Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E13...



Να που ήλθε και η περίοδος "Μετά το Πάσχα"… 
Είναι η στιγμή που ακούγεται το πρώτο "από αύριο δίαιτα, όχι, άσε καλύτερα, από Δευτέρα του Θωμά δίαιτα". 


Έγιναν και δηλώσεις από τους αρχηγούς των κομμάτων περί αναστάσεως. Με πιο ευρηματική αυτή του Κουτσούμπα, ο οποίος έκανε λόγο για "Ανάσταση των λαών". Είναι να αναρωτιέται κανείς, με τέτοια ατάκα, πώς τον κέρδισε η Επανάσταση και όχι ο χώρος της διαφήμισης. 

Τι θα χρειαστώ; 
α). Ψυχίατρο, διότι με τα βαρελότα είμαι σε κατάσταση τρόμου. 
β). Καρδιολόγο, εφόσον η πίεση έφθασε στα ύψη. Από τον τρόμο για τα βαρελότα. Εντάξει και από το φαγητό. 
γ). Διαιτολόγο, επειδή τα κιλά αυτά δεν είναι του Πάσχα, αλλά δικά μου. Εννοείται μετά την Δευτέρα του Θωμά. Ενδεχομένως και μετά την Δευτέρα Παρουσία.

Τρίτη ημέρα μετά το Πάσχα και μας έχουν τελειώσει τα κουλουράκια και τα τσουρέκια. Για σοκολατένιο αβγό, ούτε λόγος. Δεν γίνεται όμως δουλειά έτσι...

Απορία: Αυτοί που παραμένουν στην εκκλησία έως το τέλος της αναστάσιμης λειτουργίας, μετά πάνε για μαγειρίτσα ή για πατσά;

39 σχόλια:

  1. Του λογου σου ψυχίατρο θες ολο το χρόνο!!!!!!!!!!!! Κι εδώ ουτε ψίχουλο δεν απόμεινε από κουλούρια.
    Εγώ διαιτα μετά τη Δευτέρα παρουσία σίγουρα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω απο αυριο διαιτα!τωρα κανω ρεμιξ τσουρεκι γεμιστο με μερεντα και τσουρεκι σκετο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όχι, θα την ξεκινήσω μαζί με το Μαρινάκι Ζέας και τον κουμπάρο μου. Από Δευτέρα Παρουσία!

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάλι, από Δευτέρα Παρουσία δίαιτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τυχαίο που σε αγάπησα από την πρώτη στιγμή!

      Διαγραφή
  4. χριστός ανέστη χρόνια πολλά..υγεία ....
    τώρα στο θέμα δίαιτας τόχω ξεπεράσει......έτσι και αλλιώς δεν κάνω
    και αφου γλυτώσαμε και από αυτη την ανάσταση των βαρβάρων....βαρελότα....και από την κυριακή που φαγαμε τον αρνί.....ε....και του χρόνου
    υ.γ.
    μήπως πηγαίνουν φαγωμένοι...η....τους κάνει το τραπέζι ο πάτερ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, κατάλαβα! Κι εσύ από την Δευτέρα Παρουσία δίαιτα!

      ΥΓ. Ο πεθερός μου που ήταν ψάλτης πήγαινε φαγωμένος πάντως!

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλα! Χριστος Ανεστη! Και του χρονου με υγεια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι δίαιτες που ξεκινούν μετά το αρνί του Πάσχα είναι πάντα προετοιμασία για το καλοκαίρι και τις παραλίες. Άλλο που κανείς δεν τις τηρεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα δεν με νοιάζει, διότι έχουμε μεγάλες παραλίες στην περιοχή και με χωράνε άνετα!

      Διαγραφή
  7. Τα κιλά είναι του Πάσχα και είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο...άλλο που δεν τα παίρνει φεύγοντας!!
    Αν δεν ξαναπάω σε Ανάσταση θα είναι επειδή θέλω να ζήσω...και να μη βρίζω, αντί να λέω Χριστός Ανέστη!
    Κάθε χρόνο η ίδια ιστορία με τους απροσάρμοστους....άντε μετά να πάει η μαγειρίτσα κάτω...πήγε, δε λέω, αλλά τέλος πάντων, έπεσε πολύ σιχτίρισμα....μπαμ και βρισιά....μπουμ και κατάρα με "αγάπη"!!...μες στην κατάνυξη, λες και πήγαμε στον πόλεμο...
    Φιλιά και χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως, έτσι για την ιστορία, μετρώ καμιά δεκαριά εορτασμούς Πάσχα που μου έχουν αφήσει τα κιλά τους!
      Χρόνια πολλά Μεμαρία! Και ίσως κάποτε τελειώσουν τα βαρελότα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Αγαπημένη. Φαντάζομαι τα τηρήσαμε όλα τα έθιμα! Όλοι πρησμένοι πήγαμε σήμερα για δουλειά.. Άντε και του χρόνου με υγεία :) φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Είπαμε, σέβομαι και τα έθιμα και τους θεσμούς! Τα τήρησα μέχρι και το τελευταίο ψίχουλο!
      Χρόνια πολλά Μαρί!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  9. Μόλις διαβαζω το επίθετο Κουτσούμπας, μου έρχεται στο μυαλό ο Φωτάρας, ο άντρας της Κορίνας απ τα Εγκλήματα και γελάω σαν τη χαζη αχχαχαχαχα
    Χρόνια Πολλά, αληθώς Ανέστη

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο! Από τα καλύτερα σήριαλ της τηλεόρασης και πολύ αγαπημένο μου!
      Χρόνια πολλά Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  10. τι να την κάνετε την δίαιτα αγαπητό ανεκπλήρωτο, είστε πάντα τέλεια, Λαμπριάτικους ασπασμούς αγάπης σας στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόλακα!
      Ας είναι... Σου στέλνω κι εγώ, ετεροχρονισμένα, το φιλί της αγάπης!

      Διαγραφή
  11. Οι μεχρι το τελος της λειτουργιας πανε για μαγειριτσα γιατι αν περιμενουν κατι ολο το χρονο απο το Πασχα, αυτο ειναι η μαγειριτσα!!
    Ενα εχω να σ πω: μεχρι και η μαμα μου απορησε ποσο πολυ τρωω (καθοτι ξενιτεμενο της... σε αλλη πολη!!)
    Χρονια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααχ σε καταλαβαίνω! Κι εγώ ξενιτεμένη είμαι εδώ στο Άργος! Μάλλον γι' αυτό δεν συμμαζεύομαι και δεν αφήνω ψίχουλο!

      Όσο το σκέφτομαι, τόσο βλέπω ότι έχει δίκιο! Δεν είμαι λιχούδω! Η ξενιτειά φταίει για όλα!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Που να στα λέω! Φέτος έκανα την υπέρβαση και δεν έφαγα τσουρέκι! Να, εδώ μπροστά μου το έχω και του αντιστέκομαι σθεναρά, απορώ κι εγώ ακόμα με τον εαυτό μου! Είμαι καλά γιατρέ μου;; Καλημερούδια και φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους καιρούς που ζούμε, αγαπητή Τζόαν Πέτρα, είναι κρίμα κι άδικο το τσουρέκι να κάθεται στα αζήτητα και να σε κοιτά με ένα παράπονο, μ' ένα παράπονο πικρό!
      Την διεύθυνση του παρόντος ιστολογίου την γνωρίζεις. Τύλιξε το τσουρέκι και στείλε το και θα του εξηγήσω τι εστί βερίκοκο!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  13. χριστός ανέστη, η απορία του υστερογράφου, όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος
      Θαρρώ είναι εύλογη η απορία, διότι δεν την λες και ελαφρύ φαγητό την μαγειρίτσα!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Αθηνά μου έστω και καθυστερημένα..κι απο δώ, υγεία και αγάπη!

    Κι εδώ μια ίδια κατάσταση λέμε.Αυτό με την μερέντα... το κάνω.
    Το λοιπόν, να σοβαρευτούμε τώρα,ρώτησα τους πιο θρησκευόμενους ( δεν γράφτηκε ειρωνικά προς τυχόν παρεξήγηση..) από μένα στο σόι μου καθότι και καλά..είμαι το μαύρο πρόβατο..και μου απάντησαν μαγειρίτσα. Ελπίζω να σε κάλυψα.
    Δίαιτα?...Κάποια στίγμη στο.........................................μέλλον.........φταίω που εκτιμώ το καλό φαγητό, που η γιαγιά μου ήτο Μικρασιάτισσα και η μάνα μου καταπληκτική ζαχαροπλάστισσα???Αμάν!
    Φιλώ σε χριστιανικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Λέφτι μου! Προχθές είχα ανατρέξει στην συνταγή με την μερέντα! Ωραία με μπισκότα, αλλά ακόμα πιο καλή επάνω στο τσουρέκι!
      Πάντως, όσες φορές είχα συνοδεύσει τον συγχωρεμένο το πεθερό μου στην αναστάσιμη λειτουργία (και επειδή ήταν ψάλτης τον περίμενα μέχρι το τέλος), μετά μου ήταν αδύνατον να φάω μαγειρίτσα, διότι μου έπεφτε πολύ βαριά! Κι έτσι έτρωγα τσουρέκι που από πάνω του έβαζα μια γερή δόση παγωτό καϊμάκι. Δοκίμασέ το, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και θα με θυμηθείς!
      Κι εμένα η γιαγιά μου ήταν Μικρασιάτισσα. Ευτυχώς να λέμε, διότι έτσι μάθαμε σε ωραίες γεύσεις!
      Σε φιλώ κι εγώ, ανεξαρτήτως θρησκειών!

      Διαγραφή
    2. στο έχω πει ότι με παθαίνειιις?

      το εχω δοκιμάσει κι αυτό...χαχαχαχ...

      Φιλιά σε όλους :))))

      Διαγραφή
    3. πεθαίνειιιις...ηθελα να γράψω αλλά δεν με άφησε το γέλιο..καθότι απολαμβάνω και τα σχόλια όλων!

      Διαγραφή
    4. Ένα θα σου πω Λέφτι και μετά θα σιωπήσω:
      Κρίμα που ζούμε μακρυά! Θα είχαν στενάξει και τα τσουρέκια και τα παγωτά και όλα τα καλά!

      Διαγραφή
  15. Αγαπημένη μου Αθηνά :
    δεν έφαγα αρνί, δεν έφαγα κουλούρια, δεν έφαγα τσουρέκι, δεν έφαγα κανένα γλυκό, δεν έφαγα κανένα ορντέβ ( κι ας έφτιαξα κάμποσα με τα χεράκια μου )....
    αλλά μια δίαιτα θα τη χρειαστώ κι εγώ από του Θωμά και μετά!
    Μου λες πώς ανέβηκε ξανά η ζυγαριά ;
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΥΓ: Αν κάνω σύντομα ντιβάνι είναι ΕΠΕΙΔΗ εσύ το εζήτησες :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον θα μάκρυνε το μαλλί σου και αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ζυγαριά να δείχνει παραπάνω! Εκτός κι αν για κάποιο λόγο έχεις κατακράτηση υγρών!

      ΥΓ. Ναι! Ναι! Μπράβο! Μπράβο! Ντιβάνι! Μήπως και ξεπεράσω και τον τρόμο από τα βαρελότα!

      Διαγραφή
  16. ..'εχω επίσης την αίσθηση πως θα στέναζαν και οι πέτρες από αυτά που θα λέγαμε και το γέλιο που θα ρίχναμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω το ίδιο! Τι να πω; Καταραμένες αποστάσεις!

      Διαγραφή
  17. Τι ΔΕΝ θα χρειαστω...
    α). Ψυχιατρο. Διοτι δεν αντιμετωπισα βαρελοτα και διαφορα αλλα "παραδοσιακα" κουραφέξαλα. (μεταξυ μας εχω ψυχιατρο -που βλεπω καθημερινα!-, και ευτυχως εχω και ιατρικη ασφαλεια, γιατι αν χρειαστεις ψυχιατρο στην περιοχη της τρελλας, δηλαδη εδω, κοστιζει απο $ 300 την ωρα και πανω! ...ουτε βιζιτα πολυτελειας δεν κοστιζει τοσο! )
    β). Η πιεση ειναι μια χαρα γιατι... ηδη καταπινω χαπια για την πιεση εδω και χρονια!
    γ). Μετα απο... Χριστουγεννα, Πασχα, διαφορες αλλες εορτες, διακοπες, Σαββατοκυριακα, με λιγα λογια... καθε μερα, που τρωμε τον αμπακο, ειναι πολυ μεγαλη αμαρτια να καθομαστε την επομενη ημερα και να σκεφτομαστε "χρειαζομαι διαιτολογο", αντ αυτου πεταμε σε mp3 το "I am what I am, and what I am needs no excuses" και τελειωνει το πραγμα οπως θα επρεπε!
    Αντε και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν φοβερό σου λέω αυτό με τα βαρελότα! Ο Σήφης (ο σκυλάκος μου) ήταν πανικόβλητος και δεν ήξερε που να τρέξει να κρυφτεί, εγώ να βγαίνω στο μπαλκόνι και να φωνάζω "Καλέ τι πυροβολισμοί είναι αυτοί; Κάποιον σκοτώνουν, κάποιον σκοτώνουν"! Πλήρης παράκρουση! Φαντάσου δηλαδή να είχα πάει και στην εκκλησία, που λέει ο λόγος!
      Και σ' αυτό το σημείο να σου πω ότι έχεις δίκιο και ήδη έχω αρχίσει και σιγοτραγουδώ:
      I am what I am
      I am my own special creation
      και
      I am, I am, I am useful
      I am, I am, I am true
      I am, I am, somebody
      I am as good as you

      Yes, I am!!!

      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. Περιτο να σου πω οτι, ολα τα ντομπερμαν που ειχα κατα καιρους οταν ακουγαν βεγγαλικα και πυροτεχνηματα, ετρεμαν απο το φοβο και ετρεχαν κατω απ το τραπεζι!
      Λογικο ειναι, γιατι αυτοι οι ηχοι δεν ειναι φυσικοι ή καθημερινοι ηχοι, και τα κακομοιρα τα σκυλια παθαινουν σοκ οταν τ' ακουνε!

      Διαγραφή
    3. Οπότε μπορείς να φανταστείς τον τρόμο που παθαίνει το γιορκσάιρ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.