
    -Ε;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτή την ηλικία την έχω κι εγώ θανκς γκοντ!
    Μαζί σου Αθηνά!
    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Χαίρομαι που δεν έχει να κάνει με την πραγματική ηλικία τελικά αυτή η ηλικία!
      Διότι όσο πιο νωρίς το τηρήσει αυτό κάποιος, τόσο καλύτερα θα είναι! Η αλήθεια είναι ότι εμένα μου πήρε πάρα πολλά χρόνια να το καταφέρω. Κι αυτό εν μέρει, μη νομίζεις, ακόμα το δουλεύω!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  15. Αθηνά, σόρρυ κιόλας, αλλά πόσο χρονών είσαι μάνα μου, για να ξέρω αν πλησιάζω κι εγώ την ηλικία "μπορείς να λες ότι θες, γραμμένο σ’ έχω";; Πλάκα θα έχει να την έχω περάσει προ πολλού και να κάθομαι να σκάω η γυνή! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε 36 ημέρες συμπληρώνω αισίως τα 54! Οπότε δεν νομίζω να την έχεις φτάσει την ηλικία, πόσο μάλλον να την έχεις περάσει κιόλας!
      Αλλά από τα συμπεράσματα που έβγαλα από φίλους πιο πάνω το "μπορείς να λες ότι θες, γραμμένο σ’ έχω", δεν είναι θέμα ηλικίας τελικά!
      Κίσιζ Τζόαν Πέτρα!

      Διαγραφή
    2. 54? https://www.youtube.com/watch?v=kiClsXjJZmo

      Διαγραφή
    3. @Κουμπάρος
      Μερσί κουμπάρε!!! Άμα το ακούσω έως και 54 φορές, θα το πιστέψω κιόλας ότι είμαι νινί ακόμα!

      Διαγραφή
  16. Πρωθυπουργό ψάχνουμε?...από πότε?
    Δεν έχουμε εκείνο τον αψηλό τον ανοιχτομάτη που μας γέμισε ανάπτυξη?...γεμάτα τα ντουλάπια ανάπτυξη....
    Για αβγά τον στέλνεις και σου φέρνει και την κότα που τα γέννησε...πόσο πιο προκοπή να αντέξουμε οι κοινοί θνητοί? (που δόξα τω θεώ φτάσαμε στην ηλικία "μπορείς να λες ότι θες, γραμμένο σ’ έχω")
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά! Κι εμάς η ανάπτυξη μας τρέχει από τα μπατζάκια! Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Αφού όπως λέει και μια κινέζικη παροιμία, ο βήχας, ο έρωτας, το χρήμα και η ανάπτυξη δεν κρύβονται!
      Ναι, τον έχουμε τον γαλανομάτη, αλλά θα έχουμε εκλογές οσονούπω, άρα ψάχνουμε, ψάχνουμε!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  17. Εγώ αν καθίσω να σκεφτώ τις παροχές Σαμαρά και Τσίπρα, θα με πιάσουν τα νεύρα μου... για ύπνο πάλι, ούτε λόγος!!!
    Πάντως θα τολμήσω να πω πως πρέπει να είμαστε συνομήλικες... και το χαιρόμαστε! Αυτή η "ηλικία" δεν έχει ηλικία, έχει εμπειρία τελικά...
    Πολλάααα φιλάκια Αθηνά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά τότε, αφού δεν σε πιάνει ύπνος μετρώντας παροχές, να βαδίσεις στα σίγουρα και να μετράς τα παραδοσιακά προβατάκια! Επίσης, για να παινέψω το βλογ μου, μπορείς να μετράς κότες ή αβγά!
      Ααααααααααχ Ναστένκα μου... Τι ωραία να ήμουν στην ηλικία σου, αλλά δεν...
      Μεγάλωσα η βαριόμοιρη και τα γόνατά μου κάνουν χρίτσι χρίτσι, που λέει και ο αοιδός Ιωαννίδης!
      Αλλά ας είναι, όσο πιο νωρίς φτάσει στην ηλικία "μπορείς να λες ότι θες, γραμμένο σ’ έχω", τόσο πιο καλά θα περάσει!
      Πολλά φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...