Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E11...



Ήπειρος: Βρέθηκαν πάνω από 100 κιλά χασίς σε προαύλιο εκκλησίας. Ε καλά, με αυτές τις προϋποθέσεις μέχρι κι εγώ γίνομαι θρήσκα! 

Διέψευσε ο Σίμος Κεδίκογλου την πληροφορία που κυκλοφόρησε σε δημοσιογραφικά γραφεία, ότι η ΕΥΠ παρακολουθούσε τον πρωθυπουργό. Κρίμα. Ήταν η μόνη μας ευκαιρία να μάθουμε τις συνομιλίες του με τον Θεό. 

"Για εμάς το θέμα Μπαλτάκου έχει κλείσει αφού παραιτήθηκε", υπογράμμισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Ναι. Μέχρι να ξανανοίξει με το επόμενο βίντεο που θα κυκλοφορήσει. 

Διάβαζε η μητέρα μου τα ζώδια σε ένα περιοδικό ποικίλης ύλης και μου είπε ότι στο δικό μου ανέφερε πως αυτό τον μήνα θα γνωρίσω τον άνδρα της ζωής μου. Ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) μου δεν ξέρω πως θα το πάρει εάν του το πω, αλλά εγώ, όσο να πεις, ενθουσιάστηκα! 

Κατά τα άλλα νοιώθω βαθύτατα εξαντλημένη. Ας με βάλει κάποιος στον φορτιστή μου... 

Καλή εβδομάδα!

42 σχόλια:

  1. Ομολογώ ότι σε διαβάζω πολλές φορές, κατενθουσιασμένη. Το χιούμορ σου είναι τόσο μαγικό και είσαι ένα μικρό δελτίο ειδήσεων! Καλό μήνα, καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου! Ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Ε, ξέρεις, έτσι, ίσα-ίσα για να μειδιούμε λίγο!
      Όλα καλά και σε σένα να είναι!

      Διαγραφή
  2. Αφού μονο βαθυτατα εξαντλημένη νοιώθεις παλι καλα να λες στην ηλικία σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η οποία ηλικία μου δεν παρουσιάζει και μεγάλες διαφορές από την δική σου!
      Να τα λέμε κι αυτά!

      Διαγραφή
    2. όμορφες οικογενειακές στιγμές!
      λαλλαλαλαλαλλα

      Διαγραφή
    3. @christina
      Είναι που αγαπιόμαστε.

      Διαγραφή
    4. @christina
      Είναι που αγαπιόμαστε.

      Διαγραφή
    5. το ξέρω κορίτσια!
      είναι που αγαπιέστε!!!

      Διαγραφή
    6. Ε ναι, ο έρωτας κι ο βήχας δεν κρύβονται...

      Διαγραφή
    7. Ε ναι, ο έρωτας κι ο βήχας δεν κρύβονται...

      Διαγραφή
  3. σε περίπτωση που συναντήσεις τον άντρα της ζωής σου,ρίξε μια ματιά στην προφύλαξη οθόνης του κινητού του!!!

    καλή εβδομάδα και φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααχ τι σε βρήκε κι εσένα δόλιο...

      Διαγραφή
    2. αχχχχχχχχχχχχ!!!μα την παναγία την κατακεκριμένη!!!!

      Διαγραφή
    3. Μην ξεχνάμε και την Μυρτιδιώτισσα!

      Διαγραφή
    4. βοήθεια μας!και η παναγιά μαζί μας!!

      Διαγραφή
  4. καλημερα Αθηνα μου!
    ειδικα αυτο με τα ζωδια πολυ γελιο!
    Καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χασίσι ήπιε κι ο Θεός και έκανε την πλάση που λέμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Και το ‘δωσε στον άνθρωπο, ντερβίση μου, κι αυτός να μαστουριάσει!

      Διαγραφή
  6. Κλαίω με το ζωδιακό χαχαχα. Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα κουμπαρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το φαντάζεσαι; Τριάντα χρόνια δηλαδή είμαι με λάθος άνδρα, κατά το περιοδικό!
      Φιλιά κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  7. λυπάμαι που στο λέω αλλά να πεις στη μαμά σου να μην διαβάζει τέτοιου είδους περιοδικά! στην καλύτερη περίπτωση να έχει γράψει τις προβλέψεις η γραμματέας του περιοδικού.

    δούλευα χρόνια σε περιοδικά και ξέρω φιλενάδα.. όμως.. μην μου απογοητεύεσαι! μπορεί να γνωρίσεις τον έρωτα της ζωής σου κάπου αλλού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαμά μου είναι 89 ετών, πράγμα που σημαίνει ότι η ζημιά ήδη έχει γίνει, τουτέστιν δεν της τα κόβουμε τα περιοδικά ποικίλης ύλη!
      Όσο να πεις όμως τώρα, απογοητεύτηκα λίγο που το περιοδικό λέει ψέματα! Βέβαια ο σύζυγός μου, μάλλον θα ησυχάσει που δεν θα γνωρίσω αυτό το μήνα τον άνδρα της ζωής μου!

      Διαγραφή
    2. πω - πω.. στα χρόνια της να πάμε!!!

      Διαγραφή
    3. Στο εύχομαι! Εγώ διάγω βίο ανθυγειινό και δεν με βλέπω για πολύ ακόμα!

      Διαγραφή
  8. μ' αυτές τις προϋποθέσεις θρήσκα μόνο; μέχρι και στο κατηχητικό είμαι ικανή να φτάσω....
    χμμμ μεταξύ Κεδίκογλου κι αλήθειας μια φτυσιά δρόμος είναι....

    είμαι βαθύτατα συγκινημένη που είσαι βαθύτατα εξαντλημένη, δίαρ Αθηνούμπα, γιατί τον ίδιο βαθύτατο κάματο και οι δυο μας έχουμε. κάνε δυο τους φορτιστές πλιζζζζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, εμένα με είχαν διώξει και από το κατηχητικό!

      Φορτιστή κι εσύ; Καλά. Να κοιτάξω τι μάρκες έχω κι αν κάνει καμία, ευχαρίστως!

      Διαγραφή
  9. Επειδή σε βλέπω πεσμένη και έχουμε και κάμποσο καιρό να τα πούμε, πάρε ένα δωράκι μακράς διαρκείας (προσπαθώ να καταλάβω από χτες πως το κάνει, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει lacta σε απόσταση χιλιομέτρου από το σπίτι. Αλλά θα το βρω, που θα μου πάει....):
    http://antikleidi.com/wp-content/uploads/2013/05/anigif_enhanced-buzz-13231-1366885765-04.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είπες τώρα; Πώς διάολο το κάνει;
      Καλά, συνέχισε εσύ την προσπάθεια με Lacta κι εγώ θα δοκιμάσω με Cadbury!
      Μήπως και βρούμε την άκρη...

      Διαγραφή
  10. Ανασταση εκαναν στην εκκλησια δηλαδη. What If God Smoked Cannabis... που λεει και το ασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Και ίσως τότε μπορεί να λέγαμε ότι ο God smells good!

      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Μανόλογκ3!

      Διαγραφή
  11. "100 κιλά χασίς σε προαύλιο εκκλησίας" χα-χα-χα!
    Επ ευκαιριας κανε το παρακατω για να μεινεις αφωνη...
    Ψαξε μεσω Google την ιστοσελιδα που λεγεται weed maps, και μεσω της ιστοσελιδας πηγαινε σε χαρτη του Los Angeles για να δεις ποσες χιλιαδες μαγαζια πουλανε μαριχουανα και αλλα ποσα κανουν.... delivery!!! Το Los Angeles εχει περισσοτερα μαγαζια που πουλανε μαριχουανα απ οτι Starbucks coffee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, την είδα την συνταγογραφημένη! Εδώ δεν χρειάζεται συνταγή γιατρού! Την δίνει η εκκλησία! Στην Ήπειρο τουλάχιστον!

      Διαγραφή
  12. Ο Τσακ Νορρις ξέρει τι λέει ο Σαμαράς με το Θεό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά εμείς να μείνουμε με την απορία; Δεν είναι πρέπον!

      Διαγραφή
  13. Έλα ! Μήπως είμαστε το ίδιο ζώδιο μπας και γνωρίσω κι εγώ τον άντρα της ζωής μου;
    Καταλαβαίνεις την αγωνία μου ε;
    Καλή εβδομάδα Αθηνά μου! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είμαστε το ίδιο ζώδιο. Ο θρύλος λέει ότι ανήκω στον σκορπιό! Αν ανήκεις κι εσύ εκεί, τότε έκανες την τύχη σου!

      Διαγραφή
  14. Κι εγώ η άσχετη που νόμιζα όταν πήγαινα στην εκκλησία πως αυτό που μυρίζω είναι λιβάνι...πόσο νυχτωμένη είμαι?
    Όσο νυχτωμένη είναι και η κυβέρνηση προφανώς...
    Κατά τα άλλα δεν είμαι καθόλου καλά...αν πατούσα δημοσίευση όπως τα είχα γραμμένα θα νόμιζες πως έπαθα εγκεφαλικό καθώς έγραφα...μάλλον θέλω κι εγώ φόρτιση...
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω στις άλλες εκκλησίες τι καίνε, αλλά στην συγκεκριμένη μάλλον δεν είναι λιβάνι!
      Εντάξει, θα κανονίσω για την φόρτιση! μάζεψα διάφορες μάρκες φορτιστών από το σόι μου μέσα! Νομίζω θα καλυφτούμε οι έχουσες ανάγκη!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα σας! Ενθουσιάστηκες εσύ, κάμιά παντόφλα να φοβάσαι.. :) χαχαχα!
    Φιλιάαααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα... Μετά από τόσα χρόνια δεν φαντάζομαι να με κυνηγάει να με πετύχει με την παντόφλα! Αλλά καλού κακού δεν του έχω πει τίποτα! Ποτέ δεν ξέρεις!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.