Πέμπτη, 8 Μαΐου 2014

Την Δευτέρα το βράδυ...



...αμέσως μετά την απόλαυση ενός εκπληκτικής νοστιμιάς δείπνου, το οποίο περιελάμβανε 70 γραμ. νερόβραστη κότα, 2,5 νερόβραστα κολοκυθάκια και για επιδόρπιο το ¼ ενός ξινόμηλου, είχα καθίσει στον καναπέ και χαλάρωνα από τον κάματο της ημέρας. Κι εκεί επάνω που το μυαλό μου αρχίζει να φτιάχνει λίστα με τις εργασίες του επόμενου πρωινού, άρχισα να χοροπηδώ, παρότι καθήμενη, σαν ελατήριο. Είχα πάθει λόξιγκα.
Don’t panic Αθηνά, σκέφτομαι, όπου να 'ναι θα περάσει. Και πέρασε. Το μισάωρο. Όχι ο λόξιγκας. 
Χοροπηδώντας πήρα τηλέφωνο την θεία μου τη Μυρσίνη να την ρωτήσω τι να κάνω για το θέμα μου, μια και εκείνη είναι γνώστρια όλων των επιστημονικών μεθόδων για το σταμάτημα του λόξιγκα και όχι μόνο. 
Οπότε, κατόπιν οδηγιών της άρχισα να κάνω τα εξής: 
Κράτησα την αναπνοή μου. Τίποτα. Εκτός του ότι μπλάβιασα. 
Ήπια νερό. Τίποτα. Εκτός του ότι κόντεψα να πνιγώ. 
Κατάπια ένα κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμονιού. Τίποτα. Εκτός του ότι κινδύνεψα να καταπιώ και το κουταλάκι. 
Έκανα γαργάρες με κρύο νερό. Τίποτα. Εκτός του ότι κατάφερα να γίνω σαν βρεγμένη γάτα. 
Απελπισμένη πλέον - και πάντα χοροπηδώντας - πήγα στο γραφείο και άνοιξα τον υπολογιστή μήπως και βρω στις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων κάτι να διαβάσω και να ξεχαστώ. 
Και έπεσα σε ένα ρεπορτάζ που αφορούσε αυτόν
Αυτομάτως ο λόξιγκας σταμάτησε και τελικά, όπως απεδείχθη, η μόνη μέθοδος που πιάνει είναι να σε τρομάξει κάποιος!

42 σχόλια:

  1. Χαχα...πώς να μην σου κοπεί ο λόξιγκας με τέτοια τρομάρα που πήρες?
    Εδώ που κόπηκε εμένα που δεν είχα μόλις τον είδα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε ντρέπεσαι μαρή να μας κανεις τετοια χουνέρια νυχτιάτικα; Αισιχτίρ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προειδοποία κι εσύ ...μπήκα ατάραχη ..έλεος...
    άλλη φορά για το λόξυγγα κι άλλα πολλά να ρωτάς εμένα! Ξέρω καλύτερα από τη θεία σου ( εξάλλου κι εγώ θεία είμαι...για τα ανίψια μου!)
    Φιλιά πολλά Αθηνά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει γούστο άμα προειδοποιείσαι! Τα ξαφνικά είναι τα πιο γουστόζικα! Μουάχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  4. Μπα, πανάθεμα (σε) τον! Κι ετοιμαζόμουν να πάω για ύπνο και με τάραξες! Χίλιες φορές τα αιφνίδια κακαρίσματα, παρά ο ακατονόμαστος! Να δεις που θα πάθω το αντίθετο εγώ: θα με πιάσει λόξιγκας ενώ δεν είχα! Καλό ξημέρωμα (φτου φτου φτου) και καλά ξεμπερδέματα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, για να εκτιμήσεις το κακάρισμα της Βιολάντως, το οποίο, σημειωτέον, το χαμήλωσα σε ένταση!
      Χο χο χο!

      Διαγραφή
  5. Εγω παντως για να αποφευγω τις δυσαρεστες εκπληξεις, πινω νερο ετσι και πιανει παντα:

    http://www.lifedaily.com/wp-content/uploads/2013/12/Drink-Water-From-Opposite-Side-of-a-Cup.jpg

    Καληνυχτα (και καλη τυχη μετα απο αυτη τη φωτο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα το κάνω αυτό, μπορεί να μου κοπεί ο λόξιγκας, αλλά θα πάθω λουμπάγκο!
      Η αλήθεια είναι ότι είχα εφιάλτες τη νύχτα μετά τη φωτό!

      Διαγραφή
  6. Εμ...Εμ.... μανταμ με τον λοξυγγα να κανω μια ερωτηση που ειμαι και καπως ασχετη εγω με τα πολιτικα?
    Γιατι σας τρομαζει ο Μητσοτάκης? :p
    Εμένα μου είναι πολύ συμπαθής.
    Τωρα, τι έχω χασει τα τελευταια χρονια που δεν βλεπω tv, δεν γνωριζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα το ανησυχητικό! Απλώς στην Ελλάδα έχει τη φήμη του γρουσούζη!

      Διαγραφή
  7. Μια φορά που φάνηκε σε κάτι χρήσιμος αυτός ο άνθρωπος. Μέχρι και η Βιολάντω αναστατώθηκε και φωνάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες μπισκότο μου; Ούτε που το είχα φανταστεί κάτι τέτοιο!

      Διαγραφή
  8. Αλήθεια ε;
    Ε από την τρομάρα σου κόπηκε! χαχαχαχα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον! Βλέπεις δεν έπεσα και στην καλύτερη φωτογραφία του!
      Καλό απόγευμα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  9. χαχαχαχα
    τελος καλο ολα καλα!

    παντως ειναι ενοχλητικος ο λοξυγγας.
    φιλακια φιλη μου! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ενοχλητικός και γι αυτόν που τον παθαίνει, αλλά και για τους άλλους που τον ακούνε!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  10. Εννοείται πως είναι ο τρόμος η καλύτερη μέθοδος. Παρεμπιπτόντως, 70 γραμμάρια κότα;;; Γιατί καλέ; Έπεσε Κατοχή στο Άργος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι κουμπάρε, αλλά είχα φάει τα 1245 γραμμάρια κότας για απογευματινό σνακ. Φροντίζω να μην τρώω πολύ το βράδυ. Καταλαβαίνεις!

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχαχαχαχα πάλι καλά που σου σταμάτησε ο λόξυγγας και όχι ο υπολογιστής μετά από αυτό!
    εμάς όταν μας πιανει λοξυγγας με μια κουταλιτσα του γλυκου ζάχαρη,την κρυσταλλική ,μας σταματάει πάντα ! Από τη μαμά μου το κολπάκι!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζάχαρη. Μμμμμ, μου αρέσει η ζάχαρη! Την επόμενη φορά, πριν καταφύγω στον Επίτιμο, θα δοκιμάσω την δική σου μέθοδο!
      Καλό απόγευμα Νάσια!

      Διαγραφή
  12. καλά, αν δεν έχεις Ίντερνετ ή αν καεί το laptop δεν θα φταίει κανένας με αυτά που ανεβάζεις αγαπητό ανεκπλήρωτο (κι ως link δεν γλυτώνεις την καταστροφή να ξέρεις), ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει το ζειν επικινδύνως, ανεκπλήρωτο!

      Η αλήθεια είναι ότι, άγνωστο πώς, ήλθε και μου κάθισε στην επιφάνεια εργασίας ένα παράθυρο που ήθελε σώνει και καλά να μου μετρήσει την ταχύτητα του υπολογιστή μου. Προφανώς επειδή τον είχα λινκ! Ευτυχώς κατάφερα και το έδιωξα!

      Διαγραφή
  13. 11 γουλιές νερό,και 3 φορές το πάτερ ημών, και πάει ο λόξυγγας!
    θεία βάσω=εγγύηση!

    δεν στέλνω φιλί γιατί είμαι άρρωστη,μην σε κολλήσω κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είναι το πάτερ ημών; Δεν το βρίσκω στο γιουτιουμπ...

      Διαγραφή
    2. Τζίζας, τζίζας, αλλά δεν βλέπω να μου στέλνεις λινκ για το πάτερ ημών...

      Διαγραφή
  14. Άμα σε ξαναπιάσει θα πας στην κοντινότερη παραλία με το σιθρού κομπινεζόν (εναλλακτικά με baby doll) και θα μετρήσεις 40 κύματα ακριβώς. Προσοχή στον αριθμό. Ούτε ένα περισσότερο, ούτε ένα λιγότερο. Ταυτοχρόνως θα ψέλνεις την κολεγιάλα, εναλλακτικά αλλά δεν στο συστήνω, τη λαμπάντα.

    Μετά θα πας και θα λουστείς με ροδόνερο κάτω από τη λάμψη της πανσελήνου τραγουδώντας το 40 παλικάρια από τη Λειβαδιά - προσοχή μόνο απ τη Λειβαδιά, από άλλη πόλη δεν μας κάνει και θα στεγνώσεις μετά τα μαλλιά σου πάνω σε γλυστρίδα.

    Ακόμα κι αν δεν σου περάσει ο λόξιγκας θα έχεις ζήσει μια νύχτα αλλιώτικη απ τις άλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι καθόλου σοβαρός;
      Με φαντάζεσαι με μπέιμπι ντολ ή με σιθρού κομπινεζόν; Όχι πες μου.
      Κοίτα αγόρι μου, εάν είναι να κάνω όλα αυτά, άσε καλύτερα, θα μείνω με τον λόξιγκα!

      Διαγραφή
    2. @tremens
      αυτα που σου λεει για τα κομπινεζον και τα μπειμπι ντολ ειναι φτηνες διακιολογιες,με την κολεγιαλα και την λαμπαντα το εχει το θεμα...αμα της ελεγες να ψαλει το μαρακαΐμπο αμεσως θα πηγαινε!!!!

      @κατε
      αυτα που λες για τα κομπινεζον και τα μπειμπι ντολ ειναι φτηνες διακιολογιες,με την κολεγιαλα και την λαμπαντα το εχεις το θεμα...αμα σου ελεγε να ψαλεις το μαρακαΐμπο αμεσως θα πηγαινες!!!!

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Σιγά μην ψάλω και το Ποροποπόμ των αδελφών Κατσάμπα...

      Διαγραφή
  15. λόξυγκας;;; ο τζιζες! αυτά είναι για τις κατωτέρου, δε θ' ασχοληθώ εγώ μ' αυτά μάνα μου...

    (μου είπανε πως όταν έχεις λόξυγκα κάποιος σε κακομελετάει. βρε μπας; βρε λες γι' αυτό να το 'παθα κι εγώ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ απορώ πώς τον έπαθα, διότι δεν είναι σικ, μηδέ της τάξεώς μου!
      Κατά τα άλλα, ας με κακομελετάν όσο θέλουν! Ποσώς με ενδιαφέρει. Το φάρμακο το έχω βρει. Θα κοιτάζω την φωτογραφία του Επίτιμου και θα μου κόβεται μαχαίρι ο λόξιγκας!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Αθηνούλα μου ! Περαστικά ..τι να πω? Όχι για το λόξυγγα,αυτός κάποιια στιγμή θα παύσει ,αλλά ηφώτο με τον απέθαντο? Σουρεάλ!
    Πάντως εμάς δεν μας πιάνει τίποτα ,αφού η φάντσα του αφεντικού μας μας κόβει ,όχι μόνο το λόξυγγα,αλλά και τα ύπατα,τα επιδόματα,την όποια χαρά θα μπορούσαμε να είχαμε και γενικά είμαστε μόνιμα σε κατάσταση τρόμου.
    Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω; Αν μη τι άλλο η φάτσα του δικού μου αφεντικού είναι συμπαθέστατη! κάτι είναι κι αυτό!
      Φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  17. και γιατί κοριτσάκι μου δεν το έκανες από την αρχή και κόντεψες να χαλάσεις το σετ με τα κουταλάκια;
    περαστικά. ερεθισμός του πνευμονογαστρικού νεύρου ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αουτς! ανατριχιασα οταν ειδα την photo!
    Σιγουρα κοβει την ορεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλός στο να σταματάει τον λοξιγκα αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να μου κόψει την όρεξη! Αν το εκανε καλά θα ηταν! Με τόσες φωτογραφίες του που κυκλοφορούν θα είχα μείνει η μισή!

      Διαγραφή
  19. Κάτι πήγε πολύ στραβά με το παραπάνω σχόλιο, αλλά τί περιμένεις..... Προφανώς χτύπησε ο ιός του γκαντέμη.
    Τέλος πάντων, για το εγκεφαλικό που μας κέρασες, πάρε να 'χεις....
    http://www.fimes.gr/wp-content/uploads/merkel-samaras2-580x447.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.