Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E15...



Σαμαράς: "Η ανάπτυξη θα έρθει από την ενέργεια". Αν έλεγε από την παρενέργεια, μέχρι που θα τον πίστευα.


Βενιζέλος: "Κρίσιμη η Ελιά για τη σταθερότητα". Ε ναι, δεν το συζητώ Βαγγέλη μου. Σε όλη την Ευρώπη, από άκρη σε άκρη, άπαντες έχουν αϋπνίες σκεπτόμενοι τα ποσοστά της Ελιάς.


Να πάρεις στα σοβαρά τον Σταϊκούρα και αυτά που λέει για την οικονομία και να βγεις στους δρόμους αλαλάζοντας από χαρά. Για χαλαρώστε λίγο κύριε αναπληρωτή μου.

Μετανιώνω που κάποιες φορές γίνομαι λίγο ειρωνική. Είμαι βεβαία ότι θα μπορούσα να γίνω και περισσότερο.

Καλή εβδομάδα!

38 σχόλια:

  1. και εγώ είμαι βεβαία ότι μπορείς και περισσότερο....
    μπορώ και εγώ να γίνω μια σταλιά ακόμη πιο ειρωνική....
    στο ίδιο μήκος κύματος εκπέμπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύμα από τη μια, κύμα από την άλλη, άντε να μου περάσει ο ίλιγγος μετά το κέρατό μου…

      Διαγραφή
  2. εγώ έχω κουραστεί μαζί τους...για αυτό ότι αυγά σας περισσεύουν θα μου χρειαστούν...
    καλή εβδομάδα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, θα σου μαζεύω αβγά γι’ αυτόν το σκοπό σε ξεχωριστό καλάθι!

      Διαγραφή
  3. Καταπελτης μπορεις να γινεις του λόγου σου κι ο Θεός να με φυλάει να μην είμαι παραδίπλα!!!!!!!!!!!!!Θυμάσαι φανταζομαι γιατι λέω ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες τότε που, με εκείνον που… Θυμάμαι, αλλά εκείνος το θυμάται καλύτερα.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!! Φυσικά και θα μπορούσες και περισσότερο, αλλά μια χαρά είσαι, έτσι σε πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χαροποιεί το γεγονός ότι με πας! Κι εγώ το ίδιο. Σε πάω!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  5. Απλά δεν υπάρχει όριο για εσάς αγαπητό ανεκπλήρωτο (σε όλα τα επίπεδα), όσο για την επικαιρότητα είναι για κλάματα ή για κλαυσίγελο καλύτερα, ασπασμούς και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ανεκπλήρωτο… Πώς τα λες, πώς τα λες…

      Διαγραφή
    2. κυριε μητσοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!

      Διαγραφή
  6. καλημέρα καλή μου φίλη!
    ευχομαι ολόψυχα να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!
    φιλάκια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Εκφράσου μου!
      Καλό βράδυ να έχεις!
      Κις!

      Διαγραφή
  7. Όταν λέμε ενέργεια είναι αυτό που κάνω τα πρωινά μετά τον πρώτο καφέ και τα πρώτα τσιγάρα; Αναρωτιέμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, νομίζω ότι σαφέστατα αυτό εννοεί και ο Πρωθυπουργός!

      Διαγραφή
  8. Ψωμι, Ελιά και Κότσο Βασιλιά! Καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν προσθέταμε και κανένα παϊδάκι, δεν θα με χάλαγε!

      Διαγραφή
  9. Αν είσαι βεβαία ότι μπορείς να γίνεις κι άλλο γράψε για το διαγωνισμό γέλιου Αθηνά μου...
    Γιατί όχι; Το ΄χεις αγάπη μου! Το'χεις!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, το θέμα είναι ότι η ειρωνεία μου δεν βγάζει οπωσδήποτε γέλιο. Είναι φορές που πιθανόν να προκαλέσει κλάμα γοερό και μεγάλης διάρκειας.
      Με τιμά η άποψή σου για εμένα, καθώς και η πρόταση συμμετοχής που μου κάνεις, αλλά να μου επιτρέψεις να αρνηθώ ευγενικά!
      Είναι διαγωνισμός. Και έχω θέμα με τους διαγωνισμούς. Κάνω συνειρμό με τα διαγωνίσματα στο σχολείο που ήταν ο χειρότερός μου εφιάλτης! Ακόμα και τώρα που σου το γράφω αυτό, τρέμω!
      Άφησέ με όμως να θαυμάζω και να χειροκροτώ όλες και όλους που συμμετέχουν!
      Και πάλι ευχαριστώ!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  10. ...ακόμα να βρω από που έρχεται το κακάρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♫♫♪♫♪ Ψάξε, ψάξε, δεν θα το βρεις…♫♫♪♫♪

      Διαγραφή
  11. Αθηνούμπα και καυστικότατο χιούμορ, όπως λέμε καφές και τσιγάρο.
    και που 'σαι κοπελιά; κράτα λίγα αυγά και για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καφές και τσιγάρο; Σκέτα; Και που είναι το κουλουράκι; Τέλος πάντων... Θα σου κρατήσω αβγά! Έτσι κι αλλιώς γεννάνε κάθε μέρα αυτό τον καιρό!

      Διαγραφή
  12. Το ευχάριστο μουσικό διάλειμμα με ψυχοπλάκωσε λίγο, αλλά τώρα είμαι καλύτερα...είδα Σαμαρά και Βενιζέλο και ξαναγέμισα ελπίδα...θα έρθει το αύριο, μεθαύριο...!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Φροντίζω να μην φεύγεις με την πίκρα του Σινάτρα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  13. Με αυτα που ακουγονται επρεπε να εισαι περισσοτερο ειρωνικη, μερικες φορες ειναι must!
    Καλα αυτα που ειπε ο Βενιζελος απιστευτα! ...αλλα θα μου πεις μηπως ειναι ο μονος που λεει απιστευτα; τοσοι και τοσοι αλλοι που ειναι το ιδιο, ανοιγουν το στομα τους και βγαινουν φοβερα τερατα ετοιμα να κατασπαραξουν τον κοσμο! τους ακους και φοβασαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που θέλω να κρατάω το επίπεδο και γι' αυτό σκορπάω μικρές δόσεις ειρωνείας!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετικά τα κακαρίσματα, με ταξιδεύουν στο χωριό της και την αθωότητα άλλων εποχών... Και αυτό, σε συνδυασμό με την ζήτηση που έχουν τα αβγουλάκια της Τζαζλής, μου έβαλαν την ιδέα μιας κατσικούλας. Έτσι για το γιαουρτάκι, βρε παιδί μου, που ταιριάζει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ εξαιρετικά υπερήφανη, διότι το κακάρισμα της Βιολάντως ακούστηκε στις Σκουριές σήμερα!
      Μην λες κατσίκα, την ονειρεύομαι ψητή!

      Διαγραφή
  15. θα σχολιάσω μόνο το "μουσικό διάλειμμα"..
    αγαπώ frank sinatra!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα κι εγώ! Η αλήθεια να λέγεται!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  16. Αχ, καημένε Σινάτρα, τι σου έμελλε να πάθεις, να βρεθείς ανάμεσα σε "αναπτύξεις" και ξεΣΑΜΑΡοτα γαϊδούρια... Καλημερούδια και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει! Ο Σινάτρα και άλλα μουσικά διαλείμματα είναι ένας τρόπος να αντέχουμε!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  17. εσύ ειρωνική; εσύ;;; ποτέ!
    απλα μη δαγκωθείς. θα δηλητηριαστείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρες αγαπητή.

    Α ώστε γι'αυτό έχω αϋπνίες λοιπόν. Για την ελιά. Ε πές το ντε...

    Και ο Φρανκι ότι πρέπει ήταν.

    Φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό βέβαια! Θέλει και ρώτημα;
      Κίσιζ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...