Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

Η σύνταξη...

...του κειμένου που ακολουθεί, έγινε πριν από μερικά χρόνια, παρουσία και εγκρίσεως της μητρός μου, αφορά δε μία κοινή μας επίσκεψη σε γνωστό κατάστημα. Το κείμενο μόλις ολοκληρώθηκε, αποθηκεύτηκε στα άδυτα του υπολογιστή και ξεχάστηκε. Έως ότου η μητέρα μου το μνημόνευσε και με προέτρεψε να το δημοσιεύσω, ασχέτως εάν έχουν παρέλθει αρκετά έτη από το συμβάν. Ως καλή και υπάκουη κόρη δεν μπορούσα να φέρω αντίρρηση, οπότε ιδού:

Η μητέρα μου ήθελε να πάρει ένα ανώστρωμα για να της είναι πιο μαλακό το κρεβάτι, διότι από την ημέρα που ράγισε τα πλευράκια της θέλει να κοιμάται κάπου πιο αναπαυτικά. 
-Ωραία, της λέω, να πάω εδώ παρακάτω που έχει τα στρώματα να σου πάρω ένα. 
-Όχι, μου λέει η μητέρα, θέλω να με πας στο ΙΚΕΑ! 
-Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου, είναι στου διαόλου τη μάνα το πιο κοντινό, της λέω. Τίποτε η μαμά. Η θέση της ήταν ακλόνητη: 
–Όχι θέλω ΙΚΕΑ! 
Και επειδή εγώ χατίρι δεν της χαλάω της μανούλας, επιβιβαζόμαστε στο αυτοκίνητο και δρόμο πήραμε, δρόμο αφήσαμε, φτάσαμε στο πλησιέστερο ΙΚΕΑ. 
Εκεί μας συνέβησαν τα εξής: 
Μας έδωσαν στην είσοδο μια μεζούρα χάρτινη, καθόλου εξυπηρετική καθώς δεν έφτανε ούτε το ένα μέτρο. Μολυβάκι, τόσο δα μικρό το οποίο χανόταν στο χέρι μου. Χαρτάκι, σε μέγεθος ποστ ιτ που με χίλια ζόρια χωρούσε να γράψω τον κωδικό του προϊόντος του ενδιαφέροντός μας. Παρόλα αυτά, προσαρμοστήκαμε. 
Κάποια στιγμή και ενώ περπατούσαμε ακολουθώντας κάτι αχνάρια στο δάπεδο, κάπου χαζέψαμε και χάσαμε τον δρόμο μας και περιπλανιόμασταν ως άλλες άδικες κατάρες και αντί να προχωράμε εμπρός, επιστρέφαμε στο ίδιο σημείο από όπου είχαμε ξεκινήσει. Παρόλα αυτά, τον δρόμο τον βρήκαμε. 
Θέλαμε να ρωτήσουμε κάποιες πληροφορίες για το προϊόν της επιλογής της μητέρας και χρειαστήκαμε είκοσι ολόκληρα λεπτά αναζήτησης κάποιου υπαλλήλου, ο οποίος τελικά μας είπε: "Τι να σας πω κι εγώ, ότι βλέπετε είναι". Παρόλα αυτά, το κατάπιαμε. 
Ύστερα από αυτό την μητέρα την έπιασε καταναλωτική μανία και ήθελε να πάρει δύο κομοδίνα και μία συρταριέρα τα οποία πολύ της άρεσαν. Αντέδρασα σθεναρώς. Με επιχειρήματα. Παρόλα αυτά, τα πήρε. 
Γυρίσαμε πανευτυχείς στο σπίτι και αφού τοποθέτησα το ανώστρωμα στο κρεβάτι της, έπρεπε να συναρμολογήσω τα κομοδίνα και την συρταριέρα. 
Ανοίγοντας τα κουτιά και ευρισκόμενη μπροστά σε τόσα πολλά και διαφορετικά βιδάκια, ροδελίτσες, γκρόβερ, ένιωσα να μου έρχεται ένας πανικός. Παρόλα αυτά, τα κατάφερα. 
Και χαμογέλασα ικανοποιημένη. 
Όμως πάγωσε το χαμόγελο στα χείλη, όταν θυμήθηκα την φήμη που κυκλοφορεί πως το ΙΚΕΑ θα αρχίσει να πουλάει και αυτοκίνητα. Το φαντάζεστε; 


Έτσι και είναι αλήθεια, τη βάψαμε! 


Καλή εβδομάδα! 

47 σχόλια:

  1. Χαχαχα!!!!
    Καλά το να πουλάει κι αυτοκίνητα λίγο το κακό...σκέψου να μας βάζουν να κατασκευάζουμε κιόλας όσα θα συναρμολογήσουμε μετά...να μπαίνεις σε κατάστημα γαλέρα και να τραβάς κουπί μέχρι να ξαναβγείς!!
    Χαίρομαι που δεν έφερες αντίρρηση στη μαμά σου και δημοσίευσες το κείμενο!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαλέρα! Βάζε τους ιδέες! Ώρες είναι να αρχίσουν να πουλάνε γαλέρες και συναφή σκάφη σε κουτιά και να πρέπει να τις συναρμολογούμε!
      Άργησα λίγο, αλλά το έκανα! Και το είδε δημοσιευμένο και διάβασε και τα σχόλια τα χάρηκε πάρα πολύ και μου είπε: "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. A πα πα. Έφτιαξα ολόκληρο το σπίτι ενός μαλάκα με ΙΚΕΑ έπιπλα. Μεγάλο δράμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δράμα, αλλά τα κατάφερες! Μπράβο κουμπάρε μου! Αυτό σημαίνει ότι έχεις γίνει εξπέρ πλέον!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
    2. Και σε χώρισε μετά ε; Έτσι την έπαθα κι εγώ το 99 με ένα μαλάκα που του βαψα το σπίτι κι έκαμα και μερεμέτια...

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχαχα
    Αγχώνομαι να φτιάχνω μόνη μου συναρμολογούμενα! Μια κρεμάστρα πόρτας πήρα απο εκει και κόντεψα να φερω ξυλουργό να μου τη φτιάξει....αλλά τωρα ξέρω ποια θα καλώ!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω... Δεν το περίμενα, αλλά τελικά ήταν αγχολυτικό!
      Όποτε θελήσεις συναρμολογήσεις, θα είμαι στη διάθεσή σου!
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  4. το πόσο βαριέμαι και να πηγαίνω για ψώνια εκεί και να συναρμολογώ δεν λέγεται... ένα τραπεζάκι βεράντας θα πήρε και μια ώρα για να συναρμολογηθεί (άσε που μόνο κοίταζα, άλλος το μόνταρε...), ασπασμούς καλής εβδομάδας ανεκπλήρωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί καλέ; Έχει πλάκα τελικά το συναρμολογείν (καλά, στα δάχτυλα τα παίζω τα απαρέμφατα)!
      Σε φιλώ ανεκπλήρωτό μου!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  5. Ας βγάλουν και διαστημόπλοιο, εμένα άλλος μου τα συναρμολογεί πάντα! Άσε, που τώρα πια, μόνο χαρτοπετσέτες και καλαμάκια αγοράζω από κει. Μπράβο Αθηνά ό,τι πιάνει το χέρι σου το συναρμολογείς κι ό,τι πιάνει το στόμα σου το αποδομείς :))))) Απίθανος συνδυασμός!!! Καλή εβδομάδα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όχι, στην οικογένειά μου τα μαστορέματα τα αναλαμβάνω η ίδια, διότι έχω περισσότερη υπομονή από τους υπόλοιπους! Τι να κάνω η βαριόμοιρη; ότι μπορώ κάνω!
      Κίσιζ Ειρήνη!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  6. Αντε κανονισε νάρθεις απάνω να παμε σστο Ικεα Θεσαλονίκης γιατι είναι να αλλάξω τα ντουλαπια στη κουζίνα και δεν εχω ποιον να μου τα βάλει!!!!!!!!! Εξη τετραγωνικά ντουλαπια ειναι θα τελειώσεις στο πιτς φιτίλι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε τηλέφωνο τον εργοδότη μου και πείσε τον να μου δώσει άδεια και έρχομαι την άλλη ημέρα! Αλίμονο, γι αυτό είναι οι φίλες! Μια συναρμολόγηση να θέλεις να κάνεις, ποιον θα φωνάξεις αν όχι τη φίλη σου;

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  7. Ριξτε το στρωμα κατω στο πατωμα να "γειωνεστε".... κανετε και καλυτερο σεξ. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμμμμ εξυπνάδες!
      Να ρίξω το ανώστρωμα της μαμάς στο πάτωμα και μετά να λέει ότι δεν το θέλει που το έτριξα στο πάτωμα και να με τρέχει πάλι στο ΙΚΕΑ για καινούργιο και να της γυαλίσει και κανένα σαλόνι και μετά να συναρμολογώ διθέσιους και τριθέσιους καναπέδες!
      Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω! Να μένει το γείωμα!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  8. Διαστημόπλοια μην αρχίσει να πουλά, εκεί να δεις γιούρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, βάζε ιδέες, βάζε ιδέες! Αυτό μας έλειπε! Αν και δεν την βλέπω τη μαμά διατεθειμένη για ταξίδι στο φεγγάρι!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
    2. Α, τα φιλιά μου στην υπέροχη Θεοδοσία!

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστεί! Και για τα φιλιά και για το "υπέροχη"!

      Διαγραφή
  9. Η καλύτερή μου!!! Την άλλη φορά να με φωνάξεις για τη συναρμολόγηση! Αλήθεια, σας βγήκε καλό το ανώστρωμα; Γιατί πήραμε κι εμείς δύο, το ένα βγήκε καλό το άλλο μάπα (στο παιδικό), άστα! Εμ, θέλαμε βλέπεις να δοκιμάσουμε διαφορετικά είδη! Πάντως, πέρα από την ελλειπή εξυπηρέτηση και το χάσιμο μέσα εκεί, τα έπιπλά του είναι μια χαρά, τα έχουμε απολαύσει χρόνια τώρα.
    Θα ήθελα πάντως να σε δω κατά τη συναρμολόγηση, πλάκα θα είχε η σκηνή! :) ;)
    Τα φιλιά μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βγήκε πολύ καλό! Δεν έχει χάσει τη φόρμα του και είναι αν ενθυμούμαι καλά δυο-τρία χρόνια που το πήραμε! Και τα κομοδίνα και η συρταριέρα άψογα είναι!
      Στην αρχή έπαθα σοκ βλέποντας όλα αυτό το βιδολόι, αλλά τελικά ανακάλυψα ότι ήταν πολύ χαλαρωτική απασχόληση!
      Φιλί και από εμένα!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  10. Τόσοι άνεργοι που τριγυρνάνε κάθε μέρα στις καφετέριες χωρίς λόγο, τουλάχιστον να φτιάξουν κανα αμάξι να περάσει επικοδομητικά η ώρα τους...

    Τουλάχιστον μάθαμε ότι του διαόλου η μάνα μένει στο ΙΚΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και διαστημόπλοια, που λέει ο Τρεμένς πιο πάνω!
      Ναι λοιπόν! Του διαόλου η μάνα μένει στο ΙΚΕΑ!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  11. Η φρίκη... δηλώνω:
    Μισώ το IKEA. μισώ τα πολυκαταστήματα, είμαι της παλιάς γενιάς!
    Τη τελευταία φορά που "με" πήγαν, έχασα το καρότσι μου με ότι σαχλαμάρες είχα πάρει για Χριστουγεννιάτικα δωράκια και έφυγα με άδεια χέρια... θα μου πεις, ας πρόσεχες!

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααα συνταραγμένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω ότι τα μισώ τα πολυκαταστήματα, όταν ξέρω τι ακριβώς θέλω και πού περίπου το έχουν, μπορώ να σου πω ότι μου αρέσουν κιόλας! Το κακό είναι πως βρίσκονται μακρυά από την πόλη που διαμένω! Γι αυτό φέρνω αντιρρήσεις όταν μου λέει κάποιος να πάμε! Εννοείται όμως ότι μου αρέσουν όταν δεν είναι εορταστικοί περίοδοι, που έχουν λιγότερο κόσμο!
      Στέλνω ασπασμούς!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  12. Μου έβαλες ιδέες... Πετάχτηκα λοιπόν στο ΙΚΕΑ της γειτονιάς, και μαζί με το υπόστρωμα πήρα και μια Λαμποργκίνι που την είχαν βγάλει προσφορά, έτσι να βρήσκεται βρε παιδί μου...
    Ιδού και το φυλλάδιο!
    http://www.1999.co.jp/itbig16/10160899z2.jpg!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή! Έχεις ΙΚΕΑ έξω από το σπίτι σου και πας και παίρνεις διάφορα και συναρμολογείς συνέχεια! Θα ζηλέψω!
      Αχ τι ωραίο!!! Θα το πάρω για τον γιο μου που του αρέσουν τα αυτοκίνητα!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  13. Μα γιατί τόση φασαρία; Έχει πλάκα !
    Λίγη υπομονή αλλά νιώθεις όπως στα παζλ και στους γρίφους! Αν τα καταφέρεις είναι τρομερή η ικανοποίηση!

    Αθηνά...είσαι πολύ καλή κόρη!
    Εύγε!
    Και φιλούρες! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία φασαρία τελικά! Έπαθα ένα σοκ όταν πρωτοείδα το όλο το βιδολόι, αλλά μετά διαπίστωσα ότι ήταν πολύ χαλαρωτική απασχόληση!
      Νομίζω πως είναι που έχω καλή μαμά και δια τούτο είμαι καλή κόρη!
      Κίσιζ Άιρις!

      Εν τω μεταξύ, η μαμά μου ζήτησε να μεταφέρω εδώ πέρα μέσα το κάτωθι μήνυμα:
      "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή
  14. Αχχαχαχαχα! Με πιάνει πανικός λέμε! Εκτός των άλλων, είμαι και πανάσχετη, μη μου λες για βίδες, μη μου λες, δεν ξέρω καν πού χρησιμεύουν!!!
    Φιλιά σε εσένα και στη μαμά!!! Είμαι σίγουρη πως κι οι δύο θα μείνατε ικανοποιημένες και χαρούμενες!!!

    υγ: είμαι η μόνη τελικά που δεν έχει πάει ποτέ σε ΙΚΕΑ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααα όλα κι όλα! Είμαι καλή μαστόρισσα!
      Μάλλον είσαι η μόνη εδώ πέρα μέσα που δεν έχεις πάει!
      Φιλιά από εμένα και τη μαμά!

      Διαγραφή
  15. Και μένα δε μ'αρέσουν τα ΙΚΕΑ. Είναι τρομακτικό να μπαίνεις σε σπίτια και να βλέπεις τα έπιπλά σου και διάφορα αξεσουάρ κοινά. Παγκοσμιοποίηση αλλά ως ένα σημείο! Επίσης κλείνουν οι ντόπιες συντεχνίες επιπλάδων, και το βρίσκω άδικο γιατί κάνουν τόσο κόπο..
    Τέλος πάντων, γειά σου Αθηνά
    και χαιρετισμούς και φιλιά στην κυρία Θεοδοσία.
    Ωραίο το κείμενο, καλά έκανες και το δημοσίευσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Γιούνα!
      Κάθε που μπορείς και περνάς χαίρομαι τόσο μα τόσο πολύ!
      Δεν έχω θέμα με τα πολυκαταστήματα, αλλά έτσι όπως το θέτεις για την παγκοσμιοποίηση έχεις απόλυτο δίκιο!
      Τα δέοντα από τη μητέρα!
      Σε φιλούμε και οι δύο και σου ευχόμαστε καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. :)) χεχε
      Ααα, επίσης, καλό μήνα!
      (ούτε που το κατάλαβα ότι φθινοπώριασε...) (ούτε καν)

      Διαγραφή
    3. Φθινοπώριασε! Και όλα είναι πιο όμορφα! Λέω εγώ τώρα...

      Διαγραφή
  16. Δεν μου αρεσει το ικεα...αλλα μην το πεις στην μητερα σου! Δώσε μονο χαιρετισμούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να μείνεις ήσυχη!
      Δεν θα της πω τίποτα!
      Θα μείνει μεταξύ μας αυτή σου η εκμυστήρευση!
      Θα μεταφέρω τους χαιρετισμούς!

      Καλό μήνα Μπάλανς!

      Διαγραφή
  17. Η τελευταια φορα που αγορασα απο ΙΚΕΑ ηταν πριν πολλα-πολλα χρονια, μια βιβλιοθηκη, και εφτυσα αιμα μεχρι να την φτιαξω- βλαστιμουσα επι ημερες! Παρ ολο οτι κι εγω τα εχω αγορασει, θεωρω τα επιπλα της ΙΚΕΑ χαμηλης ποιοτητας, κατι σαν post-modern cheap furniture for the masses, και τιποτα παραπανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι χαμηλής ποιότητας, αλλά στην ανάγκη ένα ανώστρωμα το αγοράζει η μαμά μου από εκεί! Και είπαμε, χατήρι δεν της χαλάω!

      Τόσον εγώ, όσο και η μαμά Θεοδοσία σου ευχόμαστε καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Την μαμα σου την καταλαβαινω και της ευχομαι καλο μηνα!
      Την ΙΚΕΑ δεν την καταλαβαινω που εχουν περασει τοσα χρονια και δεν λεει να φτιαξει λιγο καλυτερα καλαμπαλίκια!
      Καλο μηνα! :)

      Διαγραφή
    3. Και ούτε πρόκειται να τα φτιάξει, να είσαι σίγουρος!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα!!!
    Ε όχι δα! Αυτό θα μπορούσε να είναι και μεταπτυχιακή εργασία στο τμήμα μηχανικών του Πολυτεχνείου! χαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι για γερούς λύτες!
      Καλό μήνα αγαπητέ Ηφαιστίωνα!
      Τα δέοντα και από τη μαμά!

      Διαγραφή
  19. Χαχαχα !! Τι να πω κι εγώ που συναρμολόγησα στην κυριολεξία όλα τα έπιπλα του σπιτιού μας όταν πρωτοήρθαμε αμερική, γιατί εδώ και από το ΙΚΕΑ να μη τα πάρεις, υπάρχουν πολλά κατστήματα που τα πουλάνε έτσι. Bob ο μάστορας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Εσύ είσαι εξπέρ του είδους δηλαδή! Εύγε μπισκότο!
      Και μην ξεχάσω: Φιλιά και χαιρετίσματα από τη μαμά Θεοδοσία!

      Διαγραφή
  20. αυτα ειναι του διαολου μανα μου τι τα θες; χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν φταίω εγώ! Η μάνα μου!
      Η οποία είπε: "Να δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά από την Θεοδοσία σε όλα τα παιδιά"!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...