Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E18...



Η αγαπημένη μου Hitori Tana, μετά από απουσία ενός έτους και εννέα ημερών, επιτέλους επέστρεψε! Η χαρά μου δεν περιγράφεται!

I Hitori Tana

Μετά το 3-0 θεωρώ πως ήλθε η στιγμή να μποϊκοτάρουμε την κοκαΐνη. Ώρες είναι τώρα, ο Σαμαράς, για να ξεχάσουμε την ήττα, να κάνει κι άλλο ανασχηματισμό…

Φ. Κουβέλης: "Χρειαζόμαστε μπλοκ εξουσίας Κεντροαριστεράς και Αριστεράς". Προσωπικά χρειάζομαι ένα μπλοκ επιταγών. Με αντίκρισμα φυσικά…

O Economist γράφει πως ο Σαμαράς ετοιμάζεται για πρόωρες εκλογές. Κι εγώ καλού κακού λέω να ετοιμάσω διαβατήριο.


Την παρέμβαση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, προκάλεσαν δημοσιεύματα και έρευνες που καταγράφουν την κατακόρυφη αύξηση των τιμών στα νησιά και άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Τέλος πάντων, με το ενοίκιό σας μπορείτε να μείνετε στην Καλντέρα στη Σαντορίνη. Για μία νύχτα, εννοείται. 

Καλέ Αντώνη, η συννυφάδα μου θέλει να κλείσει δωμάτιο στις Οινούσσες, αλλά δεν βρίσκει. Δεν δίνεις μια εντολή, να βολευτεί η γυναίκα; 


Το ανεκπλήρωτό μου (συγνώμη, ο BLUEPRINTS ήθελα να γράψω...), έχει μια ωραία καλοκαιρινή ιδέα-πρόταση! Διαβάστε την εδώ.

Καλή εβδομάδα!

37 σχόλια:

  1. Αύξηση τιμών; Σε λίγο θα μας πούνε πως κοροϊδεύουνε και τους τουρίστες! πφφφφφφφφ! Σήμερα ήμουν για καφέ και συζητούσαν από πίσω μας δυο σερβιτόροι. "Ρε, πόσο να τους χρεώσω τα 2 μιλκσέικ σε εκείνους τους ξένους; 9 ευρώ είναι καλά;" "Βάλε κανα 10αρι κανα 11άρι μωρέ να πάρεις κι εσύ τίποτα παραπάνω..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι δυνατόν! Εμείς να κοροϊδεύουμε; Τσ, τσ, τσ... Ποιος ανόητος, ποιος κινδυνολόγος διαδίδει τέτοια πράγματα;
      Πάντως, αποκλείεται να ήταν Χανιώτες αυτοί οι σερβιτόροι!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω αν ήταν Χανιώτες αλλά δούλευαν σε μαγαζί στα Χανιά και ο ένας είναι και χρόνια εκεί.
      Σε γνωστό καφεταβερνείο δίπλα στο συντριβάνι όπου και κάτσαμε γιατί είναι περατζάδα!

      Διαγραφή
    3. Αυτά τα καφενοταβερνεία είναι δια τους τουρίστας!
      Εσύ να πηγαίνεις στο Ababa!
      https://www.facebook.com/ababa.bar

      Διαγραφή
    4. Πηγαίνω στο Αμπάμπα αλλά κυρίως απογευματάκι που δεν έχει κόσμο γιατί το βράδυ προτιμώ να μου την πέφτ........ να την πέφτω σε γυναίκες παρά σε ομοφυλόφιλους. Όχι πως έχω τίποτα με τα παιδιά απλά δεν κολλάμε στα γούστα!

      Διαγραφή
    5. Έχεις κι εσύ τα δίκια σου... Πρέπει να φροντίσεις τα πεσίματά σου!

      Διαγραφή
  2. από τη μια να πηγαίνω να γνωρίσω την αγαπημένη επιστρέψασα, από την άλλη να πηγαίνω να δω του ανεκπλήρωτου την καλοκαιρινή ιδέα-πρόταση, ε με έφαγε το τρέξιμο νυχτιάτικα.
    όχι κυρία μου. με τ' άλλα δεν θα ασχοληθώ. θέλω ύπνο ήρεμο και όχι να έχω εφιάλτες!

    υ.γ. αν τελικά σου δώσουνε μπλοκ επιταγών με αντίκρισμα, ζήτησε σε παρακαλώ ένα και για μένα. με το αζημίωτο βέβαια. εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που σας θέλω fit, γι αυτό σας βάζω να τρέχετε δεξιά κι αριστερά στους συνδέσμους!

      ΥΓ. Ξέχνα το. Δεν παίζει.
      Οι λόγοι;
      α). Δεν μου έδωσες πληροφορίες για την Νταμντάμοβα.
      β). Πιστεύεις την Κωλκάνα που ψεύδεται ασυστόλως για τις ικανότητές μου ως σωφερίνας.
      Ας πρόσεχες Βίκυ Δερμάνη!

      Διαγραφή
  3. Τα συγκεκριμένα φιλάκια με ανατρίχιασαν λίγο....μπρρρ!!
    Πάντως κι εγώ ένα μπλοκ επιταγών πολύ θα το ήθελα κι αν είναι να δώσει εντολές ο Σαμαράς να κάνουμε λίστα με το τι θέλουμε κι εμείς μπας και γίνουν.
    Σαμαράς ο Άγιος Βασίλης του καλοκαιριού μας...!! (στο ορκίζομαι δεν έχω πιει τίποτα)
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε πιστεύω ότι δεν έχεις πιει κάτι, αλλά όμως εκεί στις εξοχές που βολοδέρνεις και τραβάς φωτογραφίες, γύρευε με τι ψεκάζουν και τι εισπνέεις!
      Santa Samaras; Δεν είναι κακό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Να πεις τη συννιφάδα σου ναρθεί πάνω σε μένανε!!!!!!!! Τσάμπα δωμάτιο με θέα αυλή και καμια υποχρέωση στον Αντώνη!!!!!!!!!Τι τις θελει τις Οινούσες;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρήηηηηηη τωρα τόδα!!!!! Ειπα κι εγω τι επαθε η Αρτίστα και δινει φιλάκια στα ξαφνικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θες να πεις; Δεν στέλνω εγώ φιλάκια; Δεν είμαι εγώ τρυφερή και ευαίσθητη; Δες στην από πάνω σου. Τι της γράφω στο τέλος; Φιλιά της γράφω.
      Άντε μην τα πάρω πρωί-πρωί...

      Διαγραφή
  6. καλημερα Αθηνουλα μου!

    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εκφράσου μου!
      Κάτσε να σου στείλω κι ένα φιλί, γιατί υπάρχει μία εδώ πέρα μέσα που αμφισβητεί την τρυφερότητά μου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  7. Αθηνά μου, γιατί ν α βγάλεις διαβατήριο; Το πιο πιθανό είναι να εκλεγεί και πάλι ο Σαμαράς, οπότε, τι είχαμε τι χάσαμε, ψωλέω (δεν) σε ξεχάσαμε. Καλή σου μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα αντέξω τα υψηλά ποσοστά της Χ.Α. για ακόμη μια φορά.
      Γι αυτό θα πάω στην Αυστραλία και θα εμπορεύομαι ελαιόλαδο!
      Φιλί (όχι τίποτε άλλο, μα για να σκάει το Μαρινάκι Ζέας)!

      Διαγραφή
  8. Πάλι έγραψε η Αθηνά!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα χαρά μου ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άιρις!
      Δύο φιλιά, έτσι για να σκάσει η Μαρίνα Ζέας!

      Διαγραφή
  9. Εχουμε στη δουλεια κατι 6μηνες επιταγες προς εισπραξη τις θες; Ειναι πολυ καλες για κολαζ ή ταπετσαρια τοιχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω, δεν είναι άσχημη ιδέα! Μιας και δεν έχω κάποιο πτυχίο για να κάνω ταπετσαρία, ας κάνω το μπλοκ επιταγών!

      Διαγραφή
  10. τι τιμή... να με αναφέρετε μαζί με Hitori / Samaras / Fanouri (/Fotis) παρέα αγαπητό ανεκπλήρωτο... ασπασμούς και να με κρατάτε ενήμερο για ότι συμβαίνει γιατί είστε πάντα η πιο αξιόπιστη ενημέρωση για εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τους άλλους τους ανέφερα για να ρίξω στάχτη στα μάτια των φίλων που επισκέπτονται το ιστολόγιο. Μη λένε ότι ασχολούμαι μόνο μαζί σου...
      Πρέπει να κρατήσουμε τα προσχήματα για να μη μας βγάλουν και το όνομα.
      Καταλαβαίνεις...

      Διαγραφή
  11. μπηκα η βλαχουλα στο ικονομιστ αλλα δεν ξερω εγγλεζικα καλα και δεν καταλαβαινω τι λεει!
    γουελκαμ στην χιτορι τανα!!!

    και επειδη τις αναρτησεις μου της ψαχνω με το ντουφεκι θα κανω αναρτηση με την ιδεα του κουμπαρου!!!

    φιλι και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμ, θες να μπεις και στον Economist... Βλαχάρα!

      Διαγραφή
    2. ειπα να ξεστραβωθω το βλαχακι αλλα δεν....

      Διαγραφή
  12. Μην σε νοιάζει για τις Οινούσσες. Κοίτα εγώ τί πρόταση σου 'χω !!!
    https://www.youtube.com/watch?v=P5rSLVvp5dI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν αυτό είναι αρμόζον για μια χήρα μεγάλης ηλικίας, όπως είναι η συννυφάδα μου, αλλά θα της το προτείνω!

      Διαγραφή
    2. Γιατί καλέ?Καλύτερα να ΄ναι η χήρα με τον παππού τον δύτη, παρά με κάναν άθλιο κοπρίτη...

      Διαγραφή
    3. Άσχετο, αλλά για να μην ξεχνιόμαστε....
      https://www.youtube.com/watch?v=wKvbYtdFYdw

      Διαγραφή
    4. Α πα πα! μακριά από εμάς οι κοπρίτες!

      Καλά έκανες και το έβαλες το άσχετο, διότι το είχα ξεχάσει παντελώς. που θα το ξαναξεχάσω δηλαδή, αλλά τέλος πάντων...

      Διαγραφή
  13. να δω το σαμαρά σε ρόλο σερβιτόρου-ειδικού πράκτορα να ελέγχει τις τιμές και μετά έκλεισα σαν άνθρωπος.Αν και νομίζω ότι θα ανοίξει πιτσαρία για να ακολουθήσειι τα παραδείγματα τα οποία αφηγείτο ως πολιτικός αντιπολίτευσης :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι ακούγεται ότι θα ανοίξει πανσιόν, αλλά η πληροφορία ελέγχεται ακόμα!

      Διαγραφή
  14. Αθηνά !!!!
    Μπορούμε να τυπώσουμε και μπλουζάκια
    ΑΪ ΛΟΒ ΡΑΦΙ
    ΑΙ ΛΟΒ ΧΙΤΟΡΙΤΑΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετική ιδέα!
      Το δικό μου θέλω να είναι ΧΧΧΧΧL, χωρίς λαιμόκοψη γιατί πνίγομαι, αλλά ούτε με "V" γιατί θα μοιάζει με μπλούζα κλαρινογαμπρού. Επίσης θέλω να γράφει το "I ♥ Hitori Tana".
      Να τυπώσουμε! Να τυπώσουμε! Και να φτιάξουμε και ένα και του κουμπάρου μου του Μάλερ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.