Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014

Δέχτηκα την επίσκεψη...



...ενός φίλου τις προάλλες, ο οποίος με προσκάλεσε να πάμε να κάνουμε μπάντζι τζάμπινγκ, ούτως ώστε να ζήσουμε μια περιπέτεια. Και σας ερωτώ:
Τι πάει να πει πάμε να κάνουμε μπάντζι τζάμπινγκ για να ζήσουμε μια περιπέτεια;
Είμαστε καθόλου σοβαροί;
Στην ηλικία μου τέτοια πράγματα;
Και καλά, βράστε τη την ηλικία.
Με την άθλια φυσική μου κατάσταση τι γίνεται;
Να μου έλθει κανένας ντουβρουτζάς από την αγωνία της πτώσης και να αφήσω την τελευταία μου πνοή κρεμασμένη από έναν ιμάντα, ούσα δεμένη σε μια γέφυρα;
Όχι, το φαντάζεστε;
Στην τελική, εάν θελήσω να ζήσω μια περιπέτεια, πάω και στην εφορία!
Δεν είναι ανάγκη να πέφτω από τις γέφυρες.

Ακούς εκεί, μπάντζι τζάμπινγκ…

61 σχόλια:

  1. Ααααααααα μαρήηηηη ο Μητσος τον έβαλε να σου πει να πατε να κάνετε μπατζι τζάμπιγκ για να σε σπρωξει απο τη γεφυρα και να σε ξεφωρτωθεί!!!!!!!!!!!!!! Μα που να χαμπαριάσεις του λόγου σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!!! Λες;
      Πάντως Αθηνά μου, ένα έχω να πω: ή μάλλον, τρία: Α ΠΑ ΠΑ!!!

      Διαγραφή
    2. ❦ Ɛùα
      Μωρέ λέω δε θα πει τίποτε!!!!! Οπως δε σε βλεπω και δε με βλέπεις!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. @Μαρίνα Ζέας
      Ο Μήτσος αποκλείεται! Ο Μήτσος πολύ με αγαπάει! Αφού μου το λέει κιόλας: «Σου ορκίζομαι στη ζωή σου ότι πολύ σε αγαπάω. Φωτιά να πέσει και να σε κάψει άμα δεν σου λέω αλήθεια»!

      Διαγραφή
    4. ❦ Ɛùα
      Α πα πα δεν θα πει τίποτα! Καλύτερα στην εφορία!

      Διαγραφή
  2. Μια περιπέτεια δε ζούμε κάθε μέρα?
    Εγώ πάντως θα πήγαινα και σε αυτή την περιπέτεια...επειδή έχω υψοφοβία, ή ακροφοβία, ακόμα δεν τα ξεμπέρδεψα, θα ήθελα να γίνει μια διάγνωση επιτόπου, αρκεί να μην πήγαινα στον τόπο!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπρρρρ, ούτε να το σκέφτομαι! Άσε σου λέω έχω και το σύνδρομο Meniere και κάνω και ιλίγγους! Δεν θα το αντέξω η δόλια…

      Διαγραφή
  3. Εγω δεν ξερω την ηλικία σου και την φυσική σου κατάσταση για να εκφέρω γνώμη :p
    Παντως και η μιση να ημουνα εγω δεν θα δοκιμαζα ποτε κατι τετοιο :)
    Φιλια κοπελιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι 54 και χοντρή! Πού να πάω η καψερή;

      Διαγραφή
  4. μεγάλη εγκληματική φυσιογνωμία ο Μήτσος! και θα σε ξεπάστρευε και κανείς δεν θα υποπτεύονταν πως αυτός ήταν ο εγκέφαλος της σπείρας "σκοτώστε τη γυναίκα σας με μπάντζι τζάμπινγκ"! αμ κι ο άλλος ο συνεργός; τάχα μου, τάχα του φίλος...
    κοίτα να δεις τι γίνεται στον κόσμο! κι ούτε που του φαίνεται του αρχιμαφιόζου Μήτσου!

    συμπαρίσταμαι δόλια Αθηνούμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, έρχεσαι κι εσύ στα λόγια της μαρίνας Ζέας βλέπω… Και μάλλον δίκιο έχετε και οι δυο. Διότι αφενός, όπως λέει ο λαός «τα σιγανά ποτάμια να φοβάσαι (βλ. κ. Μήτσος)» και αφετέρου ο φίλος δεν είναι δικός μου φίλος. Είναι ο γνωστός τοις πάσι Λευτεράκης, ο κολλητός του κ. Μήτσου! Άρα, Σέρλοκ Δερμάνη, τείνω να συμφωνήσω!

      Διαγραφή
  5. Ηθελα να κανω μπατζιτζαμπι στα 23 μου στην Παρο. Η αδερφη μου με απετρεψε. Μπορει κ να μ εσωσε τη ζωη. Αλλα ειχα ξενερωσει μαζι της. Τοτε. Μετα απο χρονια που το σκεφτηκα, επεφτες σε πισινα απο την εξεδρα. Στα πλακακια στον πατο θα με βρισκανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά σου τα έλεγε η αδελφή σου! Κάτι ήξερε! Εγώ εννοείται ούτε από εξέδρες, βράχια και τα συναφή δεν βουτώ, πόσο μάλλον από γέφυρες!

      Διαγραφή
  6. Χαχα, θυμαμαι οταν ημουν 15 που ηθελα να κανω ωσπου μας ειπε η δασκαλα των Αγγλικων οτι μπορει απ'το τιναγμα να εξαρθρωσεις ολοκληρη την πλατη σου. Οποτε το σβησα απο τις επιθυμιες μου!

    Καληνυχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω κατι τετοιο φοβομουν παντα... να εξαρθρωθει κανενας λαιμος, χερι, ποδι, μεση... Και εαν καποιος ειναι και σε καποια ηλικια βρυκολακα, οπως ειμαι εγω, τρεχα γυρευε!

      Διαγραφή
    2. @Evi @ sexta-feira
      Καλέ εμένα κινδυνεύει να μου εξαρθρωθεί και το μυαλό εκτός των υπολοίπων! Είναι να παίζω με αυτά; Καλύτερα στην εφορία!

      Διαγραφή
    3. @Ephemeron
      Όπως έλεγα και στην Evi @ sexta-feira, εμένα κινδυνεύει να μου εξαρθρωθεί και το μυαλό εκτός των υπολοίπων! Είναι να παίζω με αυτά; Καλύτερα στην εφορία!

      Διαγραφή
  7. Φοροδιαφεύγει ο τύπος γι αυτό στο λέει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέφτηκα προς στιγμήν, αλλά τείνω να συμφωνήσω με τη Μ. Ζέας και την Β. Δερμάνη ότι θέλει να με ξεπαστρέψει το στεφάνι μου και γι αυτό έβαλε τον κολλητό του να μου κάνει την πρόταση!

      Διαγραφή
  8. απαπα δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ! Επικίνδυνο το θεωρώ, άσε που θα χρειαστώ πάμπερς..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ θα χρειαστώ. Όχι πάμπερς, αλλά πάνες ακράτειας. λόγω ηλικίας. Αντιλαμβάνεσαι!

      Διαγραφή
  9. έπρεπε να τον πας από την εφορία να δει την διαφορά......χαχαχα.....
    να σαι καλά.....εγω θα κάνω μπατζι...μασινγκ σιγά όχι γέφυρες....σε γύρους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι το μπάντζι μάσινγκ γίνεται και με παγωτό, ε; Ρωτάω διότι αυτό σκέφτομαι να κάνω!

      Διαγραφή
  10. χαχαχα
    μα πολυ ευκολο σπορ επελεξες κι εσυ.
    χαχαχα

    φιλακια πολλα!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω η βαριόμοιρη με αυτούς που έχω μπλέξει…
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  11. Εγώ είμαι με τον homemade πάντως. μπατζι...μασινγκ....σε γύρους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα. Κι εγώ αποφάσισα. Μπάντι μάσινγκ με παγωτό!

      Διαγραφή
  12. Βρε ΑΘηνούλα, άμα έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία Σοφάκι μου είναι ο κολλητός του κ. Μήτσου (του στεφανιού μου) και όπως αποδεικνύεται σιγά-σιγά, θέλουν να με ξεπαστρέψουν!

      Διαγραφή
  13. Στην εφορία! Στην εφορία Αθηνά! Είναι συγκλονιστική περιπέτεια! Ανεβάζεις παλμούς σε χρόνο dt!
    Φιλούρες!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι παιδί μου! Στην εφορία! Σίγουρα πράγματα! Αδρεναλίνη στο φουλ, εγγυημένα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  14. θα πρότεινα κάτι πιο τολμηρό αλλά μπορεί να σοκαριστούν οι αναγνώστες (ή ο Σήφης ή το στεφάνι σας...) - σαν να βλέπω την κουμπαρούλα να αρχίζει πάλι για τις πομπές μας...

    Σας φιλώ αγαπητό ανεκπλήρωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν δεν ντρεπόσαστε λέω εγώ!!!!

      Διαγραφή
    2. @Ανεκπλήρωτο
      Πρότεινέ μου, πρότεινέ μου! Και μην σε νοιάζει τι θα σκεφτεί ο κόσμος! Πρότεινέ μου κι άσε τη Λεκάνα να λυσσάει!

      Διαγραφή
  15. Ακόμα κι απέξω αν περάσεις από την εφορία, μια χαρά θα τα καταφέρεις, ειδικά μετά την ετήσια δήλωση που θα έχεις κάνει και θα έχεις μάθει πόσο έχεις να πληρώσεις! Μάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι! Σίγουρη απόλαυση, αδρεναλίνη στο φουλ, τεστ αντοχής νεύρων και απ’ όλα τα καλά! Εφορία και πάλι εφορία!
      Κις!

      Διαγραφή
  16. εγώ λέω να κάνουμε μπάντζι ίτινγκ,και να φάμε κανένα τσουρέκι από εκείνο το ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και να το κάνουμε γρήγορα το μπάντζι ίτινγκ, διότι ο ευλογητός παραμονεύει να με καθαρίσει!!!
      αν συμβεί αυτό,ξέρεις τι θέλω....ΤΕΛΕΤΑΙ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑ!!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι, ναι! Και με τσουρέκι και με παγωτά!

      Διαγραφή
    3. Οπωσδήποτε Τελεταί Μπούκουρα. Με Κόλυ-μπαρ στο τέλος της τελετής!

      Διαγραφή
  17. Εγώ λέω όυτε μπαντζι τζάμπινγκ ούτε εφορία! Βάλε αντηλιακό και τρέχα παραλία!
    (Έκανα ομοιοκαταληξία ή ειναι η ιδέα μου;;; :Ο)
    Καλώς σε βρήκα! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Γιώτα Αρ!
      Το σκάρωσες το ποιηματάκι! Εύγε!
      Παραλία λοιπόν! Ε και λίιιιγο εφορία, έτσι για το καλό!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  18. πάντως φιλενάδα, αν είναι να το αποφασίσεις, πάρε με τηλέφωνο. θα αποθανατίσω το όλο εγχείρημα σε υψηλής ευκρίνειας βίντεο. θα το αναρτήσω στο γιουτουμπ και θα σε κάνω διάσημη!
    μη μου στερήσεις αυτή τη χαρά πληζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, μπορείς να με βιδεοσκοπήσεις και όταν θα μιλάω με τον έφορο! Θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον, πίστεψέ με!

      Διαγραφή
  19. Να "φυγει" κανενα χερι απ τη θεση του, ή κανενα ποδι, ή κανενας λαιμος, στην ηλικια μου ασε καλυτερα!

    Παντος το μπάντζι τζάμπινγκ ηταν γνωστο απο πολυ παλια, στην Ελλαδα!
    Θυμαμαι μου το ελεγαν συχνα απο το τοτε που ημουν παιδι... "βρε δεν πας να πεσεις απο καμια γεφυρα;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τίποτα σου λέω! Να μου μετατοπιστούν οι κρύσταλλοι από τον λαβύρινθο του αυτιού και να τρέχω να τους μαζεύω; Καλύτερα στην εφορία!

      Διαγραφή
  20. Φαρμακερή οχιά,νυφίτσα της στέπας, σαλιγκάρι χωρίς κέλυφος,μου θες και μπάντζι τσαμπινγκ!!!
    (λεκάνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο διάβολος εμφωλεύει στην καρδιά του δαιμονισμένου. ούτε σε γη, ούτε σ' ουρανό δεν θα μπορέσεις να κρυφτείς, ο Αρμαγεδών θα σε βρει και θα σε τιμωρήσει. μονάχα ένας τρόπος υπάρχει για να σωθείς: να κάτσεις κάτω από την μπάρα!
    (μάνα της Ήρας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο λάκκο δεν προσμένουμε στον Άδη δεν ακαρτερούμε
      κι ουδέ τα φίδια πλεχταριά κι ουδέ οι οχιές κουβάρι
      μονάχα μια τρομώδης πλάστιγγα που ζυγίζει ενόρκως
      την αφθαρσία της ύλης.
      Τα κόκαλά μου βιάζονται τη λευτεριά τους απ’ τη σάρκα.
      (Νίκος Καρούζος)

      Διαγραφή
    2. όταν λέτε μπάρα,εννοείται την κόλυμπαρ να φανταστώ!!!

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Όχι. Εννοούμε την μπάρα στην είσοδο του πάρκινγκ του Athens Metro Mall.

      Διαγραφή
  22. Μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά
    πέσανε πάνω στην εργατιά.
    Άγρια κράζουν για αίμα διψούν,
    τον Δημητρόφ στην κρεμάλα να δουν.
    Τον Ντανεφ και Ποπόφ, τον Τέλμαν κι άλλους
    αντιφασίστες αρχηγούς,
    και στην Καντόνα χιλιάδες βάζουν
    προλεταρίους ηρωικούς
    Γίγας στους γίγαντες ο Δημητρόφ.
    Βράχος γρανίτης στέκει ορθός.
    Τους δικαστές του χτυπάει σκληρά.
    Τους ξεσκεπάζει τους ποδοπατά.
    Και μπρος στο θάνατο και στην κρεμάλα
    έδειξες σ’ όλους Δημητρόφ
    τους προλετάριους της οικουμένης,
    τον δρόμο για τον λυτρωμό.
    Ήρωες τέτοιοι μπορούν μοναχά
    να βγούνε μέσα απ’ την εργατιά.
    Δοκιμασμένος στην μάχη σκληρά,
    κρατάς εσύ την σημαία ψηλά.
    Της 3ης Διεθνούς του Λένιν Στάλιν
    κι έδειξες σ’ όλους τους λαούς
    πως να παλεύουν, πως να νικάνε
    τους ταξικούς τους τους εχθρούς.
    (λίλιθ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χμμμμ! Είσαι σίγουρη? Γιατί εγώ κρατώ χαρτιά και ντοκουμέντα......
    http://www.vetmed.vt.edu/education/curriculum/vm8054/Labs/Lab9/IMAGES/bungee_jumping%20cow.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η εφορία φαντάζει ταινία τρόμου.. καλύτερα bungee jumping ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, όχι Μαρί μου! Εγώ σκιάζομαι, καλύτερα στην εφορία!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Σου προτείνω να κάνεις ένα spa να χαλαρώσεις αντί να τρέχεις στα bungee Jumping και σελοιπές αηδίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Χιτοριτανα! Δεν είναι καλή εποχή για να χαλαρώσω! Πρέπει να είμαι στο τρέξιμο αυτό τον καιρό. Άρα; Θα πάω στην εφορία!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...