Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014

Για πάρα πολλά...



...χρόνια, ντυνόμουν στα μαύρα.
Αυτό που στη γλώσσα μας λέμε total black.
Σαν Μανιάτισσα χήρα ένα πράγμα.
Χωρίς όμως την εξτραβαγκάντζα μαύρο μαντίλι στο κεφάλι.
Ώσπου κάποια στιγμή, ήλθε στη ζωή μου με ένα τρόπο μαγικό, ένα γελαστό, ζωηρό ξωτικό με κοκκινόξανθα μαλλιά! Το Χαγιούδι μας.
Και κρατούσε μαζί της χρώματα για να μου τα γνωρίσει και ένα μεγάλο φιλί.
Γεμιστό με σοκολάτα.
Για πρωινό.
Και μου έφτιαξε τη μέρα!
Αλλά δεν είναι μόνον αυτό. Έχει και άλλα καλούδια να προσφέρει…
Έχει κοσμήματα σε σχέδια πρωτοποριακά και με υλικά που ούτε τα βάζει ο νους σας.
Και φουστανάκια, πολλά φουστανάκια σε γραμμή Άλφα. Που κανένα δεν είναι ίδιο με το άλλο.
Προχωρημένα, καλαίσθητα και απείρως χαρούμενα. Όλα σαν έργα τέχνης.
Και χρώματα, χρώματα, χρώματα…
Τον τελευταίο καιρό όμως, το Χαγιούδι ονειρευόταν τσάντες. Και τις έφτιαξε!
Τσάντες πολύχρωμες, δύο όψεων, για να τις κρατάμε ανάλογα με την διάθεσή μας!
Αν επισκεφτείτε το βλογ της Χάγιας θα δείτε τι ακριβώς εννοώ…

24 σχόλια:

  1. γεια σου χαγιουδι χρυσοχερικο!!!
    αχ αυτα τα μικρα και διακριτικα δαχτυλιδια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι χρυσοχέρα! Σε όλα της! Και στα χειροτεχνήματά της και στα εδέσματά της και στα γλυκίσματά της!
      Για τα δαχτυλίδια της ένα θα πω: Έχω πάθει πώρωση!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μα είναι και η ίδια γοητευτικός άνθρωπος! Έτσι και ότι φτιάχνει!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα και πραγματικά πολύ εναλλακτικά,φαίνεται το κορίτσι με τα κόκκινα ότι έχει φοβερό στυλ!!!! Το βραχιόλι που φοράει στη φωτό πολυ εντυπωσιακό και μοναδικό!!!Μπράβο καλές δουλειές να έχει!!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι αλήθεια! Και στυλ έχει και ξεχωριστή προσωπικότητα είναι! Και μου έχει φτιάξει και ένα δαχτυλίδι καταπληκτικό!
      Καλημέρα Μαρία Κ.!

      Διαγραφή
  4. εξαιρετικό σάιτ.
    ευχαριστούμε φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ! Είναι μεγάλη χαρά να σας την γνωρίσω!

      Διαγραφή
  5. αυτό που μόνο εγώ είμαι άχρηστη σε αυτή τη ζωή, δεν θα το ξεπεράσω ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που έχεις ακόμα σε πολύ μικρή ηλικία το παιδί και τρέχεις και δεν φτάνεις! Όταν μεγαλώσει θα σου μένει χρόνος και θα πειραματιστείς σε διάφορα φτιάξεις κι εσύ πράγματα!

      Διαγραφή
  6. και εγω πηγα και ειδα και ξετρελλαθηκα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι φτιάχνει ευφάνταστα πράγματα!
      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  7. Πήγα και είδα....γιατί εγώ να μην μπορώ να κάνω τίποτα;;;;;

    Φιλάκια πολλά Αθηνά μου:))!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην τα καταφέρνεις, όπως λες, στις χειροτεχνίες, όμως γράφεις ωραία!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  8. Πολύ πρωτότυπη η δουλειά της !
    Ευχαριστούμε Αθηνά..είσαι σπεσιάλε στην προώθηση !
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει φαντασία και καλό γούστο το Χαγιούδι μας!
      Κις!

      Διαγραφή
  9. Μόλις γύρισα από το βλογ της ενθουσιασμένη.
    Πολύ ιδαίτερο στυλ, εύγε για την προώθηση :)
    Φιλί Αθηνά μου *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Έχει γούστο το ατιμούτσικο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. πολύ ενδιαφέρον..να σαι καλά για την σύσταση..τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δικά μου σέβη και τα δέοντα στην σύζυγο!

      Διαγραφή
  11. Έριξα μια ματιά και πάω να ρίξω κι άλλες πολλές!!
    Πραγματικά ξεχωριστά κομμάτια όλα!
    Σε ευχαριστούμε!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.