Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014

Η ώρα...

...ήταν 19.18 όταν άκουσα από το τηλέφωνό μου τον χαρακτηριστικό ήχο "πρρλλλλπ" του εισερχόμενου μηνύματος. 

Ανοίγω και τι να δω; Το κάτωθι απειλητικό μήνυμα, σταλμένο από γνωστό κατάστημα ρούχων:


Η αλήθεια είναι ότι σκιάχτηκα. Όχι για τη νέα κολεξιόν. Ούτε για τις απίστευτες προσφορές ή τα τελευταία καλοκαιρινά κομμάτια. Η νεραϊδόσκονη ήταν που με τρόμαξε... 
Ώρες είναι, σκέφτηκα, να πάω στο εν λόγω κατάστημα, για να πάρω μια μπλουζίτσα, ένα φορεματάκι, ένα ντε πιες βρε αδερφέ και να με ψεκάσουν με νεραϊδόσκονη! Να βγω από εκεί μέσα μαγεμένη και μετά να τρέχω στις σπηλιές και με τα μαλλιά ξέπλεκα να πηδάω από πέτρα σε πέτρα ωσάν αλλοπαρμένη και με το βλέμμα απλανές να απαγγέλλω "Πατέρα εγώ δεν έχω, μητέρα δεν με γέννησε, είμαι σαν τα πουρνάρια, μητέρα έχω εγώ τη γη κι αδέλφια μου τα δέντρα, ο πιο μικρούλης μου αδερφός είναι το χαμομήλι κι ο πρώτος κι ο καλύτερος το μαύρο κυπαρίσσι", σαν άλλη Αστέρω.
Όχι. Να μένει το βύσσινο. Κάλλιο να ράβω τα φορέματά μου μόνη μου!

42 σχόλια:

  1. αχχαχα και εμενα μου έστειλα αντίστοιχο μηνυμα, αλλά δεν έχω ανάγκη ακόμη να αγοράσω ρουχαλάκια! Αθηνα πάρε το Σηφη και την ομάδα κρούσης και ελάτε απο το μπλογκ μου να σας τραταρωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε τυχερούλα! Όταν χρειαστείς να αγοράσεις κάτι θα σε νεραϊδοψεκάσουνε και θα τα δεις όλα μαγικά! Θα περάσουμε με τον Σήφη για γλυκό. Οι δυο μας! Η υπόλοιπη ομάδα κρούσης διαιτάται, αλλά σου στέλνει τις ευχές της!

      Διαγραφή
  2. Εγώ θα είχα καλέσει εξορκιστή αν έβλεπα αυτό το μήνυμα να διώξει το δαίμονα από το κινητό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να φωνάξω κι εγώ εξορκιστή, διότι τα βουντού που έκανε μια γριά φίλη μου από τη Ν. Ορλεάνη δεν έπιασαν και το κινητό μου έχει θέμα!

      Διαγραφή
  3. χαχαχα τι νομίζουν ότι τα στέλνουν σε μωρά τα μηνύματα;; Έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε… Θα μπορούσαν να λένε ότι θα με κεράσουν ένα κουβαδάκι παγωτό με κάθε ρούχο που θα αγόραζα! Έτσι θα πήγαινα!

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχα
    η Αστερω δε λες τιποτα. χαχαχα

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά δεν έχω και μακριά μαλλιά για να τα αφήσω ξέπλεκα και ανακατεμένα!
      Καλό βράδυ Εκφράσου!

      Διαγραφή
  5. Αυτό σούλειπε μαρή τωρα στα γεράματα να πάθεις Βουγιουκλάκη!!!!!!!!!!!! Ράβε νάχεις το κεφάλι σου ησυχο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράβω ανελλιπώς! Πονάνε τα ματάκια μου ολημερίς απάνω στο βελόνι! Δεν με ξέρεις δα;

      Διαγραφή
  6. Εγω σαν αλλος νοικοκυραιος θα παω την Κυριακη για ψωνια, ωστε να τονωσω την αγορα. Ειναι πολυ της μοδας.... Τωρα αυτα που λενε οι αριστεροι, για εργασιακα δικαιωματα και βλακειες τα ακουω βερεσε. Αν δε δουλεψει η 20χρονη πιτσιρικα πωλητρια και την Κυριακη, για 450€ μηνιαιος, χωρις ενσημα και υπερωριες, ποτε θα δουλεψει; Και τι θα εχει να λεει στα παιδια της μετα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Μανόλογ3! Να κωφεύεις στα λόγια και τις προτροπές των αριστερώνε! Αυτοί δεν θέλουν το καλό μας! Αντί να λέμε κι ευχαριστώ που έχουμε εργασία και που, ως γνωστόν, η εργασία είναι ψυχική ισορροπία, μας βγάζουν κάθε τρεις και λίγο στους δρόμους με πανό να ζητάμε δικαιώματα! Λες και δεν ξέρουν οι κυβερνήσεις καλύτερα τι χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχείς! Αλλά ίσα κι όμοια θέλουν να γίνουμε όλοι! Πού ακούστηκε; Μάθαμε τώρα όλοι στα δικαιώματα! Φίλτατε Μανόλογ3, μη σου πω θα ανέβω Αθήνα να πάμε μαζί για ψώνια την Κυριακή! Για να μάθουν αυτοί οι αριστεροί!!!

      Διαγραφή
    2. Μαζί σας κι εγώ και να με συμπαθάτε που χώθηκα ακάλεστη!
      Είναι που έχω και κάτι λεφτά που με βαραίνουν κι αν δεν πάω Κυριακή, πότε θα πάω?
      Αντί να λέμε κι ευχαριστώ που οι άνθρωποι φροντίζουν να δουλεύουμε περισσότερο με λιγότερα....ζητάμε και τα ρέστα ενώ έχουμε ψυχική ισορροπία άφθονη!!
      Εγώ προτείνω να πληρώνει τον εργοδότη ο εργαζόμενος για να αποκατασταθούν επιτέλους αυτές οι αδικίες....

      Διαγραφή
    3. @Μεμαρία
      Τι πάει να πει ακάλεστη; Εμείς παρέα θέλουμε στα ψώνια! Όσο πιο πολλοί, τόσο καλύτερα! Αυτό που λες είναι πάρα πολύ σωστό. Δηλαδή το να πληρώνουμε τον εργοδότη! Προτείνω να μαζευτούμε, να εκλέξουμε μια Επιτροπή και να πάμε με τα αιτήματά μας στον κ. Βρούτση και να διαπραγματευτούμε την πληρωμή των εργοδοτών μας!
      Μόνο έτσι θα πάει μπροστά ο εργασιακός τομές!
      Εύγε Μεμαρία για τις εξαιρετικές ιδέες σου!
      Πάω να ξεκινήσω να φτιάξω σχετικό για την περίσταση πανό με σύνθημα "Νόμος είναι το δίκιο του εργοδότη"!
      Α και μην το ξεχάσω: Αύριο, εκτός απροόπτου, ραντεβού στα καταστήματα!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω στον γέλωτα! Μα είναι μήνυμα αυτό; Όχι.

      Διαγραφή
  8. Υπάρχει πάντα και η λύση της δικής μου ωτ κουτίρ!
    καλημέρα Αθηνά μου!
    Κισιζ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η οποία ωτ κουτύρ είναι εξαιρετική θα έλεγα!
      Καλό βράδυ Άιρις!
      Κις!

      Διαγραφή
  9. Μια βοσκοπούλα αγάπησα,
    μιά ζηλεμένη κόρη
    και την αγάπησα πολύ
    ήμουν αλάλητο πουλί,
    δέκα χρονών αγόρι.

    Μια μέρα που καθόμαστε
    στα χόρτα τ’ ανθισμένα,
    Μάρω, ένα λόγο θα σου πώ,
    Μάρω, της είπα, σε αγαπώ,
    τρελαίνομαι γιά σένα.

    Από τη μέση με άρπαξε,
    με φίλησε στο στόμα
    και μού’ πε: Γιά αναστεναγμούς,
    γιά της αγάπης τους καημούς
    είσαι μικρός ακόμα.

    Μεγάλωσα και την ζητώ...
    άλλον ζητά η καρδιά της
    και με ξεχνάει τ’ ορφανό...
    Εγώ όμως δεν το λησμονώ
    ποτέ το φίλημά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά θα μπορούσα να λέω κι αυτό, αλλά το θέμα είναι πώς θα πείσω σαν δεκάχρονο αγόρι. Όχι Παύλο. Θα επιμείνω στην Αστέρω, εκ των υστέρων!

      Διαγραφή
  10. Ω. Ζήλεψα. Ούτε λίγη νεραϊδόσκονη δεν μου πρόσφερε κανείς (άδεται όπως το καρδιά μου καημένη), ούτε καν λουκουμόσκονη. Γιατί; Τι έφταιξα; Τι μου λείπει; Δεν έχω εγώ δικαίωμα στη μαγεία; Στη λάμψη; Στο φτάρνισμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τι να κάνουμε χρυσό μου… Αυτή η ζωή έχει προνόμια μόνο για τους λίγους κι εκλεκτούς! Δεν γίνεται όλοι να δέχονται προτάσεις για νεραϊδοψεκασμούς! Κουράγιο. Ίσως σου στείλω λίγη λουκουμόσκονη που ξέμεινε στο βάζο που ήταν τα λουκούμια που τσάκισα προσφάτως!

      Διαγραφή
    2. Στείλε, θα τη σνιφάρω και θα σε σκέφτομαι...

      Διαγραφή
    3. Η πρόταση για την αποστολή της λουκουμόσκονης σου έγινε στις 8:59 μ.μ.της 18ης Σεπτεμβρίου. Εσύ το σκεφτόσουν έως τις 10:04 π.μ. της 19ης Σεπτεμβρίου. Στο διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ των δύο χρονικών στιγμών, η λουκουμόσκονη καταναλώθηκε από την γράφουσα, η οποία είχε κατακόρυφη πτώση ζαχάρου. Δια λόγους υγείας. Αντιλαμβάνεσαι...
      Λυπάμαι, αλλά για ακόμα μία φορά στάθηκες άτυχος! Δόλιο...

      Διαγραφή
  11. Ρε συ τελικά μπας και μας ψεκάζουν νεραϊδόσκονη κι έχουμε γίνει όλοι αλλοπαρμένοι και αλαφροϊσκιωτοι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν είσαι μέσα στο μυαλό μου! Το απόγευμα έψαχνα κάποιο τηλέφωνο των ΑΝ.ΕΛ. για να ανταλλάξω απόψεις επί του θέματος των ψεκασμών!
      Φοβούμαι ότι τελικά είναι η νεραϊδόσκονη που μας κάνει έτσι! Όμως καλού κακού, θα το ερευνήσω περαιτέρω!

      Διαγραφή
  12. Νεραιδόσκονη ε; Μα είστε πολύ μπροστά εκεί ρε παιδί μου! Μήπως να το ξανασκεφτείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Το φανταζόσουν ποτέ ότι θα είχαμε τόση εξέλιξη στην Πατρίδα; Μέσα στην καινοτομία ευρισκόμεθα! Πού να έλθει και η ανάπτυξη δηλαδή!

      Διαγραφή
  13. Τι να πω; κάτι τέτοιοι κυκλοφορούν στους δρόμους που στέλνουν τέτοια μηνύματα, και μας τρομάζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που το βρίσκω τρομακτικό και απειλητικό όλο αυτό! Και κυκλοφορούν και δεν υπάρχει και κανείς να τους μαζέψει! Αίσχος!

      Διαγραφή
  14. Αχ! τι στενάχωρα νέα!
    Άκου εκεί να αρνιέσαι τη νεραϊδόσκονη... και αυτοί που τόσο καιρό τη μαζεύουν κόκκο κόκκο, τι να τη κάνουν, μήπως να τη λουστούν οι ίδιοι;
    Και η άθλια μας TV, μάς σερβίρει πάλι την αιώνια Αλίκη με δόσεις χάλι-γκάλι! αχ!
    Καλό μας δροσερό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ... Ναι... Είναι κι αυτό τώρα, που είσαι μια μαγισσούλα και σίγουρα έχεις φιλικές σχέσεις με τις νεράιδες και δεν καταλαβαίνεις γιατί αρνιέμαι τη νεραϊδόσκονη!
      Αλλά να, είναι που φοβάμαι μην πάθω Βουγιουκλάκη!
      Και ναι, επιτέλους δρόσισε!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Αθηνά...καιρό έχουμε να τα πούμε βρε σε έχασα ξαφνικά από την μπλογκόσφαιρα και μόλις σε ξαναβρήκα!!!Καλό φθινόπωρο να έχεις και όσο για τα μηνύματα μας βομβαρδίζουν καθημερινά όχι μόνο από τα κινητά αλλά και από τα σταθερά!!!Κουράγιο χα χα χα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, άσε τι πάθαμε... Μας είχαν ακριβύνει το ενοίκιο στο ola de palabras, χρωστούσαμε αρκετά ενοίκια, μας κυνηγούσε ως εκ τούτου η εφορία κι έτσι αλλάξαμε όνομα και διεύθυνση! Γι αυτό και δεν μας έβρισκες!
      Τώρα όμως όλα καλά! Αποπληρώθηκαν τα χρέη, από το έξτρα εισόδημα των αβγών που πουλάμε εδώ πέρα μέσα (τα γεννάει η κότα η Βιολάντω η τζαζλή, που βλέπεις κάτω αριστερά στην οθόνη σου) και συνεχίζουμε κανονικά!
      Χάρηκα πολύ που ξαναβρεθήκαμε!
      Κίσιζ Σόφη!

      Διαγραφή
  16. Μόνο εγώ θέλω να γίνω Αστέρω?...μπα σε καλό μου!
    Είναι που μου αρέσει και η νεραϊδόσκονη...τη βάζω σε όλα τα φαγητά!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα πώς έχει το πράγμα: Έχω κάτι συνταγές που γράφουν "μια πρέζα νεραϊδόσκονη, προαιρετικά", και μία φορά έβαλα και ο κ. Μήτσος έπαθε αναφυλαξία και γέμισε φλύκταινες και έκτοτε δεν ξαναέβαλα!
      Εννοείται ότι από αυτό το φαγητό δεν δοκίμασα, ευτυχώς δηλαδή, διότι θα είχα γίνει πιο αλλοπαρμένη από ότι είμαι τώρα!
      Τώρα, εάν εσύ δεν έχεις αλλεργικούς στο σπίτι, συνέχισε να βάζεις στα φαγητά, διότι από ότι ακούω, δίνει μια γεύση καλύτερη κι από το εστραγκόν ή το τζίντζερ!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  17. εγώ θέλω να σε δω να απαγγέλεις Αστέρω....να πάμε στο μαγαζί αυτό γρήγορα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά πρέπει να ξάσω πρώτα την καούκα που θα φορέσω, γιατί με κοντό μαλλά Αστέρω δεν λέει!

      Διαγραφή
  18. πάρτε και αυτό:
    https://www.youtube.com/watch?v=Y0SR3et9oEQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ... Τώρα με έβαλες σε σκέψεις... μπορεί τελικά να κάνω την Μπίλιω!

      Διαγραφή
  19. μα εγω νομιζα οτι κατι σε ψεκαζουν και εχεις τοση τρελλα :p
    θεωρησα πως κατι ξερουν για να σιυ στειλουν το εν λογω μηνυμα . χεεχεχε
    ποση τρελλα κουβαλας μωρε μου λες ? Αιντεεεεεε
    Με εφτιαξες βραδυατικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με ψεκάζουν τίποτα! Έτσι γεννήθηκα! Χο χο χο χο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.