Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2014

Παρακολούθησα με ...

...περισσή προσοχή, μη σας πω και κατάνυξη, τη συνέντευξη Τύπου του κ. Βενιζέλου από την Δ.Ε.Θ., ο οποίος μίλησε, μεταξύ άλλων, για διλήμματα, μνημόνια, Δημοκρατία, θεσμικά καθήκοντα,


για δύσκολες αποφάσεις, για κολαφισμούς και ραπίσματα, ακόμα και για το χαλάζι. 
Κι εκεί πάνω που περίμενα ότι θα μιλήσει και για τα ζώδια, σκέφτηκα, άγνωστο για ποιο λόγο, πόσο πολύ θα ήθελα να κάνω κι εγώ ice bucket challenge


Δηλαδή, για να ακριβολογώ, θέλω να το κάνω σε δυο-τρεις γνωστούς μου. Απαραίτητη προϋπόθεση, να μην το περιμένουν!

Καλή εβδομάδα!

ΥΓ. Η μοναχική γηραιά κυρία που ζει στην απέναντι πολυκατοικία και καταβρέχει τους πεζούς εδώ και 8 χρόνια όταν πλένει την βεράντα της, δηλαδή κάθε δύο ημέρες, πόσο μπροστά ήταν τελικά!

28 σχόλια:

  1. Άτομα σαν τον Μπένι πάντως θα έπρεπε να κάνουν συνέχεια άις μπάκετ τσάλεντζ. Κάθε μέρα. Για πάντα. Είτε το θέλουν είτε όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν ξέρεις καμιά φορά, μπορεί να τους βοηθήσει η ψυχρολουσία! Αν και αμφιβάλλω…

      Διαγραφή
  2. Μόνο σε δυο τρεις;;; Σε πολλούς!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που λυπάμαι το νερό! Καλό βράδυ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  3. Μα πολύ μπροστά η γιαγιά λέμε!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αθηνά μου !♥
    Κισσις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φόβος και ο τρόμος των περαστικών η γιαγιά! Που εάν μας άκουγε από μια μεριά να την αποκαλούμε γιαγιά, θα μας έκανε βουντού. Το λιγότερο!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  4. 8 χρόνια ε; Πως περνάει μαρη Αρτίστα ο καιρός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα καλο!!!

    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις γλυκια μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!
      Καλό δεν λέω, αλλά είμαι ακόμα με χανγκόβερ από τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου του κ. Βενιζέλου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ξέρει η γριά τι κάνει, τα μάθανε τα αμερικανάκια και φτιάνουν μόδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 。°°。✿⊱。

    Bom mês de setembro!·..✿✿
    ♪♬♫°。 Boa semana!
    Beijinhos.✿°.•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Olá meu querido amigo!
      Espero que você esteja bem!
      Tenha uma boa setembro e uma boa semana!
      Eu enviar-lhe muitos beijos!

      (¯`v´¯)
      .`•.¸.•´
      ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
      (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`

      Διαγραφή
  8. εγώ θα προτιμούσα να κάνει μπάντζι τσάμπινγκ ο Μπένι (με πριονισμένο ελαφρά σχοινί...), ασπασμούς ανεκπλήρωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμ, πότε πριονισμένα σχοινιά σκέφτεσαι, πότε πριονισμένους κισσούς, αλλά μόνο λόγια είσαι.
      Από πράξεις μηδέν!
      Παρόλα αυτά, σ' αγαπάω ανεκπλήρωτό μου!

      Διαγραφή
    2. η αλήθεια είναι ότι μου παίρνει λίγο καιρό μέχρι να πραγματοποιήσω τις φαντασιώσεις μου... αλλά που θα πάει, κάνω ασκήσεις θάρρους....

      επίσης αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

      Διαγραφή
    3. Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ! Να τις κάνεις πιο εντατικά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ μπροστά οι γριες! Αν θες εχω κάτι μπαγιατικες ντομάτες να ρίξουμε στον Μπένι, τίγκα στο λυκοπένιο να μη καρκινιάσει κιόλας και να ειναι τσίτα το δερματακι του! Τι λες;
    Καλό μας ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν είναι να γίνεται το δερματάκι τσίτα, δεν τις χαλαλίζω για κανέναν! θα τις κάνω μάσκες ομορφιάς για εμένα!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  10. Φοβερές κάθε φορά με τις αναρτήσεις σου! θεά!
    το θέλω κι εγώ, όχι σε 2-3, σε αρκετούς παραπάνω...
    Φιλιά πολλάάααα Αθηνά! Καλό απόγευμα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί! Ξέρεις για να μειδιούμε ολίγον!
      Να το κάνεις! Κατά προτίμηση τον Φεβρουάριο, που θα έχει και κομματάκι κρύο!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  11. Τι κακός άνθρωπος που είμαι...φαντασιώνομαι πολύ χειρότερα πράγματα για κάποιους από το μάλλον ακίνδυνο ice bucket...πιο, πώς να το πω...πιο επικίνδυνα και πιο τρομακτικά...

    Α και θυμήθηκα τι είναι το ios...δηλαδή άρχισα να προσέχω και ναι, το είδα απόψε μπροστά μου να ξεπροβάλλει σαν ή(λι)ος!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήλ(ιος), ήθελα να πω....χαχα!!

      Διαγραφή
    2. δηλαδή να γράψω...
      δηλαδή καληνύχτα, γιατί θα ξημερωθώ αν πιάσω να με διορθώνω!

      Διαγραφή
    3. Αχ Μεμαρία μου... Κάποτε υπήρχε ο δαίμων του τυπογραφείου, τώρα είναι ο δαίμων του πληκτρολογίου, ο οποίος είναι πιο πειραχτήρι και μας κάνει ενίοτε την ζωή δύσκολη!
      Και καλά εδώ πέρα μέσα. Εγώ κι εσύ είμαστε, δεν θα το δει κανείς άλλος. Μου έχει ξεφύγει καθοριστικό σύμφωνο σε όνομα σημαίνοντος προσώπου του νομού, που δεν είδε το λάθος κανείς και κυκλοφόρησε η εφημερίδα με το όνομα του σημαίνοντος να σημαίνει τα ακατονόμαστα και δεν ξέραμε πώς να το σώσουμε!
      Καληνύχτα κι ένα φιλί!

      Διαγραφή
    4. Κοίτα να δεις που καλά τα έλεγε εκείνη η λαίδη τελικά. Ουδείς...άσφαλτος!!
      Σκάω από περιέργεια για τα ακατονόμαστα...και μου περνάνε πολλά από το μυαλό...χαχα!

      Διαγραφή
    5. Καλά τα έλεγε η Λαίδη!
      Εντάξει μην φανταστείς ένα τόσο δα γραμματάκι προσετέθη κατά λάθος και το αποτέλεσμα ήταν το όνομα του επώνυμου να γίνει ανδρικό γεννητικό όργανο!
      Δεν μπορώ να σου πω τίποτε άλλο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...