Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E21...



Στις Κυκλάδες, οι πωλήσεις κατοικιών αφορούν εξοχικά Ελλήνων που αγοράζονται από ξένους. Αυτό είναι ξεπούλημα, όχι η ΔΕΗ.

Αυτό το νεογέννητο των απέναντι, που κλαίει ασταμάτητα, δεν έχει κομβίο off;

Από ζαφείρι θα είναι κατασκευασμένη η οθόνη του iPhone 6. Το προσφέρεις, δηλαδή, στην αγαπημένη σου και σαν δαχτυλίδι αρραβώνων. 

Μα πόσο ειδυλλιακά περνάμε όσοι ζούμε στην επαρχία! Αφήστε που είμαστε σε απόσταση αναπνοής από τα πάντα! Από την Τράπεζα, την Εφορία, τα καταστήματα, τον ΟΤΕ, το πάρκο, την πλατεία, την κατάθλιψη, τη σχιζοφρένεια… 

Νοιώθω πολύ περήφανη! Κατάφερα και άκουσα ολόκληρο το καινούργιο άλμπουμ της Lana Del Rey μέσα σε δύο εβδομάδες. Ναι ξέρω, δεν είναι και χρόνος ρεκόρ, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι κατά τη διάρκεια του κάθε τραγουδιού με έπαιρνε ο ύπνος για εννέα ώρες, πάλι καλά να λέμε! 

Σιγοψηνόμαστε στο Άργος. Κάποιος να μας ρίξει μερικά φυλλαράκια μαϊντανού, έναν κύβο λαχανικών, λίγο αλατοπίπερο βρε αδερφέ. Να μην πάμε και άγευστοι...

Καλή εβδομάδα!

26 σχόλια:

  1. Έβγαλες είδηση ή εγώ είμαι αφηρημένη του κερατά;; Δεν ήξερα ότι είσαι στο Άργος, νόμιζα πως ζούσες στην Αθήνα. Το πτηνό ακόμα σιωπά, θα 'ναι που κερδίζει η Γερμανία (ο αγώνας είναι ακόμα σε εξέλιξη) Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι γέννημα θρέμμα των Αθηνών και το πατρικό μου είναι εκεί, αλλά εργάζομαι και κατοικώ στο Άργος. Εσωτερική μετανάστρια ένα πράγμα. Δεν βαριέσαι, όπου υπάρχει δουλειά καλά είναι.
      Μα είπαμε, το πτηνό το μαγειρέψαμε!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  2. Είδες ρε πούστη μου τα βγάζουνε ελατωματικα τα μωρά τωρα πια χωρίς τους σωστούς διακόπτες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως το δικό μου είχε κομβίο pause! Αλλά τι να πεις... Παλαιότερα τα κατασκεύαζαν καλύτερα!

      Διαγραφή
  3. Για τα νεογέννητα δεν έχει προχωρήσει η τεχνολογία και τα κάνεις όλα σε manual mode που λένε και στο χωριό μου. Παίρνεις ένα σφυρί και τα βαράς στο κεφάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ευχαριστώ για την πληροφορία πρόεδρε!

      Μήτσοοοο, για πιάσε το σφυρί δυο λεπτά, που θέλω να κάνω κάτι!

      Διαγραφή
  4. Πες στους απεναντι την επομενη φορα να παρουν ενα τετοιο μωρο:

    http://www.realityworks.com/products/realcare-baby




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω... τώρα έχουν αυτό που έχουν και νομίζω είναι δύσκολο να το αλλάξουν!
      Οι απέναντι καλό θα είναι να του δίνουν κανένα χαμομήλι για τους κωλικούς και να το παίρνουν και καμιά αγκαλιά για να μην κλαίει τόσο, αλλά προφανώς είναι από αυτούς που πιστεύουν ότι ένα μωρό δεν πρέπει να μαθαίνει στα χέρια. Τέλος πάντων, πού θα πάει, θα έλθει ο Οκτώβριος, θα κλείνω τα τζάμια και δεν θα το ακούω!

      Διαγραφή
  5. Η Ελλάδα σιγά-σιγά αλλάζει χέρια..
    Θα είναι Ελλάδα μόνο κατ όνομα..
    Ερώτηση: Με ποιο δικαίωμα θα παραδώσουμε στην επόμενη γενιά λιγότερη Ελλάδα απ ότι παραλάβαμε..;;; (δεν είμαι εθνικιστης και μη παρεξηγηθώ)
    με ποιο δικαίωμα λιγότερες ελευθερίες απ ότι είχαμε εμείς..;;

    Φαντάζεται κανείς τη χώρα μετά 50 χρόνια..
    Τον κόσμο.. μήπως..;;

    "Κάποιος να μας ρίξει" μα δεν υπάρχει τίποτα.. τελειώσανε προ πολλού..(μόνο αλάτι)

    Την Καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε αγαπητέ, μας τσάκισαν τα μνημόνια.
      Μινγουάιλ, όλοι μιλάμε για τον καιρό, μα δεν κάνουμε τίποτε γι αυτό, όπως έλεγε κι ένας παλιός γνωστός μου!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
    2. Μα πως! ο ένας περιμένει απ τον άλλον.. κι όλοι μαζί κάποιον.. άλλον..

      Διαγραφή
  6. Όπως πάντα επέλεξα εσένα για την ενημέρωσή μου!
    Καλημέρα Αθηνά μου και καλή εβδομάδα!!

    ( αυτό με το ζαφείρι δεν έχω ελπίδα να το δω...με ένα κινητό 10 χρόνων -πάντα το ίδιο- είμαι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, δεν είχα μεγάλη ενημέρωση σήμερα!

      Το δυστύχημα είναι ότι πήγα και παντρεύτηκα τον κ. Μήτσο πριν από 31 χρόνια και δεν είχε τότε άιφον να το πάρει, να μου κάνει πρόταση γάμου και να πω "Άι ντου"!
      Τώρα που το έβγαλαν είναι πια αργά!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. περασα να ευχηθω καλημερα και καλη εβδομαδα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mε iphone παντως ανετα ριχνεις γκομενα και μετα τις κανεις και μια αναπαντητη να σε καλεσει. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με, έχω πίκρα μεγάλη, διότι όπως έλεγα και πιο πάνω, είναι αργά τώρα που τα κυκλοφορούν αυτά! Έπρεπε να τα είχαν βγάλει όταν ήταν να μου κάνει πρόταση γάμου ο κ. Μήτσος!

      Διαγραφή
  9. Σε λίγο οι ξένοι θα αγοράζουν (κοψοχρονιά πάντα) και τα σπίτια μας...και όχι από μας!!
    Αλλά κάνει που κάνει ζέστη μη σε ζεστάνω κι άλλο...και όπως είπες πολύ σωστά εμείς που ζούμε στην επαρχία είμαστε σε απόσταση αναπνοής από την τράπεζα, την πλατεία, τη σχιζοφρένεια...κ.λ.π.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλύτερα μην με ζεστάνεις άλλο, διότι έχει και υψηλότερη θερμοκρασία σήμερα από χθες και προχθές και είμαι και σε επικίνδυνη ηλικία!
      Καλό μεσημέρι Μεμαρία!

      Διαγραφή
  10. ΑΧαχαχαχ εγω γελαω με τα καπελα στα κοτοπουλα σου. Και δεν μπορω να σταματησω λεμε..
    Εισαι μια ιδιοφυια βρε κοριτσι !
    Χαχα για το πεδιλο στο ψητο κοτοπουλο τι να πω ? Γαντι της ταιριαξε :p
    Φιλι Αθηνακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να τα έβλεπες τα Χριστούγεννα και το Πάσχα τι ωραία που τα είχα! Τα ντύνω αναλόγως την εποχή!
      Κάνε υπομονή, όταν έλθουν τα πρωτοβρόχια, το ψητό κοτόπουλο θα φοράει φούξια γαλότσες!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  11. χαχαχα κοπελιά είσαι θεά! αχαχα πολύ γέλιο! Λίγη ρίγανη έχω κάνει;
    Αυτό το κομβίο οφ έπρεπε να το έχουν και οι μεγάλοι.. αχ
    Πάντως προσωπικά στην επαρχία περνάω υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ρίγανη κάνει και θυμάρι μη σου πω!
      Ότι βάλουμε, θα μας νοστιμίσει!
      Ναι, δεν αντιλέγω. Υπάρχουν επαρχίες και επαρχίες. Κι εγώ π.χ. εάν ζούσα στα Χανιά, θα ήμουν πανευτυχής! Αλλά το Άργος κάτι ώρες δεν παλεύεται. Γίνεται ακόμα πιο μικρό και σε πνίγει!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  12. Είσαι θεά...Όποτε και να σε επισκεφτώ (ας μην σχολιαστεί περαιτέρω) θα μου φτιάξεις την διάθεση.
    Μα να σε παίρνει ο ύπνος με τη Lana? impossible...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σου λέω! Άλλος άνθρωπος ξυπνάω! Τσίτα το δέρμα μιλάμε! Ούτε μια τόση δα ρυτιδούλα δεν φαίνεται! Ας είναι καλά η κοπελίτσα με τα τραγούδια της!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...