Σάββατο, 10 Μαΐου 2014

Έκτακτο παράρτημα...



Χθες το απόγευμα, πριν φύγω για την εφημερίδα και ενώ επεξεργαζόμουν στο μυαλό μου την πρόσφατη δήλωση Γρηγοράκου «Ψηφίστε Ελιά για να μη γίνει η Ελλάδα Ουκρανία», αλλά και τον σχολιασμό επ’ αυτής της δηλώσεως από την Calypso Larah «DILADI THES NA PEIS OTI THA GINOUME OLES DIMETRES MOUNARES? E? AFTO THES NA PEIS?» και ταυτοχρόνως σκεφτόμουν «Τι να μας πει τώρα το "Όταν έκλαψε ο Νίτσε" μπροστά στο "Όταν έκλαψε ο Μπούκουρας", χτύπησε το τηλέφωνο. 
Και ναι! Ήταν το πολυπόθητο τηλεφώνημα που εδώ και δύο περίπου μήνες με τόση λαχτάρα περιμέναμε. 
Είναι γεγονός! Την Δευτέρα το πρωί ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) θα πρέπει να παρουσιαστεί εις νοσοκομείο της πρωτευούσης για να κάνει μία χειρουργική επέμβαση σε ένα, κατά τα άλλα, πολύ χαριτωμένο ανεύρυσμα και όπως είναι φυσικό, θα τον συνοδεύσω! 
Το νοσοκομείο που θα πάμε βρίσκεται σε αναπτυσσόμενη περιοχή, είναι ευάερο και ευήλιο, έχει εξαιρετική καφετέρια με ωραίους καφέδες, καθώς και παγωτά αξιώσεων, αλλά δεν έχει γουάι-φάι! Πράγμα που σημαίνει ότι θα χαθούμε για λίγο διάστημα και ότι τυχόν σχόλιά σας μετά την Κυριακή το βράδυ θα μείνουν αναπάντητα! Meanwhile, ακούστε ένα νέο ελληνικό τραγούδι, που πάει για διεθνή καριέρα. Δικό σας.

56 σχόλια:

  1. Να πανε ολα καλα και μην ανησυχεις για το ''κοτετσι''σου . Θα το προσεχουμε εμεις.
    Εγω θα κανω μια βολτα απο δω να τσεκαρω αν εχει τιποτα αυγουλακια ετοιμα, να ταισω και λιγο τις κοτουλες. Μην σε νοιαζει :)
    Συντομα σιδερενιο το ετερο ημισι!
    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Μαρία Φε! Να το προσέχεις! Επίσης να κρατάς και όσα αβγά θέλεις! Να βλέπεις όμως αν είναι καλά η κότα μου που κακαρίζει γιατί είναι κάποιες κυρίες, ονόματα δεν λέω, που θέλουν να την σφάζουν!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. όλα καλά να πάνε !Να προσέχεις τον κ. Μήτσο και να γυρίσει σύντομα σιδερένιος!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα που θα φυγετε μπορει και να τη σφαξω αυτην την αναιδεστατη κότα που κραζει όταν μπαίνω και μου κόβεται η χολή!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστούμε Νάσια!

      Την κότα να την αφήσεις ήσυχη. Της είπα να κακαρίζει πιο σιγά, σχεδόν ανεπαίσθητα!

      Κάτω τα χέρια από την κότα!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. θα σας κουναω το μαντηλι απο εδω,διοτι δεν μπορω να ερθω να σας χαιρετησω απο κοντα...λογω δικης μου ασθενειας...υγεια να υπαρχει και ολα τα αλλα βρισκονται!!!!
    σιδερενια να ειναι η νταμτελαρι μας, μιας και θα λειπεις και θα σφαχτει και το παλιοπουλο...εεεεε συγγνωμη η κοτα,οπως ειδα παραπαν,ευκαιρια να κλεψω τα δαχτυλιδια και τα σκουλαρικια,και την πουδριερα!!!!
    ωραια ασμα...θα το παιξω στα ντεκς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε δια τας ευχάς Λεκάνα.
      Όχι, το φαντάζεσαι να το παίξεις αυτό στα ντεκς; Κάνε το να δούμε τι θα γράφει μετά η εφημερίς ΑΡΓΟΛΙΔΑ!

      Κάνε πέρα Λεκάνα. Πάρε ότι θέλεις από το σπίτι, μόνο άσε μου την κότα ήσυχη!

      Κάτω τα χέρια από την κότα!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αθηνούλα μου εύχομαι να πάνε όλα καλά με τον Μήτσο τον ήρωα. Πολλά φιλιά και στείλε ένα μήνυμα που θα είστε μήπως μπορέσω να περάσω να σας δώ. Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ κουμπάρε μου!
      Όλα καλά θα πάνε με τον ήρωα! Εδώ αντέχει εμένα, δεν θα ανταπεξέλθει σε ένα χειρουργείο;
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  5. εύχομαι όλα να πάνε καλά ...στην διάθεση σας για οτιδήποτε
    κυρ μήτσο...σιδερένιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ αγαπητέ Χομέιδ! Θα του μεταφέρω τας ευχάς!

      Διαγραφή
  6. η Calypso Larah πραγματικά θέα!
    το δόλιο το πτηνό! όλοι να το "φάνε" θένε και όχι τίποτε άλλο, θα λείπει κι ο Σηφούκος που θα το πρόσεχε σαν τα μάτια του...
    όλα θα πάνε καλύτερα κι από καλά! στο υπόσχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Calypso Larah είναι, ίσως, ο μόνος λόγος για να έχει κανείς φέισμπουκ!
      Καλά, μην πας και στοίχημα για τον Σήφη! Αν τον άφηνα θα τα είχε κάνει ρημαδιό όλα εδώ πέρα μέσα!
      Είμαι κι εγώ πεπεισμένη ότι όλα θα πάνε καλά!
      Μιλ μερσί! Κι ας μην είμαι γαλλομαθής!

      Διαγραφή
  7. Αθηνά μου εύχομαι να πάνε όλα καλά και να γίνουν γρήγορα περαστικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μεμαρία μου!
      Στέλνω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  8. όλα καλά εύχομαι κι εγώ να πάνε!! Καλώς σε βρήκα και ελπίζω να μας έχεις σύντομα νέα από την επέμβαση του κ. Μήτσου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Κωνσταντίνα Χάντι Μάμα Κραφτς!
      Είμαστε λίγο αναστατωμένοι αυτές τις ημέρες, αλλά ελπίζω να τελειώσουμε μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  9. μάλιστα. μην ανησυχείς θα σου λέω εγώ τα νέα.
    τι θες να σου φέρω στο νοσοκομείο; ένα βρακί; ένα στικάκι ασύρματου ίντερνετ; την κότα την τζαζλή; τί;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου λες τα νέα και να προσέχεις τη Νάσια και τη Χριστίνα γιατί θέλουν να σφάξουν τη Βιολάντω τη τζαζλή!
      Τι να μου φέρεις στο νοσοκομείο; Μα τα σοκολατάκια που έφερες από το πρόσφατο ταξίδι σου στο εξωτερικό, φυσικά!

      Διαγραφή
    2. Ααααααα να μαζευτούμε όλοι στο καφέ του νοσοκομείου να κάνουμε κερκίδα και θα παν όλα καλά!!!! ναι; Ναι!

      Διαγραφή
    3. @Delirium Tremens
      Εμ δεν το είδα αυτό το σχόλιο εγκαίρως δια να σε ειδοποιήσω να μαζευτούμε!

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυχία Αθηνά μου! Θα μας λείψεις αλλά θα σε περιμένουμε εδώ! Φιλιά πολλά κι όλα με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Τζόαν Πέτρα!
      Στέλνω φιλί!

      Διαγραφή
  11. 1 Βραχνιασε η κοτα και δε λαλεί δυνατα;
    2 Χρόνια πολλά γιατί είσαι μητέρα!!!!!
    3 Καιρός ήτανε να σας πούνε να πάτε να τελειώνει η νταμντελαρί μ αυτό γιατί ερχεται και καλοκαίρι!!!!!
    4 Νάναι το τελευταίο κακό που σας βρίσκει!!!!!!!!
    5 Ολα θα πανε καλά και δε μασάει η αεροπορία!!!!!!!
    6 Τίποτε αλλο. Φτάνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Της είπα να κράζει πιο σιγά γιατί τρομάζει τη Νάσια.
      2) Ευχαριστώ πολύ!
      3) Τσατάλια τα νεύρα μέχρι να μας ειδοποιήσουν.
      4) Δεν το βλέπω, αλλά ότι πεις...
      5) Εννοείται.
      6) Σίγουρα;

      Διαγραφή
  12. Καλή επιτυχία Αθηνά μου και να επιστρέψετε γρήγορα και καλά στη βάση σας! :)))
    Τα φιλιά μου και καλό κουράγιο χωρίς Wi-Fi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άιρις!
      Και που ξέρεις; Μπορεί όταν τελειώσει αυτή η ταλαιπωρία του κ. Μήτσου, να με πιάσει καμιά κρίση καλοσύνης και να σου αποκαλύψω από πού έρχονται τα κακαρίσματα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Όλα καλά να πάνε με το στεφάνι Αθηνούλα.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κάλλια μου! Ευχαριστώ!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  14. καλή επιτυχία!!! έχε τις κεραίες σου ανοιχτές εσύ και κάτι θα γίνει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ρουμπινάκι Μ!
      Καλού κακού θα πάω οργανωμένη! Με έξτρα κεραίες και τα συναφή!
      Στέλνω ασπασμούς σε εσένα και την ομάδα του Ρούμπι εν Κλάουντς!

      Διαγραφή
  15. Περαστικα και αγυριστα! (:

    Το συγκεκριμενο τραγουδι το ακουω, πλεον οταν εχω τις μαυρες μου για να μου φτιαξει το κεφι!! Μια παρατηρηση μονο, να μην στεναχωριεται για τα παιδια, δεν ειναι δικα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κρατώ την ευχή σου Μανόλογ3!

      Καλά, τώρα το λες; Τελευταία στιγμή μου αποκαλύπτεις ότι τα παιδιά δεν είναι δικά του; Λέγε τι ξέρεις; Τίνος είναι τα παιδιά; Έχει γούστο να είναι και αυτά του Πασχάλη...

      Διαγραφή
  16. Περαστικά! Σιδερένιος! Όλα καλά θα πάνε.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περαστικά Αθηνούλα μου και όλα θα πάνε καλά. Εμείς εδώ,φύλακες της κοτούλας σου και φρόντισε να ρημάξεις όλα τα παγωτά ,ελλείψη wi-fi !
    Σιδερένιο ναβγει το στεφάνι σου από τη δοκιμασία.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις γύρισα και είδα ότι όλα ήταν στη θέση τους!
      Ευχαριστώ αγαπημένη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Όλα να πάνε καλά Αθηνούκα μου. Γρήγορη ανάρρωση. Την αγάπη μου σου στέλνω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρη και στις ευχές σας, όλα πήγαν καλά!
      Ευχαριστώ Μαρί μου!

      Διαγραφή
  19. Αφού έβαλες νιτσε στο άρθρο σου εγκρίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α τώρα το πρόσεξα!Περαστικαα!

      Διαγραφή
    2. Γίνεται παιδί μου χωρίς Νίτσε;
      Ευχαριστώ Ρας!

      Διαγραφή
  20. Eύχομαι να πάνε όλα καλά με τον αγαπημένο σου Αθηνά...
    περαστικά να είναι και να επιστρέψετε ακόμα πιο ορεξάτοι για χιούμορ και σάτυρα πίσω στα λημέρια σας...
    Με το καλό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις πριν λίγο επιστρέψαμε!
      Όλα πήγαν καλά!
      Ευχαριστώ Λεβίναβιλ!

      Διαγραφή
    2. Μπράβο καλή μου, αυτά είναι ευχάριστα νέα!
      Την καλημέρα μου και στους δυο σας...

      Διαγραφή
  21. εύχομαι να είναι ήδη εκτός νοσοκομείου!
    είμαι σίγουρη πως θα έχεις πολλά να περιγράψεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είμαστε σπίτι πλέον! Από σήμερα το βραδάκι!
      Ευχαριστώ Κατ.

      Διαγραφή
  22. χαχαχαχαχχαχαχαχα έκλαψα απ τα γέλια! Τυφλα να χει ο Μπούκουρας ΣΕ λεω! Όποιος εκτος απο δωρεάν wifi δωσει και κάμποσα δωρεαν λεπτα προς όλους, τότε θα το σκεφτω να τον ψηφισω αχαχχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δωρεάν λεπτά προς όλους! Δεν είναι κακό!

      Διαγραφή
  23. Περαστικά στον κύριο Μήτσο Αθηνά μου και γρήγορα !!
    Φαντάζομαι πως τώρα τελείωσαν όλα και αναρρώνετε :)
    Φιλιά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ μπισκότο μου!
      Σήμερα γυρίσαμε σπίτι!

      Διαγραφή
  24. Πως πήγε;;; Τι έγινε;;;
    Όλα καλά;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά πήγαν Ηφαιστίωνα, παρόλο το βεβαρυμένο ιστορικό του κ. Μήτσου!
      Γυρίσαμε σήμερα το βραδάκι σπίτι!
      Ευχαριστώ ειλικρινά για το ενδιαφέρον σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σε φιλώωωωωωωωωωωωωωω!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.