Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου 2014

Τον μήνα Αύγουστο...



...επισκέφτηκα μία φορά την σελίδα που διατηρεί ο Σήφης στο Facebook.
Σε αυτή την επίσκεψη, το μόνο που κοίταξα ήταν η λεγόμενη "Αρχική Σελίδα".
Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι, κατά μία διαβολική σύμπτωση, σχεδόν όλοι οι φίλοι του Σήφη, ήτοι το 97%, είχαν πάει διακοπές στη νήσο Ίο.
Το συμπέρασμα αυτό το έβγαλα διότι κάτω από κάθε ποστ έγραφε "κοινοποίησε ένα σύνδεσμο από IOS πριν από μία ώρα περίπου".
Πω πω, αναφώνησα, θα βούλιαξε το νησί!



Τελικά, με τα πολλά, κατάλαβα ότι είχα κάνει λάθος!

Α, και μια και το έφερε η κουβέντα, εάν αυτή είναι η Αριστερά, χάρισμά σας.

Θα σταματήσω όμως εδώ, διότι με διακατέχει και μία υπαρξιακή αγωνία για το μέλλον του ΠαΣοΚ. Αντιλαμβάνεστε...

33 σχόλια:

  1. Στο ίος χαμός φέτος.. κι εγώ στην αρχική μου το είδα. Για να μη νομιζεις πως πήγα διακοπές και παρεξηγηθούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααχ είπες τις δύο πιο ακριβοθώρητες λέξεις: iOS και διακοπές! Νομίζω ότι με τον καημό αυτών των δύο θα φύγω από τον μάταιο τούτο κόσμο!

      Διαγραφή
  2. Πάρε μαρή κάνα χάπι να σου φύγει η αγωνία γιατι θα σε ανέβει και καμια πίεση και θα τρεχει ο Μήτσος νυχτιατικο!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαπιστώνω ότι αυτή η γραμματοσειρά που επέλεξα εκτός από ωραίο κεφαλαίο "Ξ", έχει και ωραίο πεζό «χ»!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη, δεν γνωρίζουν στη δεξια τί ποιεί ή αριστερά και τούμπαλιν! Πάνε εμπρός πίσω , σαν το Βυζαν του Κατακουζηνου! Και πολλοι δικοί μου πήγαν στην ίο! Στην Ίο αδελφές μου στην ίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την να την κάνω την Ίο χωρίς το iOS; Από την άλλη ίσως και να επέλεγα την Ίο! Ή μήπως το iOS; Αχ, πώς το έλεγε να δεις εκείνο το παλαιό άσμα; Α ναι: Μα θαρρώ πως θα τα μπλέξω, απ’ την Κική και την Κοκό ποια να διαλέξω, Την Κική την αγαπώ, μα μ’ αρέσει κι η Κοκό!

      Διαγραφή
  4. Άσε τον Κουτσούμπα στα δικά του, μην ταράζουμε τον ύπνο του..
    Αυτό το ΙΟΣ το θέλω και εγώ.. χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααχ και ποιος δεν το θέλει το iOS Ηφαιστίωνα; Ποιος δεν θέλει να δει το φως του;

      Διαγραφή
    2. Κουράγιο αγαπημένε! Θα έλθουν και καλύτερες μέρες! Κάποτε θα το αποκτήσουμε!

      Διαγραφή
  5. O Κουτσούμπας δεν είναι αριστερά αλλά κομμουνιστής λογικό να μην θέλει σύμφωνο. Αυτό το ios έκαψε πολύ κόσμο τις τελευταίες μέρες χαχαχα. καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα θα μου πεις κουμπάρε μου; Εγκαύματα 3ου βαθμού έχω πάθει η βαριόμοιρη!

      Διαγραφή
  6. αχαχαχαχα! Εγώ πάλι ούτε διακοπές πήγα ούτε προλάβαινα να δω την αρχική μου σελίδα.
    Ντεκουπάριζα!!!
    Φιλιά πολλά Αθηνά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να αρχίσεις να κρακελάρεις κιόλας! Θα κάνουμε μαύρα μάτια να σε δούμε!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  7. Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, δυνωμένο ενατό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας μη μιλησουμε για Αριστερα στην Ελλαδα.... θα τριζουν τα κοκκαλα του Αρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ας το αποφύγουμε καλύτερα! Είναι και νύχτα, δεν θα ήταν σωστό να ακούν οι περίοικοι τριξίματα, διότι κινδυνεύω να μου στείλουν την αστυνομία για διατάραξη κοινής ησυχίας!

      Διαγραφή
  9. Χαμός στην ios! Η δική μου αρχική να δεις... Πού να τους αντέξει όλους...
    Από ψευτοαριστερές, πήραμε, πήραμε....
    Φιλάκια πολλά Αθηνά!
    Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι χαμός! Μόνο εμένα δεν μου κάθεται τίποτε από τα δύο! Να δεις που τελικά θα με πιάσει το παράπονο και θα χρειαστώ ένα κουβαδάκι Häagen-Dazs για να παρηγορηθώ! Αχ τι χαρά! Πάλι θα αναβάλλω την δίαιτα! Λόγω στεναχώριας!

      Διαγραφή
  10. Μόνο εγώ έμεινα με την απορία?...που είχαν πάει τελικά οι φίλοι του Σήφη διακοπές?..χαχα!
    Τι είναι το ios?...τόση παρατηρητικότητα που έχω, πια δεν την αντέχω!
    Αν αυτή είναι η αριστερά τι να πει και η δεξιά...τα ίδια, άσε μην πω, έγιναν όλοι!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτάζω και τη φωτό πάνω πάνω και πάλι δε θυμάμαι!

      Διαγραφή
    2. Τι είναι το iOS; Αχ Μεμαρία μου, το ένα από τα δύο απωθημένα μου είναι! Καλά και οι διακοπές που δεν φαίνονται πουθενά στον ορίζοντα απωθημένο είναι και αυτές, αλλά δεν θα το κάνω και θέμα!

      Αλλά για προσπάθησε να θυμηθείς…

      Διαγραφή
  11. Τελικά, που είχαν πάει; Τελικά, πού πάει η αριστερά; Τελικά, ΔΕΝ είναι αυτή η αριστερά...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος ξέρει τελικά πού είχαν πάει; Ποιος ξέρει τελικά ποια είναι η Αριστερά;
      Με αυτό τον καημό θα πάω. Α ναι και με τον καημό του iOS!

      Διαγραφή
  12. Δεν ξέρω για την ιο αλλά εδώ ναυάγησε εν πλοίο και πάω να επιλυφθω της κατάστασης.
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα; Πώς από ‘δω;
      Α ναι… Ξέχασα…
      Έκανε ανάρτηση ο πρώην σου και αφού πήγες πρώτα από εκεί στις 14:38, μετά πέρασες κι από το "Σιγά τ’ αβγά", για να μην σου την πούμε.
      Κατά τα άλλα σου λείψαμε τάχα μου…

      Φιλί.

      Διαγραφή
    2. Διαπιστώνω ότι αυτή η γραμματοσειρά που επέλεξα εκτός από ωραίο κεφαλαίο "Ξ" και ωραίο πεζό "χ", έχει και πολύ καλό πεζό "α"!

      Διαγραφή
  13. Καλέ ΚΚΕ είπαμε, ποιά Αριστερά μας λες και μας μπερδεύεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις κι εγώ μπερδεμένη είμαι. Αφού σήμερα δεν έφτιαξα μακαρόνια με κιμά, αλλά ψάρι. Φαντάζεσαι το μέγεθος του μπερδέματος...

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω fb, δεν έχω apple (ούτε ξέρω πώς γράφεται) γενικώς δεν το έχω, και ειδικά δεν το έχω ούτε με το παχύδερμο που μοστράρισε σήμερα σε όλα τα κανάλια στη συμπρωτεύουσα!
    Μη μου εξηγείτε, αφήστε με στα αυγά μου! Θα φτιάξω στραπατσάδα tonight!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, μην φανταστείς, δεν έχω από αυτά. Ο σκύλος μου έχει. Ο Σήφης, εδώ πιο πάνω στο πλάι είναι η φωτογραφία του!
      Στραπατσάδα;
      Ααααααα, ώστε εσύ πέρασες και πήρες το καλάθι με τα αβγά που είχα μαζέψει χθες και δεν το έβρισκα πουθενά!
      Εντάξει λοιπόν!
      Καλή όρεξη!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...