Τετάρτη, 28 Μαΐου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E16...

Ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) χειρουργήθηκε επιτυχώς και, επιτέλους, ύστερα από 17 ημέρες, ήλθαμε στο σπίτι που κατοικούμε! 

Επιστρέφοντας βρήκαμε δεκάδες λογαριασμών να μας περιμένουν στο γραμματοκιβώτιο. Τους έβαλα με μαγνητάκι στο ψυγείο. Και τότε τα χρέη νίκησαν τις δυνάμεις της φύσης. Το μαγνητάκι έπεσε κάτω. 

Ουδόλως θα μου λείψουν οι διακαναλικές. Έχω την έξυπνη σίτα. 


Σαμαράς: "Σε αυτή τη γη ο φασισμός δεν πιάνει". Δεν ξέρω εάν πιάνει ή όχι, αλλά στέλνει τρεις στο Ευρωκοινοβούλιο.

"Ο κάθε λαός είναι υπεύθυνος για την ιστορία του, υπεύθυνος και για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται". Κορνήλιος Καστοριάδης 

Πρέπει να κατεβάσω τη χοληστερίνη μου, τα καλοκαιρινά και μια ταινία. Δεν ξέρω με τι να ξεκινήσω.

Σας ευχαριστώ θερμά όλες και όλους για το ενδιαφέρον σας, τα μηνύματά σας, τα τηλεφωνήματά σας και την συμπαράστασή σας στο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε ο κ. Μήτσος!

79 σχόλια:

  1. Καλή ανάρρωση και σιδερένιος ο κυρ-Μήτσος!
    Πολύ χάρηκα με τα νέα σου Αθηνά μου!
    Μακριά από νοσοκομεία θα ευχηθώ ( την προηγούμενη εβδομάδα την πέρασα εγώ μέσα , δίπλα στη μαμά μου) και καλό κατέβασμα ...των καλοκαιρινών προτείνω πρώτα :)
    Καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι περαστικά να είναι και της μαμάς!
      Τα καλοκαιρινά λες; Δεν ξέρω, μήπως να κατεβάσω την ταινία και να τεμπελιάσω; Θα δω τι προτείνουν και οι υπόλοιποι και θα πράξω αναλόγως!
      Καλό απόγευμα Άιρις!

      Διαγραφή
    2. Α εγώ είμαι καρκινάκι! Πρώτα τακτοποιώ ντουλάπα ...πώς θα κάτσω να δω την ταινία; Με τα χειμωνιάτικα ή ..γυμνή; (χοληστερίνη ; τι είναι αυτό; αχαχαχα)

      Διαγραφή
    3. Χοληστερίνη είναι κάτι κακό που το παθαίνουν όσοι τρώνε ανθυγιεινές λιχουδιές! Δηλαδή είναι κάτι που εσύ δεν θα το πάθεις ποτέ!

      Διαγραφή
  2. Αιντε επιτέλους γυρίσατε!!!!!!!!!! Μη πλακωθείς αμεσως στις δουλειές!!!!!!! κατέβασε τη ταινία δες τηνε και μετά κατεβάζεις και τα υπόλοιπα!!!!!!!!!Τα φιλιά μου στο Μήτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ταινία λες; Δεν ξέρω... Είναι που λείπαμε κιόλας και δεν έχω μαζέψει και τα χαλιά...
      Τα φιλιά σου να έλθεις και να του τα δώσεις.

      Διαγραφή
  3. βρε καλώς τα, τα παιδιά μας τα σιδερένια!

    κατέβασε ταινιούλες, φάε κρυφά και φανερά όοοοοτι από γλυκό έχει περισσέψει και άσε τα καλοκαιρινά και τις χοληστερίνες για ααααααααύριο
    φιλιά πολλά δίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αύριο ήδη σχεδόν το διανύσαμε και τώρα κοντεύει να νυχτώσει, οπότε θα τα αφήσω όλα για μεθαύριο! Χο χο!
      Κίσιζ Βίκυ Δερμάνη!

      Διαγραφή
  4. Stefanos and the media: ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤ1 http://stefanosmedia.blogspot.com/2014/05/1.html?spref=tw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε ζώον, χειρουργήθηκε ο άνθρωπος, τράβα φεύγα από δω μέσα

      Διαγραφή
    2. Μην τον μαλώνεις. Αφού ασχολείται με τα μίντια, δεν έχει ψυχή, δεν καταλαβαίνει απ' αυτά...

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    3. εχει δικιο ο προεδρος ΑΠΙ τρεμενς μου....ετσι ειναι οι ανθρωποι των μμε!!!

      @Stefanos Max
      περιμενω ακομα το τελος των κλεμμενων ονειρων.
      αν ξερεις και το τελος του καρανταγι θα με βολευες!!!

      Διαγραφή
    4. Παιδιά μου, συγνώμη, παρασύρθηκα από την έκδηλη προπαγάνδα του ΑΝΤ1. Ζητώ συγνώμη και δεν θα ξανασυμβεί

      Διαγραφή
    5. @Stefanos Max
      Τι είπες τώρα ρε συ Στεφανάκο;

      Διαγραφή
    6. @Delirium Tremens
      Εμένα βέβαια με ξέρεις. Δεν μου αρέσει να σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο! Εσύ όμως μπορείς να μαλώνεις όποιον θέλεις! Το διασκεδάζω :)

      Διαγραφή
  5. Κοπελιάααααα! Εννοείται θα κατεβάσεις μια ταινία.. είναι το μόνο που θα σου πάρει λίγο χρόνο!
    Περαστικά σας!!! Τις ευχές μου στο στεφάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τείνω να συμφωνήσω! Και για να τεμπελιάσω και πιο πολύ, λέω να την δω και δύο φορές!
      Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  6. μπράβο φιλενάδα. με τις υγείες του!
    ξεκίνα με τη δίαιτα της χοληστερίνης. για να μη φας κατέβασε τα καλοκαιρινά. και το βράδυ ψόφια, κατέβασε την ταινία.
    έτσι θα έχεις τρία σε ένα.

    άντε ρε, φιλιά!
    εμείς σήμερα τελειώνουμε την εργασία και επιτέλους θα κοιμηθώ ως άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ Ρία, είναι πολύ κουραστικό έτσι όπως το έθεσες! Μάλλον θα ακολουθήσω την πρόταση Ηφαιστίωνα!

      Άντε, καιρός ήταν να την τελειώσετε. Τόσες ημέρες δεν σήκωσες κεφάλι από τα βιβλία!

      Διαγραφή
  7. περαστικά και σιδερένιος ο κυρ Μήτσος! Αυτό που λέει η Ρϊα...μη νομίζεις, κι εγώ το ίδιο κάνω...για να μη τρώω κάνω δουλειές, έρχεται το βράδυ και είμαι κομμάτια ξαπλώνω για να δώ καμιά ταινία...αλλά τελικά βλέπω όνειρα!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι μια κάποια λύση, αλλά είναι ποοοοολύ κουραστική!
      Μάλλον θα ξεκινήσω από την ταινία!
      Ευχαριστώ εκ μέρους του κ. Μήτσου!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  8. Αμα θες έλα να κατεβάσεις τα δικά μου καλοκαιρινά και εγώ σε αντάλλαγμα θα σου κατεβασω μια ταινία. Δικαιη ανταλλαγή...(Ναι, έχει και άλλους έξυπνους η μάνα μου)

    Σιδερένιο το στεφάνι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμ, δεν ξέρω... Έχω VDSL και κατεβάζω αρχεία σε δευτερόλεπτα!

      Ευχαριστώ Ντίαριντάιαρι!

      Διαγραφή
  9. Περαστικά του και από εδώ. Και οτι ήθελα να στείλω σήμερα μήνυμα να μάθω πως πάει ο ήρωας Μήτσος. Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ήρωας κοντεύει να καταστήσει εμένα ηρωίδα με τις ιδιοτροπίες που έχει βγάλει όσο αναρρώνει, αλλά δεν θα το κάνω και θέμα!
      Ευχαριστούμε κουμπαρούλη!
      Σε φιλούμε!

      Διαγραφή
  10. καλή επάνοδο ανεκπλήρωτο, τα δέοντα στον Μήτσο και μην αγχώνεσαι με τις δουλειές (δεν φωνάζεις και την Λεκάνα να βάλει ένα χεράκι;), ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .................................................................................................................................................................................................................................................................................................

      Διαγραφή
    2. κι εγώ σ' αγαπάω, καταλαβαίνεις πως το είπα όμως έτσι; φιλιά

      Διαγραφή
    3. Χριστινιώ μου ανασκουμπώσου

      Διαγραφή
    4. @BLUEPRINTS
      Θα τα μεταφέρω τα δέοντα!
      Η Λεκάνα δεν μπορεί να βρει γκόμενο, θα μπορέσει να βάλει χεράκι να κατεβάσουμε τα καλοκαιρινά; Έλα να σοβαρευόμαστε λίγο...

      Διαγραφή
    5. @christina
      Τι έπαθες και έμεινες σπίτσλες καλέ;

      Διαγραφή
    6. @Delirium Tremens
      Μα τι της λες; Δεν την ξέρει τη λέξη "ανασκουμπώσου"! Έχει την εντύπωση ότι είναι είδος ραψίματος κουμπιού!

      Διαγραφή
    7. christina
      Μη τη ξεσινερίζεσαι τη κατέ μαρή Λεκάνα!!!! Κακογερνάει η έρμη!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    8. @Μαρίνα Ζέας
      Τον κακό σου τον φλάρο, που θα μου πεις ότι κακογερνάω.

      Διαγραφή
    9. @Μαρίνα Ζέας
      αν πω οτι συμφωνω μαζι σου θα κανει αναρτησεις για μενα,με εκβιαζει,με εχει τυλιξει σε μια κολλα χαρτι.
      αλλα παρολα αυτα θα παρω το ρισκο και ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ!!!

      Διαγραφή
  11. περαστικα του ευχομαι!
    συντομα περδικι!

    φιλακια Αθηνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εκφράσου μου!
      Σε ασπαζόμεθα!

      Διαγραφή
  12. Κοριτσάρα περαστικά σας!!!
    Όσο για το τι θα κατεβάσεις πρώτο, λέω να κατεβάσεις τα καλοκαιρινά γιατί πιάσαν οι ζέστες.
    Τα φιλιά μου και την αγκαλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεγα για την ταινία, αλλά έχεις δίκιο! Έχει ζέστη!
      Ευχαριστούμε και σε φιλούμε!

      Διαγραφή
  13. Σιδερένιος ο αγαπημένος μου κύριος Μήτσος, σιδερένιος. Άντε να ξεκουραστείς κι εσύ. Την ταινία να κατεβάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε αγαπητέ μου!
      Την ταινία και ίσως δυο κοντομάνικα μπλουζάκια! Μέχρι εκεί!

      Διαγραφή
  14. Γουέλκαμ μπακ! Τιτάνιος ο κύριος Μήτσος!

    Εγώ πάντως λέω να ξεκινήσεις κατεβάζοντας 5-6 μπύρες που σίγουρα θα σου έχουν λείψει...

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκαμε Πρόεδρε! Σας μερσούμε!

      Μπύρες όχι, αλλά καμιά δεκαριά τσικουδιές δεν θα με χάλαγαν! Βλέπεις μου έστειλαν προχθές από τα Χανιά, μη μου χαλάσει!

      Διαγραφή
    2. Ααααααααααααα η τσικουδιά κάνει καλό και στον πόνο. Μετά από ένα δυο καραφάκια δεν καταλαβαίνεις τίποτα!

      Υ.Γ.: Χαίρομαι που τη λες τσικουδιά και όχι ρακή!

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    3. Σε όλους τους πόνους!

      ΥΓ. Όταν πρωτοπήγα στα Χανιά, το 1978, μου είπαν "κάτσε να σε κεράσουμε μια τσικουδιά και δυο καλιτσούνια με μέλι". Κι έτσι όπως μου την σύστησαν, ως τσικουδιά, έτσι την έμαθα και έτσι τη λέω πάντα!
      Τη λέξη "ρακή" την χρησιμοποιώ μόνο ως πρόθημα στο προϊόν ρακόμελο! Ναι, γιατί πώς αλλιώς να το πει κανείς το ρακόμελο;

      Διαγραφή
    4. Το ρακόμελο θα το πεις ρακόμελο, δε γίνεται αλλιώς. Αλλά ρακή τη λένε μόνο όσοι δεν είναι Κρητικοί και εκνευρίζομαι λίγο όταν ακούω Κρητικούς να τη λένε έτσι. Ναι, ξέρω, είμαι λίγο περίεργος...

      Διαγραφή
    5. Δεν είναι θέμα ιδιοτροπίας ή παραξενιάς αγαπητέ, είναι θέμα τάξης και ισορροπίας των πραγμάτων η τσικουδιά να λέγεται τσικουδιά.
      Όσο για το ρακόμελο, είχα σκεφτεί ότι μπορώ να το αποκαλώ τσικουδόμελο, αλλά είπα να μην το χοντρύνω!

      Διαγραφή
  15. περαστικα στην νταμτελαρι!!!σιδερενια!!!
    το παλιοπουλο δεν βρεθηκε ενας να το σφαξει???
    εγω λεω να αρχισεις με το κατεβασμα της χοληστερινης...και θα φροντισω εγω να σου μαγειρεψω,θα φτιαξω κοτα βραστη!!!!!

    φιλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Λεκάνα!
      Πάρτο απόφαση. Η κότα θα κακαρίζει για όσο καιρό θέλει!

      Φιλί.

      Διαγραφή
  16. Προτείνω να κατεβάσεις πρώτα την ταινία, όλα τα άλλα έπονται! Σιδερένιος ο Μήτσος! Να είσαστε καλά και εις άλλα με υγεία :)) Πόσο μου είχαν λείψει τα κακαρίσματα :) Άντε, φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω! Την ταινία, την ταινία! Κι εμένα μου έλειψαν τα κακαρίσματα και όλοι εσείς επίσης!
      Στέλνω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  17. Περαστικά στον κύριο Δημήτρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. άντε μας έλειψες! σιδερένιο το στεφάνι σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ χαίρομαι που όλα πήγαν καλά και είστε πάλι εδώ!!
    Σιδερένιος να είναι ο Μήτσος σου!!..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ευτυχώς όλα πήγαν καλά και η ανάρρωση του ασθενή γίνεται με ραγδαίο ρυθμό!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  20. Καλώς ήρθατε. Εύχομαι όλα να βαίνουν καλώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκαμε κ. Θάνο Μαλτέ!
      Όλα πάνε καλά και ελπίζουμε σε καλύτερες ημέρες!
      Καλό σας απόγευμα!

      Διαγραφή
  21. Μπραβο! σιδερενιος ο Κος Μητσος!

    "...Δεν ξέρω εάν πιάνει ή όχι, αλλά στέλνει τρεις στο Ευρωκοινοβούλιο."

    Φοβερο-φοβερο!!! ...τι αλλο θα δουμε ακομα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Εφήμερον!

      Τι άλλο θα δούμε; Την μάνα μου Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Θα δείξει!

      Διαγραφή
  22. σιδερένιος να είναι!
    Η κότα πάντως ακμαιότατη βλέπω!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νάσια!
      Ευτυχώς η κότα μου ξέρει να κρύβεται από τους εν δυνάμει εκτελεστές της και κακαρίζει ακόμα!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  23. Το δικό σου σιδερένιο, το δικό του ακάνθινο....Φτωχέ μας Μήτσο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τέκνον Βρούτε;

      Ιδέτε εις το δροπβοξ τας φωτογραφίας που σας απέστειλα.

      Διαγραφή
  24. τυχερούληηηηηηη μήτσε...σιδερένιος...τα σέβη μου και σας κυρία μου....να στε πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπητέ Χομέιδ!
      Κι εσείς να είστε πάντα καλά και τα δέοντα στη σύζυγο!

      Διαγραφή
  25. πότε να περάσουμε με γλυκά για να ασπασθώμεν από κοντά...( με τρούφα από Dolce; ή με παγωτό από το καινούργιο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε θέλετε! Εδώ είμεθα!
      Καλό είναι να αποφύγετε τα γλυκίσματα, διότι ο ασθενής ανέβασε ε λιτλ μπιτ σάκχαρον!
      Φέρτε χυμόν Λάιφ πορτοκάλι-μήλο-καρότο!

      Διαγραφή
  26. μαρήηηηηηηη ξεκινάμε μπάνια κι εγώ πρωτοχρονιάτικος.....το αλλάζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί το άλλαξες;
      Βιάστηκες.
      Σε 214 ημέρες έχουμε πάλι Πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή
  27. Άντε μεγειά τον κ.Μήτσο Αθηνά μου, καινούριος έγινε! Περαστικά του και ποτέ ξανά! Κατέβασε καμιά ταινία τώρα να δεις :) Εγώ ας πούμε θέλω να δω το Maleficent.
    Φιλί και αγκαλιά *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ολοκαίνουριος! Ευχαριστούμε!
      Α ναι! Θα την δω κι εγώ! Διότι πολύ μου αρέσει ο Μραντ Πιτ!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  28. τι θα γινει μανταμ με αυτο το παλιοπουλο???κο κο κο ολη την ωρα,μας εχει σπασει τα.......νευρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή ανάρρωση! Σιδερένιος, κι όλα θα φτιάξουν. Κι η χοληστερίνη θα έλεγα πως είναι αυτή που πρέπει να κατέβει μαζί με τα καλοκαιρινά...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύα!
      Και για να δεις τι καλό παιδί που είμαι, να σου πω ότι και τα χαλιά μάζεψα και τα καλοκαιρινά κατέβασα και την ταινία είδα και διατροφή χωρίς λιπαρά ξεκίνησα!
      Φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.