Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E14...



Κλείνουν οι λαϊκές αγορές επ' αόριστον από 28 Απριλίου. Λογικό. Αφού έχουμε βγει στις άλλες αγορές...

Ο Σύριζα κατεβάζει τον Γλέζο στις ευρωεκλογές. Όχι, δεν μπορώ να πω… Καλή επιλογή ο Γλέζος. Φρέσκια. Δροσερή. Νεανική. Ο αγαπητός μου Ephemeron έχει φτιάξει κάτι πολύ εύστοχο σχετικά με αυτό το θέμα.

Διάβασα εδώ πως κάποιος βουλευτής έστειλε στον Στουρνάρα sms με ποίημα του Καβάφη προσαρμοσμένο στο πλεόνασμα. Μετά τις ευρωεκλογές υπάρχει το ενδεχόμενο να το γυρίσει στον Καρυωτάκη.

Μπορεί στη Δραπετσώνα να μην έχουμε πια ζωή, αλλά θα έχουμε πίστα αγώνων Formula 1. Με εντολή Σαμαρά, φυσικά. 

Κάτι θα έλεγα τώρα για τον Βαλλιανάτο, αλλά ο κουμπάρος μου τα λέει καλύτερα!

Ζω για τη στιγμή που θα βάψω τα μαλλιά μου λουλακί. Είναι, σου λέει, τάση…

Πετάξτε τα πληκρολόγια, τα χαρτιά σας, τα μολύβια σας, σηκωθείτε κι ανεβείτε πάνω στα γραφεία σας και αρχίστε τα τσιφτετέλια και τις φούρλες! Όχι, δεν έπαθα παράκρουση. Τρίτη 29 Απριλίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Χορού. Έτσι θα σας άφηνα; Δικό σας!

Καλή εβδομάδα!

54 σχόλια:

  1. Νομισα πως στην Κυπρο ειαμστε το χειροτερο μπαχαλο.Απ οσο βλεπω. και σεις καλα πατε. χαχαχα..
    Καλη εβδομαδα με πολλη τρελλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλό μου παιδί! Άλλωστε έχουμε την πρωτιά στο μπάχαλο!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  2. Εσύ θα πας να τα βαψεις; Δε παίζει! Και τι δε θάδινα μαρή να σε δω να καθεσαι στο κομωτήριο για πεντε ωρες και να σε κάνουνε ντεκαπαζ και να στα βάφουνε λουλακί!!!!!!!!!!Θάρθω κι αύριο πούναι μέρα χορού να χορέψω τσιφτετέλι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που θα κάνω ντεκαπάζ. Εξτένσιον θα βάλω. Λουλακί.

      Διαγραφή
  3. Ωπ δωστου οι χοροί!!!!!! Τα μάθατε καλέε;; Ο Άδωνις ο Γεωργιάδης θα παραιτηθεί λέει στη Real News, αν στις Ευρωεκλογές δεν βγει πρώτη η ΝΔ. Στη Μόσχα αδερφές μου στη Μόσχα. Δωστε στους παππουδες φακελάκι "ΤΣΥΡΙΖΑ" να γελάσουμε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Άδωνις μάλλον είχε πρακτορείο ΠΡΟΠΟ στην προηγούμενη ζωή του. Δεν εξηγείται αλλιώς η μανία με τα στοιχήματα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Λουλακί ε;;; Και πάντα ζήλευα τη γερόντισσα γειτόνισσα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ! Είναι μία εδώ 300 χρονών, τα έχει λουλακί και τα κάνει ένα χτένισμα που θυμίζει λάχανο! Τέλεια σου λέω, τέλεια!

      Διαγραφή
  5. vnfkdaghlKHDFwggjfdkaghkqgheriouqefghdgfp

    Σορυ για τις αποπάνω ασυναρτησίες. Είχα ανέβει πάνω στο πληκτρολόγιο και χόρευα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, γι’ αυτό πρότεινα να το πετάξετε το πληκτρολόγιο! Αλλά δεν την ακούτε την μεσήλικη! Κάτσε τώρα να σβήνεις τα vnfkdaghlKHDFwggjfdkaghkqgheriouqefghdgfp!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν κοριτσάρα, εγώ απ'όλα τα παραπάνω, κρατώ τα λουλακί μαλλιά...
    Λες να σ'αντιγράψω κι εγώ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω τα παστέλ χρώματα στα μαλλιά δίδουν μια νότα ρομαντισμού που τόσο λείπει από την εποχή μας! Φυσικά και μπορείς να με αντιγράψεις! Επίσης και το λιλά είναι πολύ ωραίο, από ότι είδα. Ή ίσως να προτιμήσεις κάτι σε ροζ απαλό, επειδή είσαι πιο νέα από εμένα!

      Διαγραφή
  7. καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις!

    αγαπαμε χορο! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν δεν σας πειράζει εγώ θα προτιμήσω ένα φοξ τροτ, έτσι, να θυμηθούμε τα παλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες κι ένα σουίνγκ δεν θα ήταν κακό… Αν και το «Όπα νινανάι νινανάι νάι νινανάι γιαβρουμ νινανάι» με ξεσηκώνει καλύτερα σαν αμιγώς ελληνικός στίχος που είναι!
      Παρόλα αυτά, δικό σου:
      https://www.youtube.com/watch?v=a_iT5ShNPW4&list=PL5L6RkqiQAqGLs4uKlrhpMiCwOeTt8IO5

      Διαγραφή
  9. Ευτυχώς που έμαθα για την Παγκόσμια Ημέρα Χορού! Θα αρχίσω τις πρόβες από σήμερα!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αθηνά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς, διότι των φρονίμων οι χορεύτριες πριν χορέψουν κάνουν πρόβες!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχα! Έλιωσα!!!! :)))

      Διαγραφή
    3. Έλιωσες; Να δω τώρα πώς θα σε επαναφέρω!

      Διαγραφή
  10. Καλά Κουμπάρα, δίπλα μου σχεδόν η πίστα της φόρμουλα. Θα πάρεις την κυρά Μαρίαν, θα βάλουμε τις καπελαδούρες μας και θα πάμε τα 3 μας να δούμε. Τώρα εμένα και την Μαρίνα μάλλον θα μας δεις να χαζεύουμε τα τεκνά παρά τα αυτοκίνητα αλλά οκ δεν θα σε φτύσουμε τελείως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να με πάρετε να με παρετε μόνο κανόνισε κουμπαρε της Αρτίστας να μη πιαστούμε καούκα με καούκα για το ιδιο τεκνό. Αυτό σου λεω μόνο!!!!!!!!! Τη κατέ λέω να τη φτύσουμε!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @mahler76
      Ουδόλως με ενδιαφέρει δια το φτύσιμο. Αρκεί να μου έχετε πάρει ένα κουβαδάκι με παγωτό! Από εκεί και πέρα μπορείτε να κάνετε αμέριμνοι τα οφθαλμόλουτρά σας με τα τεκνά!

      Διαγραφή
    3. @Μαρίνα Ζέας
      Ουδόλως με ενδιαφέρει δια το φτύσιμο. Αρκεί να μου έχετε πάρει ένα κουβαδάκι με παγωτό! Από εκεί και πέρα μπορείτε να κάνετε αμέριμνοι τα οφθαλμόλουτρά σας με τα τεκνά!

      Διαγραφή
  11. καλημέρα ανεκπλήρωτο, εγώ πάντως και με λουλακί εξτέ θα σας χόρευα, ειδικά μετά από την χαρά που πήραμε με την έξοδο στις αγορές... (αυτό το αόριστο των αγορών με εξοργίζει κάπως, ενώ με τις λαϊκές ξέρεις τι σου γίνεται βρε παιδί μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα σε χορέψω αγαπημένε. Στο ταψί!

      Διαγραφή
  12. Ειδα που ο Delirium Tremens εκανε παραγγελιά και τούβαλες. Του λόγουμου εξόν από το τσιφτετέλι θελω και ροκενρολ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμ, έμαθες και το rock and roll... Βλαχάρα!
      Δικό σου: https://www.youtube.com/watch?v=gLzn8nDVSo8

      Διαγραφή
    2. Καλά μαρή είσαι ηλίθια; Αυτό που μούβαλες είναι εντεκάμιση λεπτά!!!! Θες να πεθανω απ το πολύ χορο;

      Διαγραφή
  13. Εγώ άρχισα ήδη προπόνηση. Εδώ με βλέπεις σε ερασιτεχνικό βιντεάκι που γυρήσαμε με τα παιδιά στο πρόχειρο σαλόνι μου....
    http://www.youtube.com/watch?v=4024-aZbYAI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χο χο! Διασκέδασα ιδιαιτέρως με τις επεξηγήσεις του τύπου "το κοινό επευφημεί" κ.λπ.
      Όχι, πάντως καλή δουλειά κάνετε στα χορευτικά σας! Αλλά κι εσύ βρε παιδί μου... Πρόβες στο πρόχειρο σαλόνι... Έπρεπε να τις κάνετε στο καλό το λίβινγκ ρουμ!

      Διαγραφή
  14. Ο χορός θα είναι με εντολή Σαμαρά?
    Όχι εκείνος στο ταψί (αυτόν τον χορεύουμε ήδη), αλλά εκείνος με τις φούρλες...όχι, γιατί αν δεν είναι, με τι καρδιά, με τι στομάχι (άδειο) να χορέψεις?...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας θέλουν και κομψές και ευλύγιστες, αλλά είμεθα αχάριστες και αντί να τους κάνουμε αγάλματα, τους καθυβρίζουμε ότι πάνε να μας ξεκάνουν! Και νομίζω ναι, είναι με εντολή Σαμαρά! Πώς αλλιώς; Επίσης φοβάμαι ότι έχω πάθει ψύχωση και νομίζω ότι όλα όσα γίνονται ή δεν γίνονται είναι με εντολή Σαμαρά! Πρέπει κάποια στιγμή να το κοιτάξω αυτό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ήρθα να σου γεμίσω τη σελίδα σου με την..."παρουσία" μου:

    http://www.iefimerida.gr/news/152675/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CF%83%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%87%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AD%CF%82-%C2%AB%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%8E%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B1%C2%BB-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82

    Αχαχα! Αυτά τα λινκ πολύ εκνευριστικά! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα Αθηνά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσα η παρουσία σου σήμερα! Κομίζεις και ειδήσεις! Μερσί!

      Δεν σε καταλαβαίνω Τζόαν Πέτρα! Γιατί είναι εκνευριστικά τα λινκ; Επειδή έχουν οκτώ σειρές με γράμματα, αριθμούς, % και παύλες; Είναι τόσο, μα τόσο διακριτικά, που σχεδόν δεν τα βλέπει κανείς! Όχι;
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. @airis
      Ω! Είδα κι έπαθα να σε επαναφέρω και πάλι έλιωσες; Χμμμ... Μάλλον κάτι δεν έκανα σωστά και ξαναέλιωσες μόλις πέντε σχόλια μετά το πρώτο λιώσιμο!

      Διαγραφή
  16. το ότι θα έταζαν στις φτωχογειτονιές της δραπετσώνας πίστα αλά abudabi.....ξεπερνά κάθε φαντασία....τι srek...τι spok.....samaras.....made in fantasia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάσαι το σύνθημα του γαλλικού Μάη του '68 "Η φαντασία στην εξουσία"; Ε, εμείς το πετύχαμε!

      Διαγραφή
  17. Καλά αυτό με τις εκλογές και τις αφίσες τους και τα λοιπά, ειλικρίνα σου λέω, δεν μπορώ να καταλάβω πια τι είναι αληθινό και τι τρολιά... Το μαλλί πάντως Άθενς μου θα σου πηγαίνει πάρα πολύ. Όπως και το πετρόλ άλλωστε που είχες κάποτες. Φιλιά γλυκυτάτη, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως οι τρολιές με διασκεδάζουν περισσότερο από την πραγματικότητα!
      Ναι, το μαλλί. Το είπα στην κομμώτριά μου και με έβρισε! Δεν θέλει να μου κάνει λουλακί ανταύγειες και μου λέει ότι θα μου ταιριάζει καλύτερα το απαλό μοβ! Οπότε, αφού δεν καταλήγουμε, προς το παρόν τα αφήνω ασπρόμαυρα! Αλλά τώρα που το λες, δεν είχα ποτέ πετρόλ μαλλιά! Είχα όμως με πετρόλ κλωστή ένα κοτσιδάκι που μου είχε κάνει κάποιος πλανόδιος ένα καλοκαίρι! Μπορεί να το είχα αναφέρει σε καμιά ανάρτηση ή σε κάποιο σχόλιο και γι' αυτό το θυμάσαι το πετρόλ! Αγαπημένο χρώμα πάντως!
      Κίζιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  18. Χορεύουμε λοιπόν από σήμερα! :) καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον αγαπητό μου Λεβιάθαν! Χορεύουμε σήμερα και αν ζούσαμε κοντά θα σου ζητούσα να χορέψουμε ένα βαλς!

      Διαγραφή
  19. ooops... ευχαριστω με κανετε και κοκινιζω για το link!

    Επ ευκαιριας να μεταδωσω μια ειδηση που δεν την εχουν ανακαλυψει τα Ελληνικα ΜΜΕ ακομα...
    Πριν λιγες μερες επεσε στα χερια μου ενα κειμενο συμφωνα με το οποιο, το ποσοστο των Καλιφορνεζων ηλικιας 50 - 64 που γυρισουν για να ζησουν μαζι με τους γονεις τους για οικονομικους λογους, εχει αυξηθει κατα 67.6 % μεσα σε επτα χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ αλίμονο! Δεν υπάρχει λόγος να κοκκινίζετε! Άλλωστε μεταξύ μας είμεθα!

      Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Επιστρέφουν στα πατρικά τους μόνο και μόνο για να είναι ενωμένη η οικογένεια! Μετανιωμένοι που τόσα χρόνια ζούσαν μακρυά από τις προστατευτικές φτερούγες της μαμάς και του μπαμπά και είχαν στερηθεί την θαλπωρή του σπιτιού που μεγάλωσαν! Όχι;

      Διαγραφή
    2. Απ οτι γνωριζω οι περισσοτεροι Αμερικανοι ειναι πολυ περισσοτερο ανεξαρτητοι απο την οικογενεια απ οτι ειμαστε εμεις οι Ελληνες. Τα περισσοτερα παιδια συνηθως εγκαταλειπουν την οικογενειακη στεγη παρα πολυ νωρις, και δεν εχουν τα ατελειωτα παρε-δωσε με τους γονεις οπως εχουμε εμεις! Για τους Αμερικανους που αναγκαζονται λογω οικονομικων δυσκολιων να ξαναγυρισουν στο πατρικο τους σιγουρα ειναι ανακουφιστικο, εχουν καπου να μεινουν, αλλα επισης σιγουρα ειναι κατι που δεν ηθελαν, που πραγματικα δεν ηταν επιλογη τους, γιατι με την κινηση τους αυτη χανουν την ανεξαρτησια τους για αλλη μια φορα!

      Διαγραφή
    3. Είναι όντως πρόβλημα. Οσονούπω βλέπω και τον γιο μου να επιστρέφει σπίτι μας! Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά έλεγα να κάνω το δωμάτιό του δωμάτιο εργασιών, δηλαδή σιδερώματος, ραψίματος και λοιπών χειροτεχνιών! Μάλλον θα πρέπει να το αναβάλλω!

      Διαγραφή
  20. τι λαϊκές αγορές, τι ευρωεκλογές και τι Δραπετσώνα μου λες τώρα δίαρ Αθηνούμπα! εγώ θα σου δώσω ΤΗΝ είδηση που έχει σχέση με χορό:
    Σε πείσμα των καιρών, ο Σύλλογος Ελλήνων Φοιτησάντων εν Αυστρία (ΣΕΦΑ) οργάνωσε για 30ή φορά την παραδοσιακή βιεννέζικη χοροεσπερίδα «Wien-ball in Athens», υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια, με την ευγενική υποστήριξη των Δήμων Αθηναίων και Βιέννης, και της πρεσβείας της Αυστρίας στην Ελλάδα. Η glam βραδιά υπό τους ήχους βαλς και πόλκα στήνεται στα πρότυπα των λαμπερών χορών της αυστριακής πρωτεύουσας, που έχουν τις ρίζες τους στον 14ο αιώνα, με highlight τον χορό των ντεμπιτάντ.

    ε;;;;; ε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία! Θέλω να πάω στο «Wien-ball in Athens»! Να βάλω τους ταφτάδες μου και να πάρω και τον γιο μου να κάνει το ντεμπούτο του!

      Διαγραφή
  21. Πολύ κουλτουρε το ποστ αθηνα!!ντροπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισχύνομαι! Και σου απαντώ με σκυφτό από τη ντροπή κεφάλι! Αλλά, μην ανησυχείς αγαπητέ μου Ρας! Ήδη ξεκίνησα αντιβίωση και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι δεν θα διαπράξω ξανά τοιούτο ατόπημα! Πέρνα την Πρωτομαγιά που θα είναι πιο ανάλαφρα όλα εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή
  22. κορίτσι μου εσύ, πάντα μέσα στην επικαιρότητα είσαι!!!

    φιλιά στο μήτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ αλίμονο! Τώρα θα με μάθεις;
      Φιλιά και από τον κ. Μήτσο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...