Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E17...



Ο αγαπημένος μου Περσέας που διατηρούσε το "2 times before out", πλέον υπογράφει σαν Karmacode και μαζί με την Raven έφτιαξαν ένα νέο ιστολόγιο, το Build a god and then we talk και μας περιμένουν όλους/ες εκεί για να μαθαίνουμε τα νέα τους, τις ανησυχίες τους και τις παρατηρήσεις τους στα γεγονότα! 

Ακόμα μία φορά κάνει θραύση στη διεθνή showbiz η ελληνική μόδα: η Σήλια Κριθαριώτη "υπέγραψε" ένα από τα φορέματα με τα οποία εμφανίστηκε η Τζένιφερ Λόπεζ! Κι ύστερα μου λένε εμένα ότι δεν έρχεται η ανάπτυξη!

Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ: "Δεν θα ικετεύσω τη Βρετανία να με στηρίξει για την Κομισιόν. Δεν θα πέσω στα γόνατα μπροστά στους Βρετανούς". Αχ, πού είσαι ρε Στέλιο να τα τραγουδήσεις όλα αυτά! 

Μήπως γνωρίζετε το τηλέφωνο της Μαίρης Παναγιωταρά; Το ψάχνω διότι το Σαββατοκύριακο, έκανα γενική καθαριότητα, εκτός των υπολοίπων, και θέλω να μοιραστώ μαζί της εμπειρίες. 

Ζητείται δίμετρη, καλλίγραμμη, ξανθιά, κατά προτίμηση με γαλανά μάτια, για να με ντουμπλάρει εφέτος στην πλαζ.

Bonus
Calypso Larah: "A KAI KORITSIA AFTI I FANTASIWSI OTI MAS MISEI O YPOLOIPOS PLANITIS KALΗ EINAI GIA TOPIKI EPALIPSI ALLA MEXRI EKEI". 

Καλή εβδομάδα!

24 σχόλια:

  1. τι διαβάζω η έρμη εδώ μέσα!
    θα το τσεκάρουμε το νέο ιστολόγιο.
    φιλενάδα, είμαι ξερή. από αύριο αρχίζει η συγγραφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να το τσεκάρετε, διότι συμμετέχει και ο Περσέας!
      Άντε, καλά συγγράμματα εύχομαι!

      Διαγραφή

  2. μπραβο που μας παρουσιασες το νεο μπλοκ!
    παω να γραφτω!

    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πώς αλλιώς, αφού συμμετέχει και ο μικρός μου φίλος Περσέας!
      Καλό ξημέρωμα Εκφράσου!

      Διαγραφή
  3. Έλα; Τα μάζεψες τελικά τα χαλιά; Τα κατέβασες τα καλοκαιρινά ; Όλα οκ για το καλοκαίρι; Ωραία! Τώρα να μου πεις που είναι και το καλοκαίρι και είμεθα εντάξει!
    Θα σου ζητούσα να μου δανείσεις τη δίμετρη όταν τη βρεις αλλάπάλι σκέφτομαι ότι δεν θα τη χρειαστώ! Δεν βλέπω να κάνει καιρό για θάλασσα!
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα... καλή ξεκούραση!
    Πάω να κάνω τα τσεκ μου στο χώρο που κάνεις PR!
    Φιλούρες Αθηνά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα έκανα η Αρτίστα, όλα!
      Εσύ δεν χρειάζεσαι να σε ντουμπλάρει καμία! Είσαι μια χαρά, από ότι έχει πάρει το μάτι μου! Αλί από εμάς τις ανθυγιεινά διατρεφόμενες!

      Διαγραφή
  4. Διμετρη ξανθια κορμάρα; Εμένανε ψαχνεις σα να λέμε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μου λες ρε συ Μαρινάκι... Έχεις εσύ γαλανά μάτια; Τρέλανε με τώρα... Έλα μην τα πάρω...

      Διαγραφή
  5. το έχω

    αλλά δεν το δίνω

    πριτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά το γινάτι σου Αρκάτ! Δεν πειράζει. Μην το δίνεις το τηλέφωνο. Πού θα μου πάει; Κάπου θα το βρω!

      Διαγραφή
  6. Άμα τύχει να μάθεις αυτο το πρακτορείο με τα μοντελά για ντουμπλάρισμα, παρακαλώ πολύ πες μου και εμένα.
    Ευχαριστούμε πολύ για το προμοταρίσμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Θα σε ενημερώσω πάραυτα!
      Αλίμονο καλέ, δική μου η ευχαρίστηση! Άλλωστε έχουμε και μια μεγάλη συμπάθεια στο πρόσωπο του συνεργάτη σου!
      Σι γιου αράουντ!

      Διαγραφή
  7. 1 αν βρεις κανέναν καλό ντουπλαδώρο, ενημέρωσέ με γτ το φετινό διάβασμα δεν στάθηκε ευνοικό για το σώμα μου :P
    2και για αυτό το τραγουδάκι της 25ης οκτωβρίου με τη γόβα στιλέτο πάνε οι φαντάροι μας μπροστά και στου pitbull τα στιχάκια διόλου δεν μασάν
    3 και εσύ στο work therapy το έριξες
    ευχαριστούμε για την αναφορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εργασιοθεραπεία και ξερό ψωμί! Καλά μη φανταστείς ότι γίνεται και συχνά!
      Να μην ευχαριστείτε! Απλώς να γράφετε συχνά, να έρχομαι να σας διαβάζω!

      Διαγραφή
  8. Ήμουν δίμετρη μέχρι το απόγευμα, μετά βράδιασε και κόντυνα...τι δεν με πιστεύεις?...αφού το διάβασα στην Πέτρα που το είπε η Αγγελική πως το βράδυ παχαίνουμε και κονταίνουμε....να μη σώσω να ξαναψηλώσω αν λέω ψέματα!
    Πήγα και στο νέο μπλογκ κι εύχομαι καλή αρχή...θα το μελετάω σίγουρα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έεεεεεεεεεελα! Λες; Κάτσε να θυμηθώ... Μήπως κοιτάχτηκα στον καθρέφτη βράδυ και με είδα κοντόχοντρη; Να θυμηθώ να κοιταχτώ αύριο το πρωί! Δεν ξέρεις καμιά φορά... Μπορεί να έχει δίκιο η Αγγελική που το είπε στην Πέτρα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  9. είμαι ξανθιά, είμαι δίμετρη καρακουκλάρα μα χαζή δεν είμαι! σιγά μη σε ντουμπλάρω!

    όσο για το τηλέφωνο της Παναγιωταρά, που γίνεται θυσία για όλους ενώ αυτοί ή την εκμεταλλεύονται ή βολεύονται απλώς για την ικανοποίηση των αναγκών τους, λυπάμαι αλλά όχι, δεν το έχω για να σας το δώσω δίαρ Αθηνούμπα...

    η Calypso Larah θεά και πάλι!

    σε φιλώ στη μούρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμμμμμ (μουγκανητό που το κάνω με ξινισμένη μούρη)...
      Μη με ντουμπλάρεις, ούτε και να μου δώσεις το τηλέφωνο της Παναγιωταρά!
      Θα βρω την άκρη από αλλού!
      Εξ άλλου, δεν μπορώ να απασχολήσω το μυαλό μου με αυτά τώρα, διότι μόοοοοοοολις ανακάλυψα ποια ήταν η Νταμντάμοβα κι έχω χαρά μεγάλη!!!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  10. Έχω κάτι στο στοκ, για να ντουμπλάρει το στεφάνι σου, είναι και κοντοχωριανάκι σας, να μην τρέχετε.
    http://www.campusmoviefest.com/data/users/54399/large/avatar.png
    Θα συνεχίσω να ψάχνω και για σένα, παραπονιάρικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έλα, το έχω λέμε... Η πιο ψηλή ξανθιά...
    http://4.bp.blogspot.com/-3ujOHE6o4pM/Tx_MBhqNb5I/AAAAAAAAScs/jsH25We-YMc/s400/too-tall10_1.jpg
    Εδώ θα βρεις μεγάλη ποικιλία σε μεγέθη και χρώματα...
    http://world-of-fotos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_6602.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εντάξει, δεν κυριολεκτούσα στο "δίμετρη", αλλά αφού έκανες τον κόπο θα τηλεφωνήσω να δω πόσο παίρνουν στην εμφάνιση
      Μιλ μερσί χρυσό μου!

      Διαγραφή
  12. Αθηνά, έχω το τηλέφωνο της Άννας (της Παναγιωταρά μάνα μου) Όποτε θες, πάρε με τηλέφωνο να στο δώσω. Με αγάπη, Πέτρα. Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτιμώ την καλή σου πρόθεση Τζόαν Πέτρα, αλλά, όλα κι όλα, εγώ Άννα Παναγιωταρά δεν ξέρω. Άννα Παναγιωταρέα ξέρω, αλλά δεν ψάχνω το δικό της τηλέφωνο, γιατί αυτήν δεν τη χωνεύω! Ψάχνω της Μαίρης της Παναγιωταρά που ξεπατωνόταν στις δουλειές όλη ημέρα η δόλια!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...