Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E19...



Μετά από το μικρό σπίτι στο λιβάδι, το μικρό μου πόνυ, τη μικρή πικρή μου αγάπη, τη μικρή Λουλού, τον μικρό ήρωα, τη μικρή άρκτο, τη μικρή εξερευνήτρια και τη Μικρά Αγγλία, τώρα και μικρή ΔΕΗ. *Εδώ.

Διάβασα ότι βρέθηκε χασίς μέσα σε μπισκότα στη Θεσσαλονίκη και σε καρπούζια στην Πάτρα. Στο Άργος φαντάζομαι ότι σκέφτονται να το βάλουν μέσα στα βερίκοκα, στην Καλαμάτα στις ελιές κ.ο.κ. 

Ενδοκυβερνητική κόντρα ξέσπασε με αφορμή τις βολές του γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Α. Παπαμιμίκου, κατά του ΠαΣοΚ, ο οποίος μεταξύ άλλων είπε: "Άλλο η κοινωνική πολιτική και άλλο ο ανεύθυνος λαϊκισμός". Μα καλά κι αυτός, πού τον είδε τον λαϊκισμό στο ΠαΣοΚ;

Χάρηκα πολύ με τη νομοθετική ρύθμιση που προβλέπει τη δημιουργία αποτεφρωτηρίων νεκρών. Να φανταστείτε ότι ήδη ενημέρωσα τους οικείους μου να σκορπίσουν στις στάχτες μου σε τρία αγαπημένα μου ζαχαροπλαστεία! 

Μα να μην μπορώ να βρω πουθενά στην Αργολίδα Yorkshire Puddings; Πού είναι ο καπιταλισμός όταν τον χρειάζεσαι; 

Καλή εβδομάδα!

*Η φωτογραφία με τη μικρή ΔΕΗ είναι από τoν Ronsi Filzi, που την κοινοποίησε στο facebook η Calypso Larah, αλλά και ο Ὑπομοίραρχος Ἑλληνικῆς Βασιλικῆς Χωροφυλακῆς.

34 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχαχαχαααα!!!!! Μπα σε καλο σου ο πιλώνας κάνει σκοινάκι!!!!!!!! Ποια ζαχαροπλαστεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο PALET, στου Τάσου και στο Max Perry (κατάστημα Ηλιούπολης).

      Διαγραφή
  2. Πέθανα στο γέλιο με τη μικρή ΔΕΗ....χαχα!
    Έλα έγινε τέτοια ρύθμιση?...και πώς το επέτρεψε η εκκλησία?....τώρα πρέπει να σκεφτώ που θα με σκορπίσουν...αν και σκέφτομαι σοβαρά να δωρίσω το σώμα μου στην επιστήμη για να γλιτώσουν οι δικοί μου τα έξοδα...μπα σε καλό μου νυχτιάτικα..!!
    Αν πάθω τίποτα πάντως, πες τους να με σκορπίσουν στους 5 ανέμους!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σου λέει, είναι στις τροπολογίες! Στους 5 ανέμους... Εντάξει λοιπόν!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Εμένα πάλι την στάχτη μου θα την ρίξουν σε μια ψησταριά με κάρβουνα, να ψήνεται το σουβλάκι να τρώει ο κοσμάκης να ευφραίνεται το είναι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, εσύ είσαι της αλμυρής λιχουδιάς!

      Διαγραφή
  4. Χαχαχ βρε Αθηνα μου εισαι ενα πολυ καλο διαλειμμα μεσα στην μιζερια που ζω καθημερινα , ειλικρινα σου μιλαω...
    Καλη σου εβδομαδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα καλημέρα!
    είσαι ότι πρέπει για πρωινό ξύπνημα! χαχα!
    Σε ζαχαροπλαστεία ε; Θα το έχω υπόψη!
    Δεν βρίσκεις πάντινγκς; Μην αγχώνεσαι θα τα φέρουν και αυτά στα λιντλ κάποια στιγμή, αλλιώς εδώ.. http://www.sintagoulis.gr/tag/Yorkshire+puddings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι; Να τα φτιάξω με τα χεράκια μου; Α δεν ξέρω... Δεν με αφήνει ο κουμπάρος Μάλερ να φτιάξω! Δεν είναι της τάξεώς μας, λέει, να τα φτιάχνουμε! Πρέπει να τα αγοράζουμε, λέει!
      Καλό μήνα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  6. καλημερα γλυκια μου!

    καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Space cookies στη θεσσαλονικη; Οτι απεμεινε μετα τη συναυλια του Manu Chao!! ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι κύριε. Θέλω μόνο Yorkshire Puddings στο Άργος. Δεν θα κάνω καμία υποχώρηση!

      Διαγραφή
  8. χαχαχα............ΔΕΝ παλεύεσαι......
    Καλημέρα!
    Φιλί!
    Χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Μα γιατί το λες αυτό;
      Καλό μήνα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  9. Της μικρής ΔΕΗ, παρήγγειλα
    να ναι καλό παιδάκι

    κατά τα άλλα, το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, δυνωμένο ενατό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Διακρίνω επηρεασμό από Μητσικώστα! Ωραία!

      Διαγραφή
  10. Τι; Μπορώ να σκορπίσω δηλαδή τις στάχτες μου σε κάβα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνετα παιδί μου! Και σε κάβα και σε μπαρ και σε καζάνι, αν είναι εποχή!

      Διαγραφή
  11. Θα παίξουμε το σχοινάκι μας με τη μικρή ΔΕΗ που κάθεται και κλαίει γιατί δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της, θα φάμε τα θεσσαλονικιώτικα μπισκοτάκια μας και κατόπιν τούτων ως λαϊκιστές πολύ χαρούμενοι θα πάμε να γιορτάσουμε τραγουδώντας τη σχετική νομοθετική ρύθμιση για τη δημιουργία των αποτεφρωτηρίων:

    Θα πάμε στη Χαβάη
    στ' όμορφο νησί (δις)
    Με τις Χαβανέζες
    και τη μουσική (δις)
    Να δούμε και τον αστυνομικό
    αστυνομικό
    Που ‘χει και μια κούρσα
    5Χ7 (δις)
    Και ‘χει μια γυναίκα
    σγουρομάλλα πολύ (δις)
    Και ‘χει κι μια κόρη
    άσχημη πολύ (δις)
    Που την κυνηγάνε
    5 ποντικοί
    5 καραφλοί
    Κι έχει και ένα γιό
    όμορφο πολύ(δις)
    Που τον κυνηγάει
    σχεδόν όλη η γη (δις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά θα τα κάνετε χωρίς εμένα, διότι εγώ θα πάω απευθείας στο αποτεφρωτήριο, σύμφωνα με αυτά που μου είπε ο γιατρός!
      Καλό μήνα Βίκυ Δερμάνη!

      Διαγραφή
  12. Αχ βρε Νίκο....
    https://www.youtube.com/watch?v=BAu5vV9EMXw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το σκοινάκι όλα τα λεφτά, όσο για την καύση νεκρών, φαντάσου πόσους πολλούς προβλέπουν να μας κάνουν σύντομα (νεκρούς) κι έτσι αναζητούν έναν τρόπο να απαλλάσσονται ακόμα πιο γρήγορα από εμάς :) Καλό μήνα, σε φιλώ :) Υ.Γ Η κότα γιατί σώπασε και πάλι; Μήπως έφαγε κάνα καρπούζι Πάτρας; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κότα τη μαγείρεψα, διότι με έπιασε μια πείνα από τον καημό που δεν μου άφησε σχόλιο ο ανώνυμος! Δεν θα την ακούσεις ξανά. Πάρτο απόφαση Τζόαν Πέτρα!

      Διαγραφή
  14. Α, καλά, βρήκα φλέβα χρυσού εδώ!!!
    Απόλαυσα την επικαιρότητά σου όσο φρίκη κι αν είναι, και, φυσικά, τη Μικρή ΔΕΗ!!!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Γούμαν!
      Φλέβα χρυσού; Υπερβάλεις, αλλά δεν με πειράζει καθόλου!
      Αντιθέτως πράττεις πολύ σωστά, έτσι για να σκάνε οι οχτροί μου και να λυσσάει η Μαρίνα Ζέας!
      Δροσερό (όσο γίνεται) μήνα!

      Διαγραφή
  15. Κάτι σαν το "Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας" αλλά καμία σχέση! Βοήθεια μας και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα είσαι Αριάδνη Στ.!
      Καλό μήνα λοιπόν!

      Διαγραφή
  16. κεφάκια βλέπω φιλενάδα!
    μάλλον περνάς πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι επειδή μου ξεκίνησαν το salospir!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...